Промивка на дюзите с добавка - Питане
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Промивка на дюзите с добавка - Питане
Интересно, че дюза с отрицателна корекция се е повлияла от добавка за чистене. Според мен корекциите не са за всяка дюза самостоятелно а съвкупност от всички заедно. Например, след като смених две дюзи, стойностите на някои от другите се промениха. А и заради това в повечето случаи стойностите от стенд и корекциите на инпа нямат нищо общо.
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Промивка на дюзите с добавка - Питане
Малко съм много бос с бмв-тата но ецу следи работата на всички дюзи и коригира стойностите на всяка една до колкото ми е известно. Явно се прави с цел нормализиране работата на мотора. Затова и не е гаранция, че ако инпа ти показва, че имаш проблем със шеста дюза, то тя ще е проблемната, както каза - стенд.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Промивка на дюзите с добавка - Питане
Стойностите се събират, след което получената цифра е или с положителен, или с отрицателен знак. В зависимост от това се преценява дали компът добавя или пести гориво, откъдето пък се съди дали има течаща/и или запушена/и дюза/и. Системата може да компенсира по спомен до 24 мг/такт, което е по 4 на цилиндър средно. Над тази стойност започват вибрации и проблеми с палене, вървеж и разход. Стойностите сами по себе си са по-скоро за ориентир, но при 4 на някой цилиндър е сигурно, че е нужна намеса. Аз бих ги проверил и при стойност на някоя над 2, ако добавка не помогне...
- NGeorgiev
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 15.11.2016
- Местоположение: с.Труд
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D 150
Re: Промивка на дюзите с добавка - Питане
Аз пък си мислех, че повече ще повлияе.
Христо откачи ли резервоара от играта, както Z3RO е описал по горе, с отделна подкачваща помпа, че иначе добавката с обратната нафта и ...
Z3RO мислиш ли, че подкачващата помпа която си е в колата може да се ползва, като тя тегли добавка от "буркана".
Буркан - филтърче - подкачваща помпа - заменяме горивния филтър с тръбичка - дюзи - филтърче - буркан.
Така няма да има нужда да търсим подкачваща помпа, да вадим бушона на тази в колата и да трием грешка.
Христо откачи ли резервоара от играта, както Z3RO е описал по горе, с отделна подкачваща помпа, че иначе добавката с обратната нафта и ...
Z3RO мислиш ли, че подкачващата помпа която си е в колата може да се ползва, като тя тегли добавка от "буркана".
Буркан - филтърче - подкачваща помпа - заменяме горивния филтър с тръбичка - дюзи - филтърче - буркан.
Така няма да има нужда да търсим подкачваща помпа, да вадим бушона на тази в колата и да трием грешка.
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Промивка на дюзите с добавка - Питане
Е съм откачал нищо, просто налях филтъра. Мислех си да изолирам обратната афта, но не се разрових да измисля начин. Ясно ми е че тоя половин литър не мина през дюзите, а голяма част се омеши с нафтата...
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Промивка на дюзите с добавка - Питане
На помпата за предналягането й трябват 0.5 бара, за да работи - или помпата в резервоара пред нея, или самата помпа във вертикално положение със задника нагоре, за да стига нафта до нея, както трябва...
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Промивка на дюзите с добавка - Питане
Добавката, която е ползвал колегата струва ми се е еквивалент на бардал бдц, та пак добре, че нещо е повлияла. Освен това, ако не е нов или почти нов филтъра и беше ползвал по-сериозна добавка, може да си направи повече беля, отколкото услуга.
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- NGeorgiev
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 15.11.2016
- Местоположение: с.Труд
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D 150
Re: Промивка на дюзите с добавка - Питане
Това със сбора на стойностите на дюзите се получи доста интересно при мен. Всички стойности са при студен двигател.
850 оборота 2000 оборота 3000 оборота
дюза 1 -0,83 -0,43 -0,37
дюза 2 +0,6 +0,41 +0,5
дюза 3 +1,53 -0,23 -0,45
дюза 4 -1,28 +0,27 +0,34
СБОР +0,02 +0,02 +0,02
Бахти и компа, след две седмици ще имам време да се занимавам с почистване на дюзите, интересно ми е какво ще се промени.
При вас една и съща дюза мени ли си стойностите положителна и отрицателна?
850 оборота 2000 оборота 3000 оборота
дюза 1 -0,83 -0,43 -0,37
дюза 2 +0,6 +0,41 +0,5
дюза 3 +1,53 -0,23 -0,45
дюза 4 -1,28 +0,27 +0,34
СБОР +0,02 +0,02 +0,02
Бахти и компа, след две седмици ще имам време да се занимавам с почистване на дюзите, интересно ми е какво ще се промени.
При вас една и съща дюза мени ли си стойностите положителна и отрицателна?
- NGeorgiev
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 15.11.2016
- Местоположение: с.Труд
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D 150
Re: Промивка на дюзите с добавка - Питане
Днес пробвах да изолирам резервоара и да прекарам една добавка през дюзите. Сложих една потопяема горивна помпичка която да подава гориво към помпата под седалката, замених горивния филтър с тръбичка, хванах обратната нафта от първа дюза и маркуча обратно в съда с потопяемата помпичка.
Реших първо да сложа само нафта и като видя как я превърта да добавя и добавката. Да обаче около 5 литра нафта изчезнаха от съда а почти нищо не се връщаше
Сега се загледах в Realoem и видях, че обратната нафта има два пътя, един от рейла (основното количество), и един от дюзите (тази която се хваща при теста сколбите).
Значи съм си вкарал горивото в през рейла в резервоара.
Аз съм с е46 320D двигател M47N, при вас може да е по различно, но мисля че обратната нафта пак няма да можете хващате от маркуча на първа дюза, то иначе при теста с колбите щеше да ги натряска с няколко литра
Утре ще пробвам да хвана права и обратна нафта след помпата от резервоара, дано да стане този път.
Реших първо да сложа само нафта и като видя как я превърта да добавя и добавката. Да обаче около 5 литра нафта изчезнаха от съда а почти нищо не се връщаше
Сега се загледах в Realoem и видях, че обратната нафта има два пътя, един от рейла (основното количество), и един от дюзите (тази която се хваща при теста сколбите).
Значи съм си вкарал горивото в през рейла в резервоара.
Аз съм с е46 320D двигател M47N, при вас може да е по различно, но мисля че обратната нафта пак няма да можете хващате от маркуча на първа дюза, то иначе при теста с колбите щеше да ги натряска с няколко литра
Утре ще пробвам да хвана права и обратна нафта след помпата от резервоара, дано да стане този път.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани