Проблем с паленето- стартер или акумулатор

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор

Мнение от ivopicha » 04 Дек 2016, 16:56

Днес ми остана малко по- вечко свободно време и свързах колата с BMW Scanner. Ето какво показа:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

След итриване на всичките Две се появиха отново- за печката и тази

Изображение

Може ли някоя от тези грешки да точи акумулатора. И ако някой иска да обясни по подробно какви са грешките ще му бъда благодарен.
Иначе колата си върви без проблеми.

от ZKE премахнах тикчето пред DWA, ще окаже ли влияние?

Изображение
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор

Мнение от Elesar74 » 06 Дек 2016, 15:48

Това с DWA грешката го има и при мен, но нямам проблеми с акумулатора. Така че мисля и ти нямаш.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 814
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор

Мнение от hummer » 06 Дек 2016, 16:16

Оff....

DWA го дава като грешка ,ако сте си пуснали да ви светят мигачите при отключване/заключване

Off...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор

Мнение от ivopicha » 06 Дек 2016, 18:59

Да, това с DWA го разбрах като взех да заключвам колата. Вече бях събрал кабелите и компа, за да го включвам пак. При изключено пак хаби тока.Май ще я пускам за продажба тази кола. За другите грешки нещо да кажете?
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор

Мнение от dreadx » 06 Дек 2016, 21:52

А пробва ли с изключване на таралежа?
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 5.10.2011
Пол: Мъж
Кара: спокойно
Мечтае да кара: по хубави български пътища

Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор

Мнение от A-style » 06 Дек 2016, 22:11

Подобни симптоми имах и аз , оказа се хлабава връзка точно където минава кабела при пасажерската страна при излизането в двигателният отсег ! Как го открих - отивам при майстора след 3 дена мизерия и чудене и както винаги при майстора колата си пали от раз :mrgreen: И тогава направихме така- палене и гасене в продължение 7-8 мин, след това старателно опипване на всички кабели и масата и ако имаш някъде хлабава клема /връзка ,то там кабела ще бъде топъл .Намериш ли топъл кабел , проблема е наблизо .Успех

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор

Мнение от ivopicha » 06 Дек 2016, 22:34

dreadx написа:А пробва ли с изключване на таралежа?

Точно таралежа не съм изключвал. Пробвах с махане на бушон №20, но ефекта беше нулев.Направо от буксата ли да го изключа? При Е36 ми е ясно къде се намира, и при Е39 ли е долу- горе там?
A-style написа:Подобни симптоми имах и аз , оказа се хлабава връзка точно където минава кабела при пасажерската страна при излизането в двигателният отсег ! Как го открих - отивам при майстора след 3 дена мизерия и чудене и както винаги при майстора колата си пали от раз :mrgreen: И тогава направихме така- палене и гасене в продължение 7-8 мин, след това старателно опипване на всички кабели и масата и ако имаш някъде хлабава клема /връзка ,то там кабела ще бъде топъл .Намериш ли топъл кабел , проблема е наблизо .Успех

Колега, ще пробвам и така. Проблема се появи 2-3 месеца след покупката на автомобила. Но първата зима ми го направи 1-2 пъти, но аз го отдадох на това, че бях вързал колата с лаптопа и бяха светнати плафоните. Миналата зима го правеше 4-5 пъти мах. Това лято я бях оставил на мивка и момците бяха пусна музиката- естествено след час и половина веселба не искаше да запали. И от тогава през 2-3 дни- зарядка на акумулатора. Взех други акумулатор, та ги менкам двата :D Дано да го открия проблема по скоро- че не е работа да се чудиш като седнеш ще запали ли или няма.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор

Мнение от Ivo_Borisov » 07 Дек 2016, 11:37

Според мен си за акумулатор. Щом след малко ръчкане с лаптопа започва да цъка, значи не държи ток.
Гледай от скритото меню на колко ти пада при въртене и пак пиши!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор

Мнение от ivopicha » 15 Дек 2016, 20:17

Акумулатора е сменен с нов BANNER POWER BULL PRO 100AH 820A. Да видим как ще се държи. Обаче каква голяма беля стана преди това...Не съм бил стегнал хубаво + клемата на стария акумулатор и понеже човърках и пиропатрона се беше откачила жълтата буксичка. Тъкмо я слагам както е закачен акумулатора и ...пууфффф. Баси, ко стана викам. Гледам бега на волана и бега на таблото гръмнали. От капака на таблото стъклото на паяжина :banghead: Направо ми призля. Хайде в "Мустанг", ново стъкло 185 лв, после в магазина за акумулатор. Дано всичко е наред вече, че ми писва. Светна ми лампата за бега, свързах с лаптопа, но след изчистване пак набива грешките. Сигурно трябва да се сменят беговете и тогава ще се изчистят. Лесно ли се сменят или трябва да се сваля таблото. За волана ясно как става.
aibag.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 814
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор

Мнение от hummer » 15 Дек 2016, 20:46

Кофти :confused:

Пасажерския бег е елементарен на 4 гайки с вложка 10мм и една букса (Ползвай магнит за ваденето/слагането на гайките)
-НЕ РЕЖИ КОЛАНИТЕ НА КАПАЧЕТО ,КАТО МАХНЕШ БЕГА ИМА ЕДНА ШИНА В КОЯТО СА ВКАРАНИ!!!

IMG_1859.jpg



На волана също - зависи с кой волан си ,пак е на 2 болта и букса

ВИНАГИ МАХАЙ МИНУСОВАТА КЛЕМА НА АКУМУЛАТОРА ПРИ БЪЗИКАНЕ ПО БЕГОВЕТЕ :!:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор

Мнение от ivopicha » 15 Дек 2016, 22:07

Капачето с бега ли върви? На волана съм го махал и слагал няколко пъти, защото си сменях волана с мулти такъв.
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 814
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор

Мнение от hummer » 15 Дек 2016, 22:25

Не ,ето го как е

IMG_1860.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 17.03.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 530D

Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор

Мнение от bmw20009 » 11 Авг 2019, 22:26

Колега виждам, че си минал на Е60-но все пак оправили ли се проблема със смяната на акумулатора :) че и при мен цъка през известно врем :mhihi:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook