Вижте след тест с колби какво видях
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Аха... Ама и двата клапана, с които си пробвал, да са за коша ли?! В пояснението на грешката мисля, че имаше стойност на предналягането в момента, когато е записана. Сега, като се замисля, това клапанче може и да трябва да пропуска по малко гориво - нали играе ролята на ограничител на налягането... Аз моето го смених с ново, но старото ми течеше от корпуса. Щом ти е записала грешка, налягането според мен е било по-ниско от 3.2 бара и по всяка вероятност причината е в помпата.
Последна промяна Z3Ro* на 12 Мар 2017, 19:57, променена общо 1 път
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вижте след тест с колби какво видях
(bubsa) написа:За да не пускам нова тема ще ...
Гледал ли си, дали нямаш ДПФ - ако имаш, заради добавката да се е позадръстил и да регенерира...
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Къде трябва да стои ако има Ама 99% съм сигурен,че няма.Не ми е направило впечатление да съм видял нещо,което го е нямало и на предишните ми
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Ето така изглежда, ако има ДПФ:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0714
Позиция номер 1 е самият филтър...
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0714
Позиция номер 1 е самият филтър...
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Z3Ro* написа:Ето така изглежда, ако има ДПФ:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0714
Позиция номер 1 е самият филтър...
Значи нямам.Имах 2 катализатора при турбината и 2 по-назад,но ги махнах и 4-те.
Интересно ми беше дали от добавката някой е имал подобен ефект.От тогава това изпушване не се е повтаряло
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Язе съм с тоя филтър от линка на Z3Ro* и слагах същия Protec преди година и нещо. Оттогава колата като че ли взе да пуши повече, смених две дюзи междувременно и кога ми се отдаде възможност, я "режа" на дълго така със 170-180, уж да регенерира това чудо. Пък знам ли го регенерира ли или не, колата си върви засега, не мога да усетя загуба на мощност като че ли.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Вижте след тест с колби какво видях
За помпата под шофера , моята при пълна газ пада на 3,02 и пак не записва грешки , просто колата е малко по мудна във високите обороти , та вероятно проблема не е в тази помпа (ако може да се вярва на inpa). От както имам колата 3 пъти съм сипвал добава на Протек и постоянно карам с Бардал и няма никакви пушаци !
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Малко помощ ако може. Колата пуши при първо форсиране, после изчиства, но при пълна газ, пак се вижда да пропушва отзад, не плътна чернилка, но лека такава. Още записва грешка: груб празен ход.
Данни за дюзите от INPA, празен ход, колата е студена
Данни с колбите/чашите, празен ход, колата е студена
Данни от INPA, оборотите около 1500, колата не е загряла все още
Данни от колбите/чашите, когато колата е загряла, почти не се различават от тези, когато е студена, не мога да прикача четвърти файл за да го покажа.
Според мен, има малък проблем на първи цилиндър. Според вас? Струва ли си да сменям дюзи?
Данни за дюзите от INPA, празен ход, колата е студена
Данни с колбите/чашите, празен ход, колата е студена
Данни от INPA, оборотите около 1500, колата не е загряла все още
Данни от колбите/чашите, когато колата е загряла, почти не се различават от тези, когато е студена, не мога да прикача четвърти файл за да го покажа.
Според мен, има малък проблем на първи цилиндър. Според вас? Струва ли си да сменям дюзи?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Дай всичките за проверка на стенд, защото според мен повече от една има нужда от помощ. Въпреки това дюзите ти са далеч от момента, в който непременно трябва да ги сваляш. Пушеците вероятно не са следствие на проблем с дюзите - търси нещо по пълненето с въздух...
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Това добре, обаче защо записва тази грешка на празен ход? Доколкото четох, свързано е с работата на дюзите. После, изключвам корекциите през INPA и колата/мотора, започва да се тресе. Значи има проблемна дюза/и, но с тоя тест с колбите не мога да разбера коя/кои.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вижте след тест с колби какво видях
С колбите виждаш състоянието само на клапана на дюзата - за пълна картина трябва проверка на стенд...
Ако можеш, снимай цялата грешка, която записва - когато изключиш корекциите ли я записва?
Ако можеш, снимай цялата грешка, която записва - когато изключиш корекциите ли я записва?
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Кода на грешката е 5651 Rough idle speed controller. Доколкото четох в bimmerfest мисля, това индикира проблем в дюзите при празен ход, извън зададените параметри, съответно компютъра записва грешка. Не знам кога я записва, трябва да пробвам, евентуално довечера. Но и да не я записва, при изключване на корекциите, цялата кола започва да се тресе, а това е сигурен проблем за дюза. Обаче не мога да хвана коя/кои, INPA показва едно, колбите друго. За стенда е ясно, ама все не мога да стигна дотам и гледам да се справям с "материалите на борда".
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Update. Изтрих грешката, после палих, гасих, вкл./изкл. корекции, не се появи повече. Обаче забелязах друг проблем, дупка в капака на клапаните. Явно като сменях дюзата на 6-ти цилиндър преди година, съм го напънал нещо и съм го спукал. Това няма отношение към дюзите, но си мисля, няма ли отношение към пушека, не знам какво има под тази част на капака.
.
После палих колата, но не видях нищо да излиза оттам.
.
После палих колата, но не видях нищо да излиза оттам.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Update 2. Колеги, аз май се "наиграх", както се казва. Мисля, че вместо да изпиша веждите, извадих очите. Проблема от горната снимка, се оказа fake, няма никаква дупка в капака на клапаните, а това е нагар около дюзата, който аз помислих за дупка. Измъкнах въпросната дюза, беше бая запекла и цялата в нагар, леглото й в главата също. Пуснах райбер да остържа долната част, обаче падна нагар от горе и в цилиндъра. Колко, не знам. После сложих дюзата и запалих, обаче мотора така се разтресе, че се уплаших и угасих. Пуснах INPA и пак запалих, погледнах работата на дюзите, на 6-ти(където е проблема), дюзата показва 7-8 +. Откачих я, пак запалих без нея, пак тресе. По едно време гледам, пушек от под всмукателния колектор, около 6-та дюза. Казах си, някой клапан е заседнал от пустия нагар, не отваря и този пушек е от него. Което значи... знаете какво значи. Правилно ли мисля или си въобразявам?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани