Габарити при отключване, заключване и други добавки
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Габарити при отключване, заключване и други добавки
Здравейте! Има няколко теми, в които се засяга въпроса с габарити при отключване, заключване, както и за халогени при даване на мигач, както предполагам и за други въпроси, свързани със светлините, ibus комуникацията между модулите и т.н.
Направих модул, който добавя няколко нови функции в нашето Е39. Може да се конфигурира по безброй начини, но тук ще видите клип с "фабрична" настройка, която лично по моето мнение е най-ненатрапваща се и най-близо до фабричните такива екстри в новите модели. Всяка една от функциите може да бъде деактивирана/активирана по всяко време.
Welcome lights - светване на определена последователност от светлини при отключване на автомобила;
Фабрична конфигурация: при отключване светват габаритите за 9 секунди, след което светват и мигачите в продължение на още 2 секунди.
Goodbye lights - светване на определена последователност от светлини при заключване на автомобила;
Фабрична конфигурация: при отключване светват габаритите за 9 секунди, след което светват и мигачите в продължение на още 2 секунди.
Follow me home - ако заключим автомобила си, но решим, че искаме да осветим пътя пред и зад него, то имаме 15 секунди след заключването, за да активираме функцията "Follow me home". Тя се активира като задържим бутона за заключване и "фабричната" настройка е следната: за 15 секунди се включват халогените, дългите светлини и светлините за заден ход.
Тази функция е много популярна във всички следващи модели на БМВ, както и други марки;
modLight cycle - ако задържим бутона за заключване без преди това да сме заключили автомобила си (или ако заключим и изчакаме повече от 15 секунди), модулът активира функцията modLights.
Тя представлява последователното включване и изключване на габарити, мигачи и халогени. Цикълът може да включва и други светлини, това може да бъде конфигурирано предварително в модула, но в клипа се вижда моята комбинация, която пак казвам - исках да бъде колкото се може по-семпла.
Cornering lights - когато пуснем мигач (да речем ляв), модулът стартира левия халоген за 10 секунди. Ако през тези 10 секунди включим десен мигач, модулът ще спре левия халоген и ще включи десния за 10 секунди или до ново натискане на левия мигач. Функцията е налична във повечето съвременни автомобили и целта й е да ни освети по-добре тротоарите, пешеходни пътеки или пресечките в градски условия.
За да бъде максимално съвременна, тази функция е възможна (активна), само ако автомобилът ни е на къси светлини и само ако се движим със скорост по-ниска от 40км/ч.
Welcome message - при завъртане на ключа до положение3 (контакт), модулът изписва съобщение на таблото, ако нашето БМВ е с голямото табло (high cluster).
Съобщението може да бъде конфигурирано единствено предварително засега.
Прибиране (сгъване) на огледалата - при задържане на бутона за заключване, модулът сгъва страничните огледала, ако колата ни е оборудвана с прибиращи (сгъваеми) огледала.
Разгъва ги обратно, когато поставим контактния ключ в положение 2 или 3 (контакт или положението преди контакт).
Самозаключване при потегляне, отключване при гасене - всички знаем, че фабрично е заложена функцията да може автомобилът ни да се заключи при достигане на определена скорост, но за съжаление не е предвидено самоотключване. В нашия модул при достигане на 40km/h, автомобилът ни се самозаключва, а когато изгасим двигателя, автомобилът се самоотключва.
Подробности за модула: използва се контролер с програма, активираща определените функции, както и четец за ibus, който освен да чете и изпраща команди в IBUS-а шината ни, има функцията да изключва контролера при липса на активност за определено време и да го включи светкавично веднага щом има активност. Това създава възможността да има Standby режим, в който модула не харчи (или харчи незначителен) ток, когато няма активност (когато колата ни спи).
Модулът се инсталира като просто се свърже към: 12V, маса, ibus.
Аз съм го вързал в багажника ми, там ги има и трите кабела и само съм привързал буксата на модула към тях.
Много от съобщенията, налични в Ibus шината се използват косвено, т.е. не са предвидени подходящи за всяка една функция, която ни хрумне.
Това прави невъзможно изпълнението на някои допълнителни функции, които ни хрумват.
ЕДИТ 18.07.2016: Развитие по темата, както и добавените нови функции, неописани в тази тема,
можете да видите в линка в последното мое мнение в тази тема.
Направих модул, който добавя няколко нови функции в нашето Е39. Може да се конфигурира по безброй начини, но тук ще видите клип с "фабрична" настройка, която лично по моето мнение е най-ненатрапваща се и най-близо до фабричните такива екстри в новите модели. Всяка една от функциите може да бъде деактивирана/активирана по всяко време.
Welcome lights - светване на определена последователност от светлини при отключване на автомобила;
Фабрична конфигурация: при отключване светват габаритите за 9 секунди, след което светват и мигачите в продължение на още 2 секунди.
Goodbye lights - светване на определена последователност от светлини при заключване на автомобила;
Фабрична конфигурация: при отключване светват габаритите за 9 секунди, след което светват и мигачите в продължение на още 2 секунди.
Follow me home - ако заключим автомобила си, но решим, че искаме да осветим пътя пред и зад него, то имаме 15 секунди след заключването, за да активираме функцията "Follow me home". Тя се активира като задържим бутона за заключване и "фабричната" настройка е следната: за 15 секунди се включват халогените, дългите светлини и светлините за заден ход.
Тази функция е много популярна във всички следващи модели на БМВ, както и други марки;
modLight cycle - ако задържим бутона за заключване без преди това да сме заключили автомобила си (или ако заключим и изчакаме повече от 15 секунди), модулът активира функцията modLights.
Тя представлява последователното включване и изключване на габарити, мигачи и халогени. Цикълът може да включва и други светлини, това може да бъде конфигурирано предварително в модула, но в клипа се вижда моята комбинация, която пак казвам - исках да бъде колкото се може по-семпла.
Cornering lights - когато пуснем мигач (да речем ляв), модулът стартира левия халоген за 10 секунди. Ако през тези 10 секунди включим десен мигач, модулът ще спре левия халоген и ще включи десния за 10 секунди или до ново натискане на левия мигач. Функцията е налична във повечето съвременни автомобили и целта й е да ни освети по-добре тротоарите, пешеходни пътеки или пресечките в градски условия.
За да бъде максимално съвременна, тази функция е възможна (активна), само ако автомобилът ни е на къси светлини и само ако се движим със скорост по-ниска от 40км/ч.
Welcome message - при завъртане на ключа до положение3 (контакт), модулът изписва съобщение на таблото, ако нашето БМВ е с голямото табло (high cluster).
Съобщението може да бъде конфигурирано единствено предварително засега.
Прибиране (сгъване) на огледалата - при задържане на бутона за заключване, модулът сгъва страничните огледала, ако колата ни е оборудвана с прибиращи (сгъваеми) огледала.
Разгъва ги обратно, когато поставим контактния ключ в положение 2 или 3 (контакт или положението преди контакт).
Самозаключване при потегляне, отключване при гасене - всички знаем, че фабрично е заложена функцията да може автомобилът ни да се заключи при достигане на определена скорост, но за съжаление не е предвидено самоотключване. В нашия модул при достигане на 40km/h, автомобилът ни се самозаключва, а когато изгасим двигателя, автомобилът се самоотключва.
Подробности за модула: използва се контролер с програма, активираща определените функции, както и четец за ibus, който освен да чете и изпраща команди в IBUS-а шината ни, има функцията да изключва контролера при липса на активност за определено време и да го включи светкавично веднага щом има активност. Това създава възможността да има Standby режим, в който модула не харчи (или харчи незначителен) ток, когато няма активност (когато колата ни спи).
Модулът се инсталира като просто се свърже към: 12V, маса, ibus.
Аз съм го вързал в багажника ми, там ги има и трите кабела и само съм привързал буксата на модула към тях.
Много от съобщенията, налични в Ibus шината се използват косвено, т.е. не са предвидени подходящи за всяка една функция, която ни хрумне.
Това прави невъзможно изпълнението на някои допълнителни функции, които ни хрумват.
ЕДИТ 18.07.2016: Развитие по темата, както и добавените нови функции, неописани в тази тема,
можете да видите в линка в последното мое мнение в тази тема.
Последна промяна PeReZ на 18 Юли 2016, 14:10, променена общо 2 пъти
- bigdady
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Габарити при отключване, заключване и други добавки
Уникален е от къде го взе и как се инсталира?
Re: Габарити при отключване, заключване и други добавки
Инсталира се като просто се свърже към: 12V, маса, ibus.
Тези 3 кабела ги има в почти всеки модул, аз съм си го свързал там, където стои CD changer-a в багажника.
А откъде го взех? Колега, аз го направих. Отделните елементи от модула: контролер, подходящ за употреба в автомобил; ibus четец и програма, написана от мен, която да ги обедини и която е най-трудоемката част от модула.
Тези 3 кабела ги има в почти всеки модул, аз съм си го свързал там, където стои CD changer-a в багажника.
А откъде го взех? Колега, аз го направих. Отделните елементи от модула: контролер, подходящ за употреба в автомобил; ibus четец и програма, написана от мен, която да ги обедини и която е най-трудоемката част от модула.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Габарити при отключване, заключване и други добавки
Ами колега PeReZ, остана да кажеш колко пари ще излезе един такъв модул и да те налазваме
П.п. Една идея, ако може светлините при отключване да се активират например с 2 натискания на откл бутон, та евентуално като се отключва през деня да не се активират светлините. Просто като идея
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
П.п. Една идея, ако може светлините при отключване да се активират например с 2 натискания на откл бутон, та евентуално като се отключва през деня да не се активират светлините. Просто като идея
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Габарити при отключване, заключване и други добавки
супер идея
а дали може да се избира кое да е активно от функциите?
и влиза ли се с диагностика в модула за да се програмира?
а дали може да се избира кое да е активно от функциите?
и влиза ли се с диагностика в модула за да се програмира?
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Габарити при отключване, заключване и други добавки
Модула си го бива.
Единствено при мигач, 15 сек са прекалено много- максимум 4-5 сек, след като се изключи мигача е хубаво да спира.
Единствено при мигач, 15 сек са прекалено много- максимум 4-5 сек, след като се изключи мигача е хубаво да спира.
Re: Габарити при отключване, заключване и други добавки
racing_team_vidin, прав си и преди 10 минути намалих времето на светене на халогена на 6 секунди, така за мен е по-добре, а реално може да се намали и още.
Но ако е директно свързано с изгасването на мигача става малко кофти.
Представи си, че завиваш на някоя пресечка, но само си цъкнеш 2-3 пъти мигача. Веднага щом спре мигача ще спре и халогена и тогава реално няма да ти помогне да видиш какво става встрани, когато реално правиш завоя.
Идеята на това светване на халогена е да ти освети малко по-встрани, пък и ако някой го гледа отстрани да помисли, че това е фабрично инсталирана система, въпреки, че не се води от движението на волана, а от нашата мисъл за завиване, т.е. даването на мигач. Но може да се направи и както казваш, доста по-лесно е, отколкото е сега.
Ares2, засега включването и изключването на функции е възможно само в момента на програмиране на модула от мен, т.е. за момента няма потребителски интерфейс, чрез който да може да се включват/изключват функции, да речем през MID или навигационния монитор. Не е невъзможно, но в този момент няма такава възможност. Мисля по въпроса, имам няколко идеи, но засега не мога да кажа кога ще се добави тази опция.
Ivo_Borisov, колега, не е чак невъзможно, но две бързи натискания точно на отключването не се отчитат много добре, да не казвам изобщо в IBUS-a, за съжаление.
Но и фабрично "welcome lights" светват винаги. Welcome lights в нашия случай са само габарити за 9 секунди + мигачи за 2, така че реално не харчат кой знае какъв ток и не пречат.
Аз се постарах с 2-та бутона (откл/закл) да са възможни 4-те функции и да бъдат колкото се може по-близо до моето разбиране за БМВ функции. Но разбира се всеки може да се откаже или да смени някоя функция.
Например ако аз никога няма да използвам "modLight cycle" функцията или "follow me home" функцията, ще си сложа модул, който е програмиран само за останалите функции.
В момента съм поръчал платки и тяхното сглобяване, за да прилича на модул, а не на самоделка. Почти всяка възможна опция, която е можело да се избере за по-качественото изпълнение на модула, е избрана.
Например: трансмитера за ibus комуникацията има sleep опция, управляваща целия модул, така че модулът не консумира (или консумира незначителен) ток, когато няма активност, но въпреки това се активира моментално при следващото отключване, да речем. По-лесния и евтин вариант щеше да пропуска първото отключване на колата, но за няколко лева разлика, аз смятам, че е по-добре всичко да е както трябва. Не искам разговорът да тръгва в комерсиална посока, така че по-скоро ми се ще да пропуснем темата с цената, но заявявам, че ще направя каквото мога, за да може цената за нас от форума да е колкото се може по-ниска.
Но ако е директно свързано с изгасването на мигача става малко кофти.
Представи си, че завиваш на някоя пресечка, но само си цъкнеш 2-3 пъти мигача. Веднага щом спре мигача ще спре и халогена и тогава реално няма да ти помогне да видиш какво става встрани, когато реално правиш завоя.
Идеята на това светване на халогена е да ти освети малко по-встрани, пък и ако някой го гледа отстрани да помисли, че това е фабрично инсталирана система, въпреки, че не се води от движението на волана, а от нашата мисъл за завиване, т.е. даването на мигач. Но може да се направи и както казваш, доста по-лесно е, отколкото е сега.
Ares2, засега включването и изключването на функции е възможно само в момента на програмиране на модула от мен, т.е. за момента няма потребителски интерфейс, чрез който да може да се включват/изключват функции, да речем през MID или навигационния монитор. Не е невъзможно, но в този момент няма такава възможност. Мисля по въпроса, имам няколко идеи, но засега не мога да кажа кога ще се добави тази опция.
Ivo_Borisov, колега, не е чак невъзможно, но две бързи натискания точно на отключването не се отчитат много добре, да не казвам изобщо в IBUS-a, за съжаление.
Но и фабрично "welcome lights" светват винаги. Welcome lights в нашия случай са само габарити за 9 секунди + мигачи за 2, така че реално не харчат кой знае какъв ток и не пречат.
Аз се постарах с 2-та бутона (откл/закл) да са възможни 4-те функции и да бъдат колкото се може по-близо до моето разбиране за БМВ функции. Но разбира се всеки може да се откаже или да смени някоя функция.
Например ако аз никога няма да използвам "modLight cycle" функцията или "follow me home" функцията, ще си сложа модул, който е програмиран само за останалите функции.
В момента съм поръчал платки и тяхното сглобяване, за да прилича на модул, а не на самоделка. Почти всяка възможна опция, която е можело да се избере за по-качественото изпълнение на модула, е избрана.
Например: трансмитера за ibus комуникацията има sleep опция, управляваща целия модул, така че модулът не консумира (или консумира незначителен) ток, когато няма активност, но въпреки това се активира моментално при следващото отключване, да речем. По-лесния и евтин вариант щеше да пропуска първото отключване на колата, но за няколко лева разлика, аз смятам, че е по-добре всичко да е както трябва. Не искам разговорът да тръгва в комерсиална посока, така че по-скоро ми се ще да пропуснем темата с цената, но заявявам, че ще направя каквото мога, за да може цената за нас от форума да е колкото се може по-ниска.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Габарити при отключване, заключване и други добавки
Писах от телефона и така съм го написал, че все едно с гасене на мигача да гаси и халогена, а идеята ми беше след гасене на мигача, да държи 4-5, или както ти написа 6 сек халогена.
П.п Един колега ми направи един модул за визуализиране на пдс на Мид-а и сгъване на огледалата при заключване.
Ако успееш да вкараш и това с огледалата, мисля че модула ще е тотално завършен, защото това е от основните недостатъци на е39
П.п Един колега ми направи един модул за визуализиране на пдс на Мид-а и сгъване на огледалата при заключване.
Ако успееш да вкараш и това с огледалата, мисля че модула ще е тотално завършен, защото това е от основните недостатъци на е39
Re: Габарити при отключване, заключване и други добавки
Това за огледалата не е добра идея..особено зимата.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Габарити при отключване, заключване и други добавки
Този модул, който имам има възможност да включваш и изключваш всяка от опциите( вкл. И огледалата)
- bohcho
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Габарити при отключване, заключване и други добавки
Това е направо чудесно. Ще има ли значение с какъв лайт модул е колата. Аз съм с лсм 2 и от много дълго време искам тия глезотии.
п,п Модула ще поддържа ли дневни светлини ?
п,п Модула ще поддържа ли дневни светлини ?
Re: Габарити при отключване, заключване и други добавки
Всички версии на лайтмодула поддържат изброените функции.
Има опция модулът да активира дневни светлини, но засега не е достатъчно сигурна, според мен, така че активирането на дневни светлини го оставяме за нцс експерт, бмв скенер, навкодер и т.н.
До 3-4 дни ще е готова версията на модула, която ще има функционалността, за която говори колегата по-горе и ще може да се активират и деактивират функциите.
Има опция модулът да активира дневни светлини, но засега не е достатъчно сигурна, според мен, така че активирането на дневни светлини го оставяме за нцс експерт, бмв скенер, навкодер и т.н.
До 3-4 дни ще е готова версията на модула, която ще има функционалността, за която говори колегата по-горе и ще може да се активират и деактивират функциите.
- svetliol
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Габарити при отключване, заключване и други добавки
Колега PeReZ поздравления за работата. Смятам, че си спечели доста фенове и ще очакваме да ни оборудваш и нас с този модул
Видях, че един колега те пита дали става за LCM 2, но не разбрах дали работи за е39 преди фейса?
Видях, че един колега те пита дали става за LCM 2, но не разбрах дали работи за е39 преди фейса?
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
Re: Габарити при отключване, заключване и други добавки
Благодаря!
Мисля, че ще работи коректно с всички Е39-ки, но тестовете продължават и може би през следващата седмица ще мога да кажа със сигурност.
Тогава ще потвърдя и функцията за прибиране и отваряне на огледалата от ключа.
Вече е готова и тествана опцията за включване/изключване на отделните опции.
Засега са въведени следните функции, които могат да се включват и изключват:
1. Welcome lights - on/off
2. Goodbye lights - on/off
3. Cornering lights (halogenite) - on/off
4. Огледала прибиране - on/off*
5. Падане на дясното огледало при включване на задна*
Още една дребна функция, която ще може да се активира/деактивира - "автоматично сваляне на дясното огледало при включване на задна скорост".
Тази функция фабрично е налична само ако автомобилът е с ел. седалки + памет. Засега се опитвам да я наглася колкото се може по-близо до фабричната, т.е. да се влияе от положението на бутона за избор между ляво/дясно огледало. Кофтито е, че няма да може да се настройва докъде да пада огледалото, а ще пада до предварително конфигурираното положение. Фабрично, поне в моята кола, също не може да се калибрира докъде да пада, но още по-тъпото е, че пада до най-отдолу и малко се губи смисъла.
Мисля, че ще работи коректно с всички Е39-ки, но тестовете продължават и може би през следващата седмица ще мога да кажа със сигурност.
Тогава ще потвърдя и функцията за прибиране и отваряне на огледалата от ключа.
Вече е готова и тествана опцията за включване/изключване на отделните опции.
Засега са въведени следните функции, които могат да се включват и изключват:
1. Welcome lights - on/off
2. Goodbye lights - on/off
3. Cornering lights (halogenite) - on/off
4. Огледала прибиране - on/off*
5. Падане на дясното огледало при включване на задна*
Още една дребна функция, която ще може да се активира/деактивира - "автоматично сваляне на дясното огледало при включване на задна скорост".
Тази функция фабрично е налична само ако автомобилът е с ел. седалки + памет. Засега се опитвам да я наглася колкото се може по-близо до фабричната, т.е. да се влияе от положението на бутона за избор между ляво/дясно огледало. Кофтито е, че няма да може да се настройва докъде да пада огледалото, а ще пада до предварително конфигурираното положение. Фабрично, поне в моята кола, също не може да се калибрира докъде да пада, но още по-тъпото е, че пада до най-отдолу и малко се губи смисъла.
- bigdady
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Габарити при отключване, заключване и други добавки
Колега чудесна работа си свършил поздравления. Сега да си кажа и моето мнение за функциите.
Welcome lights- При отключване на колата да светват ангелите и халогените - за да може да ти осветят пътя ако е вечер
Goodbye lights- При заключване на колата да светят само ангелите а ако искаш да ти освети пътя може да си щракнеш функцията изпрати ме до вкъщи от светкавицата.
Прибиране на огледалата - тази функция да се активира при заключване на колата и задържане на бутона все едно се активира комфорт модула и прибира огледалата.
Функцията с халогените- Предлага да си остане както си беше 15 сек. или поне 10 защото когато завиваш и ти изключи мигача вечер да си остане достатъчно време осветен пътя. На cls при мерцедес остават може би и 20 сек след като завиеш и също тази функция да е активна САМО КОГАТО КОЛАТА Е НА КЪСИ СВЕТЛИНИ. И също да попитам когато се включи халоген на таблото индикира ли в смисъл пуска и се светлина за халогени, ако може да не се пуска ще е по-добре
Много ще е добре също да може да си включваш и изключваш дневните светлини (намалените дълги на 20% примерно) от менюто.
Със сигурност ще се поръчва такъв модул само да стигнем до краен вариант с възможно най-добрата функционалност.
Това с падането на огледалото ще е трепач ако успееш да го програмираш да пада до ниво за виждане средно някак си , но и да не стане не е проблем.
А и много важен въпрос всички комфорт функцията и функцията за къси от светкавицата остават ли си?
Също ако функциите си останат както са на клипчето което също не е лошо да се намали интервала за изпрати ме до вкъщи да е макс 10 сек задържане на бутона защото ако е 15 а светлинният цирк почва на 16 секунда ще е много кратък момента между двете.
Welcome lights- При отключване на колата да светват ангелите и халогените - за да може да ти осветят пътя ако е вечер
Goodbye lights- При заключване на колата да светят само ангелите а ако искаш да ти освети пътя може да си щракнеш функцията изпрати ме до вкъщи от светкавицата.
Прибиране на огледалата - тази функция да се активира при заключване на колата и задържане на бутона все едно се активира комфорт модула и прибира огледалата.
Функцията с халогените- Предлага да си остане както си беше 15 сек. или поне 10 защото когато завиваш и ти изключи мигача вечер да си остане достатъчно време осветен пътя. На cls при мерцедес остават може би и 20 сек след като завиеш и също тази функция да е активна САМО КОГАТО КОЛАТА Е НА КЪСИ СВЕТЛИНИ. И също да попитам когато се включи халоген на таблото индикира ли в смисъл пуска и се светлина за халогени, ако може да не се пуска ще е по-добре
Много ще е добре също да може да си включваш и изключваш дневните светлини (намалените дълги на 20% примерно) от менюто.
Със сигурност ще се поръчва такъв модул само да стигнем до краен вариант с възможно най-добрата функционалност.
Това с падането на огледалото ще е трепач ако успееш да го програмираш да пада до ниво за виждане средно някак си , но и да не стане не е проблем.
А и много важен въпрос всички комфорт функцията и функцията за къси от светкавицата остават ли си?
Също ако функциите си останат както са на клипчето което също не е лошо да се намали интервала за изпрати ме до вкъщи да е макс 10 сек задържане на бутона защото ако е 15 а светлинният цирк почва на 16 секунда ще е много кратък момента между двете.
Последна промяна bigdady на 31 Окт 2015, 17:53, променена общо 3 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани