Съвет за газов инжекцион М52Б28

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Съвет за газов инжекцион М52Б28

Мнение от Dirty M5 driveR » 26 Дек 2016, 19:21

То за 1500лв ще се боцне един чарджър и ще изкара 300 коня с почти същия разход, ама... май темата е друга. :mhihi: Колега - слагай инжекцион. Ще почнеш да караш повече и ще си избиеш инвестицията. Само гледай да е читава марка и да не се сговни поведението на колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 14.12.2016
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E39 525i , 2002г.
Мечтае да кара: Е39 М5

Re: Съвет за газов инжекцион М52Б28

Мнение от llcoolj » 18 Яну 2017, 1:07

Слагай един газов инжекцион и ще се родиш. Отивам на газстанцията и зареждам с усмивка на лицето до горе :) Аз моя ГИ си го купих от Фобос в София. Там могат да ти направят каквато искаш конфигурация (евтина или скъпа). Аз съм с Е39 комби, ръчка, с двигател M54B25 в града ми прави разход в момента между 16-19 на сто, а извън градско 12-13 на сто. Зависи как я карам, но като цяло имам тежък крак. Колата не я гася в студеното. Имам най малко 2 часа работа на място на седмица. Моята конфигурация на ГИ е скъпичка, но един път се слага все пак. Дюзите са ми Баракуда, изпарителя Томасето до 250 к.с., компютъра е Фобос. Един приятел ми я поставя от София, който се занимава с монтажи на ГИ и съм много доволен. Да е жив и здрав. Не се усеща разлика газ, бензин при вървежа. Казва, че може да има разлика на максимална скорост около 5%, но още не съм пробвал да видя дали е така.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 7.12.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 ALPINA B10

Re: Съвет за газов инжекцион М52Б28

Мнение от Grozdanoff » 18 Яну 2017, 11:45

DAN40_91 написа:Доколкото разбрах, има много голямо значение не само марката на системата, но и читавия монтаж...
Благодаря ви предварително и ви желая весели празници! :bchug: :)


Марката няма голямо значение за това колко газ ще ти гори, и също колко ще върви. По скоро има значение после за поддръжката. Качествения монтаж има голямо значение ! Аз съм сменил някой друг газов и метанов инжекцион, важно е как ще настроят компа на газовото, там маи най-много се затрудняват газаджийте, поне аз с това съм имал проблеми и понеже този който ми сложи газовите не му се отдаваше много това, почнах да ходя при един друг и работата се оправи.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 8.09.2015
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е46 330xi

Re: Съвет за газов инжекцион М52Б28

Мнение от stefan_suny » 20 Яну 2017, 2:17

Ами то едно от най-важните неща е кой, и по точно как, ще я монтира газовата, защото по голямата част от последващите проблеми са следствие от монтажа. Другата важна част е избора на компоненти. Като не прекалено скъп вариант от високия клас бих ти препоръчал компютър на Фобос - има всички нужни настройки и функции, включително и полезни такива които липсват при някои италиански марки примерно,а също плюс е че е български и е по лесно за обслужване в последствие. Задължително си вземи хубави дюзи от най-висок клас, това ще ти гарантира стабилна работа на мотора без чудене в преходните режими, както и минималното възможно завишение на разхода на газ. От масовите Баракуда са много добър вариант, аз лично залагам основно на такива, имам добри отзиви и за Rail Navajo. Задължително и хубав филтър на газта за да карат по дълго дюзите - Alex\тези дето правят Баракуда\ имат много добър. Изпарителя не е фатален, трябва да може да изхранва конете, ако колата е автомат е добре да е хубав за да реагира бързо при превключване и да няма чудене. Томасето е добро, Shark също \и той е на Alex\, Romano - много добър изпарител с хубав дизайн и хубава цена разбира се.
Другото ниво са инжекционите BRC и подобни, но там цената наистина е различна \особено в комплектовка с висок клас компоненти\ и поне за мен е спорно доколко си заслужава инвестицията

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 4.10.2016

Re: Съвет за газов инжекцион М52Б28

Мнение от vladurcheto » 21 Яну 2017, 23:53

Сега аз да ти кажа, твърдо съм ЗА, защото няма база за сравнение бюджета олеква много. Аз съм с M52TU28 и с комп fobus (чувал съм, че за бмв са най-добри) проблеми никакви само яко каране едни филтри на 10к за 15 лв иначе изпарителя ми е shark (полски) разход смесено 10-11 на 100 км, а откакто сложих масло motul и филтри mann с една бутилка газ която е 35 литра, но събира 27-8 литра минах 250 км (повечето извънградско с 130-150 км) което идва тука чети внимателно 9,5 литра на 100 км.... Така, че от където да го погледнеш си заслужава вървенето е една идея по слабо почти незабележимо просно на бенз си върви "по-мазно"

Sent from my HUAWEI Y625-U51 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Съвет за газов инжекцион М52Б28

Мнение от vladobate » 22 Яну 2017, 19:26

Владурчеее , той да чете колегата ама ти не можеш да смяташ. Идва ти не 9.5 ами 11 литра на 100000 метра...рийш ли :mhihi: . Че е изгодно спор няма ама бъди по-точен , че и тоз фобус всъщност е фобос , и чак да е най-добър за бмв , някой те е зарибил. Всеки двигател си има специфики и ей така да се каже това е системата няма да коректно , та неразбирайки и незнаейки е добре да си имаме " газов гуру" :mhihi: . Доверие си е няма как .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Съвет за газов инжекцион М52Б28

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 29 Яну 2017, 10:10

Проблеми с чека след слагането на ГИ имате ли , особено ламбда сондите да реагират на алтернативното гориво?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 8.09.2015
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е46 330xi

Re: Съвет за газов инжекцион М52Б28

Мнение от stefan_suny » 29 Яну 2017, 12:07

Колега ламбда сондите реагират на кислорода от въздуха, а не на типа гориво -> ако не ти е настроена сместа\газовото\ ще има или ще няма кислород, което ще генерира грешка през ламбда сондите. Ако е добре настроен един газов инжекцион, и съответно с добри компоненти които да могат да гарантират изпълнението на тези настрйки, то проблем със сместа\светене на чек няма да се появят. Още повече че съвременните компютри за ГИ поддържат постоянна връзка през ОБД с бензиновия компютър за да следят неговите корекции на гориво-въздушната смес и да регулират подаването на газ в желаното количество.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 4.10.2016

Re: Съвет за газов инжекцион М52Б28

Мнение от vladurcheto » 29 Яну 2017, 23:52

vladobate написа:Владурчеее , той да чете колегата ама ти не можеш да смяташ. Идва ти не 9.5 ами 11 литра на 100000 метра...рийш ли :mhihi: . Че е изгодно спор няма ама бъди по-точен , че и тоз фобус всъщност е фобос , и чак да е най-добър за бмв , някой те е зарибил. Всеки двигател си има специфики и ей така да се каже това е системата няма да коректно , та неразбирайки и незнаейки е добре да си имаме " газов гуру" :mhihi: . Доверие си е няма как .

Не знам кой може да смята ама определено не си ти... Извади си един калкулатор раздели 250 км на 27-8 литра и ми кажи 11 ли се получава , умник . И аз изказвам моето мнение и това което съм видял с очите си. Над 50к имам от както съм с газ и нямам никакви проблеми за това ще хваля и препоръчвам "Фобос"

Sent from my HUAWEI Y625-U51 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 368
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '04 330xi touring

Re: Съвет за газов инжекцион М52Б28

Мнение от izzzo » 02 Фев 2017, 13:49

vladurcheto написа:
vladobate написа:Владурчеее , той да чете колегата ама ти не можеш да смяташ. Идва ти не 9.5 ами 11 литра на 100000 метра...рийш ли :mhihi: . Че е изгодно спор няма ама бъди по-точен , че и тоз фобус всъщност е фобос , и чак да е най-добър за бмв , някой те е зарибил. Всеки двигател си има специфики и ей така да се каже това е системата няма да коректно , та неразбирайки и незнаейки е добре да си имаме " газов гуру" :mhihi: . Доверие си е няма как .

Не знам кой може да смята ама определено не си ти... Извади си един калкулатор раздели 250 км на 27-8 литра и ми кажи 11 ли се получава , умник . И аз изказвам моето мнение и това което съм видял с очите си. Над 50к имам от както съм с газ и нямам никакви проблеми за това ще хваля и препоръчвам "Фобос"

Sent from my HUAWEI Y625-U51 using Tapatalk

Ако с 28 литра си минал 250км, делиш 28 литра на 250км и получаваш колко литра си изгорил на километър, след което умножаваш резултата по 100, за да получиш разход на 100км.
Ти делиш километрите на литрите, което е грешно.
А иначе и аз съм съгласен за Фобоса, че си върши перфектно работата. По-важен е монтажа, инжекторите, изпарителя и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Съвет за газов инжекцион М52Б28

Мнение от PeReZ » 02 Фев 2017, 14:21

vladurcheto написа:Не знам кой може да смята...

Боже, какъв спор. Vladurcheto, защо толкова се напъна да покажеш колко си скаран с математиката :)?
250km с 28 литра са точно 11.2 L/100km.
250km с 27 литра са точно 10.8 L/100km.
Но вадиш много добра логика в смятането, де :mhihi: .
По твоята логика моята 540-ка харчи 5 на 100, понеже 250km ги изминавам с 50 литра :D
Щеше да е хубаво :mhihi: , размечтах се.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Re: Съвет за газов инжекцион М52Б28

Мнение от sean-john » 02 Фев 2017, 14:38

Че е изгодно спор няма,аз вече 2 може би 3 години съм с ГИ и нямам проблеми,само съм сменял до сега датчика за налягането на газта...А най лесно се смята разхода като литрите разделиш на километрите ама съкратени,примерно с 40 литра са минати 550км...става 40/5.5=7.2 литра на 100км...

п.с. Съкращението си го правиш на ум,не мисля,че на някой му е нужен калкулатор за това :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 14.12.2016
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E39 525i , 2002г.
Мечтае да кара: Е39 М5

Re: Съвет за газов инжекцион М52Б28

Мнение от llcoolj » 04 Фев 2017, 0:02

vladurcheto написа:
vladobate написа:Владурчеее , той да чете колегата ама ти не можеш да смяташ. Идва ти не 9.5 ами 11 литра на 100000 метра...рийш ли :mhihi: . Че е изгодно спор няма ама бъди по-точен , че и тоз фобус всъщност е фобос , и чак да е най-добър за бмв , някой те е зарибил. Всеки двигател си има специфики и ей така да се каже това е системата няма да коректно , та неразбирайки и незнаейки е добре да си имаме " газов гуру" :mhihi: . Доверие си е няма как .

Не знам кой може да смята ама определено не си ти... Извади си един калкулатор раздели 250 км на 27-8 литра и ми кажи 11 ли се получава , умник . И аз изказвам моето мнение и това което съм видял с очите си. Над 50к имам от както съм с газ и нямам никакви проблеми за това ще хваля и препоръчвам "Фобос"

Sent from my HUAWEI Y625-U51 using Tapatalk


Владурче, ти колко имаш по математика :lol: Голям смях му ударих посред нощ заради теб :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 22.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '10 E550

Re: Съвет за газов инжекцион М52Б28

Мнение от DAN40_91 » 07 Май 2017, 14:57

Привет, колеги!

В крайна сметка сложих Romano Antonio OBD II от официалното им представителство в София. Минал съм с него около 2000 км. Много съм доволен, разлика във вървежа няма (даже май на газ върви повече :mhihi: ). Сметката ми излезе 1700 с тороидалната бутилка и 5 години гаранция. Личи си че е висок клас, не се усеща изобщо, кога обръща на газ, и обратно.
Появи ми се обаче един проблем, който мислех, че е свързан с газта, но се оказва, че по-скоро не е. Когато колата е топла, не иска да запали от първия път..върти, върти, и не иска... На 2рия или 3тия опит, си пали, но ми се струва, че в купето се появява лек мирис на газ. Карах я колата на газаджиите, гледаха я, караха я, отвориха дюзи и т.н., но не откриха никакъв проблем по газовата система. Опитах следното: преди да загася колата, обърнах я да поработи малко на бензин. Когато запалих (от 2рия опит), пак се появи същия проблем. Иначе, когато е студена, си пали без проблеми (инжекциона е настроен така, че да пали на бензин винаги, дори и двигателя да е топъл).

Някой имал ли е подобен проблем?

Пп. Струва ми се, че това нещо се появи, след като смених бензиновата помпа. Не знам, дали нещата може да са свързани... :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Re: Съвет за газов инжекцион М52Б28

Мнение от AGT » 07 Май 2017, 20:09

DAN40_91 написа:Пп. Струва ми се, че това нещо се появи, след като смених бензиновата помпа. Не знам, дали нещата може да са свързани... :dunno:

И помпата не е оригинална нали ? ;) От там започни с търсенето на проблема .
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook