Вижте след тест с колби какво видях

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от fissikela » 15 Фев 2016, 12:48

Колеги
Имам проблем с паленето на студено и топло.Вижте какво показват колбите...

DSC_0010.JPG


А диагностика с компютър показваше че всичко е под контрол.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от B.Stoimenov » 15 Фев 2016, 14:56

Въх, ти ме уби.

а на диагностика какво показваше ? и с какво направи диагностиката ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от fissikela » 15 Фев 2016, 15:18

B.Stoimenov написа:Въх, ти ме уби.

а на диагностика какво показваше ? и с какво направи диагностиката ?


IMG_20160215_151212.jpg

Тази снимка е от пред последната диагностика.От тогава до последната, стойностите са горе долу същите.
Диагностиката сега я правих при двама от форума и твърдяха че няма проблем с дюзите заради който да пали трудно.

Явно на диагностика не може да се хване точно дюза.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от sachs » 15 Фев 2016, 15:47

fissikela написа:
B.Stoimenov написа:Въх, ти ме уби.

а на диагностика какво показваше ? и с какво направи диагностиката ?


IMG_20160215_151212.jpg

Тази снимка е от пред последната диагностика.От тогава до последната, стойностите са горе долу същите.
Диагностиката сега я правих при двама от форума и твърдяха че няма проблем с дюзите заради който да пали трудно.

Явно на диагностика не може да се хване точно дюза.

Миналата седмица нещо не ми повярва,че си за дюзи,но гледам,че до там си стигнал ;)
Още един съвет(казах ти и тогава) - иди ги рециклирай ВСИЧКИТЕ (не една или втора употреба,както искаше),за да нямаш ядове ;)
Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1637
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Z3Ro* » 15 Фев 2016, 20:22

fissikela написа:Колеги
Имам проблем с паленето на студено и топло.Вижте какво показват колбите...

DSC_0010.JPG


А диагностика с компютър показваше че всичко е под контрол.


Колега, това за колко време работа на мотора е от снимката?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от fissikela » 16 Фев 2016, 8:39

Нямаше и минута...около 15 секунди.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от dicho0o » 16 Фев 2016, 10:06

С диагностика трудно може да се хванат дюзите.При мен на инпа показва че вървят 3х3 смисъл с еднакви разлики и то доста големи първите 3 спрямо вторите 3 примерно...
Реално с колбите показа че няма никакви проблеми и всичко е идеално.
На един познат съм закачал показва че двете са му адски зле,колата си пали без проблем тия дни ще пробваме и с колби как е че не остава време.
При теб се вижда че едната ти дюза въобще не работи...
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от fissikela » 16 Фев 2016, 18:27

Даа,това исках и да ви кажа.Да не разчитаме много на тая диагностика.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 680
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от wladio » 16 Фев 2016, 21:41

с риск да ми се смеете,но ще питам-каква е цялата операция и какво ни показва този метод?кое къде се свързва??
имам нещо наум но не съм сигурен,за това питам за да не срамувам в повече.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от kalingk » 16 Фев 2016, 21:50

Ами,която връща повече гориво от другите,значи,че не я пропуска в цилиндритв и се е запушила и горивото се връща към резервоара...в случая в колбите.Има си и допуск за изми ало време/пропуснато гориво,но това ще ти го кажат по запознатите.В случая на колегата едната дюза спрямо останалите 5 е в голямо съотношение и значи не функционира правилно.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от fissikela » 18 Фев 2016, 9:31

Колата се оправи.Във вървежа няма разлика от преди защото си вървеше прекрасно НО пали от едно завъртане и работи като швейцарски часовник :lol:

Да ви попитам.
Какво мога да направя с старата дюза?
Колко струва едно отпушване и заслужава ли си да я правя....
Изображение[/URL[URL=http://www.directupload.net/file/d/4268/h77luddl_jpg.htm]Изображение[/url[URL=http://www.directupload.net/file/d/4268/542uif59_jpg.htm]Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 704
Регистриран на: 29.05.2011
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 184 кс. седан

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от dak » 29 Фев 2016, 18:20

Мисля , около 200 лв. е пълно рециклиране и дюзата става като нова , разбира се , че има смисъл !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 325Ci
Мечтае да кара: М5

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от tiho_madjarov » 01 Мар 2016, 9:58

Колеги моля някой който е правил теста с колбите да обясни по-подробно точно как се прави,за да могат повече желаещи да проверят своите дюзи да си го направят,включително и аз.Предварително благодаря. :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1637
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Z3Ro* » 30 Мар 2016, 20:20

И аз минах на системата... Колата няма проблеми с палене и вървене, единствено след първи старт след престой, ако се даде всичката газ, отзад става черно-сив облак, не върви и чука като аванс на бензина. След като пусна педала, при следващи ускорения няма и помен от проблема. С Инпа всичко друго е ок, само дюзите малко ме съмняват. Стойностите им са следните, като тези в скобите са в движение:
1-ви - минус 0.2 (-0.7); върнато на колбите 30 мл.;
2-ри - плюс 0.45 (+1.75); върнато 34 мл.;
3-ти - минус 1.15 (-1.70); върнато 30 мл.;
4-ти - минус 0.3 (-1.2); върнато 38 мл.;
5-ти - плюс 0.8 (+2.2); върнато 30 мл.;
6-ти - плюс 0.05 (-0.5); върнато 30 мл.;
Количеството върнато гориво е за работа на загрял мотор, на празен ход, за две минути време. Според мен две от дюзите са тръгнали, като тази на 4-ти е по-зле, та явно ще се свалят всичките...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Elesar74 » 28 Май 2016, 17:52

Да не отварям нова тема, ето аз какво видях с моите. Работа на мотора около 2 мин., студен беше. Ама нямам колби, та с тия чаши.
28052016376.jpg

На диагностика ми показваше голям минус на 1 цилиндър.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook