Вижте след тест с колби какво видях
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Вижте след тест с колби какво видях
sosk0 написа:Ето тук има около минута работа. И между другото мотора не е достигнал работна температура.
Е, така картината е съвсем различна- направо теоретични стойности. Не зная само откъде идва разликата с мензурите и колбите- може би колбите са за много време.
- sosk0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: 525D
- Мечтае да кара: 535D
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Да доста дълго ги пълни 4 5 мин, а мензурките почти минута. Според вас има ли проблем
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Ако има разлика над 10%, по-добре ги дай на стенд - нужен е най-малкото реглаж, за да не станат по-големи бели. На снимката не виждам хубаво, но на 2-ри и 3-ти цилиндър се забелязва разлика в количеството, спрямо останалите...
Ако ги даваш на стенд, не им казвай, че си правил теста, освен ако не са ти познати.
Ако ги даваш на стенд, не им казвай, че си правил теста, освен ако не са ти познати.
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Колеги ,тук вие коментирате за дюзите и ми се струва май предимно за дизелови мотори,то като се запушат дали на дизел или на бензин май все тая ,ама вие ме притеснихте с тия дюзи,та въпроса ми е,защото моята е бензинка и я карам с газов инжекцион 7 год ,дали тия дюзи на бензина и на газта са еднакво податливи на запушване с тези при дизела ,благодаря за отговорите предварително
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Вижте след тест с колби какво видях
GEORGBMW написа:Колеги ,тук вие коментирате за дюзите и ми се струва май предимно за дизелови мотори,то като се запушат дали на дизел или на бензин май все тая ,ама вие ме притеснихте с тия дюзи,та въпроса ми е,защото моята е бензинка и я карам с газов инжекцион 7 год ,дали тия дюзи на бензина и на газта са еднакво податливи на запушване с тези при дизела ,благодаря за отговорите предварително
Колега, проблемна дизелова дюза може да унищожи двигателя- за това се обръща подобно внимание. При бензиновите двигатели- ако не работи добре някоя дюза, може да се разбере при диагностика. Ако е запушена- няма да работи добре съответният цилиндър, ако не разпръсква добре горивото и бензина измива маслото от стените на цилиндъра е по-опасна за здравето на двигателя ситуация, но може да се разбере дали се случва това. Ако се налага почистване на дюзите, може да се направи по два начина- без сваляне от колата или с ултразвукова вана. При вторият случай, ако не се работи коректно, може да се унищожат дюзите.
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Как са ?
Около 70 гр на антифриз
Без добавки
Около 70 гр на антифриз
Без добавки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Вижте след тест с колби какво видях
За да не пускам нова тема ще попитам тук,защото е свързано.
Показателите на дюзите ми са повече от перфектни според няколко човека които са ги гледали,но днес реших да сипя добавка на про тек,защото я имам от доста време.
Та сипах аз про тек комън рейл...протект и долях шел в-повер дизел до горе.Тръгнах на път и минах към 150км със 120-140км/ч всичко беше точно,колата си върви не изпушва грам и т.н.Спряхме да обядваме на едно място в Сърбия и след 2 часа престой си тръгнахме.Запалих аз колата и какво да видя Облак сив дим отзад Дадох и газ няколко пъти и изчисти,след това изпуши пак леко сиво като я подкарах и повече нямаши и следа от какъвто и да е дим Като се прибрах я изчаках 15 мин и проверих маслото,не е мръднало.Разход ми даде доволно нисък.
Сега слизах да я паля да видя дали няма да изпуши пак,но не изпуши изобщо.
Може ли това изпушване да се дължи на работата на добавката?На някой случвало ли му се е нещо подобно?С М57 двигател съм.
Показателите на дюзите ми са повече от перфектни според няколко човека които са ги гледали,но днес реших да сипя добавка на про тек,защото я имам от доста време.
Та сипах аз про тек комън рейл...протект и долях шел в-повер дизел до горе.Тръгнах на път и минах към 150км със 120-140км/ч всичко беше точно,колата си върви не изпушва грам и т.н.Спряхме да обядваме на едно място в Сърбия и след 2 часа престой си тръгнахме.Запалих аз колата и какво да видя Облак сив дим отзад Дадох и газ няколко пъти и изчисти,след това изпуши пак леко сиво като я подкарах и повече нямаши и следа от какъвто и да е дим Като се прибрах я изчаках 15 мин и проверих маслото,не е мръднало.Разход ми даде доволно нисък.
Сега слизах да я паля да видя дали няма да изпуши пак,но не изпуши изобщо.
Може ли това изпушване да се дължи на работата на добавката?На някой случвало ли му се е нещо подобно?С М57 двигател съм.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вижте след тест с колби какво видях
hummer написа:hummer написа:Как са ?
Около 70 гр на антифриз
Без добавки
Добре са ти дюзите - ако ги погледнеш на напълно загрял мотор, вероятно корекциите ще са още по-малки. Инпа обаче не е 100% гарант за състоянието, така че ако колата има някакъв проблем и се съмняваш в дюзите, може да провериш излишното гориво, а най-добре сваляне и на стенд...
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Никакви проблеми нямам ,исках да ги видя и да знам дали да сложа добавка ,че досега близо 4 години само един флакон TDA съм слагал.
Значи си я карам и не я мисля
Значи си я карам и не я мисля
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Момчета,за да не отварям нова тема..един въпрос.Помпата под седалката ми държи 3.6бара и в движение при рязко ускорение пада на 3.2 3.3 бара.Естествено ми записва грешка.Така като прегъна маркуча след клапана,който е след нафтовият филтър,налягането се вдига до 4.25 бара.Смених клапана и резултата е същият.Новият клапан го взех от приятел,така.че не знам в каква кондиция е.Та помпата ли да си в тръгнала или друг клапан да търся?Колата не забива и си върви чудесно.
Изпратено от моят GT-I9505 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-I9505 с помощта на Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Ще започне да забива, когато налягането падне под 3 бара... Клапанчето, ако не задържа, колата със сигурност няма да върви като хората, защото налягането до помпата за високото ще е ниско.
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Даде аз заради това искам да го оправя по отрано,но при условия,че сменям клапана и пак е същото.питах дали птк и вторият не е скапан.Все пак не пишат.че е често срещан проблем.та заради това си мислех.че вторият клапан трябва да е ОК.Незнам.ако прегъна маркуча и го вържа с една опашка.ще си имам доволно налягане.
Изпратено от моят GT-I9505 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-I9505 с помощта на Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Налягането няма да е 3 и нещо бара, ако клапанчето е фира, при което колата ще гасне под товар. Все пак можеш да го провериш, като откачиш маркуча от долната му страна и запалиш - ако потече гориво, значи е за смяна... Но щом като прегънеш маркуча след филтъра налягането се покачва, вероятно клапанчето е здраво. Ако ти записва грешка за предналягането, помпата е за смяна по всяка вероятност, защото ако клапанчето е фира, не записва грешка поради това, че сензорът, който мери предналягането е преди него - на горивния филтър е. Моята помпа и тя пада на 3.2 бара при товар, но грешка не записва - сигурен ли си, че грешката не е за по-ниско налягане?
Re: Вижте след тест с колби какво видях
не не прегъвам маркуча.който е след самият клапан.не този който отива към голямата помпа.реално симулирам затваряне на клапана.И като го стисна да го прегъна се усеща преминаването на горивото.
Изпратено от моят GT-I9505 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-I9505 с помощта на Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани