Вижте след тест с колби какво видях
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Здравейте колеги. Моята кола уж е готова, ама не съвсем. Накратко, сглобили я, карали я и установили теч на масло от капака на ангренажната верига, под хидравличната помпа. Бил леко спукан и сега го намазали с някакъв силикон. После, майстора сменил маслото и ми налял някакво ултра, премиум не знам си какво, 10W40 . Въпросът ми е, мога ли да покарам малко с това масло и после да го сменя, защото бях преди с 5W30 и колата си беше супер с него. По принцип знам, че спецификацията за мотора е 5W30-40, тоя защо ми е налял 10, нямам идея.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Да речем за топлото време може да покараш, но не е препоръчително за хладно време. Като цяло, този мотор е за 5W.... Не си прави опити и си налей маслото по предписание на производителя.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Майстори... ко да кажа, да не се засегне някой и да не слагам всички под един знаменател. Трябва да им стоиш на главата, докато ти правят колата. Маслото ще го сменя в най-скоро време, повече ме притеснява тоя силикон дето го е лепнал на капака на ангренажа. Като видях какво чудо е да се смени, се отказах тотално, дано да държи силикона. Преди време лепих разни пластмаси по колата, нищо не лепнеше на тая пластмаса, на двигателя не я знам каква е и по неговите детайли, та съм леко притеснен. Ще видим.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Elesar74 написа:Майстори... ко да кажа, да не се засегне някой и да не слагам всички под един знаменател. Трябва да им стоиш на главата, докато ти правят колата. Маслото ще го сменя в най-скоро време, повече ме притеснява тоя силикон дето го е лепнал на капака на ангренажа. Като видях какво чудо е да се смени, се отказах тотално, дано да държи силикона. Преди време лепих разни пластмаси по колата, нищо не лепнеше на тая пластмаса, на двигателя не я знам каква е и по неговите детайли, та съм леко притеснен. Ще видим.
Предполагам, че са го лепили със специален темературоустоичив силикон като този http://www.victorreinz.com/EN/Products/ ... spx?region
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Само видях че е черен, човек го знам, че ползва активно на Victor Reinz продуктите, ще го питам довечера. Уф, един месец, забравих да карам
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Дано да държи, защото на гладки повърхности, без профил за силиконово уплътнение, хората не напразно са сложили гарнитура...
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Вчера взех колата, с изкл. на това масло, всичко е добре. Сагата приключи.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Каква пара излезе маневрата? Че на тия стари кошове на всеки в един момент може да му се наложи...
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Шлайф на глава, смяна на гумички, напасване на клапани, смяна на един клапан - 374 лв.
Гарнитури на глава, турбина, изп. колектор, всм. колектор, EGR - 344 лв. (Elring и Victor Reinz)
Работата на майстора 250 лв.
Смяна на масло и антифриз 108 лв.
Една дюза втора употреба - 70 лв.
Всичко = 1146 лв.
Гарнитури на глава, турбина, изп. колектор, всм. колектор, EGR - 344 лв. (Elring и Victor Reinz)
Работата на майстора 250 лв.
Смяна на масло и антифриз 108 лв.
Една дюза втора употреба - 70 лв.
Всичко = 1146 лв.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Elesar74 написа:Шлайф на глава, смяна на гумички, напасване на клапани, смяна на един клапан - 374 лв.
Гарнитури на глава, турбина, изп. колектор, всм. колектор, EGR - 344 лв. (Elring и Victor Reinz)
Работата на майстора 250 лв.
Смяна на масло и антифриз 108 лв.
Една дюза втора употреба - 70 лв.
Всичко = 1146 лв.
Тоя те е прекинал
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Кой, тоя? Един майстор сваля и слага главата, други я шлайфаха, клапани, гумички и т.н.. Чарковете ги пазарувах аз, вкл. тук от форума.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Става ли така да се пробва за дюзите?
https://www.youtube.com/watch?v=r9jo4uH8S8o
https://www.youtube.com/watch?v=r9jo4uH8S8o
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Що да не става, след като човека очевидно го прави. Въпроса е да се уплътни добре около самата дюза.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Вижте след тест с колби какво видях
Малко да вдигна темата. Ето два теста на дюзите.
Първият, на нормално загрял двигател
Вторият. Външна температура -6
Дюзите са след стенд, имам разпечатките от стенда, според тях са с еднакви показатели. Според един приятел, имам проблем с дюзите.
Според вас?
Първият, на нормално загрял двигател
Вторият. Външна температура -6
Дюзите са след стенд, имам разпечатките от стенда, според тях са с еднакви показатели. Според един приятел, имам проблем с дюзите.
Според вас?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани