Вижте след тест с колби какво видях

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от zvetiko » 22 Дек 2016, 10:09

sosk0 написа:Ето тук има около минута работа. И между другото мотора не е достигнал работна температура.
20161214_172500-1.jpg


Е, така картината е съвсем различна- направо теоретични стойности. :yes: Не зная само откъде идва разликата с мензурите и колбите- може би колбите са за много време. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж
Кара: 525D
Мечтае да кара: 535D

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от sosk0 » 22 Дек 2016, 13:17

Да доста дълго ги пълни 4 5 мин, а мензурките почти минута. Според вас има ли проблем
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1637
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Z3Ro* » 22 Дек 2016, 13:33

Ако има разлика над 10%, по-добре ги дай на стенд - нужен е най-малкото реглаж, за да не станат по-големи бели. На снимката не виждам хубаво, но на 2-ри и 3-ти цилиндър се забелязва разлика в количеството, спрямо останалите...
Ако ги даваш на стенд, не им казвай, че си правил теста, освен ако не са ти познати.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 6.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw-e39-520

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от GEORGBMW » 30 Дек 2016, 3:20

Колеги ,тук вие коментирате за дюзите и ми се струва май предимно за дизелови мотори,то като се запушат дали на дизел или на бензин май все тая ,ама вие ме притеснихте с тия дюзи,та въпроса ми е,защото моята е бензинка и я карам с газов инжекцион 7 год ,дали тия дюзи на бензина и на газта са еднакво податливи на запушване с тези при дизела ,благодаря за отговорите предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от zvetiko » 30 Дек 2016, 14:41

GEORGBMW написа:Колеги ,тук вие коментирате за дюзите и ми се струва май предимно за дизелови мотори,то като се запушат дали на дизел или на бензин май все тая ,ама вие ме притеснихте с тия дюзи,та въпроса ми е,защото моята е бензинка и я карам с газов инжекцион 7 год ,дали тия дюзи на бензина и на газта са еднакво податливи на запушване с тези при дизела ,благодаря за отговорите предварително


Колега, проблемна дизелова дюза може да унищожи двигателя- за това се обръща подобно внимание. При бензиновите двигатели- ако не работи добре някоя дюза, може да се разбере при диагностика. Ако е запушена- няма да работи добре съответният цилиндър, ако не разпръсква добре горивото и бензина измива маслото от стените на цилиндъра е по-опасна за здравето на двигателя ситуация, но може да се разбере дали се случва това. Ако се налага почистване на дюзите, може да се направи по два начина- без сваляне от колата или с ултразвукова вана. При вторият случай, ако не се работи коректно, може да се унищожат дюзите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 814
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от hummer » 04 Мар 2017, 21:39

Как са ?
Около 70 гр на антифриз
Без добавки

17157442_1426404114084395_1344083167679099031_o.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от (bubsa) » 04 Мар 2017, 21:58

За да не пускам нова тема ще попитам тук,защото е свързано.
Показателите на дюзите ми са повече от перфектни според няколко човека които са ги гледали,но днес реших да сипя добавка на про тек,защото я имам от доста време.
Та сипах аз про тек комън рейл...протект и долях шел в-повер дизел до горе.Тръгнах на път и минах към 150км със 120-140км/ч всичко беше точно,колата си върви не изпушва грам и т.н.Спряхме да обядваме на едно място в Сърбия и след 2 часа престой си тръгнахме.Запалих аз колата и какво да видя :shock: Облак сив дим отзад :banghead: Дадох и газ няколко пъти и изчисти,след това изпуши пак леко сиво като я подкарах и повече нямаши и следа от какъвто и да е дим :dunno: Като се прибрах я изчаках 15 мин и проверих маслото,не е мръднало.Разход ми даде доволно нисък.
Сега слизах да я паля да видя дали няма да изпуши пак,но не изпуши изобщо.
Може ли това изпушване да се дължи на работата на добавката?На някой случвало ли му се е нещо подобно?С М57 двигател съм.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 814
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от hummer » 05 Мар 2017, 20:17

hummer написа:Как са ?
Около 70 гр на антифриз
Без добавки

17157442_1426404114084395_1344083167679099031_o.jpg


:?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1637
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Z3Ro* » 06 Мар 2017, 11:31

hummer написа:
hummer написа:Как са ?
Около 70 гр на антифриз
Без добавки

17157442_1426404114084395_1344083167679099031_o.jpg


:?:


Добре са ти дюзите - ако ги погледнеш на напълно загрял мотор, вероятно корекциите ще са още по-малки. Инпа обаче не е 100% гарант за състоянието, така че ако колата има някакъв проблем и се съмняваш в дюзите, може да провериш излишното гориво, а най-добре сваляне и на стенд...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 814
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от hummer » 06 Мар 2017, 11:53

Никакви проблеми нямам ,исках да ги видя и да знам дали да сложа добавка ,че досега близо 4 години само един флакон TDA съм слагал.
Значи си я карам и не я мисля

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от kalingk » 12 Мар 2017, 14:09

Момчета,за да не отварям нова тема..един въпрос.Помпата под седалката ми държи 3.6бара и в движение при рязко ускорение пада на 3.2 3.3 бара.Естествено ми записва грешка.Така като прегъна маркуча след клапана,който е след нафтовият филтър,налягането се вдига до 4.25 бара.Смених клапана и резултата е същият.Новият клапан го взех от приятел,така.че не знам в каква кондиция е.Та помпата ли да си в тръгнала или друг клапан да търся?Колата не забива и си върви чудесно.

Изпратено от моят GT-I9505 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1637
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Z3Ro* » 12 Мар 2017, 16:23

Ще започне да забива, когато налягането падне под 3 бара... Клапанчето, ако не задържа, колата със сигурност няма да върви като хората, защото налягането до помпата за високото ще е ниско.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от kalingk » 12 Мар 2017, 18:11

Даде аз заради това искам да го оправя по отрано,но при условия,че сменям клапана и пак е същото.питах дали птк и вторият не е скапан.Все пак не пишат.че е често срещан проблем.та заради това си мислех.че вторият клапан трябва да е ОК.Незнам.ако прегъна маркуча и го вържа с една опашка.ще си имам доволно налягане.

Изпратено от моят GT-I9505 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1637
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от Z3Ro* » 12 Мар 2017, 18:58

Налягането няма да е 3 и нещо бара, ако клапанчето е фира, при което колата ще гасне под товар. Все пак можеш да го провериш, като откачиш маркуча от долната му страна и запалиш - ако потече гориво, значи е за смяна... Но щом като прегънеш маркуча след филтъра налягането се покачва, вероятно клапанчето е здраво. Ако ти записва грешка за предналягането, помпата е за смяна по всяка вероятност, защото ако клапанчето е фира, не записва грешка поради това, че сензорът, който мери предналягането е преди него - на горивния филтър е. Моята помпа и тя пада на 3.2 бара при товар, но грешка не записва - сигурен ли си, че грешката не е за по-ниско налягане?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Вижте след тест с колби какво видях

Мнение от kalingk » 12 Мар 2017, 19:02

не не прегъвам маркуча.който е след самият клапан.не този който отива към голямата помпа.реално симулирам затваряне на клапана.И като го стисна да го прегъна се усеща преминаването на горивото.

Изпратено от моят GT-I9505 с помощта на Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook