Проблем след гръмнали еърбеци
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Проблем след гръмнали еърбеци
Оня ден без да исках гръмнах беците на волана и над жабката. И вчера забелязах, че колата върви до 3800-3900 оборота. После само поддържа. Така е и на празен ход- пак до 3900 оборота. Дали това има връзка с гръмналите беци или повредата е друга. Иначе си ускорява нормално, пали нормално.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем след гръмнали еърбеци
Някакви грешки някъде има ли? Как ги гръмна?
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Проблем след гръмнали еърбеци
Няма общо.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем след гръмнали еърбеци
Има 6-7 грешки на SRS. За шофьорския и пасажерския бег и не могат да се изчистят. Гръмнах ги от жълтата букса отзад при акумулатора- новобранска работа.
- wladio
- младши ентусиаст
- Мнения: 680
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Проблем след гръмнали еърбеци
ivopicha написа:Има 6-7 грешки на SRS. За шофьорския и пасажерския бег и не могат да се изчистят. Гръмнах ги от жълтата букса отзад при акумулатора- новобранска работа.
Ако може кажи по подробно,за да знаем какво да не правим.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем след гръмнали еърбеци
Не свързвайте буксата при закачена + клема на акумулатора. Аз понеже имах проблем с паленето (понякога само чатка и не върти), имах 2 акумулатора и си ги сменях. Един колега беше казал да видя как е пиропатрона при акумулатора и аз махнах черната кутийка около него и понякога жълтата букса, който влиза в него се вадеше. Така беше и преди 3 дни, а пък аз като най- големия новобранец взех да я слагам при закачен акумулатор. Нататък е ясно- гръм, беците изкочиха, предния джам на паяжина, волана сцепен и той. И 185 лв стъкло с уплътнението, 155 лв за нов акумулатор и 55 лв за беци. Отиде Новата година
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Проблем след гръмнали еърбеци
То пак сигурно нямаш аирбеци на колонките и във вратите, че и те щяха да цъфнат. (или интересно ако имаш защо не са гръмнали и те)
Кофти случка. На закачен акумулатор не се пипат тия букси (на централата, на датчиците) или пък да се разкачи датчик за удър и да се размърда.
п.с. грешките няма да се изтрият, трябва нова централа или тази да се прави.
Кофти случка. На закачен акумулатор не се пипат тия букси (на централата, на датчиците) или пък да се разкачи датчик за удър и да се размърда.
п.с. грешките няма да се изтрият, трябва нова централа или тази да се прави.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем след гръмнали еърбеци
Как се сваля тази централа за еърбеците дето е в подлакътника. Трябва подлакътника да се свали, но как
- vesoyanev2011
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: Проблем след гръмнали еърбеци
Лоша работа колега!
Разглобявал съм подлакътника на моята Е39...,беше отдавна и помня само отчасти процедурата.Можеш да пробваш първо като свалиш вентилационната решетка на централната конзола,която е за задните пасажери.Пробвай да издърпаш и лавичката която е под вентилационните решетки.После мисля,че се виждаше това което търсиш.Чакай сега ще погледна в TIS.
Намерих процедурата:
Първо се разкача негативната клема на акумулатора.
Това е!Дано да ти е от помощ!Весели празници!
Разглобявал съм подлакътника на моята Е39...,беше отдавна и помня само отчасти процедурата.Можеш да пробваш първо като свалиш вентилационната решетка на централната конзола,която е за задните пасажери.Пробвай да издърпаш и лавичката която е под вентилационните решетки.После мисля,че се виждаше това което търсиш.Чакай сега ще погледна в TIS.
Намерих процедурата:
Първо се разкача негативната клема на акумулатора.
Това е!Дано да ти е от помощ!Весели празници!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем след гръмнали еърбеци
А какво трябва да се направи, за да работи отново модула на еърбеците и да изгасне лампата. Освен смяната с друг как може да се поправи стария? Благодаря!
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани