104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12762
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от vld » 14 Юли 2017, 8:25

Ако радяторите са мръсни виското не зацепва навреме и не както трябва.
То се нагрява от въздушната струя която минава през радятора и съответно като не се обдухва няма зацепване, това е причината да виждате 100+ градуса на коли с виско.
Измийте си хубаво радятора и кондензатра пред него и повече от 96/97 трудно ще видите дори при голям зор.
Специално за дизелите ако са с по агресивен мап там загряването е по бързо при по агресивно каране и съответно трябва повечко да се обръща внимание на охлаждането.
При градско с пуснат климатик и висене на място моята Е39 530да седеше на 88/89 градуса след почистване на радятора и кондензатора на климатика.
А самия климатик почна доста по бързо да мята лед през духалките :)
Антифриза е добре да не е на повече от -30 градуса, даже -20 му е пре достатъчно за нашите ширини.
Колкото по гъст толкова по-малко топлообмен!, най доброто охлаждане е с 100% вода, но там пък има недостатък, че зимата ще замръзне, други минуси няма. :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от FaceOff » 14 Юли 2017, 18:42

meha написа:Има накрайници ,но едва ли някой ще ти се занимава точно с това.

Ефективното чистене и следното :
Предна броня на земята ,клиамтична перка ,воден радиатор навън,разделяш климатичния и този на хидравлика и скорости и се мие здраво. По -добро от това няма как да е . А пък с един нов воден радиатор стават чудесии с температурата на двигателя (ако е все още заводския).
За дизелите ,миеш и кулера.


Прав си, че това е най-ефективното измиване. Обаче водния ми радиатор е нов, и всичко по охладителната система. Радиатора на маслото на скоростите също съм го сменял с втора употреба, но преди да го сложа го измих перфектно. Два-три пъти съм разделял радиаторите (само отгоре) и съм се старал да измия климатичния отвътре навън. Виждал съм на клипчета каква е мизерия пред климатичния, като махнат ел перката, но все си мисля, че след толкова миене при мен не е толкова мръсно.. И кулера е мит, а и виското фучи здраво.. по логиката на колегата vld това означава че не е много задръстено. Пак неговия пост ме накара да се замисля, че преди ремап-а не съм виждал над 96-97 градуса, а сега вдига до 101-102, с доста настъпване, клима и баири.. и май търся под вола теле.. при положение, че ел перката се включва да помага при 105..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от turbonetic » 19 Авг 2017, 14:37

Колеги днес на мен ми се качи до 99градуса на М52ту това нормално ли е? После си свали на 94-95 рядко качваше до 98 радиатора е чисто нов боклуците между радиаторите са изчистени виското си работи нормално беше около 30гр външна температура...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 814
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от hummer » 19 Авг 2017, 14:47

Добре си ,при бензиновите 6-таци до 105 е добре, при дизела след 94-5 има проблеми

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook