M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Колеги,а каква е разликата при 535и 540и? без ваносовите мотори.? Кой от тези два мотора е по-здрав или и двата са еднакви по здравина?.Защо при 540и всички са с автоматични скорости ,а при 535и има ръчни ..
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
turbonetic написа:Колеги,а каква е разликата при 535и 540и? без ваносовите мотори.? Кой от тези два мотора е по-здрав или и двата са еднакви по здравина?.Защо при 540и всички са с автоматични скорости ,а при 535и има ръчни ..
Разликата в двигателите е само обема. Това за скоростите няма да го коментирам
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Здравейте колеги, моля да споделите информация къде сте си сменяли ангренажните комплекти на M62-ките и каква сума сте платили за удоволствието. Благодаря!
- boianx
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 535i v8 / M62TU / e39
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Около 1800-2000лв части + труд...Верига + обтегачи + 2-те вериги на вануса... В Пловдив но не останах много доволен връщах се 2 пъти за оправяне и 2-рия път беше 20/25 дена... направо без коментар .. много внимавай къде оставяш колата....
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
И какви бяха оплакванията след смяната че е било необходимо повторно посещение?
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Да препоръчате място в София?
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Нещо умрял ми се вижда раздела...я да си питам пак:
1. Къде сте си сменяли ангренажните комплекти (за София) и сте останали доволни + ориентировъчна цена?
2. Някой от вас правил ли си е ваносите с комплектите на Beisan?
1. Къде сте си сменяли ангренажните комплекти (за София) и сте останали доволни + ориентировъчна цена?
2. Някой от вас правил ли си е ваносите с комплектите на Beisan?
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Ремонтния комплект за ваносите освен от беисан другаде има ли го? (у нас) И за колко време идва ако се поръча от тях?
Някой да даде пресата назаем за ден/два срещу почерпка?
Някой да даде пресата назаем за ден/два срещу почерпка?
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Идва за около 2 седмици (10-ина дена), ако не се обърка нещо. Поръчвал съм 3-4 комплекта но така и не се стигна до смяна по моята кола . Има подробна тракинг информация кога и къде се намира пакета. От България, а и другаде, незнам да има или ако има пак от там ще ги поръчват, тъй като Бейсан произвеждат уплътненията.
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Да ясно. Честно казано едни 150-тина лева хич не ми се дават за 12-тина гумени о-пръстенчета, отделно за пресата дето и тя не е е нещо супер специално.
Тук в София има две фирми от които купувам такива гарнитурки, едната предлага различни матариали като качество, ако им знам размерите за ремонтния комплект на м62 от тук ще ги взема в пъти по-евтино. Имам и приятел който се занимава с изработка на подобни изделия, като работи с немска фирма и всичко се прави за износ (тук казва че с материалите които ползва няма интерес да продава) ако го помоля ще ми врътне такива гарнитурки от най-добрия материал.
Пресата и нея всеки стругар ше я направи за 20-тина лева, само да има размери.
Дали ги няма някъде размерите на о-пръстените за м62?
Ревизирал съм ванос на м54 с гарнитури купени от тук и поне 50к километра няма никакъв проблем и работи чудестно.
Тук в София има две фирми от които купувам такива гарнитурки, едната предлага различни матариали като качество, ако им знам размерите за ремонтния комплект на м62 от тук ще ги взема в пъти по-евтино. Имам и приятел който се занимава с изработка на подобни изделия, като работи с немска фирма и всичко се прави за износ (тук казва че с материалите които ползва няма интерес да продава) ако го помоля ще ми врътне такива гарнитурки от най-добрия материал.
Пресата и нея всеки стругар ше я направи за 20-тина лева, само да има размери.
Дали ги няма някъде размерите на о-пръстените за м62?
Ревизирал съм ванос на м54 с гарнитури купени от тук и поне 50к километра няма никакъв проблем и работи чудестно.
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Не са само гумени о - пръстени, има и тефлонов ринг... и малко "чалъм" .... А и после трябва специален инструмент за зацепването на валовете...
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Bavarcho написа:Да ясно. Честно казано едни 150-тина лева хич не ми се дават за 12-тина гумени о-пръстенчета, отделно за пресата дето и тя не е е нещо супер специално.
Тук в София има две фирми от които купувам такива гарнитурки, едната предлага различни матариали като качество, ако им знам размерите за ремонтния комплект на м62 от тук ще ги взема в пъти по-евтино. Имам и приятел който се занимава с изработка на подобни изделия, като работи с немска фирма и всичко се прави за износ (тук казва че с материалите които ползва няма интерес да продава) ако го помоля ще ми врътне такива гарнитурки от най-добрия материал.
Пресата и нея всеки стругар ше я направи за 20-тина лева, само да има размери.
Дали ги няма някъде размерите на о-пръстените за м62?
Ревизирал съм ванос на м54 с гарнитури купени от тук и поне 50к километра няма никакъв проблем и работи чудестно.
Това изазване не го очаквах от теб.....прекалено българско
Накратко ще обясня. Това, което наричаш "гумички", не е гумички, няма да се впускам в обяснения, на сата на бейсан са описани материалите. Пресата, дето кварталния бай Спас ще я прави....само като разбереш, че болта трябва да е с точна дължина на резбата (която няма как да знаеш), профила на пресата е специфичен и ще разбереш, че първо са малко стругарите в БГ, които могат да ти направят такава преса, второ далеееееч няма да е за 20лв (вече е проверено с оригиналната в ръка).
И какъв е извода, за да спестиш 200лв, ще похарчиш ~150лв и ще стане едно голяяяяямо нищо
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Не искам да им пълня гушата на тия американци прости Няма как да ме убеди някой че материалите от които са направени гумичките го няма и тук при нас, и не се използва. Щом пише от какво са направени в сайта още по-лесно.
А пресата хайде няма да е 20 лева ще е 40 и пак ще ги дам на наш стругар парите. Размерите нали ще се гледат от преса купена от тях.
А пресата хайде няма да е 20 лева ще е 40 и пак ще ги дам на наш стругар парите. Размерите нали ще се гледат от преса купена от тях.
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Има една старозагорска фирма - FRENSKI http://frenski.com/, занимава се с изработка на уплътнения за помпи и др. за автомобилната промишленост.
Имат си идея от материали итн.
Ще ви нахвърлям няколко насоки в какво се състои изработката на един елементарен О-пръстен.
Първо ти трябва прецизна матрица, за да няма големи осенъци.
След това трябва прецизна температура, че да е хомогенно пръстенчето, за да не се сцепи като го стегнеш.
След това ти трябва качествен материал, че да издържи повече от няколко месеца.
След това ти трябва последваща обработка на отливката, казват му тромелиране - за махане на дребните недостатъци на отливката и постигане на точен размер - във вана с определени гранули.
И след това идва качествения контрол дали всичките гореизброени точки са комбинирани в качествен продукт. Гледа се микроструктурата на материала. Това става с измервателен микроскоп като се среже уплътнението - тоест това е разрушителен контрол.
Гледа се твърдост на каучука със специален твърдомер за гума.
Гледат се размерите - тук може и без да режете уплътнението.
Ако това ви звучи като процес за 200 лева, почвайте, има хляб в тоя бизнес.
Имат си идея от материали итн.
Ще ви нахвърлям няколко насоки в какво се състои изработката на един елементарен О-пръстен.
Първо ти трябва прецизна матрица, за да няма големи осенъци.
След това трябва прецизна температура, че да е хомогенно пръстенчето, за да не се сцепи като го стегнеш.
След това ти трябва качествен материал, че да издържи повече от няколко месеца.
След това ти трябва последваща обработка на отливката, казват му тромелиране - за махане на дребните недостатъци на отливката и постигане на точен размер - във вана с определени гранули.
И след това идва качествения контрол дали всичките гореизброени точки са комбинирани в качествен продукт. Гледа се микроструктурата на материала. Това става с измервателен микроскоп като се среже уплътнението - тоест това е разрушителен контрол.
Гледа се твърдост на каучука със специален твърдомер за гума.
Гледат се размерите - тук може и без да режете уплътнението.
Ако това ви звучи като процес за 200 лева, почвайте, има хляб в тоя бизнес.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Bavarcho написа:Не искам да им пълня гушата на тия американци прости ...
Изхождай от идеята, че правят само това и са се усъвършенствали до перфектност. От опит знам, че тръгнеш ли да откриваш топлата вода винаги излиза по-скъпо от колкото да се възползваш от вече откритото.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани