530д гасне след 3000 оборота
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- JorisssM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 14.12.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39 печка
- Мечтае да кара: M5
530д гасне след 3000 оборота
Проблема ми е следния. Колата претърпя ремонт който се състои в смяна на гарнитура на капака на клапаните на вакум помпата и медните пръстени на дюзите понеже така и така е отворено. Взимам си колата работи нормално. Тръгвам и я усещам една мудна ама не се трае. Връщам предавка надолу и колата угасна. Отбих врътнах ключа и запали. Отивам обратно до сервиза закачи едно маниметърче на вакума на турботи и вика заминал е клапана. Смених го и никакво подобрение.
- JorisssM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 14.12.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39 печка
- Мечтае да кара: M5
Re: 530д гасне след 3000 оборота
След това смених помпара под седалката че вади грешка за ниско налягане и при подаване на газ в движение налягането и пада до 0. И пак същия проблем. 3000 и малко оборота и гасне. Колата е отвратителни мудна. Закарах вървяща кола а си взех каруца. Какво може да е прецакано ?
- ceko88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: 530д гасне след 3000 оборота
Колега само информативно кое е сервизсчето което си посетил.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 530д гасне след 3000 оборота
Може да са забравили да закачат МАП-а отзад на колектора...
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 530д гасне след 3000 оборота
Z3Ro* написа:Може да са забравили да закачат МАП-а отзад на колектора...
Наистина "добрите " майстори често го правят. Но от това няма да изгасва двигателя.
Колега, правил си някои неща, но не пишеш за резултата- най-напред не зная как с манометър ще определи, че е заминал вакума на турбото и изобщо какво се има в предвид и как със смяна на клапан ще се възстанови вакума, който се създава от вакумната помпа... След смяна на подкачващата помпа какво се случва с налягането на горивото... Най-добре намери някой който е запознат с двигателя, може да направи коректна диагностика и знае как да отстрани проблемите- може прекалено много неща да са объркани.
- JorisssM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 14.12.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39 печка
- Мечтае да кара: M5
Re: 530д гасне след 3000 оборота
Така. Резултата след смяна на клапана и помпата резултат нулев. Така. Не беше точно манометърче а някакъв вид индикаторен часовник и каза пе вакум отива но клапана не отваря. Прати ме при някакъв разбирач. Извади кабелите и компа закачи я и каза за мен е клапана. Смених го и не. През и инпа гледахме с един приятел на живи данни каква грешка записва и вика ниско налягане при 3124 ако не се лъжа. Гледаме дюзи изглеждат добре. Колата не тресе. Гледаме помпата при подаване на рязка газ направо налягането падна на 0. Смених я и нея и същата работа. Ами сега. Турбото няма луфт. Не губя масло
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: 530д гасне след 3000 оборота
Не и стига гориво според мен. Ниско налягане в рейла.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- JorisssM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 14.12.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39 печка
- Мечтае да кара: M5
Re: 530д гасне след 3000 оборота
Попринцип и аз и доста хора мислим така. Просто не се вижда коя е първопричината. Кое може да се е скапало. Клапана или помпата ?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 530д гасне след 3000 оборота
JorisssM написа:Попринцип и аз и доста хора мислим така. Просто не се вижда коя е първопричината. Кое може да се е скапало. Клапана или помпата ?
След като при подаване на газ налягането пада на 0 е ясно, че не достига гориво. Помпата с каква е сменена- нова китайска, нова оригинална, нова втора ръка... Може да има запушване на горивният филтър, може проблемна да е цедката в резервоара. С една дума трябва да се прегледа цялото горивоподаване.
- JorisssM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 14.12.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39 печка
- Мечтае да кара: M5
Re: 530д гасне след 3000 оборота
Помпата е сменена с 2ра ръка оригинална. Горивния филтър е на 7000км. Сменям го на всяка смяна на малото. Помпата в резервоара също е сменена с 2ра ръка лятото на 2016. Тогава цедката си беше чиста. Нямам проблем с паленето. Ще прегледам помпата в резервоара почивните дни
- JorisssM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 14.12.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39 печка
- Мечтае да кара: M5
Re: 530д гасне след 3000 оборота
Проблема е създаден от майстора защото преди това колата си рипкаше перфектно. Нямал съм никакви ядове.
- todorakis82
- младши ентусиаст
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: 530д гасне след 3000 оборота
JorisssM написа:Проблема е създаден от майстора защото преди това колата си рипкаше перфектно. Нямал съм никакви ядове.
Колега кой е майстора да не ходим там.
- JorisssM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 14.12.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39 печка
- Мечтае да кара: M5
Re: 530д гасне след 3000 оборота
Е попринцип е мой човек при който си поддържам колите и направи сервиз. То за тва е скапана ситуацията.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани