Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Днес ми остана малко по- вечко свободно време и свързах колата с BMW Scanner. Ето какво показа:
След итриване на всичките Две се появиха отново- за печката и тази
Може ли някоя от тези грешки да точи акумулатора. И ако някой иска да обясни по подробно какви са грешките ще му бъда благодарен.
Иначе колата си върви без проблеми.
от ZKE премахнах тикчето пред DWA, ще окаже ли влияние?
След итриване на всичките Две се появиха отново- за печката и тази
Може ли някоя от тези грешки да точи акумулатора. И ако някой иска да обясни по подробно какви са грешките ще му бъда благодарен.
Иначе колата си върви без проблеми.
от ZKE премахнах тикчето пред DWA, ще окаже ли влияние?
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Това с DWA грешката го има и при мен, но нямам проблеми с акумулатора. Така че мисля и ти нямаш.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Оff....
DWA го дава като грешка ,ако сте си пуснали да ви светят мигачите при отключване/заключване
Off...
DWA го дава като грешка ,ако сте си пуснали да ви светят мигачите при отключване/заключване
Off...
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Да, това с DWA го разбрах като взех да заключвам колата. Вече бях събрал кабелите и компа, за да го включвам пак. При изключено пак хаби тока.Май ще я пускам за продажба тази кола. За другите грешки нещо да кажете?
- dreadx
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
А пробва ли с изключване на таралежа?
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- A-style
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Подобни симптоми имах и аз , оказа се хлабава връзка точно където минава кабела при пасажерската страна при излизането в двигателният отсег ! Как го открих - отивам при майстора след 3 дена мизерия и чудене и както винаги при майстора колата си пали от раз И тогава направихме така- палене и гасене в продължение 7-8 мин, след това старателно опипване на всички кабели и масата и ако имаш някъде хлабава клема /връзка ,то там кабела ще бъде топъл .Намериш ли топъл кабел , проблема е наблизо .Успех
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
dreadx написа:А пробва ли с изключване на таралежа?
Точно таралежа не съм изключвал. Пробвах с махане на бушон №20, но ефекта беше нулев.Направо от буксата ли да го изключа? При Е36 ми е ясно къде се намира, и при Е39 ли е долу- горе там?
A-style написа:Подобни симптоми имах и аз , оказа се хлабава връзка точно където минава кабела при пасажерската страна при излизането в двигателният отсег ! Как го открих - отивам при майстора след 3 дена мизерия и чудене и както винаги при майстора колата си пали от раз И тогава направихме така- палене и гасене в продължение 7-8 мин, след това старателно опипване на всички кабели и масата и ако имаш някъде хлабава клема /връзка ,то там кабела ще бъде топъл .Намериш ли топъл кабел , проблема е наблизо .Успех
Колега, ще пробвам и така. Проблема се появи 2-3 месеца след покупката на автомобила. Но първата зима ми го направи 1-2 пъти, но аз го отдадох на това, че бях вързал колата с лаптопа и бяха светнати плафоните. Миналата зима го правеше 4-5 пъти мах. Това лято я бях оставил на мивка и момците бяха пусна музиката- естествено след час и половина веселба не искаше да запали. И от тогава през 2-3 дни- зарядка на акумулатора. Взех други акумулатор, та ги менкам двата Дано да го открия проблема по скоро- че не е работа да се чудиш като седнеш ще запали ли или няма.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Според мен си за акумулатор. Щом след малко ръчкане с лаптопа започва да цъка, значи не държи ток.
Гледай от скритото меню на колко ти пада при въртене и пак пиши!
Гледай от скритото меню на колко ти пада при въртене и пак пиши!
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Акумулатора е сменен с нов BANNER POWER BULL PRO 100AH 820A. Да видим как ще се държи. Обаче каква голяма беля стана преди това...Не съм бил стегнал хубаво + клемата на стария акумулатор и понеже човърках и пиропатрона се беше откачила жълтата буксичка. Тъкмо я слагам както е закачен акумулатора и ...пууфффф. Баси, ко стана викам. Гледам бега на волана и бега на таблото гръмнали. От капака на таблото стъклото на паяжина Направо ми призля. Хайде в "Мустанг", ново стъкло 185 лв, после в магазина за акумулатор. Дано всичко е наред вече, че ми писва. Светна ми лампата за бега, свързах с лаптопа, но след изчистване пак набива грешките. Сигурно трябва да се сменят беговете и тогава ще се изчистят. Лесно ли се сменят или трябва да се сваля таблото. За волана ясно как става.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Кофти
Пасажерския бег е елементарен на 4 гайки с вложка 10мм и една букса (Ползвай магнит за ваденето/слагането на гайките)
-НЕ РЕЖИ КОЛАНИТЕ НА КАПАЧЕТО ,КАТО МАХНЕШ БЕГА ИМА ЕДНА ШИНА В КОЯТО СА ВКАРАНИ!!!
На волана също - зависи с кой волан си ,пак е на 2 болта и букса
ВИНАГИ МАХАЙ МИНУСОВАТА КЛЕМА НА АКУМУЛАТОРА ПРИ БЪЗИКАНЕ ПО БЕГОВЕТЕ
Пасажерския бег е елементарен на 4 гайки с вложка 10мм и една букса (Ползвай магнит за ваденето/слагането на гайките)
-НЕ РЕЖИ КОЛАНИТЕ НА КАПАЧЕТО ,КАТО МАХНЕШ БЕГА ИМА ЕДНА ШИНА В КОЯТО СА ВКАРАНИ!!!
На волана също - зависи с кой волан си ,пак е на 2 болта и букса
ВИНАГИ МАХАЙ МИНУСОВАТА КЛЕМА НА АКУМУЛАТОРА ПРИ БЪЗИКАНЕ ПО БЕГОВЕТЕ
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Капачето с бега ли върви? На волана съм го махал и слагал няколко пъти, защото си сменях волана с мулти такъв.
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Не ,ето го как е
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Колега виждам, че си минал на Е60-но все пак оправили ли се проблема със смяната на акумулатора че и при мен цъка през известно врем
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани