Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 16.06.2018
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525DA
Мечтае да кара: M5

Re: Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д

Мнение от d3llux » 14 Яну 2019, 17:57

Колеги моля някой с 525д автоматик , който е ремап от по дълго време да каже проблемите които е имал ,защото колегите от по-горе с тия спорове за кутийте вече почват да ме отказват :kuku: Ако не се лъжа една автоматична кутия не е от ефтините части по е39-ката :shock:

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: M-Power

Re: Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д

Мнение от FireFoXa » 17 Яну 2019, 12:17

d3llux написа:Колеги моля някой с 525д автоматик , който е ремап от по дълго време да каже проблемите които е имал ,защото колегите от по-горе с тия спорове за кутийте вече почват да ме отказват :kuku: Ако не се лъжа една автоматична кутия не е от ефтините части по е39-ката :shock:

Ако ще прекаляваш с "засилването" на мотора, и с ръчна кутия да си и с автоматик да си, все тая - ще се обади я хидротрансформатор, я съединител. Моята кола е 525dA (на 360к км реални с оригиналната кутия), и от близо 50к км е с ремап, за моменти проблеми с кутията няма, но и колата не се тормози. Кара се предимно извънградско, и стила на каране е доста плавен. Аз специално почти не използвам "kick-down"-а на педала на газта. На всички е ясно, че GM кутиите на е39 не са много издръжливи, за това ако да я засилиш много, се замисли за ръчна кутия и по-сериозен съединител. :mhihi: :mhihi:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook