Проблем с помпа за високо налягане.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 6.01.2017

Проблем с помпа за високо налягане.

Мнение от rosengeorgiev14 » 06 Яну 2017, 15:53

Здравейте всички.
От доста време забелязах че капе нафта но незнаех точно от къде. Тези дни поради отпуска реших да се поразровя малко и така да сменя и всички проводи за въздох и нафта. По всичко личи че е помпата виновна за капането на нафта тъй като единствено между нея и блока е влажно и оттам се стича по картера. Нещо което забелязвам е че капе само на студено като запаля. Доколкото разбрах има няколко гарнитури които могат да са заминали. Колата е 530d 184cv. и няма никакви признаци за повреда в самата помпа, пали си екстра, върви на 6 нищо особено и нередно.
Въпросът ми е някой свалял ли е помпата и дали има някои упътвания или видео. Всякаква информация ще ми бъде полезна.
Благодаря много.

Enviado desde mi ZTE BLADE A512 mediante Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 814
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: Проблем с помпа за високо налягане.

Мнение от hummer » 06 Яну 2017, 19:10

Провери първо маркучите, при мен беше от тях .
Имаше една дупка под скобата и сълзеше ,и аз мислех ,че е от гарнитурата.

Иначе тук пише как се сваля

http://workshop-manuals.com/bmw/5_series_e39/530d_m57_sal/2_repair_instructions/13__fuel_system_(m57)/53__injection_nozzle_and_lines/1_ra__removing_and_installing_replacing_high-pressure_pump_(m57)/

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 6.01.2017

Re: Проблем с помпа за високо налягане.

Мнение от rosengeorgiev14 » 06 Яну 2017, 19:59

hummer написа:Провери първо маркучите, при мен беше от тях .
Имаше една дупка под скобата и сълзеше ,и аз мислех ,че е от гарнитурата.

Иначе тук пише как се сваля

http://workshop-manuals.com/bmw/5_series_e39/530d_m57_sal/2_repair_instructions/13__fuel_system_(m57)/53__injection_nozzle_and_lines/1_ra__removing_and_installing_replacing_high-pressure_pump_(m57)/

Маркучите са проверени и сменени. И аз си мислех че е от тях.
Мерси много за информацията. Още незнам дали ще се наема да я сваля сам или ще я закарам до някой сервиз. Хубавото е че тези помпи не са зацепени и ще е по лесно. Все още търся какви инструменти и как точно се използват за да ми е по ясна картината.

Enviado desde mi ZTE BLADE A512 mediante Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 19.06.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525d ,2001г.

Re: Проблем с помпа за високо налягане.

Мнение от vesoyanev2011 » 07 Яну 2017, 18:40

Може би е уплътнениeто на вала!
High pressure pump.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 3.10.2015
Пол: Мъж
Кара: E39 530DA

Re: Проблем с помпа за високо налягане.

Мнение от nomad78 » 09 Яну 2017, 0:29

Аз имам същият проблем колега.Имам 530DA 193к.с. струва ми се,че теча е от помпата и се чудя как да я сваля.Казаха ми,че трябва специална скоба за зъбното колело.Ти до къде стигна?

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 6.01.2017

Re: Проблем с помпа за високо налягане.

Мнение от rosengeorgiev14 » 14 Яну 2017, 2:35

nomad78 написа:Аз имам същият проблем колега.Имам 530DA 193к.с. струва ми се,че теча е от помпата и се чудя как да я сваля.Казаха ми,че трябва специална скоба за зъбното колело.Ти до къде стигна?

Здрасти. Мойта вече я свалих, смених и уплатненията и гумичките и утре ще я монтирам. Няма нищо трудно в цялата работа. Трябва ти един дорник да, аз си го купих от ebay за 32€:
Изображение
Даже има два в комплекта. И сщо така шестограм 17 за тапата на мотора.
Ако има нещо питай.

Enviado desde mi ZTE BLADE A512 mediante Tapatalk

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook