Проблем след гръмнали еърбеци

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Проблем след гръмнали еърбеци

Мнение от ivopicha » 18 Дек 2016, 20:58

Оня ден без да исках гръмнах беците на волана и над жабката. И вчера забелязах, че колата върви до 3800-3900 оборота. После само поддържа. Така е и на празен ход- пак до 3900 оборота. Дали това има връзка с гръмналите беци или повредата е друга. Иначе си ускорява нормално, пали нормално.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Проблем след гръмнали еърбеци

Мнение от spacepl » 19 Дек 2016, 8:33

Някакви грешки някъде има ли? Как ги гръмна?

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Проблем след гръмнали еърбеци

Мнение от Bavarcho » 19 Дек 2016, 8:56

Няма общо.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Проблем след гръмнали еърбеци

Мнение от ivopicha » 19 Дек 2016, 9:11

Има 6-7 грешки на SRS. За шофьорския и пасажерския бег и не могат да се изчистят. Гръмнах ги от жълтата букса отзад при акумулатора- новобранска работа.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 680
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: Проблем след гръмнали еърбеци

Мнение от wladio » 19 Дек 2016, 10:51

ivopicha написа:Има 6-7 грешки на SRS. За шофьорския и пасажерския бег и не могат да се изчистят. Гръмнах ги от жълтата букса отзад при акумулатора- новобранска работа.

Ако може кажи по подробно,за да знаем какво да не правим.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Проблем след гръмнали еърбеци

Мнение от ivopicha » 19 Дек 2016, 17:49

Не свързвайте буксата при закачена + клема на акумулатора. Аз понеже имах проблем с паленето (понякога само чатка и не върти), имах 2 акумулатора и си ги сменях. Един колега беше казал да видя как е пиропатрона при акумулатора и аз махнах черната кутийка около него и понякога жълтата букса, който влиза в него се вадеше. Така беше и преди 3 дни, а пък аз като най- големия новобранец взех да я слагам при закачен акумулатор. Нататък е ясно- гръм, беците изкочиха, предния джам на паяжина, волана сцепен и той. И 185 лв стъкло с уплътнението, 155 лв за нов акумулатор и 55 лв за беци. Отиде Новата година :evil:
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Проблем след гръмнали еърбеци

Мнение от Bavarcho » 19 Дек 2016, 18:00

То пак сигурно нямаш аирбеци на колонките и във вратите, че и те щяха да цъфнат. (или интересно ако имаш защо не са гръмнали и те)
Кофти случка. На закачен акумулатор не се пипат тия букси (на централата, на датчиците) или пък да се разкачи датчик за удър и да се размърда.

п.с. грешките няма да се изтрият, трябва нова централа или тази да се прави.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Проблем след гръмнали еърбеци

Мнение от ivopicha » 24 Дек 2016, 16:55

Как се сваля тази централа за еърбеците дето е в подлакътника. Трябва подлакътника да се свали, но как :dunno:
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 19.06.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525d ,2001г.

Re: Проблем след гръмнали еърбеци

Мнение от vesoyanev2011 » 26 Дек 2016, 12:14

Лоша работа колега! :(
Разглобявал съм подлакътника на моята Е39...,беше отдавна и помня само отчасти процедурата.Можеш да пробваш първо като свалиш вентилационната решетка на централната конзола,която е за задните пасажери.Пробвай да издърпаш и лавичката която е под вентилационните решетки.После мисля,че се виждаше това което търсиш.Чакай сега ще погледна в TIS.
Намерих процедурата:
Първо се разкача негативната клема на акумулатора.
Part1.JPG

Part2.JPG

Part3.JPG



Това е!Дано да ти е от помощ!Весели празници! :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Проблем след гръмнали еърбеци

Мнение от ivopicha » 17 Яну 2017, 19:09

А какво трябва да се направи, за да работи отново модула на еърбеците и да изгасне лампата. Освен смяната с друг как може да се поправи стария? Благодаря!
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook