Теч 520i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- ma6inatora
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 9.07.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Детайли за колата: 520I 150hp
Re: Теч 520i
Еми ще видим
Ако издържи три месеца ще си е избил парите , шегувам се.
Дано да не протече , но ако го направи вече ще слагам оригинален
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
Ако издържи три месеца ще си е избил парите , шегувам се.
Дано да не протече , но ако го направи вече ще слагам оригинален
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
- ma6inatora
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 9.07.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Детайли за колата: 520I 150hp
Re: Теч 520i
Колеги смених днес всичко колата върви добре, обезвъздуших я всичко е ок. Обаче пипам единия маркуч който излиза долу от радиатора и отива до черупката на термостата, струва ми се че е студен.
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
Re: Теч 520i
Ха и при мен така , обаче има обяснение. Условия , 0 гр. външна темп. , парно пуснато и темп. на двг преди да спр беше 93 гр. , демек термостата още не е отворил , това е . При теб май е на 92гр. , но пак е вариант ако не си ги достигнал , тъй че нормално при по-студено тоз ефект в даден момент.
- sean-john
- ентусиаст
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Теч 520i
vladobate написа:Ха и при мен така , обаче има обяснение. Условия , 0 гр. външна темп. , парно пуснато и темп. на двг преди да спр беше 93 гр. , демек термостата още не е отворил , това е . При теб май е на 92гр. , но пак е вариант ако не си ги достигнал , тъй че нормално при по-студено тоз ефект в даден момент.
Нормално е,отиди и я разкарай някъде по нагорнище и трябва да отвори термостата.Следи си Т в скритото меню на борда ако показва 94-95 и пак е студен може да не си обезвъздушил добре.
- kralchev_i
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 14.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: G30
Re: Теч 520i
ma6inatora написа:Колеги смених днес всичко колата върви добре, обезвъздуших я всичко е ок. Обаче пипам единия маркуч който излиза долу от радиатора и отива до черупката на термостата, струва ми се че е студен.
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
Има два вариянта или радиатора да е запушен,което предполагам не се е случило, или термостата не е ок...
Долния маркуч на достигнал работна температура двигател(разбирай на текущите температури около 30-40мин. работа дори само на място) трябва да е леко топъл.
Дори навън да е -20 градуса пак трябва да се затопли поне малко долния маркуч, ако е загрял напълно двигателя.
Термостата има маркер как трябва да се постави, но предполагам това си го спазил...След 83 градуса термостата започва да отваря леко и чак при 97 е отворил напълно. Ако изфорсираш на 3500об/мин и задържиш обороти за около 2-3мин долния маркуч трябва да стане топъл почти колкото горния.
Ако пак е студен,сваляй тоя термостат и сложи ОРИГИНАЛЕН от оторизираните вносители/представители на марката!!!
Двигателя на автомобила,който имаш е изключително надежден и почти вечен,ако се поддържа правилно. Наред с това е изключитено капризен откъм охлаждане,както и другите двигатели на марката. Най-лекото прегряване може да доведе до крива глава, а тези мотори лесно кривят глава и оттам куп главоболия. Не прави компромис с охладителната система и по възможност слагай САМО ОРГИНАЛНИ ЧАСТИ, защото това което ще спестиш, ще го дадеш за шлайфане на глава, гарнитура на глава и т.н.
Един колега наби 350лв за афтърмаркет части по охлаждането и след 2 месеца пак протече...онзи ден даде 500лв за оригинални части...
Сам можеш да си направиш сметката...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Теч 520i
При тези температури сега е нормално долният маркуч да е студеничък. Аз лятото като ми беше влязла мухата, че не ми загрява достатъчно бързо колата съм го проверявал и 5-10мин. след изправяне на стрелката пак беше само леко затоплен. Все пак нали това е функцията на радиатора - горещата течност да излезе от него охладена.
- ma6inatora
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 9.07.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Детайли за колата: 520I 150hp
Re: Теч 520i
Не съм обърнал внимание как се поставя термостата. Сложих го така както беше предния. Отпред нали има една пластина и го сложих така че тя да е хоризонтална погледнато отпред
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
- sean-john
- ентусиаст
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Теч 520i
Не си вкарвай филми в главата...колегата kralchev_i е написал вярни неща с малки изключения за които не искам да влизам в спор.Излез извънградско и я настъпи по някой байр,като предварително си пуснал Т на борда(мисля позиция 7 беше) и гледай какво се случва....ако си между 93 и 102 C си карай колата и не чети повече по този въпрос
п.с. лично мнение.
п.с. лично мнение.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Теч 520i
Термостатът съм го слагал и хоризонтално и вертикално и винаги е работил еднакво. Просто сега е студено и радиатора охлажда много повече отколкото през лятото. Насочи вниманието си към нивото на течността и това е.
Re: Теч 520i
И аз се бях притеснявах за този долния маркуч на радиатора колкото и да карах беше студен ,мислех да сменям термостат ,но в сервиза ми казаха че е така защото са ниски външните температури,накараха ме да работи на място и след 20мин започна да се затопля.
Изпратено от моят 5080X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят 5080X с помощта на Tapatalk
- ma6inatora
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 9.07.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Детайли за колата: 520I 150hp
Re: Теч 520i
Днес доста я позагрях и контролно обезвъздушаване направих, пое 500мл защото имаше въздух.
Аз сега я обезвъздуших по следния начин:
1. Спрях я на наклон с муцуната нагоре.
2. Отвих двете пропки, на термостата и на казанчето и капачката също.
3. Преди това я бях загрял колата.
4. Дадох на контакт и пуснах климатроника на 32градуса на първа степен да духа.
5. Започнах да доливам в казанчето и чаках да си изкара балончетата и така около 2-3-5 минути лека по лека.6.След като свършиха балончетата и нивото стоеше на едно място без балончета долях малко да прелее и сложих пробкатА на термостата.
7. После същата процедура, но с пробата на радиатора и я завих след като свърших.
8. Отнех от казанчето антифриза до показаното до къде да бъде.
Може да греша някъде, ако правя нещо грешно може да споделите вашите методи.
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
Аз сега я обезвъздуших по следния начин:
1. Спрях я на наклон с муцуната нагоре.
2. Отвих двете пропки, на термостата и на казанчето и капачката също.
3. Преди това я бях загрял колата.
4. Дадох на контакт и пуснах климатроника на 32градуса на първа степен да духа.
5. Започнах да доливам в казанчето и чаках да си изкара балончетата и така около 2-3-5 минути лека по лека.6.След като свършиха балончетата и нивото стоеше на едно място без балончета долях малко да прелее и сложих пробкатА на термостата.
7. После същата процедура, но с пробата на радиатора и я завих след като свърших.
8. Отнех от казанчето антифриза до показаното до къде да бъде.
Може да греша някъде, ако правя нещо грешно може да споделите вашите методи.
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Теч 520i
Всичко е точно. Раздавай й газ на колата вече.
- ma6inatora
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 9.07.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Детайли за колата: 520I 150hp
Re: Теч 520i
Доста я покарах днес из града
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Теч 520i
Колеги,аз да питам след като загрее колата 94-5 градуса маркучите ми са малко по-твърди смисъл,може да ги натиснеш ,но малко ми се струват по-твърди това проблем ли е? Колата,не загрява,не губи антифриз повече от 97 градуса,не вдига.Според вас това проблем ли е? При другите ми 2 коли ,не са толкова твърди,а при бавареца са по-твърди.. Капачката ми е изправна ,въздух в системата няма
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани