M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от Bavarcho » 10 Фев 2017, 18:33

mad_presley написа:
Bavarcho написа:Не искам да им пълня гушата на тия американци прости :| ...

Изхождай от идеята, че правят само това и са се усъвършенствали до перфектност. От опит знам, че тръгнеш ли да откриваш топлата вода винаги излиза по-скъпо от колкото да се възползваш от вече откритото.


Така де те са открили топлата вода ние ние имаме размерите, имаме материалите и се свързваме с няколко фирми които правят такива неща и те казват да имаме такъв размер, да имаме такъв материал. Аз не говоря да почнат заради нас да правят този размер от този материал. (или подобен достатъчно добър за конкретната употреба)
А и си имаме енженер философ в форума, ако нещо не знаят хората как се прави ще им го пратим да обясни :D
То е ясно ще поръчам комплекта с пресата, а след това тук ще потърся алтернатива за спорта.
Разводнихме темата :yes:
Изображение


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от Хаос » 11 Фев 2017, 5:16

Аман от можачи дето накрая отиват и си купуват от магазина
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от Батман » 08 Мар 2017, 11:07

Относно температурата на м62туб44/6 - вече 3 месеца карам с термостат от е65 4,0 дизел -11512248542
и градусите са перфектни - 93/95 в града и 88/93 извън града!!

В е53 подфорума няма кой да отговори, дали тук ще има?

Батман написа:малко е встрани от темата, но да попитам:
- вече 2ра е53 в8 купувам и на 2те перките за охлаждане
бяха от х5 м54 - 11 blade,
проверявам ги на 100 места и оригинално излизат с тази перка:
https://www.google.bg/search?q=17417504 ... 66&bih=633

Някой има ли обяснение, ЗАЩО правят тази замяна??
Каква е разликата м/у 2те виско муфи /в начина на работа, не визуално/

На старата кола 4.4 я замених с оригиналната перка
и нямаше разлика..но старото виско /11527505302/ беше заминало
Сега ми предстои смяна на виско и се чудя дали да оставя перката от м54
или да си възстановя нещата така, както са били от завода...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от Retrofit » 08 Мар 2017, 13:43

И аз карам моето M62TUB46 с термостат от е65 740д който отваря на 88 градуса, и държи в града 93-95 градуса без виско въобще, но мисля, че е малко ниска тази температура, понеже температурата на маслото държи има няма 76-80 градуса, сякаш и разхода се вдигна. Търся дъмп от еку на м62 4.4/4.6 да го прочета с някоя програма и да видя при каква температура спира да обогатява сместа, да не би до 90 градуса все още да работи по-богато и от там да вдига разхода.
А перката за виското с извитите пера е по-тиха и по-здрава заради външния укрепващ обръч.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от Батман » 08 Мар 2017, 16:49

Retrofit написа:А перката за виското с извитите пера е по-тиха и по-здрава заради външния укрепващ обръч.


за разхода нямам наблюдения преки, НО старото е53 4,4 286 с оригинален термостат
ми даваше същият разход като на 4,6 347, но пак казвам, че меренето предстои..

А относно виското:
1. дифузера си е оригиналния и сега с перката с 11те пера идва голяма "фуга"..

НО не мога да загрея каква е същинската причина да ги сменят.. и то не тук в бг, а в швейцарско
да не би да има разлика в температурата на задействане..
/защото м/у 3д и 3i виското е различно + перката.
Въпреки, че на виско от 3.0 бензин можеш да сложиш перка от 3д/..

Гложди ме яко мисълта каква перка/виско да сложа след като съм с др. работна температура на двг-то.. :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от Retrofit » 08 Мар 2017, 18:40

Махаш виското и караш без него, или монтираш ел. перка с датчик.
Фейсовите е53 N62 нямат виско, ползват само перката за климатика и като гледам сработва при идентичен начин като при м62.
Еку-то сравнява температурата на мотора и температурата на изхода на радиатора, при достигане на около 5 градуса разлика(90 гр. мотор/85 гр. изход радиатор) перката сработва, сваля до към 60 градуса на изхода на радиатора.
Когато е с виско, ел.перката не се включва докато не включиш климатика.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от Bavarcho » 08 Мар 2017, 18:41

80% от М62ките дето съм внесъл (с и без ваноси) им е било развалено виското (постоянно въртящо) :roll:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 14.03.2014
Кара: 535i e39

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от spitfire924 » 12 Мар 2017, 18:25

Да попитам в темата. Някой в София да ремонтира ваноси на М62?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от dan-dam » 30 Мар 2017, 16:25

Някой може ли да даде информация какъв антрифриз(различен от оригиналния) се препоръчва за М62? Информация има много, но все разнообразна.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 4.02.2011
Пол: Мъж

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от kokoko 86 » 31 Мар 2017, 18:03

колеги колко точно трябва да бъдат оборотите на празен ход на 540-ката....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от Retrofit » 31 Мар 2017, 21:14

dan-dam написа:Някой може ли да даде информация какъв антрифриз(различен от оригиналния) се препоръчва за М62? Информация има много, но все разнообразна.


Febi 01089
Febi 01089.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от Батман » 03 Апр 2017, 18:45

kokoko 86 написа:колеги колко точно трябва да бъдат оборотите на празен ход на 540-ката....



600+150/-50


Retrofit написа:
dan-dam написа:Някой може ли да даде информация какъв антрифриз(различен от оригиналния) се препоръчва за М62? Информация има много, но все разнообразна.


Febi 01089


Аз съм с червен HEPU 50/50 - това лошо ли е?

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 4.02.2011
Пол: Мъж

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от kokoko 86 » 03 Апр 2017, 19:16

моята държи около 550 когато е загряла,а по някой път вдига сама на 650-700....по някой път нещо започва да шуми вътре в смукателния колектор и тогава вдига оборотите на 650-700....това шумене ми се струва че не трябва да го има...като започне се чува доста силно и е вътре в самия колектор...отвън съм го проверявал отвсякъде за смучене на въздух но всичко му е наред....някой някакви идеи да има какво става....клапана на картерните пари е сменен с чисто нов/неоригинален/

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 14.03.2014
Кара: 535i e39

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от spitfire924 » 17 Апр 2017, 8:25

Батман написа:
Аз съм с червен HEPU 50/50 - това лошо ли е?


Оригиналния е син. Червения прецаква алумина и връзките с времето ( доста време ). Смени го най-скоро.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.

Мнение от gentata » 17 Апр 2017, 17:39

spitfire924 написа:....Оригиналния е син. Червения прецаква алумина и връзките с времето ( доста време ). Смени го най-скоро.

Това от опит ли го знаеш или някой ти е казал че е чул че е така? Какво му се прецаква на "алумина" и на кои връзки (гумени, пластмасови) действа неблагоприятно червения антифриз?
Питам защото от доста време я карам колата все с червен антифриз. Като я взех си беше от "немско" с червен антифриз и като смених двигателя, англииския пак беше с червен антифриз. До сега не съм видял да има някакви последствия от този антифриз. След това "доста време" могат да се прецакат много неща, все пак дори и най-последните 39-ки ще навършат пълнолетие след някоя друга година :mhihi: , но тези неща едва ли ще са свързани с използвания антифриз.
Да припомня че на М62 и блока и главите са от алуминиева сплав, за разлика от дизеловите двигатели при които блока е от чугун.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook