Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
Колеги, понеже има подобна тема заключена и .....да не казвам какво, бих искал тук да пишете лични впечатления, ако колите са ви с чип/ремап/, разход на гориво преди и след, къде е правена манипулацията, коне и въртящ момент, ако е правено дино, с катализатори или без и доволни ли сте. Без излишни спорове и личностни нападки ще ви помоля.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- dmxl
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
И аз с интерес ще следя темата защото също мисля да ремапвам! Вярно че има доста изписано по темата във форума, но няма да е лошо да получим по-актуална информация от колегите които вече са понавъртяли километраж
- deathwingbg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Мечтае да кара: Тесличка
Re: Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
Преди година и половина (20 000 км)... без чип и без катализатори показа едни завидни 196 коня ->236 коня след манипулацията.
Промяна в разхода не съм открил. водя си електронен бележник за последните 13500км среден разход 9.0/100км. Извънградско съм я смъквал до 6.25л/100км с много пенсионерско каране. Градско от 10 до 13 според зависи (трафик, задръстване, климатик, десен крак, настроение). Като видя за 200-300 км ... средна скорост 14км/ч колко да е разхода. Мразя когато почнат да ми развиват теории и някакви измислени разходи от 5л или под 10 софийско градско.
Годеч - Адлер Ауто (няма нужда да им правя реклама те са достатъчно известни Във форума на VW не открих едно негативно мнение и реших че там ще си правя колата.
Равносметката след чипа ... колата почна да пали гуми на 2-ра и на 3-та при стъпка без да си играя със съединителя (със стандартните гуми 225/55/16). Стана доста по-приятна за каране и до момента не са почнали да ми се стуват малко кончетата.
Появи се една грешка за помпата под шофьорската седалка. Оказа се че не е от помпата а от чипа (аз все пак я смених профилактично). Предложиха да ми коригират малко стойностите и да се оправи.
1000 км след чипа = съединител + маховик , но явно бяха тръгнали то и на графиката се вижда едно нехарактерно спадане точно в пиковия момент (някой по-запознат да каже дали съм прав, но аз лично не смятам че ремапа е виновен сам по себе си).
Интересно ми беше че дори след чипа и без катализатори грам не пушеше ... студена до прекъсвач (брата не я жали нали не е негова) отзаде нищо видимо.
В един момент почна да пуши черно много при изфорсиране ... наложи се да рециклирам дюзите. Едната и беше заминало уплътнението и беше направила такъв хубав загар...
Сега като е студено и влажно понякога много пуши бяло ...така и не се разбра от какво е (иначе винаги мирише доста кофти отзад). Не гори масло не гори антифриз , не го прави постоянно.
Промяна в разхода не съм открил. водя си електронен бележник за последните 13500км среден разход 9.0/100км. Извънградско съм я смъквал до 6.25л/100км с много пенсионерско каране. Градско от 10 до 13 според зависи (трафик, задръстване, климатик, десен крак, настроение). Като видя за 200-300 км ... средна скорост 14км/ч колко да е разхода. Мразя когато почнат да ми развиват теории и някакви измислени разходи от 5л или под 10 софийско градско.
Годеч - Адлер Ауто (няма нужда да им правя реклама те са достатъчно известни Във форума на VW не открих едно негативно мнение и реших че там ще си правя колата.
Равносметката след чипа ... колата почна да пали гуми на 2-ра и на 3-та при стъпка без да си играя със съединителя (със стандартните гуми 225/55/16). Стана доста по-приятна за каране и до момента не са почнали да ми се стуват малко кончетата.
Появи се една грешка за помпата под шофьорската седалка. Оказа се че не е от помпата а от чипа (аз все пак я смених профилактично). Предложиха да ми коригират малко стойностите и да се оправи.
1000 км след чипа = съединител + маховик , но явно бяха тръгнали то и на графиката се вижда едно нехарактерно спадане точно в пиковия момент (някой по-запознат да каже дали съм прав, но аз лично не смятам че ремапа е виновен сам по себе си).
Интересно ми беше че дори след чипа и без катализатори грам не пушеше ... студена до прекъсвач (брата не я жали нали не е негова) отзаде нищо видимо.
В един момент почна да пуши черно много при изфорсиране ... наложи се да рециклирам дюзите. Едната и беше заминало уплътнението и беше направила такъв хубав загар...
Сега като е студено и влажно понякога много пуши бяло ...така и не се разбра от какво е (иначе винаги мирише доста кофти отзад). Не гори масло не гори антифриз , не го прави постоянно.
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
Някой при Лъчо да е слагал чип да сподели мнение?
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
Снощи 530ката беше ремапната от Лъчо. Бързичко стана процедурата. Понеже валеше и не съм я напъвал много, но мога да кажа с лекота върви вече, няма лаг от 1000 оборота поема и бързо се развърта мотора. На 3та с лекота превърта гумите. За пушак все още не мога да кажа понеже беше тъмно. Определено се усеща прилична разлика. Като видя как ще е разхода ще дам мнение.
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
Днес тест до събора и обратно до София изминати 340км с 22л 6.5/100 обикновенна нафта заредих на омв на бул България на отиване и после на връщане долях. Средна скорост 95км/ч ,но от градското в Сф и Пловдив ми падна. Иначе понастъпвах и поддържах основно 140 на магистралата,а на места и нагоре. Колата почти не изпушва. От 160 до 200 лепи седалката. Остава сега да видя и градското. Пп борда ми показваше 6.1/100 за корекция е.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- JorisssM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 14.12.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39 печка
- Мечтае да кара: M5
Re: Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
Аз понеже съм голям индианец по темата. Чип имам някаква представа какво е но мап ремап и т.н. нямам идея. Каква е разликата и кое е по удачния вариант. Разлика в цената има ли ?
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
JorisssM написа:Аз понеже съм голям индианец по темата. Чип имам някаква представа какво е но мап ремап и т.н. нямам идея. Каква е разликата и кое е по удачния вариант. Разлика в цената има ли ?
Едно време на по-старите модели се програмираше управляващия чип на софта на колата. Сега с кабел и комп се препрограмират горивните карти и налягането на турбото на компа на колата демек ремап/промяна/ на софта. В тоя ред на мисли специално за индианци съм озаглавил темата по този начин
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- JorisssM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 14.12.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39 печка
- Мечтае да кара: M5
Re: Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
Значи ремапа е по удачнуя вариант така като гледам. Понеже карам и аз едно 530д и ми жужат едни мухи. Благодаря колега
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
Колеги , защо ги засилвате тези 30ки бре , ще излитате ли , те и без това си вървят доста добре (стига всичко да им е на ред). Само да вметна : след ремапа си пригответе още едни пари за кмплект съединител и разни други чаркалаци дето не издържат на напина
- dmxl
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
dak написа:Колеги , защо ги засилвате тези 30ки бре , ще излитате ли , те и без това си вървят доста добре (стига всичко да им е на ред). Само да вметна : след ремапа си пригответе още едни пари за кмплект съединител и разни други чаркалаци дето не издържат на напина
Колега нали знаеш че "апетита идва с яденето" ,аз лично съм с 525d и все още се чудя дали да я назобя, единствената причина поради която може би не съм го направил все още е че нямам време да отскоча до София при колегата Лъчо, но при първа възможност покрай отпуската ще действам! Между другото ти какво толкова си сменял след ремапа?
- dicho0o
- младши ентусиаст
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
С 25ца комби съм,ремапвано е и съм повече от доволен върви доста повече от 30ска,хвърли турбо след няколко месеца ама имаше много голям напън,смених го с такова от 30ска и не е ремапвана пак ама върви още по-добре от преди.
Доволен съм много от вървеж и разход и със сигурност разхода падна при нормално каране
Доволен съм много от вървеж и разход и със сигурност разхода падна при нормално каране
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
Колега, къде я прави? Имам намерение и аз да я ремап-на, но още не съм се ориентирал къде.
Re: Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
С 25ца комби съм,ремапвано е и съм повече от доволен върви доста повече от 30ска,хвърли турбо след няколко месеца ама имаше много голям напън,смених го с такова от 30ска и не е ремапвана пак ама върви още по-добре от преди.<br />Доволен съм много от вървеж и разход и със сигурност разхода падна при нормално каране
Е как може в отрицателно време да те е вкарал ремапа с едни бътзи 500лв в разход..отделно искат по 200 300лв за чип и да казваш,че си повече от доволен,само понеже е вървяла повече оъ стокова 30ка... не знам.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
И запомнете...винаги ще има кола, която ще върви повече от вашата
Е как може в отрицателно време да те е вкарал ремапа с едни бътзи 500лв в разход..отделно искат по 200 300лв за чип и да казваш,че си повече от доволен,само понеже е вървяла повече оъ стокова 30ка... не знам.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
И запомнете...винаги ще има кола, която ще върви повече от вашата
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Ремап, чип на БМВ Е39 530Д и 525д
Аз от стоковата ми 30ка без ремап съм повече от доволен ... с нов дебитомер и нов ел.клапан на турбото + премахване на катализаторите на втора си мази гумите и 200 км ги подминава като малка гара какво повече да искам като вървеж
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани