М техник 2 по-ниско?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: М техник 2 по-ниско?

Мнение от ares2 » 15 Окт 2016, 12:21

не трябва ли да са едни розови точки на прдните и сини на задните за М тех 2?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 29.11.2012

Re: М техник 2 по-ниско?

Мнение от бмв е30 » 15 Окт 2016, 12:54

не предните са 3 розови ленти една под друга за дизела и 3 керемидени за бензина и на двете задните са еднакви: 5 зелени точки една до друга

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 29.11.2012

Re: М техник 2 по-ниско?

Мнение от бмв е30 » 15 Окт 2016, 13:13

bili1 написа:
бмв е30 написа:тия пружини отзаде не са ти мтех 2 или амортисьорите са ти някакви неоригинални и стойките където ляга пружианта е по нагоре.... проблема на мтех-2 е точно обратния че задницата е по на ниско от предницата... кат осравниш двете пружини едната е една витка по къса няма как да стои толкова на високо...
а това което питаш за тия червените пружини ми е любимия въпрос хахха :)
толкова ли не можеш да си го рпедставиш че не всички червени пружини са еднакви камоли размера им камоли твърдоста им ... и как си мислиш че някой би предположил как ще стои на твоята кола като разликата в килограмите на е39-ка без кьорава екстра и такава с фул екстри може да достигне 200кг? нал исе сещаш че едни пружини няма да стоят по същия начин на една кола и на твоята...
ето ще ти дам пример...
аз бях с м-техник 2 окачване и го махнах и сложих "червени" пружини ейбах... колата е по ниска но и по мека!!! да по мека е и то доста отколкото с мтех 2 пружините.... но не говоря за по нестабилна, а просто вози доста по приятно и тъй като центъра на тежеста е по ниско си е пак толкова стабилна като преди
та как можем да ти кажем за някви червени пружини дето се продавали(не пише къде, няма линк към обява, няма никва информация дори за пружините) как ще стоят на твоята кола? а и още нещо нали знаеш че пружините за бензин и за дизел са различни и ако сложиш спортни за дизел може да ти дойдат по високи от стокови за бензин?
да не говорим и че живеем в българия ... нали се сещаш че нищо не пречи някой да ги е боядисал тия пружини червени а реално да са си стокови по уморени да речем? щото никой няма да му купи стоковои пружини а така ще им вземе някой лев....
та единствения сигурен вариянт е да ги купиш да ги сложиш и да видиш как ще стоят на твоята кола.... ако не ти харесва продаваш и търсиш други...
най-сигурния вариятн е койловъри и си ги навиваш колкото ти се иска докато докараш перфектна стойка....

П.П. забравих че отпред дори чашките отгоре на които ляга пружината има по плитки и по дълбоки като си бил с плитките и сложиш по дълбоките колата ляга с 2-3 сантиметра надолу само от това.... та няма грам как да се определи височината на колата ти с еди кои си пружини е така на око....


Как да не са ми задните пружини М тех 2 5 зелени точки на пружината колега...ок другото го разбрах,но повярвайте ми окачването ми е цялото М тех 2 амортисиори пружини стабилизиращите щанги и тампоните към тях и моля те без да дрънкаме глупости тука че М тех 2 задницата била по ниска от предницата едва ли друг колега тука би потвърдил твоето твърдение имал съм наблюдения над няколко Е39-ки с М тех 2 2-те който си помня че ги паркирахме едни до други и точно това им гледахме бяха едно 528 с М тех 2 и едно 540 пак с М тех 2 и трите ни със забити предници и вирнати задници и тримата бяхме с 5 зелени точки на пружините.... ;)

колега тя стойката на колата е такава просто като и свалиш задницата да се влачи отзад е мега грозно... при еданкво разстояние от края на джантата до началото на веждата и отпред и отзад колата стои леко вирната отзад но то си е характерна чарта на модела ... твоята е мега вдигната отзаде и си го обеснявам ил исментажко амортисйори газови някви или напълно празен багажник.... ще ти пусна снимки на моята кола как стоеше с мтех 2 и как е сега
ето как беше с м-техника забележи как задницата е по надолу
Изображение
и виж само със сменени пружини отпред(червения ейбах) как стои вече колата
Изображение
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 831
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: гр.Златоград
Пол: Мъж
Кара: 540i E39
Мечтае да кара: това което има вече...
Детайли за колата: М62В44

Re: М техник 2 по-ниско?

Мнение от bili1 » 15 Окт 2016, 13:25

бмв е30 написа:
bili1 написа:
бмв е30 написа:тия пружини отзаде не са ти мтех 2 или амортисьорите са ти някакви неоригинални и стойките където ляга пружианта е по нагоре.... проблема на мтех-2 е точно обратния че задницата е по на ниско от предницата... кат осравниш двете пружини едната е една витка по къса няма как да стои толкова на високо...
а това което питаш за тия червените пружини ми е любимия въпрос хахха :)
толкова ли не можеш да си го рпедставиш че не всички червени пружини са еднакви камоли размера им камоли твърдоста им ... и как си мислиш че някой би предположил как ще стои на твоята кола като разликата в килограмите на е39-ка без кьорава екстра и такава с фул екстри може да достигне 200кг? нал исе сещаш че едни пружини няма да стоят по същия начин на една кола и на твоята...
ето ще ти дам пример...
аз бях с м-техник 2 окачване и го махнах и сложих "червени" пружини ейбах... колата е по ниска но и по мека!!! да по мека е и то доста отколкото с мтех 2 пружините.... но не говоря за по нестабилна, а просто вози доста по приятно и тъй като центъра на тежеста е по ниско си е пак толкова стабилна като преди
та как можем да ти кажем за някви червени пружини дето се продавали(не пише къде, няма линк към обява, няма никва информация дори за пружините) как ще стоят на твоята кола? а и още нещо нали знаеш че пружините за бензин и за дизел са различни и ако сложиш спортни за дизел може да ти дойдат по високи от стокови за бензин?
да не говорим и че живеем в българия ... нали се сещаш че нищо не пречи някой да ги е боядисал тия пружини червени а реално да са си стокови по уморени да речем? щото никой няма да му купи стоковои пружини а така ще им вземе някой лев....
та единствения сигурен вариянт е да ги купиш да ги сложиш и да видиш как ще стоят на твоята кола.... ако не ти харесва продаваш и търсиш други...
най-сигурния вариятн е койловъри и си ги навиваш колкото ти се иска докато докараш перфектна стойка....

П.П. забравих че отпред дори чашките отгоре на които ляга пружината има по плитки и по дълбоки като си бил с плитките и сложиш по дълбоките колата ляга с 2-3 сантиметра надолу само от това.... та няма грам как да се определи височината на колата ти с еди кои си пружини е така на око....


Как да не са ми задните пружини М тех 2 5 зелени точки на пружината колега...ок другото го разбрах,но повярвайте ми окачването ми е цялото М тех 2 амортисиори пружини стабилизиращите щанги и тампоните към тях и моля те без да дрънкаме глупости тука че М тех 2 задницата била по ниска от предницата едва ли друг колега тука би потвърдил твоето твърдение имал съм наблюдения над няколко Е39-ки с М тех 2 2-те който си помня че ги паркирахме едни до други и точно това им гледахме бяха едно 528 с М тех 2 и едно 540 пак с М тех 2 и трите ни със забити предници и вирнати задници и тримата бяхме с 5 зелени точки на пружините.... ;)

колега тя стойката на колата е такава просто като и свалиш задницата да се влачи отзад е мега грозно... при еданкво разстояние от края на джантата до началото на веждата и отпред и отзад колата стои леко вирната отзад но то си е характерна чарта на модела ... твоята е мега вдигната отзаде и си го обеснявам ил исментажко амортисйори газови някви или напълно празен багажник.... ще ти пусна снимки на моята кола как стоеше с мтех 2 и как е сега
ето как беше с м-техника забележи как задницата е по надолу
Изображение
и виж само със сменени пружини отпред(червения ейбах) как стои вече колата
Изображение
Изображение
Изображение



А така и сега въпроса ми е към теб,тези червени пружини който сложи,с колко сантиметра ти свалиха колата от М тех 2 ? :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 29.11.2012

Re: М техник 2 по-ниско?

Мнение от бмв е30 » 15 Окт 2016, 13:36

4-5... някъде там не съм ги мерил честно казано но моето си е единичен случай... сложи ги на друга кола и ще е различно... смени чашките на пружината отгоре и ще падне с още 3 см...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: М техник 2 по-ниско?

Мнение от Nickelback » 15 Окт 2016, 17:42

Ето прясно-прясно как седи М-теха на един колега с М5. Просто се сетих и снимах отзад, ако бях ви прочел мненията одеве, щях и предницата да снимам, но...

Изображение

Изображение

Но наистина - отпред седи леко по-вирната отколкото отзад :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 831
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: гр.Златоград
Пол: Мъж
Кара: 540i E39
Мечтае да кара: това което има вече...
Детайли за колата: М62В44

Re: М техник 2 по-ниско?

Мнение от bili1 » 15 Окт 2016, 17:59

Е отзад е точно като при мен.... :dunno: не е по ниска същата работа е...
Само че на мен задницата ми е така точно като на тая М5-ца а предницата ми е забита много!!! :dunno:

Ето едно 540 - http://bili1.snimka.bg/automobiles/novi ... 3.37494004 на мой приятел което е с М тех 2 и е махнал оригиналните пружини и е сложил червени спортни колата му е доста по ниска от моята като ги паркираме едни до други,интересуваше ме дали и аз ще мога да постигна тоя ефект ако сложа червени спортни пружини КОЙТО СА ЗА 6 цилиндрови бензински!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E39 528I
Мечтае да кара: ///Мъ 5

Re: М техник 2 по-ниско?

Мнение от KUMHO » 17 Окт 2016, 8:18

бмв е30 написа: смени чашките на пружината отгоре и ще падне с още 3 см...


кои чашки и с кои се сменят , че не схванах много ... :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 29.11.2012

Re: М техник 2 по-ниско?

Мнение от бмв е30 » 21 Окт 2016, 8:58

е тия
Изображение

нещо смешно ли видя някъде?
има по плитки и по дълбоки... колкото по дълбока е толкова по ниско слиза колата...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: М техник 2 по-ниско?

Мнение от ares2 » 21 Окт 2016, 10:47

а с какви ги заменяш?
на окачването на 8 цилиндровите мотори тези чаши и тампоните са различни и не мога да намеря за да си направя едни
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 26.03.2012
Местоположение: Tryavna
Пол: Мъж
Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
Детайли за колата: ебати бавареца :)

Re: М техник 2 по-ниско?

Мнение от bohcho » 05 Ное 2016, 17:03

Следя , станами интересно с какви могат да се сменята за да слезе колата надолу :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 831
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: гр.Златоград
Пол: Мъж
Кара: 540i E39
Мечтае да кара: това което има вече...
Детайли за колата: М62В44

Re: М техник 2 по-ниско?

Мнение от bili1 » 07 Ное 2016, 11:45

И аз ще кача снимка тук в темата след като сменя пружините на моя М-тех 2 за сега ме ориентираха към пружини на Апекс били твърди доста свалят предницата с 50мм и задницата с 25мм спрямо стандартното окачване!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: М техник 2 по-ниско?

Мнение от ares2 » 20 Мар 2019, 8:54

аз сложиш м тех на 8 цилиндрово и съм много разочарован от предницата. изглежда като сток :paranoid:
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook