Проблем с помпа за високо налягане.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- rosengeorgiev14
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 6.01.2017
Проблем с помпа за високо налягане.
Здравейте всички.
От доста време забелязах че капе нафта но незнаех точно от къде. Тези дни поради отпуска реших да се поразровя малко и така да сменя и всички проводи за въздох и нафта. По всичко личи че е помпата виновна за капането на нафта тъй като единствено между нея и блока е влажно и оттам се стича по картера. Нещо което забелязвам е че капе само на студено като запаля. Доколкото разбрах има няколко гарнитури които могат да са заминали. Колата е 530d 184cv. и няма никакви признаци за повреда в самата помпа, пали си екстра, върви на 6 нищо особено и нередно.
Въпросът ми е някой свалял ли е помпата и дали има някои упътвания или видео. Всякаква информация ще ми бъде полезна.
Благодаря много.
Enviado desde mi ZTE BLADE A512 mediante Tapatalk
От доста време забелязах че капе нафта но незнаех точно от къде. Тези дни поради отпуска реших да се поразровя малко и така да сменя и всички проводи за въздох и нафта. По всичко личи че е помпата виновна за капането на нафта тъй като единствено между нея и блока е влажно и оттам се стича по картера. Нещо което забелязвам е че капе само на студено като запаля. Доколкото разбрах има няколко гарнитури които могат да са заминали. Колата е 530d 184cv. и няма никакви признаци за повреда в самата помпа, пали си екстра, върви на 6 нищо особено и нередно.
Въпросът ми е някой свалял ли е помпата и дали има някои упътвания или видео. Всякаква информация ще ми бъде полезна.
Благодаря много.
Enviado desde mi ZTE BLADE A512 mediante Tapatalk
Re: Проблем с помпа за високо налягане.
Провери първо маркучите, при мен беше от тях .
Имаше една дупка под скобата и сълзеше ,и аз мислех ,че е от гарнитурата.
Иначе тук пише как се сваля
http://workshop-manuals.com/bmw/5_series_e39/530d_m57_sal/2_repair_instructions/13__fuel_system_(m57)/53__injection_nozzle_and_lines/1_ra__removing_and_installing_replacing_high-pressure_pump_(m57)/
Имаше една дупка под скобата и сълзеше ,и аз мислех ,че е от гарнитурата.
Иначе тук пише как се сваля
http://workshop-manuals.com/bmw/5_series_e39/530d_m57_sal/2_repair_instructions/13__fuel_system_(m57)/53__injection_nozzle_and_lines/1_ra__removing_and_installing_replacing_high-pressure_pump_(m57)/
- rosengeorgiev14
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 6.01.2017
Re: Проблем с помпа за високо налягане.
hummer написа:Провери първо маркучите, при мен беше от тях .
Имаше една дупка под скобата и сълзеше ,и аз мислех ,че е от гарнитурата.
Иначе тук пише как се сваля
http://workshop-manuals.com/bmw/5_series_e39/530d_m57_sal/2_repair_instructions/13__fuel_system_(m57)/53__injection_nozzle_and_lines/1_ra__removing_and_installing_replacing_high-pressure_pump_(m57)/
Маркучите са проверени и сменени. И аз си мислех че е от тях.
Мерси много за информацията. Още незнам дали ще се наема да я сваля сам или ще я закарам до някой сервиз. Хубавото е че тези помпи не са зацепени и ще е по лесно. Все още търся какви инструменти и как точно се използват за да ми е по ясна картината.
Enviado desde mi ZTE BLADE A512 mediante Tapatalk
- vesoyanev2011
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: Проблем с помпа за високо налягане.
Може би е уплътнениeто на вала!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем с помпа за високо налягане.
Аз имам същият проблем колега.Имам 530DA 193к.с. струва ми се,че теча е от помпата и се чудя как да я сваля.Казаха ми,че трябва специална скоба за зъбното колело.Ти до къде стигна?
- rosengeorgiev14
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 6.01.2017
Re: Проблем с помпа за високо налягане.
nomad78 написа:Аз имам същият проблем колега.Имам 530DA 193к.с. струва ми се,че теча е от помпата и се чудя как да я сваля.Казаха ми,че трябва специална скоба за зъбното колело.Ти до къде стигна?
Здрасти. Мойта вече я свалих, смених и уплатненията и гумичките и утре ще я монтирам. Няма нищо трудно в цялата работа. Трябва ти един дорник да, аз си го купих от ebay за 32€:
Даже има два в комплекта. И сщо така шестограм 17 за тапата на мотора.
Ако има нещо питай.
Enviado desde mi ZTE BLADE A512 mediante Tapatalk
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани