M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Да добавя за М62TUB46 (същите като при 44), при смяна на предните гарнитури на главите и блока, да се сменят О-ринговете на водните тръби под колектора, също и капака на блока отгоре (дано така да се казва ), че и те се изпичат и тече антифриз като почти не се вижда откъде. При Х5 има разлика и при масления сепаратор, там проблема е в мембраната като се скъса и тече масло в мотора и пуши зверски, намире се отзад към купето и се сменя трудно, но пък М62 май не правят проблеми от маслообирателните гумички като наследниците N62. Препоръчително е да се смени и топлообменника на скоростите, че понякога протича и прави боза в скоростите и/или охладителната система. Много да се внимава за прегряване, което не се постига никак лесно. Иначе за мен е доста сигурен, непроблемен, мощен и с уникален звук двигател
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Един офтопик, за който заслужавам шут в задника
Пресли, акцизи няма от доста време, ама газта стана 86 стотинки наскоро, затова се навъдиха доста М62-ки
Пресли, акцизи няма от доста време, ама газта стана 86 стотинки наскоро, затова се навъдиха доста М62-ки
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
vlado6669 написа:... При Х5 има разлика и при масления сепаратор, там проблема е в мембраната като се скъса и тече масло в мотора и пуши зверски....
Това отзад си е клапана на картерните газове и си е стандартен консуматив за всички мотори, сепаратора си е зад ангренажа от лявата страна, както съм го описал. Дал съм и линк към ЕТК, да се види кой е.
Всъщност, като каза за гарнитури на главите се сетих, че до 03.98г всички са с клингиритени гарнитури на главите и ако вече не са издухани е добре да се сменят с метални
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
mad_presley написа:Това отзад си е клапана на картерните газове и си е стандартен консуматив за всички мотори, сепаратора си е зад ангренажа от лявата страна, както съм го описал. Дал съм и линк към ЕТК, да се види кой е.
При Х5 сепаратора е изнесен извън двигатела, зад дясната глава е номер 1 от тази схема : http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2817
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Ilko Ivanov написа:При Х5 сепаратора е изнесен извън двигатела, зад дясната глава е номер 1 от тази схема : http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2817
Ти по-му разбираш
Не знаех, че на Х5 4.6 е различно от 4.4, явно са се усетили, че са сътворили глупост с този сепаратор. На алпината, като е 4.6 нали си беше стандартно, зад ангренажа?
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2817 И на 4.4 пак си е зад главата
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Явно за това не съм я пуснал тая тема в Х раздела, щото не ги разбирам тея Х-ове
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Здравейте, колеги. От скоро съм с М62TUB44. Планувам смяна на ангренаж и обслужване на ваносите. Но за доставката на кит-а на бейсан се изисква време, а колата се кара редовно. Попрочетох по чужди форуми, че се практикува подмяна на хидравличния обтегач на веригата. И се зачудих дали за свое успокоение да не го подменя с оглед на това, че отнема малко време и не е нужно да се отваря навътре мотора.
Става дума за номер 19 от схемата с парт номер 11317531813 -Chain tensioner
От информацията и снимките в чужди форуми се забелязва значителна разлика в дължината на стария и новия обтегач. Също така се забелязва и промяна в работата на самия обтегач поради блокиране на буталото.
Та въпросът е, дали би имало положителен ефект от смяната на обтегача, с оглед на това, че явно с времето старите обтегачи се "изморяват" и спират да вършат коректно работата си?
Или пък от друга страна евентуално увеличение на обтягането върху вече износени до някаква степен елементи (верига, пластмасовите водачи и т.н.) може да има обратен ефект?
Всичко това е с уговорката, че не отменя смяната на нещата по ангренажа.
Да го сменя ли сега, или да събера всичко нужно и да се действа наведнъж?
Става дума за номер 19 от схемата с парт номер 11317531813 -Chain tensioner
От информацията и снимките в чужди форуми се забелязва значителна разлика в дължината на стария и новия обтегач. Също така се забелязва и промяна в работата на самия обтегач поради блокиране на буталото.
Та въпросът е, дали би имало положителен ефект от смяната на обтегача, с оглед на това, че явно с времето старите обтегачи се "изморяват" и спират да вършат коректно работата си?
Или пък от друга страна евентуално увеличение на обтягането върху вече износени до някаква степен елементи (верига, пластмасовите водачи и т.н.) може да има обратен ефект?
Всичко това е с уговорката, че не отменя смяната на нещата по ангренажа.
Да го сменя ли сега, или да събера всичко нужно и да се действа наведнъж?
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Обтегачи, водачи и верига задължително. Сменяй и забравяй. Някои сменят дори и зъбните колела, ама чак пък толкова не знам дали е нужно...
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Nickelback написа:Обтегачи, водачи и верига задължително. Сменяй и забравяй. Някои сменят дори и зъбните колела, ама чак пък толкова не знам дали е нужно...
Тук 2 от зъбните колела са Ваносите,и излизат малко скъпичко.
- georgipass
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
dan-dam написа:Здравейте, колеги. От скоро съм с М62TUB44. Планувам смяна на ангренаж и обслужване на ваносите. Но за доставката на кит-а на бейсан се изисква време, а колата се кара редовно. Попрочетох по чужди форуми, че се практикува подмяна на хидравличния обтегач на веригата. И се зачудих дали за свое успокоение да не го подменя с оглед на това, че отнема малко време и не е нужно да се отваря навътре мотора.
Става дума за номер 19 от схемата с парт номер 11317531813 -Chain tensioner
От информацията и снимките в чужди форуми се забелязва значителна разлика в дължината на стария и новия обтегач. Също така се забелязва и промяна в работата на самия обтегач поради блокиране на буталото.
Та въпросът е, дали би имало положителен ефект от смяната на обтегача, с оглед на това, че явно с времето старите обтегачи се "изморяват" и спират да вършат коректно работата си?
Или пък от друга страна евентуално увеличение на обтягането върху вече износени до някаква степен елементи (верига, пластмасовите водачи и т.н.) може да има обратен ефект?
Всичко това е с уговорката, че не отменя смяната на нещата по ангренажа.
Да го сменя ли сега, или да събера всичко нужно и да се действа наведнъж?
И аз е чудих много време дали го купувам, защото и мен ми предстои смяна на ангренажа В крайна сметка го купих, цената му беше около 170 лв при дилъра без никаква отстъпка По принцип може да смени по всяко време и не му е трудна смяната, всеки сам си решава Иначе ваносите задължително при такова разглобяване , със сигурност няма да стане за ден-два!
Последна промяна georgipass на 13 Ное 2019, 9:02, променена общо 1 път
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3687
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
По принцип не е невъзможно за един ден да стане,но ще е изнасилено.
2 дни е реалистично ако има ВСИЧКИ чаркове предварително.
А за тези които искат да сменят уплътненията на ваносите - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО И ПРЕСАТА ! без нея нищо не става.
2 дни е реалистично ако има ВСИЧКИ чаркове предварително.
А за тези които искат да сменят уплътненията на ваносите - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО И ПРЕСАТА ! без нея нищо не става.
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Смяна на верига, "банани", обтегач и рециклиране на ваносите с кит-а от бейсан са сигурни.
Мисълта ми беше, че обтегача мога да го сменя след 2-3 дена с оглед на местоположението му. А за останалите неща ще изчакам да ми изпратят комплекта на бейсан.
Мисълта ми беше, че обтегача мога да го сменя след 2-3 дена с оглед на местоположението му. А за останалите неща ще изчакам да ми изпратят комплекта на бейсан.
- georgipass
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
dan-dam написа:Смяна на верига, "банани", обтегач и рециклиране на ваносите с кит-а от бейсан са сигурни.
Мисълта ми беше, че обтегача мога да го сменя след 2-3 дена с оглед на местоположението му. А за останалите неща ще изчакам да ми изпратят комплекта на бейсан.
Вземи си и масления сератор, така и така ще се отваря Общо взето това ти трябва за самия ангренаж, аз това съм си приготвил (гарнитурите са ясни)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
georgipass написа:
Вземи си и масления сератор, така и така ще се отваря Общо взето това ти трябва за самия ангренаж, аз това съм си приготвил (гарнитурите са ясни)
благодаря за снимката. Полезно инфо. Ровех напред-назад за да търся всичко необходимо и да не пропусна да набавя нещо.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани