Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
47 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- d3llux
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 16.06.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525DA
- Мечтае да кара: M5
Re: Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
Колеги моля някой с 525д автоматик , който е ремап от по дълго време да каже проблемите които е имал ,защото колегите от по-горе с тия спорове за кутийте вече почват да ме отказват Ако не се лъжа една автоматична кутия не е от ефтините части по е39-ката
- FireFoXa
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: M-Power
Re: Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
d3llux написа:Колеги моля някой с 525д автоматик , който е ремап от по дълго време да каже проблемите които е имал ,защото колегите от по-горе с тия спорове за кутийте вече почват да ме отказват Ако не се лъжа една автоматична кутия не е от ефтините части по е39-ката
Ако ще прекаляваш с "засилването" на мотора, и с ръчна кутия да си и с автоматик да си, все тая - ще се обади я хидротрансформатор, я съединител. Моята кола е 525dA (на 360к км реални с оригиналната кутия), и от близо 50к км е с ремап, за моменти проблеми с кутията няма, но и колата не се тормози. Кара се предимно извънградско, и стила на каране е доста плавен. Аз специално почти не използвам "kick-down"-а на педала на газта. На всички е ясно, че GM кутиите на е39 не са много издръжливи, за това ако да я засилиш много, се замисли за ръчна кутия и по-сериозен съединител.
47 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани