M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Батман
- младши ентусиаст
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
това, което разбрах за антифриза от хора, които има сервиз за МПС-та от 1993г. насам:
лично ще им се доверя, вие сами си преценете
- ЧЕРВЕН /истински/ - 100% подходящ за алуминиеви блокове!
- СИН - тр да се провери дали е подходящ за алуминиви блокове
/явно има разлика в състава/, 100% става за чугун!
лично ще им се доверя, вие сами си преценете
- ЧЕРВЕН /истински/ - 100% подходящ за алуминиеви блокове!
- СИН - тр да се провери дали е подходящ за алуминиви блокове
/явно има разлика в състава/, 100% става за чугун!
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Колеги, на път съм да подкарам един х 4,4 преди фейса на реални 220к, прегледах два пъти темата, както и тази за термостатите и стигнах до следния извод.
Трябва да сменя:
- целия ангренаж (вериги, обтегачи, успокоители и т.н.)
- бейсан кит за м62 с преса, доколкото видях цената е $130 с доставката
- клапан картерни газове, предполагам на същото казвате маслен сепаратор
- гарнитури капаци клапани
- гарнитури ангренаж
- термостат от 4.0д битурбо - лично решение
Сега имам следния въпрос, м62ту страда ли от гумички на клапани, трябва ли да се впускам и в това или да го пропусна?
Тъй като не ми се дават 100 пъти пари за гарнитурки и труд по сервизите, как е най-удачно да постъпя?
Да сменя първо само клапан картерни газове, ако колата изпушва на масло след това - да премина и към гумички, и да го съчетая с гарнитури и ангренаж, ако пък няма пушеци пропускам гумичките и отивам на гарнитури и ангренаж направо?
Мерси предварително.
Трябва да сменя:
- целия ангренаж (вериги, обтегачи, успокоители и т.н.)
- бейсан кит за м62 с преса, доколкото видях цената е $130 с доставката
- клапан картерни газове, предполагам на същото казвате маслен сепаратор
- гарнитури капаци клапани
- гарнитури ангренаж
- термостат от 4.0д битурбо - лично решение
Сега имам следния въпрос, м62ту страда ли от гумички на клапани, трябва ли да се впускам и в това или да го пропусна?
Тъй като не ми се дават 100 пъти пари за гарнитурки и труд по сервизите, как е най-удачно да постъпя?
Да сменя първо само клапан картерни газове, ако колата изпушва на масло след това - да премина и към гумички, и да го съчетая с гарнитури и ангренаж, ако пък няма пушеци пропускам гумичките и отивам на гарнитури и ангренаж направо?
Мерси предварително.
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- Батман
- младши ентусиаст
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Веригата кога е препоръчително да се сменя?
200к, 250к..???
200к, 250к..???
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Батман написа:Веригата кога е препоръчително да се сменя?
200к, 250к..???
Ако си беше направил труда да отвориш първото мнение в темата, вместо веднага да задаваш въпроси, щеше вече да си си отговорил и да си спестил и на мен и на себе си няколко загубени безвъзвратно минути от живота ни...
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Има ли някакви шумове тази верига?
При мен имаше шум(характерния за веригата, не чукането на ваносите), смених веригата, обтегачите и водачите и шумът остана. Ваносите не съм ги пипал, възможно ли е шумът да е от тях?
При мен имаше шум(характерния за веригата, не чукането на ваносите), смених веригата, обтегачите и водачите и шумът остана. Ваносите не съм ги пипал, възможно ли е шумът да е от тях?
- masterdealer
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 2.06.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: през просото.
- Мечтае да кара: за без пари
- Детайли за колата: F07 535хd
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
dan-dam написа:Има ли някакви шумове тази верига?
При мен имаше шум(характерния за веригата, не чукането на ваносите), смених веригата, обтегачите и водачите и шумът остана. Ваносите не съм ги пипал, възможно ли е шумът да е от тях?
По-скоро шумът ти е от водната помпа, ако не си сменил. Но ако не си обслужил ваносите може и от тях да си идва
(oOO \ [||] [||] / OOo)
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
masterdealer написа:dan-dam написа:Има ли някакви шумове тази верига?
При мен имаше шум(характерния за веригата, не чукането на ваносите), смених веригата, обтегачите и водачите и шумът остана. Ваносите не съм ги пипал, възможно ли е шумът да е от тях?
По-скоро шумът ти е от водната помпа, ако не си сменил. Но ако не си обслужил ваносите може и от тях да си идва
Шумът е типичния за верига, поне според многото клипчета в интернет. Ваносите не ги правих, понеже нямах ремонтен комплект. В момента съм поръчал комплекта от Бейсан и чакам да пристигне.
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Малко глупав въпрос - кое е клапана на картерните газове Освен масления сепаратор зад веригата друго не видях/намерих.
- Retrofit
- младши ентусиаст
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Мембраната отзад на смукателния колектор
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Retrofit написа:Мембраната отзад на смукателния колектор
парт номер нещо, схема е реаолоем? поръчал съм ги гарнитурите отпред/отзад и към клапаните, да ги сменя профилактично, но гледах в реалоем на колектора отзад го дават само капак
Другото което е - някой слагал ли е/кара ли с афтърмаркет маслен сепаратор? Събрах всичко покрай веригата, уплътненията на колектора и тези дни исках да я почна колата, но го забравих сепаратора и сега като се сетих гледам че е само с поръчка. Хич не ми се слага точно той неоригинален, но трябва да я направя колата тези дни задължително. Другия вариант също не ми харесва да не го сменя и след време ако се наложи (на 200к е колата) пак сваляне на веригата
- Retrofit
- младши ентусиаст
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Точно капака е клапана за картерните пари.
Парт номер: 11617501563
А за сепаратора с Vaico Q+ и Vemo като алтернатива няма да имаш проблем, те са си ОЕМ.
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Точно този "cover" дето си гледал е. Номер 2 от схемата.
Има една мембрана, която се къса. Дори в случай, че не се сваля колектора може да се замени само тази мембрана. Има клипове в тубата.
Има една мембрана, която се къса. Дори в случай, че не се сваля колектора може да се замени само тази мембрана. Има клипове в тубата.
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Благодаря ви
Много съм глупав, подведох се в реалоем-а че го пише "капак", а съм чел че е на него клапана, а и свален мотор имам един такъв чак сега го погледнах
Сепаратор ми предлагат Ваико от Интеркарс и Ауто+ ще го взема него най-вероятно дано няма проблеми
Извинявам се че разводних темата с глупости
Много съм глупав, подведох се в реалоем-а че го пише "капак", а съм чел че е на него клапана, а и свален мотор имам един такъв чак сега го погледнах
Сепаратор ми предлагат Ваико от Интеркарс и Ауто+ ще го взема него най-вероятно дано няма проблеми
Извинявам се че разводних темата с глупости
- spitfire924
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 14.03.2014
- Кара: 535i e39
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Купи си оригинален, китайците не карат и бучат от време на време.
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
spitfire924 написа:Купи си оригинален, китайците не карат и бучат от време на време.
Късно смених го вече, не знам и аз защо. Отворих стария оригинален и му е перфектна мембраната, то и признаци за смяната не е имало Ще го пазя оригиналния, ако ако стане нещо с тоя.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани