Теч 520i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Теч 520i

Мнение от Dirty M5 driveR » 14 Фев 2017, 20:53

Ами по данни на производителя системата работи под приблизително 1 бар налягане, което не е малко. Нормално е да усетиш втвърдяване на маркучите. Следи сиот скритото меню точната температура и ако има някакво притеснително завишение тогава търси причина. Мисля, че няма нужда да се вманиачава човек с това охлаждане - нито е зле измислено, нито толкова често прави проблеми. Просто веднъж на 2 седмици като дърпаш щеката да си гледам маслото отвърташ и капачката на казанчето да видиш антифриза. То това важи за всички работни течности в автомобила. Ако ти се занимава от време на време правиш теста на виското с вестника и това е. Защото по тази логика дай да сваляме ремъците всеки месец, та да гледаме коя ролка как се върти. Или да махаме турбо пътищата, че да следим луфта на турбината. Това би могло да стане, ако си носите колите всяка година в доверен сервиз на обстойна проверка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Теч 520i

Мнение от vladobate » 15 Фев 2017, 0:59

Dirty M5 driveR написа:Ами по данни на производителя системата работи под приблизително 1 бар налягане, което не е малко. Нормално е да усетиш втвърдяване на маркучите. Следи сиот скритото меню точната температура и ако има някакво притеснително завишение тогава търси причина. Мисля, че няма нужда да се вманиачава човек с това охлаждане - нито е зле измислено, нито толкова често прави проблеми. Просто веднъж на 2 седмици като дърпаш щеката да си гледам маслото отвърташ и капачката на казанчето да видиш антифриза. То това важи за всички работни течности в автомобила. Ако ти се занимава от време на време правиш теста на виското с вестника и това е. Защото по тази логика дай да сваляме ремъците всеки месец, та да гледаме коя ролка как се върти. Или да махаме турбо пътищата, че да следим луфта на турбината. Това би могло да стане, ако си носите колите всяка година в доверен сервиз на обстойна проверка.

1 бар , тва да не е Нисан :mhihi: . Капачката е на 2 бара , смятай. ТДС-а е на 1.4 бара и все реват , че им били твърди...пак смятай с тая колица :mhihi: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Теч 520i

Мнение от Dirty M5 driveR » 15 Фев 2017, 6:55

Объркал съм. :oops: Един, два... в духа на темата е все тая - колегата се филмира излишно, даже отделна тема е пуснал. :)

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook