INPA + DIS/SSS PROGMAN или INPA + ISTA D/P или Scanner 1.4
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: INPA + DIS/SSS PROGMAN или INPA + ISTA D/P или Scanner 1
За Скенера нищо не казваш? Наистина ли няма живи данни на мотора?
Скенера наистина няма живи данни.
За да се кодира и програмира със SSS PROGMAN и ISTA P е необходимо 100А зарядно, като цените започват от 600лв нагоре.
Re: INPA + DIS/SSS PROGMAN или INPA + ISTA D/P или Scanner 1
Wierdo написа: Това, което всъщност не знам е дали само с НЦСЕксперта мога да кодирам. Нещата, с които ми се иска да почна са - да накарам е46цата ми да се заключва при потегляне и да пусна DaytimeRunningLights на е60ката на баща ми.
От това, което успях да прочета до момента и да разбера, е че тая работа става с НЦСЕксперта, като може да се ползва и NCSDummy за улеснение. Има ли друг начин, това да стане по-лесно? ИСТА-П предлага ли такива функции?
Най-лесно ще ти е следното:
1) Прочиташ дадения модул с NCS Expert (SG_LESSEN), който генерира файл с конфигурацията на модула
2) Зареждаш файла в NCSDummy, променяш настройките, които желаеш и записваш файла с промените
3) Записваш новия файл в модула с NCS Expert (SG_CODIEREN)
- Wierdo
- младши ентусиаст
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: INPA + DIS/SSS PROGMAN или INPA + ISTA D/P или Scanner 1
deank, благодаря ти за отговора.
Четох вече някакъв ПДФ с указанията за употреба на NCSExpert и NCSDummy и явно по този начин ще го правя. Реално това, от което се обърквах до сега беше факта, че съм гледал как човек ползва BMW Scanner. По-лесно ми излгежда да си цъкаш по кутийките отколкото да пишеш по файла.
Някакви отзиви за този скенер? Да го търся ли тепърва да купувам/свалям или директно да влизам в дълбокото с НЦС-а ?
Четох вече някакъв ПДФ с указанията за употреба на NCSExpert и NCSDummy и явно по този начин ще го правя. Реално това, от което се обърквах до сега беше факта, че съм гледал как човек ползва BMW Scanner. По-лесно ми излгежда да си цъкаш по кутийките отколкото да пишеш по файла.
Някакви отзиви за този скенер? Да го търся ли тепърва да купувам/свалям или директно да влизам в дълбокото с НЦС-а ?
Re: INPA + DIS/SSS PROGMAN или INPA + ISTA D/P или Scanner 1
БМВ Скенер 1.4 е много лесен за употреба, а в същото време има доста функции, които реално са достатъчни за средностатистическия потребител, но няма какво да си кривим душата, NCS Expert е истината, когато става дума за кодиране.
Малко по-трудно изглежда първоначално, но е къде-къде по-функционален и сигурен.
Моят съвет би бил да се учиш директно на NCS.
Малко по-трудно изглежда първоначално, но е къде-къде по-функционален и сигурен.
Моят съвет би бил да се учиш директно на NCS.
- Wierdo
- младши ентусиаст
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: INPA + DIS/SSS PROGMAN или INPA + ISTA D/P или Scanner 1
Благодаря за отговора.
В крайна сметка преди малко успях да активирам автоматичното заключване. Направи ми впечатление, че пипах само настройките за автоматичното заключване, а ми изчезнаха звуковата и аудио сигнализация при заключване и отключване. Освен това, колата не се отключи автоматично след като извадих ключа, има ли друга настройка за тая работа ?
Относно звуко/вузуалната сигнализация от алармата си спомням, че преди време ми ги актвираха точно със скенера ако не се лъжа. За 5 минути, пак през НЦСЕксперта си ги пуснах отново. В действителност не е кой знае какво, даже не съм използвал НЦС Дъми.
http://ncs-expert.com/e46-coding-options-list - тук някой съмишленик е направил лист с функциите по различните модули и техните стойности. Мисля, че е бая полезно има и за други модели, достатъчно е да се пусне 1 сърч горе в дясно.
В крайна сметка преди малко успях да активирам автоматичното заключване. Направи ми впечатление, че пипах само настройките за автоматичното заключване, а ми изчезнаха звуковата и аудио сигнализация при заключване и отключване. Освен това, колата не се отключи автоматично след като извадих ключа, има ли друга настройка за тая работа ?
Относно звуко/вузуалната сигнализация от алармата си спомням, че преди време ми ги актвираха точно със скенера ако не се лъжа. За 5 минути, пак през НЦСЕксперта си ги пуснах отново. В действителност не е кой знае какво, даже не съм използвал НЦС Дъми.
http://ncs-expert.com/e46-coding-options-list - тук някой съмишленик е направил лист с функциите по различните модули и техните стойности. Мисля, че е бая полезно има и за други модели, достатъчно е да се пусне 1 сърч горе в дясно.
Re: INPA + DIS/SSS PROGMAN или INPA + ISTA D/P или Scanner 1
Wierdo написа:...
Това, че са ти се изтрили стари настройки е нормално, просто си ги активираш през НЦС, както си направил, и вече нямаш проблеми.
Трябва ти NCS Dummy, не ти трябват подобни листи с функции, в NCS Dummy всичко е много по-добре систематизирано, удобно, а и реално може да кодираш през Dummy, което прави нещата още по-лесни. Потренирай с NCS expert, а после си зареди .MAN файла в NCS dummy, като преди това си избрал Е39 (или каквото там кодираш) и точната версия на модула, който си прочел с NCS, напеример LCM.C18.
Ще забележиш как след като добавиш MAN файла в NCS Dummy, всички опции за кодиране ти излизат с превод и отметка, която можеш да сложиш/махнеш. Изключително улеснява ползването на NCS, понеже ти показва какво си променил като го маркира в синьо. След като си направиш настройките, които желаеш си експортираш .MAN файл през NCS dummy и после отиваш в NCS Expert , сменяш на SG_codier не знам си какво, и кодираш.
При Е39, за съжаление, няма функция "самоотключване при изваждане на ключа". Между другото, я няма и при доста по-нови БМВ-та.
Има допълнителен модул (viewtopic.php?f=35&t=399789), който добавя няколко функции, измежду които е и това "автоматично самоотключване при гасене на мотора".
- Wierdo
- младши ентусиаст
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: INPA + DIS/SSS PROGMAN или INPA + ISTA D/P или Scanner 1
Perez, имаш не една, ами няколко бири или каквото пиеш от мене
Днес пипах по е46цата си, но предполагам и тя го няма това с отключване при вадене на ключа.
Как мога да разбера коя точно версия ми е модула? Излиза ли някъде в НЦС-а ?
Днес пипах по е46цата си, но предполагам и тя го няма това с отключване при вадене на ключа.
Как мога да разбера коя точно версия ми е модула? Излиза ли някъде в НЦС-а ?
Re: INPA + DIS/SSS PROGMAN или INPA + ISTA D/P или Scanner 1
Да, правилно предполагаш, че го няма и Е46-цата.
В NCS expert, след като прочетеш модула, ти излиза информация за това какво си прочел.
С червена стрелка съм отбелязал, а и подчертал кое ти е версията, която да търсиш в NCS Dummy:
В NCS expert, след като прочетеш модула, ти излиза информация за това какво си прочел.
С червена стрелка съм отбелязал, а и подчертал кое ти е версията, която да търсиш в NCS Dummy:
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: INPA + DIS/SSS PROGMAN или INPA + ISTA D/P или Scanner 1
Някой да е разрешавал следния проблем с BMW Scanner - всичко точно инсталирана програмата, свързвам на положение контакт и в момента в който се опитвам да прочета някой модул изписва " connection error with IKE или EWS". Да не би и при буксата на Scanner да има филма с запояването на 7 и 8 пин? Колата е с 2 букси - 1 отпред и 1 вътре и на 2 те дава едно и също като грешка.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: INPA + DIS/SSS PROGMAN или INPA + ISTA D/P или Scanner 1
На компютъра има ли инсталирана ИНПА ?
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: INPA + DIS/SSS PROGMAN или INPA + ISTA D/P или Scanner 1
Да,има и си работи.Да не би да немогат да работят на 1 устройство? Ком портовете съм задал различни както и в различни usb входове слагам буксите
Последна промяна Zlatiyan_Genchev на 15 Окт 2016, 16:27, променена общо 1 път
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: INPA + DIS/SSS PROGMAN или INPA + ISTA D/P или Scanner 1
Я пробвай да пуснеш ИНПА-та и после да я спре, така че ЕДИАБАС сървъра да остане включен и тогава пусни скенера и пробвай да се свържеш към колата.
- RadkoPower
- Потребител
- Мнения: 22
- Регистриран на: 28.04.2016
Re: INPA + DIS/SSS PROGMAN или INPA + ISTA D/P или Scanner 1
Колеги имам кабел k+dcan но диска с инпа се счупи и сега нямам софтуер. Може ли някой да даде линк тук или на лични за bmw scanner, inpa?
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: INPA + DIS/SSS PROGMAN или INPA + ISTA D/P или Scanner 1
Пробвах на лаптоп без без инсталирана Инпа и е същото. Причината според мен е в самия кабел ,защото на коли след 2001 г тръгва програмата дори с инсталирана Инпа на лаптопа.Изпробвано на е46 2002 г програмата си тръгна. Но на мойта 1999 г не иска ,дава пак тeзи грешки.
Последна промяна Zlatiyan_Genchev на 12 Ное 2016, 12:24, променена общо 1 път
- Retrofit
- младши ентусиаст
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: INPA + DIS/SSS PROGMAN или INPA + ISTA D/P или Scanner 1
Zlatiyan_Genchev написа:Пробвах на лаптоп без без инсталирана Инпа и е същото. Причината според мен е в самия кабел ,защото на коли след 2001 г тръгва програмата дори с инсталирана Инпа на лаптопа.IИзпробвано на е46 2002 г програмата си тръгна. Но на мойта 1999 г не иска ,дава пак тази грешки.
Замости 7-ми и 8-ми крак на адаптера и ще тръгне.
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани