104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от zvetiko » 02 Авг 2016, 10:17

Elesar74 написа:За мене перфектното миене е свързано със сваляне на водния радиатор. Измиване на същия, измиване на масления и климатичния и монтаж. Последния път извадих една пита боклуци между масления и климатичния, това водоструйка няма как да го изкара.


Колега, и аз съм на това мнение. Да кажем ето един радиатор, който съм почиствал- това, което е на него, няма от къде да излезе, ако не е свален:

Изображение

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от The 5th element » 02 Авг 2016, 15:36

Nedko Anev написа:На каква скорост и обороти са тези 91 градуса, с или без климатик


С климатик колега,общо взето 91-93 гр.извъградско и финал в града,но на бая жега!
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от The 5th element » 02 Авг 2016, 15:38

zvetiko написа:
Elesar74 написа:За мене перфектното миене е свързано със сваляне на водния радиатор. Измиване на същия, измиване на масления и климатичния и монтаж. Последния път извадих една пита боклуци между масления и климатичния, това водоструйка няма как да го изкара.


Колега, и аз съм на това мнение. Да кажем ето един радиатор, който съм почиствал- това, което е на него, няма от къде да излезе, ако не е свален:

Изображение


При мен всичко се изми и махна,,,,от къде точно,,,честно казано не разбрах,но като цяло съм много доволен!
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 11.10.2014
Местоположение: София
Кара: 2002 Е39 525dA Touring

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от aivanov99 » 02 Авг 2016, 16:03

Моята миналата седмица удари 107 по баир :kuku: . По стечение на обстоятелствата смених ремъците и сега е по-добре. Вчера на 36 градуса в София стигна до 95 с климатик. Събота ще мия радиаторите.
Изображение

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от The 5th element » 02 Авг 2016, 16:12

aivanov99 написа:Моята миналата седмица удари 107 по баир :kuku: . По стечение на обстоятелствата смених ремъците и сега е по-добре. Вчера на 36 градуса в София стигна до 95 с климатик. Събота ще мия радиаторите.


Много мръсотия навсякъде колега,,,,с измиване нещата се оправят ако няма нещо друго,,,,при мен засега всичко е Ок,а стигах 104 гр.в центъра,,,,Доста неприятно,,,,
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 11.10.2014
Местоположение: София
Кара: 2002 Е39 525dA Touring

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от aivanov99 » 02 Авг 2016, 16:15

Знам че ще се оправят. Като се сетя че миналата година с мързеливия метод - открехване и стабилно миене с маркуча имаше ефект... Сега съм се въоражил с водоструйка и ще има сваляне. :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от Elesar74 » 03 Авг 2016, 8:17

Kолеги, внимавайте с водоструйките, защото има опасност да ви сгънат ламелите на радиаторите. На мен ми е трудно да повярвам, как боклуците между цели 3 радиатора, излизат през единия. Затова трябва или голямо налягане, което ще постигне горния ефект с ламелите или нищо няма да стане. Почти мога да се обзаложа, че след такова едно измиване и последващо сваляне на водния радиатор, между този за маслото и климатика ще е ужас.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от kluna_ » 05 Авг 2016, 6:40

а някой сещал ли се е да си провери ел.перката дали се включва на 1 степен при 100 градуса...
На моята и бяха изгорели резисторите по точно този на 1 степен и колата грееше.
Като пуснеш климата също трябва веднага да върти на 1 степен - това много помага и на виското... :bang:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 11.10.2014
Местоположение: София
Кара: 2002 Е39 525dA Touring

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от aivanov99 » 08 Авг 2016, 6:52

Измих и аз радиаторите. Вчера обаче като пътувах за София беше около 25 градуса. Без климатик 92-93, при изкачване 95-96. В София държа 90-93. Не съм много обнадежден. Другото, което си мислех - не ми работи циркулационната помпа на печката. Ще я сменя да видя как ще е. Тя все пак помага за циркулацията на охладителната течност.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Последна промяна aivanov99 на 08 Авг 2016, 11:44, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от ивчо » 08 Авг 2016, 11:35

При Е34 същата не работи докато не и пуснеш топлото (демек да ти духа топло) ...
А и над някакви обороти спираше ако е в процес на работа, за да не прави "тапа" по системата !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от Ivo_Borisov » 08 Авг 2016, 13:14

aivanov99 написа:Измих и аз радиаторите. Вчера обаче като пътувах за София беше около 25 градуса. Без климатик 92-93, при изкачване 95-96. В София държа 90-93. Не съм много обнадежден. Другото, което си мислех - не ми работи циркулационната помпа на печката. Ще я сменя да видя как ще е. Тя все пак помага за циркулацията на охладителната течност.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Добре ти са градусите колега, мисля че няма да има разлика и при по високи температури.
А циркулационната помпа е за парното, да върти водата през там. Лятото не работи.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 11.10.2014
Местоположение: София
Кара: 2002 Е39 525dA Touring

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от aivanov99 » 08 Авг 2016, 13:16

Благодаря за отговора. Уикенда като пътувам ще я тествам и ще пиша пак.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от FaceOff » 12 Авг 2016, 17:53

The 5th element написа:
FaceOff написа:Колега, пиши в темата направо, стига вече с тия реклами, като си доволен от нещо/някой, защо да не може да го споделиш, нали за това е тоя форум!


Колега,така е,,но нали всичко е силно комерсиализирано вече,,, за съжаление,,,,,,знам ли,,,,Иначе сервизът е специализиран за всякакви профилактики на радиатори,,,,Сервиз Василев,кв. Овча купел,в нета може да видите точния адрес,хората се занимават с това от 20 години,някога съм чистил пак при тях,бяха на мястото на Мола,на Хладилника :yes:


Аз пък честно казано не останах много доволен.. Закачи първо машината - показа че имам 160гр фреон от 600 ли или 700, много не разбрах. Пък как духаше студено тоя климатик и в най-голямата жега :dunno: Пусна да зареди, и през това време с водоструйката, предполагам поне нагласена на нужното налягане, започна да пръска отпред през перката, то това и аз си го правя на автомивка.. Взе 50 лева и чао. Разлика в работата на климатика не усещам :dummy: Не мисля че има и разлика в температурата на антифриза.

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от The 5th element » 12 Авг 2016, 18:08

При мен след дозареждането има огромна разлика в климатроника,,, прави такъв студ, че го държа на 1 точка и дори затварям ръчно духалките, при мен изми м/у радиаторите и сега на магистралата с климатик 89-90 гр.
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от FaceOff » 12 Авг 2016, 22:35

Интересно ми е, на тебе колко фреон ти показа че имаш първоначално? Със 160 гр в системата и аз затварях духалки, особено жена ми :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook