Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
И аз имах подобен проблем плюс гаснене в движение , клемите бха супер стегнати но се оказа че заради "окис" на минуса прави проблема. Най-лесния вариян е да почистиш много добре клемите на акуто и на колата да сложих малко грес преди да ги поставиш и стегнеш. Разгледай и какво се случва с кабелите за акумулатора , да няма хлабава връзка или нещо подобно. Работа за 30 мин е , после търси причината другаде ! Междувременно ако пак направи така пробва с дърбото по стартера нищо не губиш .
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Такааа. От като писах последно тук нямах ядове с паленето. Обаче вчерапо обяд пак се разкарвах из града, спрях на едно място и след 10 минути при опит да запаля само цъкаше Почуках с едно дървена сопа- нищо, пробвах да въртя бавно ключа- пак нищо. Понеже имам вече 2 акумулатора (не нови), смених акумулаторите и колата запали. Ясно е, че от акумулатора не пали. Но какво го изтощава, няма утечки, зарежда 13.9-14.0V при включени консуматори на мах. Възможно ли е и двата акумулатора да са се скапали. Единия си е мой, на 2 години поне , другият е на 11 месеца. И двата като се натоварят с вилка държат 10,5. Един разбирач ми обяснява, че можело да има утайка от олово и други неща на дъното и като се разклатят да изтощават акумулатора. То се видя, че ще купувам нов акумулатор, но може и с него да не работи както трябва. Възможно ли е не винаги да се появява утечка и да не се хваща. Примерно оголен кабел някъде?
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 725
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Някъде се губи тока, според мен не е в акумулатора драмата (макар тия коли да са капризни и откъм ток). Провери ли пиропатрона на плюсовата клема където ти обясних (патрона е в кутийка - отваряш и гледаш дали има оголен кабел. Ако има там е драмата)
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Вчера гледах и пиропратрона при плюсовата клема. Има едни кабелчета със жълта букса, не можах да я откача и ме достраша да не би нещо да гръмне . А и има една кутийка и не успях да я отвора (с ръце де), утре ще пробвам с отверка да човъркна.
- dreadx
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Ако се съмняваш в акумулатора може да го дадеш на някой да покара с него (и с резервния в багажника, че да може бързо да го смени, ако се наложи).
Щом до преди 10 мин. си карал и акумулаторът уж се е зареждал, би следвало да не е разреден - но слагаш другия и с него пали.
Обаче имаме съмнения в клемите и пиропатрона (май е често срещан проблем). Опитай следващия път да свалиш само клемите и после пак да ги закачиш, без да сменяваш акумулатора - да не би от самото им разместване да се оправят нещата. Имам предвид, че щом и с двата акумулатора се държи по еднакъв начин, може и да не е от тях.
До акумулатора нали има и бушонно табло - огледай/разбутай и него.
Щом до преди 10 мин. си карал и акумулаторът уж се е зареждал, би следвало да не е разреден - но слагаш другия и с него пали.
Обаче имаме съмнения в клемите и пиропатрона (май е често срещан проблем). Опитай следващия път да свалиш само клемите и после пак да ги закачиш, без да сменяваш акумулатора - да не би от самото им разместване да се оправят нещата. Имам предвид, че щом и с двата акумулатора се държи по еднакъв начин, може и да не е от тях.
До акумулатора нали има и бушонно табло - огледай/разбутай и него.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Аз хубаво ще го дам, но той може да кара месец без да направи проблем, както съм карал и аз по 5-6 месеца без проблем. Пък и в града няма кой знае какви опции за даване. Няма много с Е39. Все вектри, голфчета, а те ще въртят като луди с този акумулатор. Скоро като не искаше да запали накарах жената да върти ключа, а аз бях отзад до акумулатора. Направи ли впечатление, че заедно с чаткането чаткаше и едно от релетата отзад на бушонното табло Другото което е, че много бързо падаше акумулатора. Свързвам лаптопа с колата чрез BMW SCANNER давам на контакт, ровичкам 10 минути максимум и после само чаткане.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Пиропатрона го провери с мултицет - мериш напражение първо на клемите на акумулатора. След това плюсовата сонда я забиваш в плюсовия кабел през изолацията, някъде след пиропатрона, и някой размърдва кабела, докато мериш. Ако има разлика между двете измерени стойности или стойността при второто мерене се мени, пиропатронът е проблемен... С товарна вилка колко стартерен ток показват тези акумулатори, колко ампера?
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
ivopicha написа:..И двата като се натоварят с вилка държат 10,5. ...
Някой да има схема на шофьорска ел. седалка, че хванах утечка в нея? Във WDS-a ми се видя много постно.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
ivopicha написа:Аз хубаво ще го дам, но той може да кара месец без да направи проблем, както съм карал и аз по 5-6 месеца без проблем. Пък и в града няма кой знае какви опции за даване. Няма много с Е39. Все вектри, голфчета, а те ще въртят като луди с този акумулатор. Скоро като не искаше да запали накарах жената да върти ключа, а аз бях отзад до акумулатора. Направи ли впечатление, че заедно с чаткането чаткаше и едно от релетата отзад на бушонното табло Другото което е, че много бързо падаше акумулатора. Свързвам лаптопа с колата чрез BMW SCANNER давам на контакт, ровичкам 10 минути максимум и после само чаткане.
Като цяло диагностиките точат доста ток от акумулатора и ако не е запалена колата в повечето случаи при по дълго четене пада стартовия ток на акумулатора.
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Често срещан проблем е и ш...ия таралеж за източване на акумулатора ,казвам го от личен опит .Говоря просто след изгасяне и оставяне на колата ,докато тя си почива ,започва и постоянната и лека умора за акумулатора ,ех разбира се съчетано с карането на късо ,задължителните къси светлини тези два фактора най вече,трите плафона в купето ,двата от време на време в багажника,накичените глезотийки свързани към запалката,като навигации,антирадари,аз както съм и със rds касетофон от това малко от онова , малко и като отида да я паля ми иде да я запаля с бензин в буквалния смисъл на думата
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Плафоните съм ги спрял, на запалката не съм включвал нищо от както я имам колата. Скоро не беше ме оставяла, обаче днес пак цъкаше. Сутринта си запали като пушка, карах 10 километра, петнайстина минути бръмча на място и я изгасих. След 3 часа отивам, завъртам и...чат, чат, чат. Измерих волтажа- 12.24V Откачих клемите за 10 минути и пак нищо. Понякога като давам мигач и започва да цъка бързо, все едно има изгоряла крушка. Докато изправя волана и спра започва да мига нормално. Крушките са здрави. И това го прави независимо ляв или десен мигач е пуснат.Да не би нещо да дава накъсо тогава. И после като оставя колата и съм завъртял волана нанякъде и да дава пак на късо. Като мерихме за утечка всичко беше ОК. Ще взема да измеря пак и да въртя волана по време на меренето. Почти съм сигурен, че е някой оголен кабел, но боя зор ще видя докато го открия.
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Колега, направи тази процедура.
https://www.youtube.com/watch?v=KF1gijj03_0
https://www.youtube.com/watch?v=KF1gijj03_0
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Благодаря за линка, колега! Това съм го правил. Мерил съм за утечка и показва 0.01 което е по- вече от добре. Може би си пропуснал началото на темата, проблема не е постоянен. Появява се от време на време. Ще трябва да поогледам клемата на контактния ключ и тази на мигачите. Може да излезе заека от там.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Колеги, проблема все още не е решен Дърпа си ток от някъде и това е. Разглобих пиропатрона, даже счупих жълтата букса и сега ми светна airbag-а. Свалях корите около волана да огледам клемите, няма нещо хлабаво. Нямам идея по вече какво да гледам.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с паленето- стартер или акумулатор
Всичко, което има електрическо захранване, понякога утечката може да се появи и няколко часа, след заспиване на колата, може да се дължи и на проводник с частично протъркана изолация, който дава на маса. Изобщо процедурата по търсене в повечето случаи е неприятна, изнервяща и трудоемка.
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани