M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- georgipass
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Важното е да се прави от човек ,който знае какво прави!
Последна промяна georgipass на 13 Ное 2019, 8:59, променена общо 1 път
- boianx
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 535i v8 / M62TU / e39
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Здравейте колеги ,
Имам проблем с 535i v8 245к.с цялостно е обслужен ангренажа + 2-та маслени сепаратора ... Колата не държи обороти и тресе на студен мотор не може да тръгна да карам дори...
Имам проблем с 535i v8 245к.с цялостно е обслужен ангренажа + 2-та маслени сепаратора ... Колата не държи обороти и тресе на студен мотор не може да тръгна да карам дори...
- masterdealer
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 2.06.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: през просото.
- Мечтае да кара: за без пари
- Детайли за колата: F07 535хd
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Сбъркана центровка при обслужването или саморазхлабил се болт на ванусите. При всички положения трябва да презацепиш отново
(oOO \ [||] [||] / OOo)
- georgipass
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
boianx написа:Здравейте колеги ,
Имам проблем с 535i v8 245к.с цялостно е обслужен ангренажа + 2-та маслени сепаратора ... Колата не държи обороти и тресе на студен мотор не може да тръгна да карам дори...
2 маслени сеператора? Да не се бъркаш с 2-та ваноса, да са сменяни уплътнителните им пръстени? Може и Ваносите да не са зацепени правилно , кой ти прави колата и имаше ли необходите за зацепването инструменти?
- boianx
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 535i v8 / M62TU / e39
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Проблема е , че като позагрее мотора се оправя всичко и няма никакви проблеми дори и с вървене ... Вчера смених свещите и видях , че са ми сложи другите свещи и 1-4 цилиндър свещите са в масло... Като сменя тази седмица гарнитурата вътрешната на свещите ще пиша пак 6-ти месец вдигат глава майсторите...
- georgipass
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
boianx написа:Проблема е , че като позагрее мотора се оправя всичко и няма никакви проблеми дори и с вървене ... Вчера смених свещите и видях , че са ми сложи другите свещи и 1-4 цилиндър свещите са в масло... Като сменя тази седмица гарнитурата вътрешната на свещите ще пиша пак 6-ти месец вдигат глава майсторите...
А лулите читави ли са, след като толкова време са били потопени в маслена "баня" ? Гарнитурите на капаците на клапаните сменяни ли са, вървят комплект вътрешната и външната Мисля, че проблема ти е комплексен...
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
За да тресе на празен ход като е студен двигателя явно дърпа въздух от някъде където не трябва. А щом се оправя като загрее това "някъде" е дросела. Събира се нагар вътре и не може да затвори добре клапата когато работи на богата смес двигателя т.е. когато двигателя е студен. За това майсторите дето вдигат "глава" (мисля че това дето го вдигат са рамене) 6-ти месец да вземат да почистят дросела.
- boianx
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 535i v8 / M62TU / e39
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
georgipass написа:boianx написа:Проблема е , че като позагрее мотора се оправя всичко и няма никакви проблеми дори и с вървене ... Вчера смених свещите и видях , че са ми сложи другите свещи и 1-4 цилиндър свещите са в масло... Като сменя тази седмица гарнитурата вътрешната на свещите ще пиша пак 6-ти месец вдигат глава майсторите...
А лулите читави ли са, след като толкова време са били потопени в маслена "баня" ? Гарнитурите на капаците на клапаните сменяни ли са, вървят комплект вътрешната и външната Мисля, че проблема ти е комплексен...
Лулите са читави , гарнитурите сменени.Вчера почистих дросела и днес е по-добре , но когато и правиха ремонта след това имаше проблем надуваше масло в всмукателните колектори...Оправи го всичко и вчера при сваляне и почистване на дросела видях , че има леко масло явно не са го изчистили много добре...
Все още си го имам проблема по добре е от преди но...
- boianx
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 535i v8 / M62TU / e39
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Вчера на KTS установиха , че при празен ход сместа е ниска.Напръскахме около колекторите всмукателните и е от там смученето на въздух.Днес ще поръчам гарнитурите ... Други ще ми трябват ли като сваля колектора от страната на трансмисията и челната страна ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
От схемата ще трябва и уплътнението на дросела към всмукателния колектор (11), също и уплътнението на клапана на картерните газове към всмукателния колектор (10) но то би трябвало да е сменено след като е сменян клапана - капака на всмукателния колектор от към купето, а 14 са тези които си посочил със снимката. От клапана за картерните газове влизат маслените пари в колектора и от там е маслото, което си видял.
- boianx
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 535i v8 / M62TU / e39
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Здравейте колеги , появи се вече и новия проблем... При кик доун натискане на газта почва да премига чек енджина... направо вече в чудо се видях...
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Качихте ли я на диагностика?
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Айде пак аз с малко въпроси за смяна на ангренажа.
За смяната на веригите нужно ли е да се сваля картера и как стои въпросът при Х5 конкретно?
Също така, хипотетично, ако има износване на колелата на ваносите обезмисля ли се цялата операция по смяна на веригите?
За смяната на веригите нужно ли е да се сваля картера и как стои въпросът при Х5 конкретно?
Също така, хипотетично, ако има износване на колелата на ваносите обезмисля ли се цялата операция по смяна на веригите?
- Retrofit
- младши ентусиаст
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Няма нужда да сваляш картера, сваляш само долния капак на картера да почистиш, ако има начупени парчета от плъзгачите на веригите и да измиеш отлаганията от маслото.
Смяната на веригите при Х5 няма кой знае каква разлика с мотора на е38/е39, единствено щеката за маслото се вади по трудно, че пречи да махнеш долния ангренажен капак.
Зъбните колела на ваноса трудно се износват, задължително смени уплътненията на ваноса и трите вериги, не са скъпи.
Задължително си смени и масления обтегач, защото най-вероятно си със стария модел с късата пружина и не изпъва добре веригата при първоначално палене.
Смяната на веригите при Х5 няма кой знае каква разлика с мотора на е38/е39, единствено щеката за маслото се вади по трудно, че пречи да махнеш долния ангренажен капак.
Зъбните колела на ваноса трудно се износват, задължително смени уплътненията на ваноса и трите вериги, не са скъпи.
Задължително си смени и масления обтегач, защото най-вероятно си със стария модел с късата пружина и не изпъва добре веригата при първоначално палене.
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Благодаря, колега
Обтегача го смених преди около два месеца още, че е на удобно място. Сега сменям веригите, водачите, двата обтегача на малките вериги и 152533673 -те гарнитури де трябва да се сменят покрай тази операция.
Обтегача го смених преди около два месеца още, че е на удобно място. Сега сменям веригите, водачите, двата обтегача на малките вериги и 152533673 -те гарнитури де трябва да се сменят покрай тази операция.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани