Проблем с автоматика
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- a4koy
- Потребител
- Мнения: 22
- Регистриран на: 8.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: БМВ 520 е39
Проблем с автоматика
Здравейте колеги.Вчера ми се случи нещо странно.Спирам на място включвам на Р и гася колата,музиката работи около 10на минути.Тръгвам да паля,не върти стартера...викам си толйова бързо ея ми падне тока ли...но дори и не върти грам.При което търся проблема в тока.Замислих се че поне щеше да върти дори и да има слаб ток.Гледам на таблото показва че съм на директна,долу скоросъния лост е на Р.Следователно на директна няма как да запали.Мърдам нагоре надолу всички пррдавки,но на таблото стои Д.Свалих клемата на акумулатора евентуално да се рестартира нещо,но не помогна.Къде може да е проблема?
Only God Can Judge Me!!!
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с автоматика
Отвори кутията със компютрите на мотора и на скоростите (под десния филтър за купето) и почисти буксата на компютъра на скоростите. Имаше тема някога много отдавна за този проблем.
- SHeRiFa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е39 2.0i
- Мечтае да кара: Е38 4.4i
Re: Проблем с автоматика
Закачихме я на диагностика,изкара грешки свързани с автомата,чистим ги и пак се появяват,но Директната си остана.Сменихме кутията на ръчен режим ,върнахме автоматичния същото.Накрая проверихме бушон 15 и 38 (на 1 ред са) беше изгорял,сменихме го ,запали и изгоря пак,генератора явно генерира повече ток и го изгаря.Има възможност нещо по кутията да е окъсило и да го изгори,сега вместо 7.5 е с 10 ампера и няма проблеми.Ако отово изгори и светне "батерията" да сменя бушона и да извадя буксата за генератора.
Andare Dopo Dio!
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Проблем с автоматика
Едва ли ще е "генератора" защото ако беше той нямаше да е само този изгорелия бушон. Долу до лоста сменят ли се светодиодите като се мести лоста?
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с автоматика
Да слагаш по-големи бушони от предписаните определено не е добра идея.
- alachr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 117
- Регистриран на: 19.12.2012
- Местоположение: охрид МК
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530д 2001
Re: Проблем с автоматика
a4koy написа:Здравейте колеги.Вчера ми се случи нещо странно.Спирам на място включвам на Р и гася колата,музиката работи около 10на минути.Тръгвам да паля,не върти стартера...викам си толйова бързо ея ми падне тока ли...но дори и не върти грам.При което търся проблема в тока.Замислих се че поне щеше да върти дори и да има слаб ток.Гледам на таблото показва че съм на директна,долу скоросъния лост е на Р.Следователно на директна няма как да запали.Мърдам нагоре надолу всички пррдавки,но на таблото стои Д.Свалих клемата на акумулатора евентуално да се рестартира нещо,но не помогна.Къде може да е проблема?
колега откачи ја буксата од сензора на картера (oil level sensor) и сложи нов бушон 15 запали колата и карај и пиши как е
- a4koy
- Потребител
- Мнения: 22
- Регистриран на: 8.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: БМВ 520 е39
Re: Проблем с автоматика
gentata написа:Едва ли ще е "генератора" защото ако беше той нямаше да е само този изгорелия бушон. Долу до лоста сменят ли се светодиодите като се мести лоста?
Да долу се сменят,така ми каза пича които се занимава,откачихме буксата за генератора за да не изгори бушона.
alachr1 написа:a4koy написа:Здравейте колеги.Вчера ми се случи нещо странно.Спирам на място включвам на Р и гася колата,музиката работи около 10на минути.Тръгвам да паля,не върти стартера...викам си толйова бързо ея ми падне тока ли...но дори и не върти грам.При което търся проблема в тока.Замислих се че поне щеше да върти дори и да има слаб ток.Гледам на таблото показва че съм на директна,долу скоросъния лост е на Р.Следователно на директна няма как да запали.Мърдам нагоре надолу всички пррдавки,но на таблото стои Д.Свалих клемата на акумулатора евентуално да се рестартира нещо,но не помогна.Къде може да е проблема?
колега откачи ја буксата од сензора на картера (oil level sensor) и сложи нов бушон 15 запали колата и карај и пиши как е
Колега коя и къде е тази букса.Да търся ли канал или може да легна под нея да я спра (ако е на картера).Бушон 15 ампера мисля че е много при положение че искат 7.5.
Only God Can Judge Me!!!
- alachr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 117
- Регистриран на: 19.12.2012
- Местоположение: охрид МК
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530д 2001
Re: Проблем с автоматика
На картера
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблем с автоматика
a4koy написа:gentata написа:Едва ли ще е "генератора" защото ако беше той нямаше да е само този изгорелия бушон. Долу до лоста сменят ли се светодиодите като се мести лоста?
Да долу се сменят,така ми каза пича които се занимава,откачихме буксата за генератора за да не изгори бушона.alachr1 написа:a4koy написа:Здравейте колеги.Вчера ми се случи нещо странно.Спирам на място включвам на Р и гася колата,музиката работи около 10на минути.Тръгвам да паля,не върти стартера...викам си толйова бързо ея ми падне тока ли...но дори и не върти грам.При което търся проблема в тока.Замислих се че поне щеше да върти дори и да има слаб ток.Гледам на таблото показва че съм на директна,долу скоросъния лост е на Р.Следователно на директна няма как да запали.Мърдам нагоре надолу всички пррдавки,но на таблото стои Д.Свалих клемата на акумулатора евентуално да се рестартира нещо,но не помогна.Къде може да е проблема?
колега откачи ја буксата од сензора на картера (oil level sensor) и сложи нов бушон 15 запали колата и карај и пиши как е
Колега коя и къде е тази букса.Да търся ли канал или може да легна под нея да я спра (ако е на картера).Бушон 15 ампера мисля че е много при положение че искат 7.5.
Иска да каже предпазител №15 да го смениш с правилния ампераж 7,5А .
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- SHeRiFa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е39 2.0i
- Мечтае да кара: Е38 4.4i
Re: Проблем с автоматика
7.5А сложа ли и изгаря веднага.Изгори 2 бушона и повече нямаше
Andare Dopo Dio!
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: Проблем с автоматика
Да ни би да слагаш от онея китайски бушончета дето са 10 бр. за левче? Доста съм патил от такива.
- SHeRiFa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е39 2.0i
- Мечтае да кара: Е38 4.4i
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с автоматика
Добре де това, че гори бушон означава, че не генератора прави повече ток, а че консуматорите на дадената верига консумира повче ток от предвиденото. Бушон 15 е за диагностичната букса, управлението на мотора, диагностиката на маслото. Пробвахте ли както каза колегата по-нагоре да изключите датчика за маслото на картера? Прегледахте ли в кутията с компютрите как е буксата на компа на автомата ( а и на мотора) ?
- SHeRiFa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е39 2.0i
- Мечтае да кара: Е38 4.4i
Re: Проблем с автоматика
Проблема се появи в Неделя 31.08 ,в Понеделник вече го оправихме,от 7.5 сложихме 10А бушон инямаше проблем 2 седмици.Вчера Неделя 13.09 (неделята ми е каръшка явно) отново сутинта се опитах да запаля,но стартера не завъртя,а се чу един звук (когато старера е завъртял вече).Същата работа.В Пловдив имаше голям дъжд и минах през някоя друга локва,но не с висока скорост.Колата си работеше нормално.Сутринта си запали без проблем,но на следващата сутрин когато времето беше влажно ,не се получиха нещата.Има ли вероятност датчика за нивото на маслото да е укасила и да гори бушона?Каза ми да сложа 30А и да закарам колата при него (майстора).Ако вземело да пуши да извадя клемата на акумулатора.Малко ме притеснява това.Намирам се на около 25-30 км от него.Ако е тази букса ,какво общо има тя с автоматика.И какво общо има бушон №15 с автомата?
Andare Dopo Dio!
Re: Проблем с автоматика
Да не страдаш от раздвоение на личността? Не разбирам защо пишеш от 2 профила, избери си един и пиши от него
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани