Проблем с акумулатора Е39 - 525 DA
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- moleo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 31.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD 2008 235 hp
- Детайли за колата: М sport
Проблем с акумулатора Е39 - 525 DA
Здравейте, имам следният проблем : когато отидох да си взимам колата ( след удър от зад, за който знаете ), тенекиджиите казаха, че акумулатора е паднал и са го заредили. Ползвам Варта 100 ампера Силвър на 10 месеца. Никога не съм имал проблем с тоците, както се казва. Взех колата, всичко бе наред и започнах да карам. След 2 дни сутрин като паля да излезна за работа ми светваше за 10 мин лампа на акумулатор и когато мина няколко км изгасва. Реших да отида до магазина и да ми подменят акумулатора. Тъй като процедурата им е да заредят настоящия ми дадоха нов акумулатор собствена марка 100 ампера. Измериха колата, когато "заспи" показваше консумация 0.09 амп. И потеглих. Уговорката бе да оставя днес оборотния нов и да си взема моя , който е на 10 месеца, след като са го заредили. Речено сторено. Паля сутритна ( само един ден не съм я карал, вчера ) и пак светва лампата. Колата работи 15 мин и изведнъж изгасна. Повече няма палене, няма акумулатор. Вадя новия оборотен и го нося, за да взема моя ( който вече е зареден ), отивайки с него, служителите го замериха и показваше 10 ампера. Тоест 90 амерта ги няма за 48 часа. Взех Вартата, заредена и я поставих в колата, като бях убеден, че проблема е в алтернатора. Спокоен реших да отида в Хеед ( където си правя всички коли ). Лампата на акумулатора светеше със заредената Варна и о,чудо - изгасна пред сервиза. Сега излизам от Хеед, като всичко бе проверено и проблем не бе открит, алтернатора - е ок. Сега не знам, ако не откача клемата съм сигурен, че утре няма да имам Варта акумулатор. Дайте съвет, аз така или иначе ще я оставя в понеделник в сервиза да я гледат от - до.
- moleo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 31.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD 2008 235 hp
- Детайли за колата: М sport
Re: Проблем с акумулатора Е39 - 525 DA
показва с Вартата сега между 13.3 - 13.6 запален автомобил
- vesoyanev2011
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: Проблем с акумулатора Е39 - 525 DA
При запален двигател,напрежението трябва да е около 14V!При теб е значително по-ниско!
Най-вероятно алтернатора не работи коректно-по-точно регулатора на напрежение.Индикацията която получаваш на таблото е най-вече заради проблем със зареждането на акумулатора!При заспала кола консумацията е около 0,025 --0,03А...,при теб е малко по-голяма.-( Предполагам,че изчакваш 15-16 мин. за да заспят всички модули).Пробвай с вадене на предпазителите -един по-един докато ти падне до 0,03А,за да локализираш модула ,който черпи допълнително мощност.
Най-вероятно алтернатора не работи коректно-по-точно регулатора на напрежение.Индикацията която получаваш на таблото е най-вече заради проблем със зареждането на акумулатора!При заспала кола консумацията е около 0,025 --0,03А...,при теб е малко по-голяма.-( Предполагам,че изчакваш 15-16 мин. за да заспят всички модули).Пробвай с вадене на предпазителите -един по-един докато ти падне до 0,03А,за да локализираш модула ,който черпи допълнително мощност.
- loveca88
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 10.09.2013
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525D E39
Re: Проблем с акумулатора Е39 - 525 DA
При запален двигател трябва да е малко над 14 волта (14,4), а на покой над 12 волта (12,5 - 12,6)
При мен също имаше такъв проблем и се оказа че лампичката в жабката не изгасва защото ключа, който натиска капака на жабката си е направила място и не й достигаше милиметър за да прекъсне веригата. И както е казал колегата най лесно се хваща утечка с вадене на предпазителите.
При мен също имаше такъв проблем и се оказа че лампичката в жабката не изгасва защото ключа, който натиска капака на жабката си е направила място и не й достигаше милиметър за да прекъсне веригата. И както е казал колегата най лесно се хваща утечка с вадене на предпазителите.
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Проблем с акумулатора Е39 - 525 DA
loveca88 написа:При запален двигател трябва да е малко над 14 волта (14,4), а на покой над 12 волта (12,5 - 12,6)
Какво ти правиха тенекиджиите, бутали ли са ел.системата, може да имаш някаква утечка също, но колегите го казаха алтернатора трябва да зарежна на 14-14.5 [V]
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани