M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от georgipass » 10 Апр 2016, 19:59

Важното е да се прави от човек ,който знае какво прави!
Последна промяна georgipass на 13 Ное 2019, 8:59, променена общо 1 път
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 22.09.2010
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: 535i v8 / M62TU / e39

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от boianx » 26 Апр 2016, 7:47

Здравейте колеги ,

Имам проблем с 535i v8 245к.с цялостно е обслужен ангренажа + 2-та маслени сепаратора ... Колата не държи обороти и тресе на студен мотор не може да тръгна да карам дори...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 2.06.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: през просото.
Мечтае да кара: за без пари
Детайли за колата: F07 535хd

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от masterdealer » 28 Апр 2016, 7:47

Сбъркана центровка при обслужването или саморазхлабил се болт на ванусите. При всички положения трябва да презацепиш отново :dunno:
(oOO \ [||] [||] / OOo)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от georgipass » 28 Апр 2016, 20:58

boianx написа:Здравейте колеги ,

Имам проблем с 535i v8 245к.с цялостно е обслужен ангренажа + 2-та маслени сепаратора ... Колата не държи обороти и тресе на студен мотор не може да тръгна да карам дори...



2 маслени сеператора? :roll: Да не се бъркаш с 2-та ваноса, да са сменяни уплътнителните им пръстени? Може и Ваносите да не са зацепени правилно , кой ти прави колата и имаше ли необходите за зацепването инструменти?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 22.09.2010
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: 535i v8 / M62TU / e39

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от boianx » 09 Май 2016, 13:30

Проблема е , че като позагрее мотора се оправя всичко и няма никакви проблеми дори и с вървене ... Вчера смених свещите и видях , че са ми сложи другите свещи и 1-4 цилиндър свещите са в масло... Като сменя тази седмица гарнитурата вътрешната на свещите ще пиша пак 6-ти месец вдигат глава майсторите...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от georgipass » 13 Май 2016, 18:54

boianx написа:Проблема е , че като позагрее мотора се оправя всичко и няма никакви проблеми дори и с вървене ... Вчера смених свещите и видях , че са ми сложи другите свещи и 1-4 цилиндър свещите са в масло... Като сменя тази седмица гарнитурата вътрешната на свещите ще пиша пак 6-ти месец вдигат глава майсторите...



А лулите читави ли са, след като толкова време са били потопени в маслена "баня" ? Гарнитурите на капаците на клапаните сменяни ли са, вървят комплект вътрешната и външната :yes: Мисля, че проблема ти е комплексен...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от gentata » 16 Май 2016, 17:44

За да тресе на празен ход като е студен двигателя явно дърпа въздух от някъде където не трябва. А щом се оправя като загрее това "някъде" е дросела. Събира се нагар вътре и не може да затвори добре клапата когато работи на богата смес двигателя т.е. когато двигателя е студен. За това майсторите дето вдигат "глава" (мисля че това дето го вдигат са рамене) 6-ти месец да вземат да почистят дросела.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 22.09.2010
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: 535i v8 / M62TU / e39

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от boianx » 24 Май 2016, 7:54

georgipass написа:
boianx написа:Проблема е , че като позагрее мотора се оправя всичко и няма никакви проблеми дори и с вървене ... Вчера смених свещите и видях , че са ми сложи другите свещи и 1-4 цилиндър свещите са в масло... Като сменя тази седмица гарнитурата вътрешната на свещите ще пиша пак 6-ти месец вдигат глава майсторите...



А лулите читави ли са, след като толкова време са били потопени в маслена "баня" ? Гарнитурите на капаците на клапаните сменяни ли са, вървят комплект вътрешната и външната :yes: Мисля, че проблема ти е комплексен...


Лулите са читави , гарнитурите сменени.Вчера почистих дросела и днес е по-добре , но когато и правиха ремонта след това имаше проблем надуваше масло в всмукателните колектори...Оправи го всичко и вчера при сваляне и почистване на дросела видях , че има леко масло явно не са го изчистили много добре...


Все още си го имам проблема по добре е от преди но...

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 22.09.2010
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: 535i v8 / M62TU / e39

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от boianx » 25 Май 2016, 8:31

Вчера на KTS установиха , че при празен ход сместа е ниска.Напръскахме около колекторите всмукателните и е от там смученето на въздух.Днес ще поръчам гарнитурите ... Други ще ми трябват ли като сваля колектора от страната на трансмисията и челната страна ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от gentata » 25 Май 2016, 21:23

От схемата ще трябва и уплътнението на дросела към всмукателния колектор (11), също и уплътнението на клапана на картерните газове към всмукателния колектор (10) но то би трябвало да е сменено след като е сменян клапана - капака на всмукателния колектор от към купето, а 14 са тези които си посочил със снимката. От клапана за картерните газове влизат маслените пари в колектора и от там е маслото, което си видял.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 22.09.2010
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: 535i v8 / M62TU / e39

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от boianx » 30 Май 2016, 16:58

Здравейте колеги , появи се вече и новия проблем... При кик доун натискане на газта почва да премига чек енджина... направо вече в чудо се видях...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 824
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от turbonetic » 31 Май 2016, 20:00

Качихте ли я на диагностика?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от dan-dam » 11 Юли 2016, 22:29

Айде пак аз с малко въпроси за смяна на ангренажа.
За смяната на веригите нужно ли е да се сваля картера и как стои въпросът при Х5 конкретно?
Също така, хипотетично, ако има износване на колелата на ваносите обезмисля ли се цялата операция по смяна на веригите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от Retrofit » 12 Юли 2016, 8:10

Няма нужда да сваляш картера, сваляш само долния капак на картера да почистиш, ако има начупени парчета от плъзгачите на веригите и да измиеш отлаганията от маслото.
Смяната на веригите при Х5 няма кой знае каква разлика с мотора на е38/е39, единствено щеката за маслото се вади по трудно, че пречи да махнеш долния ангренажен капак.
Зъбните колела на ваноса трудно се износват, задължително смени уплътненията на ваноса и трите вериги, не са скъпи.
Задължително си смени и масления обтегач, защото най-вероятно си със стария модел с късата пружина и не изпъва добре веригата при първоначално палене.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от dan-dam » 12 Юли 2016, 13:12

Благодаря, колега :yes:
Обтегача го смених преди около два месеца още, че е на удобно място. Сега сменям веригите, водачите, двата обтегача на малките вериги и 152533673 -те гарнитури де трябва да се сменят покрай тази операция.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook