Теч 520i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Теч 520i

Мнение от ares2 » 06 Фев 2017, 23:33

точно този феби проте4е при мен за 3 месеца
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 9.07.2013
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW E39
Детайли за колата: 520I 150hp

Re: Теч 520i

Мнение от ma6inatora » 07 Фев 2017, 0:00

Еми ще видим :)
Ако издържи три месеца ще си е избил парите , шегувам се.
Дано да не протече , но ако го направи вече ще слагам оригинален

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 9.07.2013
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW E39
Детайли за колата: 520I 150hp

Re: Теч 520i

Мнение от ma6inatora » 11 Фев 2017, 20:56

Колеги смених днес всичко колата върви добре, обезвъздуших я всичко е ок. Обаче пипам единия маркуч който излиза долу от радиатора и отива до черупката на термостата, струва ми се че е студен.

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Теч 520i

Мнение от vladobate » 11 Фев 2017, 22:41

Ха и при мен така , обаче има обяснение. Условия , 0 гр. външна темп. , парно пуснато и темп. на двг преди да спр беше 93 гр. , демек термостата още не е отворил , това е . При теб май е на 92гр. , но пак е вариант ако не си ги достигнал , тъй че нормално при по-студено тоз ефект в даден момент.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Re: Теч 520i

Мнение от sean-john » 12 Фев 2017, 0:20

vladobate написа:Ха и при мен така , обаче има обяснение. Условия , 0 гр. външна темп. , парно пуснато и темп. на двг преди да спр беше 93 гр. , демек термостата още не е отворил , това е . При теб май е на 92гр. , но пак е вариант ако не си ги достигнал , тъй че нормално при по-студено тоз ефект в даден момент.


:yes: Нормално е,отиди и я разкарай някъде по нагорнище и трябва да отвори термостата.Следи си Т в скритото меню на борда ако показва 94-95 и пак е студен може да не си обезвъздушил добре.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 14.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: G30

Re: Теч 520i

Мнение от kralchev_i » 12 Фев 2017, 0:24

ma6inatora написа:Колеги смених днес всичко колата върви добре, обезвъздуших я всичко е ок. Обаче пипам единия маркуч който излиза долу от радиатора и отива до черупката на термостата, струва ми се че е студен.

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

Има два вариянта или радиатора да е запушен,което предполагам не се е случило, или термостата не е ок...

Долния маркуч на достигнал работна температура двигател(разбирай на текущите температури около 30-40мин. работа дори само на място) трябва да е леко топъл.

Дори навън да е -20 градуса пак трябва да се затопли поне малко долния маркуч, ако е загрял напълно двигателя.

Термостата има маркер как трябва да се постави, но предполагам това си го спазил...След 83 градуса термостата започва да отваря леко и чак при 97 е отворил напълно. Ако изфорсираш на 3500об/мин и задържиш обороти за около 2-3мин долния маркуч трябва да стане топъл почти колкото горния.

Ако пак е студен,сваляй тоя термостат и сложи ОРИГИНАЛЕН от оторизираните вносители/представители на марката!!!

Двигателя на автомобила,който имаш е изключително надежден и почти вечен,ако се поддържа правилно. Наред с това е изключитено капризен откъм охлаждане,както и другите двигатели на марката. Най-лекото прегряване може да доведе до крива глава, а тези мотори лесно кривят глава и оттам куп главоболия. Не прави компромис с охладителната система и по възможност слагай САМО ОРГИНАЛНИ ЧАСТИ, защото това което ще спестиш, ще го дадеш за шлайфане на глава, гарнитура на глава и т.н.
Един колега наби 350лв за афтърмаркет части по охлаждането и след 2 месеца пак протече...онзи ден даде 500лв за оригинални части...
Сам можеш да си направиш сметката...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Теч 520i

Мнение от Dirty M5 driveR » 12 Фев 2017, 12:30

При тези температури сега е нормално долният маркуч да е студеничък. Аз лятото като ми беше влязла мухата, че не ми загрява достатъчно бързо колата съм го проверявал и 5-10мин. след изправяне на стрелката пак беше само леко затоплен. Все пак нали това е функцията на радиатора - горещата течност да излезе от него охладена.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 9.07.2013
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW E39
Детайли за колата: 520I 150hp

Re: Теч 520i

Мнение от ma6inatora » 12 Фев 2017, 20:12

Не съм обърнал внимание как се поставя термостата. Сложих го така както беше предния. Отпред нали има една пластина и го сложих така че тя да е хоризонтална погледнато отпред

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Re: Теч 520i

Мнение от sean-john » 12 Фев 2017, 23:25

Не си вкарвай филми в главата...колегата kralchev_i е написал вярни неща с малки изключения за които не искам да влизам в спор.Излез извънградско и я настъпи по някой байр,като предварително си пуснал Т на борда(мисля позиция 7 беше) и гледай какво се случва....ако си между 93 и 102 C си карай колата и не чети повече по този въпрос :yes:

п.с. лично мнение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Теч 520i

Мнение от Dirty M5 driveR » 12 Фев 2017, 23:29

Термостатът съм го слагал и хоризонтално и вертикално и винаги е работил еднакво. Просто сега е студено и радиатора охлажда много повече отколкото през лятото. :) Насочи вниманието си към нивото на течността и това е.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 17.10.2016
Пол: Мъж

Re: Теч 520i

Мнение от atanas82 » 13 Фев 2017, 8:02

И аз се бях притеснявах за този долния маркуч на радиатора колкото и да карах беше студен ,мислех да сменям термостат ,но в сервиза ми казаха че е така защото са ниски външните температури,накараха ме да работи на място и след 20мин започна да се затопля.

Изпратено от моят 5080X с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 9.07.2013
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW E39
Детайли за колата: 520I 150hp

Re: Теч 520i

Мнение от ma6inatora » 13 Фев 2017, 19:59

Днес доста я позагрях и контролно обезвъздушаване направих, пое 500мл защото имаше въздух.
Аз сега я обезвъздуших по следния начин:
1. Спрях я на наклон с муцуната нагоре.
2. Отвих двете пропки, на термостата и на казанчето и капачката също.
3. Преди това я бях загрял колата.
4. Дадох на контакт и пуснах климатроника на 32градуса на първа степен да духа.
5. Започнах да доливам в казанчето и чаках да си изкара балончетата и така около 2-3-5 минути лека по лека.6.След като свършиха балончетата и нивото стоеше на едно място без балончета долях малко да прелее и сложих пробкатА на термостата.
7. После същата процедура, но с пробата на радиатора и я завих след като свърших.
8. Отнех от казанчето антифриза до показаното до къде да бъде.

Може да греша някъде, ако правя нещо грешно може да споделите вашите методи.

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Теч 520i

Мнение от Dirty M5 driveR » 13 Фев 2017, 20:05

Всичко е точно. Раздавай й газ на колата вече. :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 9.07.2013
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW E39
Детайли за колата: 520I 150hp

Re: Теч 520i

Мнение от ma6inatora » 13 Фев 2017, 20:25

Доста я покарах днес из града

Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 824
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Теч 520i

Мнение от turbonetic » 14 Фев 2017, 20:23

Колеги,аз да питам след като загрее колата 94-5 градуса маркучите ми са малко по-твърди смисъл,може да ги натиснеш ,но малко ми се струват по-твърди това проблем ли е? Колата,не загрява,не губи антифриз повече от 97 градуса,не вдига.Според вас това проблем ли е? При другите ми 2 коли ,не са толкова твърди,а при бавареца са по-твърди.. Капачката ми е изправна ,въздух в системата няма

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook