Вижте след тест с колби какво видях

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Z3Ro* » 12 Мар 2017, 19:25

Аха... Ама и двата клапана, с които си пробвал, да са за коша ли?! В пояснението на грешката мисля, че имаше стойност на предналягането в момента, когато е записана. Сега, като се замисля, това клапанче може и да трябва да пропуска по малко гориво - нали играе ролята на ограничител на налягането... :dunno: Аз моето го смених с ново, но старото ми течеше от корпуса. Щом ти е записала грешка, налягането според мен е било по-ниско от 3.2 бара и по всяка вероятност причината е в помпата.
Последна промяна Z3Ro* на 12 Мар 2017, 19:57, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от kalingk » 12 Мар 2017, 19:26

Ясно,ще търся тогава друга помпа.Благодаря!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Z3Ro* » 13 Мар 2017, 15:04

(bubsa) написа:За да не пускам нова тема ще ...


Гледал ли си, дали нямаш ДПФ - ако имаш, заради добавката да се е позадръстил и да регенерира... :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от (bubsa) » 13 Мар 2017, 19:49

Къде трябва да стои ако има :dunno: Ама 99% съм сигурен,че няма.Не ми е направило впечатление да съм видял нещо,което го е нямало и на предишните ми :confused:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Z3Ro* » 13 Мар 2017, 21:26

Ето така изглежда, ако има ДПФ:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0714
Позиция номер 1 е самият филтър... :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от (bubsa) » 13 Мар 2017, 22:49

Z3Ro* написа:Ето така изглежда, ако има ДПФ:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0714
Позиция номер 1 е самият филтър... :yes:

Значи нямам.Имах 2 катализатора при турбината и 2 по-назад,но ги махнах и 4-те.
Интересно ми беше дали от добавката някой е имал подобен ефект.От тогава това изпушване не се е повтаряло :dunno:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Elesar74 » 14 Мар 2017, 10:35

Язе съм с тоя филтър от линка на Z3Ro* и слагах същия Protec преди година и нещо. Оттогава колата като че ли взе да пуши повече, смених две дюзи междувременно и кога ми се отдаде възможност, я "режа" на дълго така със 170-180, уж да регенерира това чудо. Пък знам ли го регенерира ли или не, колата си върви засега, не мога да усетя загуба на мощност като че ли.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 704
Регистриран на: 29.05.2011
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 184 кс. седан

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от dak » 26 Мар 2017, 13:44

За помпата под шофера , моята при пълна газ пада на 3,02 и пак не записва грешки , просто колата е малко по мудна във високите обороти , та вероятно проблема не е в тази помпа (ако може да се вярва на inpa). От както имам колата 3 пъти съм сипвал добава на Протек и постоянно карам с Бардал и няма никакви пушаци !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Elesar74 » 10 Юли 2017, 20:53

Малко помощ ако може. Колата пуши при първо форсиране, после изчиства, но при пълна газ, пак се вижда да пропушва отзад, не плътна чернилка, но лека такава. Още записва грешка: груб празен ход.
Данни за дюзите от INPA, празен ход, колата е студена
IMG_1142[1].JPG

Данни с колбите/чашите, празен ход, колата е студена
IMG_1139[1].JPG

Данни от INPA, оборотите около 1500, колата не е загряла все още
IMG_1138[1].JPG

Данни от колбите/чашите, когато колата е загряла, почти не се различават от тези, когато е студена, не мога да прикача четвърти файл за да го покажа.
Според мен, има малък проблем на първи цилиндър. Според вас? Струва ли си да сменям дюзи?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Z3Ro* » 10 Юли 2017, 22:10

Дай всичките за проверка на стенд, защото според мен повече от една има нужда от помощ. Въпреки това дюзите ти са далеч от момента, в който непременно трябва да ги сваляш. Пушеците вероятно не са следствие на проблем с дюзите - търси нещо по пълненето с въздух...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Elesar74 » 11 Юли 2017, 8:00

Това добре, обаче защо записва тази грешка на празен ход? Доколкото четох, свързано е с работата на дюзите. После, изключвам корекциите през INPA и колата/мотора, започва да се тресе. Значи има проблемна дюза/и, но с тоя тест с колбите не мога да разбера коя/кои.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Z3Ro* » 11 Юли 2017, 10:04

С колбите виждаш състоянието само на клапана на дюзата - за пълна картина трябва проверка на стенд... :yes:
Ако можеш, снимай цялата грешка, която записва - когато изключиш корекциите ли я записва?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Elesar74 » 11 Юли 2017, 15:00

Кода на грешката е 5651 Rough idle speed controller. Доколкото четох в bimmerfest мисля, това индикира проблем в дюзите при празен ход, извън зададените параметри, съответно компютъра записва грешка. Не знам кога я записва, трябва да пробвам, евентуално довечера. Но и да не я записва, при изключване на корекциите, цялата кола започва да се тресе, а това е сигурен проблем за дюза. Обаче не мога да хвана коя/кои, INPA показва едно, колбите друго. За стенда е ясно, ама все не мога да стигна дотам и гледам да се справям с "материалите на борда".
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Elesar74 » 11 Юли 2017, 20:26

Update. Изтрих грешката, после палих, гасих, вкл./изкл. корекции, не се появи повече. Обаче забелязах друг проблем, дупка в капака на клапаните. Явно като сменях дюзата на 6-ти цилиндър преди година, съм го напънал нещо и съм го спукал. Това няма отношение към дюзите, но си мисля, няма ли отношение към пушека, не знам какво има под тази част на капака.
IMG_1143.JPG
.
После палих колата, но не видях нищо да излиза оттам.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Elesar74 » 17 Юли 2017, 14:18

Update 2. Колеги, аз май се "наиграх", както се казва. Мисля, че вместо да изпиша веждите, извадих очите. Проблема от горната снимка, се оказа fake, няма никаква дупка в капака на клапаните, а това е нагар около дюзата, който аз помислих за дупка. Измъкнах въпросната дюза, беше бая запекла и цялата в нагар, леглото й в главата също. Пуснах райбер да остържа долната част, обаче падна нагар от горе и в цилиндъра. Колко, не знам. После сложих дюзата и запалих, обаче мотора така се разтресе, че се уплаших и угасих. Пуснах INPA и пак запалих, погледнах работата на дюзите, на 6-ти(където е проблема), дюзата показва 7-8 +. Откачих я, пак запалих без нея, пак тресе. По едно време гледам, пушек от под всмукателния колектор, около 6-та дюза. Казах си, някой клапан е заседнал от пустия нагар, не отваря и този пушек е от него. Което значи... знаете какво значи. Правилно ли мисля или си въобразявам?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook