M57D25 мудна докато загрее
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
M57D25 мудна докато загрее
Напоследък забелязвам много странен проблем. Сутрин, като запаля колата и докато загрее до около 60-70 градуса е доста мудна. Като и подам газ има замисляне. Също така турбината е леко шумна. Загрее ли обаче си е ОК. Шумът на турбото изчезва и колата си върви нормално. Колата е автоматик. На диагностика изкарва грешка единствено за EGR клапана, тъй като е затапен. Маслото на колата е 5W30. Сутрин пали без никакъв проблем.
Това са корекциите на загрял мотор:
Това са корекциите на загрял мотор:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: M57D25 мудна докато загрее
Погледни на живи данни турбината надува ли и колко, когато е мудна колата. Ако е лагава и никога не си я свалял, най-малкото ще си за чистене на геометрията. Също опитай дали пуши повече от нормалното, ако я смачкаш докато е мудна. Моята е така и след доста ровичкане и опити съм стигнал до извода, че ще трябва да я сваля и дам за ремонт и чистене...
Ето моята тема:
https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopi ... 5&t=411826
Ето моята тема:
https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopi ... 5&t=411826
- ceko88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: M57D25 мудна докато загрее
Здравей мога да те посъветвал да си видиш дебитомера, това е един от неговите симптоми за заминавашт.Опитай на студен двигател при изключен дебитомер дали има разлика /извеждаш буквата от него и даваш гас /, ако няма разлика значи е нещо друго. Тези симптоми от скоро ли са ти.
При условие, че нямаш грешка при диагностика се насочи към турбокомпресора както каза колгата. С какво му прави диагностика.
При условие, че нямаш грешка при диагностика се насочи към турбокомпресора както каза колгата. С какво му прави диагностика.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: M57D25 мудна докато загрее
Май не е добре да я мачка, докато е студена. То от веднъж едва ли ще стане нещо, но така знам.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: M57D25 мудна докато загрее
Elesar74 написа:Май не е добре да я мачка, докато е студена. То от веднъж едва ли ще стане нещо, но така знам.
Под студена имам предвид, както и колегата е написал, около 60-70 градуса...
- nightdriver
- ентусиаст
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: M57D25 мудна докато загрее
Ама то може и на напълно загряла кола да си провери дебитомера : спира , гаси мотора и вади буксата , ако с след това действие колата върви по-добре , значи дебитомера е замърсен .
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: M57D25 мудна докато загрее
Диагностиката е правена с Инпа. Това го забелязвам откакто времето захладня. Ще тествам това с дебитомера. Преди няколко месеца го свалях за почистване.
P.S. Напоследък забелязвам и завишен разход, така че е възможно дебитомера да е виновник.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
P.S. Напоследък забелязвам и завишен разход, така че е възможно дебитомера да е виновник.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: M57D25 мудна докато загрее
Ако колата ти спре хептен да върви, след откачане на дебитомера, може да не е той виновника, но най-сигурно е да го провериш с INPA на живи данни.
Разбрахме се
Z3Ro* написа:Elesar74 написа:Май не е добре да я мачка, докато е студена. То от веднъж едва ли ще стане нещо, но така знам.
Под студена имам предвид, както и колегата е написал, около 60-70 градуса...
Разбрахме се
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: M57D25 мудна докато загрее
С откачане на дебитомера почти няма никаква разлика. Става една идея по мудна, но като цяло е едва забележимо. Остава само да я закача с Инпа и да видя какви са стойностите.
Изпратено от моят HTC One_M8 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят HTC One_M8 с помощта на Tapatalk
Re: M57D25 мудна докато загрее
И колега кво стана с твоята кола.И при го има същия автор проблем като си описал.И аз првата година смених МАФ сензора и времето се оправи хвана пролета след това лято и сега когато хвана пак студено същия проблем. Моята е 530d 184.
Пиши дали си открил проблема.
Пиши дали си открил проблема.
- vesoyanev2011
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: M57D25 мудна докато загрее
Имах подобен проблем ,като твоя преди време.Докато не загрее колата беше значително по-мудна.Верно е ,че колите ни не са първа младост и донякъде това е нормално.При мен корекциите на дюзите бяха почти като твоите на загрял мотор.Въпреки това им направих профилактика,изкарах ги и минаха стенд и почистване.След монтажа колата промени поведението си значително ,точно в периода на загряване на мотора!Стана значително по-пъргава! Корекциите на дюзите се подобриха! Така ,че ако не си правил дюзи никога ,можеш да помислиш за една бърза профилактика!
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: M57D25 мудна докато загрее
Не съм правил профилактика на дюзи. В момента карам друг служебен автомобил и за бавареца остасва малко време през уикенда. Скоро ще му обърна внимание.
- SuNSe7
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 15.05.2012
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525TDSportite, Frontera2.8TDI
- Мечтае да кара: Nissan, Bmw
Re: M57D25 мудна докато загрее
Като симптоми имам същите наблюдения и при ТДС-а. Но загрява за 7-8 минути и не ми е драма това нещо.
Кажи ако хванеш каква е драмата да проверя и аз
Кажи ако хванеш каква е драмата да проверя и аз
Re: M57D25 мудна докато загрее
Здрасти колеги
Като описах проблема бил във регулатора на турбината. Това се намира на турбината,като запалиш двигатела то повлече турбината малко и там си стои и когато додаваш туражата то не му дава въздух на вакума и кога въдигне температура двигатела то не започва да работи след това когато угасим двигатела вакума го няма и до се връща във нормално положение и стартувами отново двигатела и то започва да работи като трябва.Външност тези регулатор регулира въздуха куга турбината да отваря и затваря.
Като описах проблема бил във регулатора на турбината. Това се намира на турбината,като запалиш двигатела то повлече турбината малко и там си стои и когато додаваш туражата то не му дава въздух на вакума и кога въдигне температура двигатела то не започва да работи след това когато угасим двигатела вакума го няма и до се връща във нормално положение и стартувами отново двигатела и то започва да работи като трябва.Външност тези регулатор регулира въздуха куга турбината да отваря и затваря.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M57D25 мудна докато загрее
aivanov99 написа:Напоследък забелязвам много странен проблем. Сутрин, като запаля колата и докато загрее до около 60-70 градуса е доста мудна. Като и подам газ има замисляне. Също така турбината е леко шумна. Загрее ли обаче си е ОК. Шумът на турбото изчезва и колата си върви нормално. Колата е автоматик. На диагностика изкарва грешка единствено за EGR клапана, тъй като е затапен. Маслото на колата е 5W30. Сутрин пали без никакъв проблем.
Това са корекциите на загрял мотор:
На 1-ви и 4-ти цилиндър корекциите не са много приятни. Аз бих започнал с проверка на какво се дължат завишените им стойности.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани