104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Elesar74 написа:За мене перфектното миене е свързано със сваляне на водния радиатор. Измиване на същия, измиване на масления и климатичния и монтаж. Последния път извадих една пита боклуци между масления и климатичния, това водоструйка няма как да го изкара.
Колега, и аз съм на това мнение. Да кажем ето един радиатор, който съм почиствал- това, което е на него, няма от къде да излезе, ако не е свален:
- The 5th element
- Арабиата
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Nedko Anev написа:На каква скорост и обороти са тези 91 градуса, с или без климатик
С климатик колега,общо взето 91-93 гр.извъградско и финал в града,но на бая жега!
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG][/url
- The 5th element
- Арабиата
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
zvetiko написа:Elesar74 написа:За мене перфектното миене е свързано със сваляне на водния радиатор. Измиване на същия, измиване на масления и климатичния и монтаж. Последния път извадих една пита боклуци между масления и климатичния, това водоструйка няма как да го изкара.
Колега, и аз съм на това мнение. Да кажем ето един радиатор, който съм почиствал- това, което е на него, няма от къде да излезе, ако не е свален:
При мен всичко се изми и махна,,,,от къде точно,,,честно казано не разбрах,но като цяло съм много доволен!
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG][/url
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Моята миналата седмица удари 107 по баир . По стечение на обстоятелствата смених ремъците и сега е по-добре. Вчера на 36 градуса в София стигна до 95 с климатик. Събота ще мия радиаторите.
- The 5th element
- Арабиата
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
aivanov99 написа:Моята миналата седмица удари 107 по баир . По стечение на обстоятелствата смених ремъците и сега е по-добре. Вчера на 36 градуса в София стигна до 95 с климатик. Събота ще мия радиаторите.
Много мръсотия навсякъде колега,,,,с измиване нещата се оправят ако няма нещо друго,,,,при мен засега всичко е Ок,а стигах 104 гр.в центъра,,,,Доста неприятно,,,,
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG][/url
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Знам че ще се оправят. Като се сетя че миналата година с мързеливия метод - открехване и стабилно миене с маркуча имаше ефект... Сега съм се въоражил с водоструйка и ще има сваляне.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Kолеги, внимавайте с водоструйките, защото има опасност да ви сгънат ламелите на радиаторите. На мен ми е трудно да повярвам, как боклуците между цели 3 радиатора, излизат през единия. Затова трябва или голямо налягане, което ще постигне горния ефект с ламелите или нищо няма да стане. Почти мога да се обзаложа, че след такова едно измиване и последващо сваляне на водния радиатор, между този за маслото и климатика ще е ужас.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- kluna_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
а някой сещал ли се е да си провери ел.перката дали се включва на 1 степен при 100 градуса...
На моята и бяха изгорели резисторите по точно този на 1 степен и колата грееше.
Като пуснеш климата също трябва веднага да върти на 1 степен - това много помага и на виското...
На моята и бяха изгорели резисторите по точно този на 1 степен и колата грееше.
Като пуснеш климата също трябва веднага да върти на 1 степен - това много помага и на виското...
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Измих и аз радиаторите. Вчера обаче като пътувах за София беше около 25 градуса. Без климатик 92-93, при изкачване 95-96. В София държа 90-93. Не съм много обнадежден. Другото, което си мислех - не ми работи циркулационната помпа на печката. Ще я сменя да видя как ще е. Тя все пак помага за циркулацията на охладителната течност.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Последна промяна aivanov99 на 08 Авг 2016, 11:44, променена общо 1 път
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
При Е34 същата не работи докато не и пуснеш топлото (демек да ти духа топло) ...
А и над някакви обороти спираше ако е в процес на работа, за да не прави "тапа" по системата !
А и над някакви обороти спираше ако е в процес на работа, за да не прави "тапа" по системата !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
aivanov99 написа:Измих и аз радиаторите. Вчера обаче като пътувах за София беше около 25 градуса. Без климатик 92-93, при изкачване 95-96. В София държа 90-93. Не съм много обнадежден. Другото, което си мислех - не ми работи циркулационната помпа на печката. Ще я сменя да видя как ще е. Тя все пак помага за циркулацията на охладителната течност.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Добре ти са градусите колега, мисля че няма да има разлика и при по високи температури.
А циркулационната помпа е за парното, да върти водата през там. Лятото не работи.
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Благодаря за отговора. Уикенда като пътувам ще я тествам и ще пиша пак.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
The 5th element написа:FaceOff написа:Колега, пиши в темата направо, стига вече с тия реклами, като си доволен от нещо/някой, защо да не може да го споделиш, нали за това е тоя форум!
Колега,така е,,но нали всичко е силно комерсиализирано вече,,, за съжаление,,,,,,знам ли,,,,Иначе сервизът е специализиран за всякакви профилактики на радиатори,,,,Сервиз Василев,кв. Овча купел,в нета може да видите точния адрес,хората се занимават с това от 20 години,някога съм чистил пак при тях,бяха на мястото на Мола,на Хладилника
Аз пък честно казано не останах много доволен.. Закачи първо машината - показа че имам 160гр фреон от 600 ли или 700, много не разбрах. Пък как духаше студено тоя климатик и в най-голямата жега Пусна да зареди, и през това време с водоструйката, предполагам поне нагласена на нужното налягане, започна да пръска отпред през перката, то това и аз си го правя на автомивка.. Взе 50 лева и чао. Разлика в работата на климатика не усещам Не мисля че има и разлика в температурата на антифриза.
- The 5th element
- Арабиата
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
При мен след дозареждането има огромна разлика в климатроника,,, прави такъв студ, че го държа на 1 точка и дори затварям ръчно духалките, при мен изми м/у радиаторите и сега на магистралата с климатик 89-90 гр.
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG][/url
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Интересно ми е, на тебе колко фреон ти показа че имаш първоначално? Със 160 гр в системата и аз затварях духалки, особено жена ми
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани