Вижте след тест с колби какво видях
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- fissikela
- младши ентусиаст
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Вижте след тест с колби какво видях
Колеги
Имам проблем с паленето на студено и топло.Вижте какво показват колбите...
А диагностика с компютър показваше че всичко е под контрол.
Имам проблем с паленето на студено и топло.Вижте какво показват колбите...
А диагностика с компютър показваше че всичко е под контрол.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Въх, ти ме уби.
а на диагностика какво показваше ? и с какво направи диагностиката ?
а на диагностика какво показваше ? и с какво направи диагностиката ?
- fissikela
- младши ентусиаст
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Вижте след тест с колби какво видях
B.Stoimenov написа:Въх, ти ме уби.
а на диагностика какво показваше ? и с какво направи диагностиката ?
Тази снимка е от пред последната диагностика.От тогава до последната, стойностите са горе долу същите.
Диагностиката сега я правих при двама от форума и твърдяха че няма проблем с дюзите заради който да пали трудно.
Явно на диагностика не може да се хване точно дюза.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Вижте след тест с колби какво видях
fissikela написа:B.Stoimenov написа:Въх, ти ме уби.
а на диагностика какво показваше ? и с какво направи диагностиката ?
Тази снимка е от пред последната диагностика.От тогава до последната, стойностите са горе долу същите.
Диагностиката сега я правих при двама от форума и твърдяха че няма проблем с дюзите заради който да пали трудно.
Явно на диагностика не може да се хване точно дюза.
Миналата седмица нещо не ми повярва,че си за дюзи,но гледам,че до там си стигнал
Още един съвет(казах ти и тогава) - иди ги рециклирай ВСИЧКИТЕ (не една или втора употреба,както искаше),за да нямаш ядове
Успех!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вижте след тест с колби какво видях
fissikela написа:Колеги
Имам проблем с паленето на студено и топло.Вижте какво показват колбите...
А диагностика с компютър показваше че всичко е под контрол.
Колега, това за колко време работа на мотора е от снимката?
- fissikela
- младши ентусиаст
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
- dicho0o
- младши ентусиаст
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Вижте след тест с колби какво видях
С диагностика трудно може да се хванат дюзите.При мен на инпа показва че вървят 3х3 смисъл с еднакви разлики и то доста големи първите 3 спрямо вторите 3 примерно...
Реално с колбите показа че няма никакви проблеми и всичко е идеално.
На един познат съм закачал показва че двете са му адски зле,колата си пали без проблем тия дни ще пробваме и с колби как е че не остава време.
При теб се вижда че едната ти дюза въобще не работи...
Реално с колбите показа че няма никакви проблеми и всичко е идеално.
На един познат съм закачал показва че двете са му адски зле,колата си пали без проблем тия дни ще пробваме и с колби как е че не остава време.
При теб се вижда че едната ти дюза въобще не работи...
- fissikela
- младши ентусиаст
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Даа,това исках и да ви кажа.Да не разчитаме много на тая диагностика.
- wladio
- младши ентусиаст
- Мнения: 680
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Вижте след тест с колби какво видях
с риск да ми се смеете,но ще питам-каква е цялата операция и какво ни показва този метод?кое къде се свързва??
имам нещо наум но не съм сигурен,за това питам за да не срамувам в повече.
имам нещо наум но не съм сигурен,за това питам за да не срамувам в повече.
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Ами,която връща повече гориво от другите,значи,че не я пропуска в цилиндритв и се е запушила и горивото се връща към резервоара...в случая в колбите.Има си и допуск за изми ало време/пропуснато гориво,но това ще ти го кажат по запознатите.В случая на колегата едната дюза спрямо останалите 5 е в голямо съотношение и значи не функционира правилно.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- fissikela
- младши ентусиаст
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Колата се оправи.Във вървежа няма разлика от преди защото си вървеше прекрасно НО пали от едно завъртане и работи като швейцарски часовник
Да ви попитам.
Какво мога да направя с старата дюза?
Колко струва едно отпушване и заслужава ли си да я правя....
[/URL[URL=http://www.directupload.net/file/d/4268/h77luddl_jpg.htm][/url[URL=http://www.directupload.net/file/d/4268/542uif59_jpg.htm]
Да ви попитам.
Какво мога да направя с старата дюза?
Колко струва едно отпушване и заслужава ли си да я правя....
[/URL[URL=http://www.directupload.net/file/d/4268/h77luddl_jpg.htm][/url[URL=http://www.directupload.net/file/d/4268/542uif59_jpg.htm]
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Мисля , около 200 лв. е пълно рециклиране и дюзата става като нова , разбира се , че има смисъл !!!
- tiho_madjarov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 206
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: 325Ci
- Мечтае да кара: М5
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Колеги моля някой който е правил теста с колбите да обясни по-подробно точно как се прави,за да могат повече желаещи да проверят своите дюзи да си го направят,включително и аз.Предварително благодаря.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вижте след тест с колби какво видях
И аз минах на системата... Колата няма проблеми с палене и вървене, единствено след първи старт след престой, ако се даде всичката газ, отзад става черно-сив облак, не върви и чука като аванс на бензина. След като пусна педала, при следващи ускорения няма и помен от проблема. С Инпа всичко друго е ок, само дюзите малко ме съмняват. Стойностите им са следните, като тези в скобите са в движение:
1-ви - минус 0.2 (-0.7); върнато на колбите 30 мл.;
2-ри - плюс 0.45 (+1.75); върнато 34 мл.;
3-ти - минус 1.15 (-1.70); върнато 30 мл.;
4-ти - минус 0.3 (-1.2); върнато 38 мл.;
5-ти - плюс 0.8 (+2.2); върнато 30 мл.;
6-ти - плюс 0.05 (-0.5); върнато 30 мл.;
Количеството върнато гориво е за работа на загрял мотор, на празен ход, за две минути време. Според мен две от дюзите са тръгнали, като тази на 4-ти е по-зле, та явно ще се свалят всичките...
1-ви - минус 0.2 (-0.7); върнато на колбите 30 мл.;
2-ри - плюс 0.45 (+1.75); върнато 34 мл.;
3-ти - минус 1.15 (-1.70); върнато 30 мл.;
4-ти - минус 0.3 (-1.2); върнато 38 мл.;
5-ти - плюс 0.8 (+2.2); върнато 30 мл.;
6-ти - плюс 0.05 (-0.5); върнато 30 мл.;
Количеството върнато гориво е за работа на загрял мотор, на празен ход, за две минути време. Според мен две от дюзите са тръгнали, като тази на 4-ти е по-зле, та явно ще се свалят всичките...
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Да не отварям нова тема, ето аз какво видях с моите. Работа на мотора около 2 мин., студен беше. Ама нямам колби, та с тия чаши.
На диагностика ми показваше голям минус на 1 цилиндър.
На диагностика ми показваше голям минус на 1 цилиндър.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани