Проблем с автоматика
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- SHeRiFa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е39 2.0i
- Мечтае да кара: Е38 4.4i
Re: Проблем с автоматика
Оххх докато се осетя за кво става въпрос :Х седя гледам и се чудя,защо профила ми е такъв,а то от телефона съм логнат с другия (защото бях объркал паролата си няколко пъти и си направих нов) а то компютъра ми е друг . Ужас
Andare Dopo Dio!
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3327
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с автоматика
SHeRiFa написа:Проблема се появи в Неделя 31.08 ,в Понеделник вече го оправихме,от 7.5 сложихме 10А бушон инямаше проблем 2 седмици.Вчера Неделя 13.09 (неделята ми е каръшка явно) отново сутинта се опитах да запаля,но стартера не завъртя,а се чу един звук (когато старера е завъртял вече).Същата работа.В Пловдив имаше голям дъжд и минах през някоя друга локва,но не с висока скорост.Колата си работеше нормално.Сутринта си запали без проблем,но на следващата сутрин когато времето беше влажно ,не се получиха нещата.Има ли вероятност датчика за нивото на маслото да е укасила и да гори бушона?Каза ми да сложа 30А и да закарам колата при него (майстора).Ако вземело да пуши да извадя клемата на акумулатора.Малко ме притеснява това.Намирам се на около 25-30 км от него.Ако е тази букса ,какво общо има тя с автоматика.И какво общо има бушон №15 с автомата?
Тоя майстор дето ти е казал да сложиш 30А бушон на мястото на изгорял 10А бушон който пък е сложен на мястото на 7.5А бушон го забрави, защото дълго време след това ще пускаш теми тук. Един пост над твоя съм ти писал за къде е бушон 15. Ти направи ли нещо от нещата които те посъветвахме?
Ето ти бушоните за преди фейсова Е39-ка, виж къде фигурира 15-ти.
- SHeRiFa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е39 2.0i
- Мечтае да кара: Е38 4.4i
Re: Проблем с автоматика
Така.15/38 букса за диагностиката? какво общо има тя с маслото или с автоматика? Никакво.Отоврих кутията където са компютрите,те бяха сухи (преди това сложих друг 10А бушон дадох на контакт и го изгори за 3 секунди) но в самата кутия видях че имаше към 5-6 мл. вода явно от някаква дупчица от която се изтича долу.Огледах 2та компютъра нямаха нищо по тях.След това се заех да погледна датичка за нивото (нензма какво общо има маслото в картера с автоматика отново) Откачих буксата,слоих 7.5 в №15 и проблема се реши.В момента никаква лампа освен преди светещата за airbag не ми свети.Равносметката е ,че е изгорял датчика за ниво на маслото в картера от което гори бушон 15 от което обаче не се знае защо автоматика остава в "авариен" режим и няма палене.С кои модел е съвметим датчика и има ли смисъл да взимам нов за 200+лв за кола 2000+лв? Ако някой предлага ..ЛС.
Andare Dopo Dio!
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3327
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с автоматика
Ако огледаш хубаво схемата ще видиш, че освен за диагностичната букса, бушон 15 е и за "Engine Control" което е управление на мотора в което видимо влиза и управление на скоростите. Ако беше прочел шестият пост щеше да си си решил проблема преди 2 седмици. В тази кола много неща изглеждат нелогични, но всъщност във всичко има дълбок смисъл Например ако запалиш бензинов автоматик с откачен дебитомер, веднага записва грешка в компютъра на кутията - няма логика, но го прави
Re: Проблем с автоматика
SHeRiFa написа:Така.15/38 букса за диагностиката? какво общо има тя с маслото или с автоматика? Никакво.Отоврих кутията където са компютрите,те бяха сухи (преди това сложих друг 10А бушон дадох на контакт и го изгори за 3 секунди) но в самата кутия видях че имаше към 5-6 мл. вода явно от някаква дупчица от която се изтича долу.Огледах 2та компютъра нямаха нищо по тях.След това се заех да погледна датичка за нивото (нензма какво общо има маслото в картера с автоматика отново) Откачих буксата,слоих 7.5 в №15 и проблема се реши.В момента никаква лампа освен преди светещата за airbag не ми свети.Равносметката е ,че е изгорял датчика за ниво на маслото в картера от което гори бушон 15 от което обаче не се знае защо автоматика остава в "авариен" режим и няма палене.С кои модел е съвметим датчика и има ли смисъл да взимам нов за 200+лв за кола 2000+лв? Ако някой предлага ..ЛС.
Замисли се малко за последователността.
Кутията ти влиза в авариен режим, защото датчика дава грешна информация за маслото в нея. А като е вързан на един бушон с контрола на ДВГ и другите лампи се осветват, и съответно и други "аварийни режими".
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3327
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с автоматика
Датчика е за нивото в картера на мотора. Просто окъсява и гори бушона, а на този бушон има и други работи и те започват да не работят коректно.
- SHeRiFa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е39 2.0i
- Мечтае да кара: Е38 4.4i
Re: Проблем с автоматика
Kris написа:SHeRiFa написа:Така.15/38 букса за диагностиката? какво общо има тя с маслото или с автоматика? Никакво.Отоврих кутията където са компютрите,те бяха сухи (преди това сложих друг 10А бушон дадох на контакт и го изгори за 3 секунди) но в самата кутия видях че имаше към 5-6 мл. вода явно от някаква дупчица от която се изтича долу.Огледах 2та компютъра нямаха нищо по тях.След това се заех да погледна датичка за нивото (нензма какво общо има маслото в картера с автоматика отново) Откачих буксата,слоих 7.5 в №15 и проблема се реши.В момента никаква лампа освен преди светещата за airbag не ми свети.Равносметката е ,че е изгорял датчика за ниво на маслото в картера от което гори бушон 15 от което обаче не се знае защо автоматика остава в "авариен" режим и няма палене.С кои модел е съвметим датчика и има ли смисъл да взимам нов за 200+лв за кола 2000+лв? Ако някой предлага ..ЛС.
Замисли се малко за последователността.
Кутията ти влиза в авариен режим, защото датчика дава грешна информация за маслото в нея. А като е вързан на един бушон с контрола на ДВГ и другите лампи се осветват, и съответно и други "аварийни режими".
Как така "маслото в нея" ,маслото на автомата какво ще прави в картера бе колега.Нямам датчик за ниво в автоматика,а за нивото на маслото в двигателя.
spacepl написа:Датчика е за нивото в картера на мотора. Просто окъсява и гори бушона, а на този бушон има и други работи и те започват да не работят коректно.
Именно ,че няма написано какво не работи с тези бушони.Защото свалям ,гледам бушониерата и нищо няма за "автомата" накрая някакъв бушон за буксата ...апф ...тия германци кво са правили незнам
Andare Dopo Dio!
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Проблем с автоматика
Няма общо нито с кутията нито с маслото в нея. А просто датчка за положението на селектора на автомата се захранва пак през 15-ти бушон. Та не може да разбере дали си на Р или N и не пали. Най-често тоя бушон, гори от датчика за нивото на маслото.Откачи датчика от буксата, смени бушона с 7.5 А, Колата ще пали и няма да гори бушона. Карай с откачен датчик, докато го смениш. Ако искаш да се убедиш, че е датчика, a не окабеляването му мериш с мултицета на 3-те пина Ако датчика е наред, на всеки две ще ти дава безкрайно съпротивление - ако не е така - сменяй го. По-просто не знам как да го напиша
Ubi dubium, ibi libertas
- SHeRiFa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е39 2.0i
- Мечтае да кара: Е38 4.4i
Re: Проблем с автоматика
Разбрах те колега,откачил съм го и карам.Ще проверявам маслото по често и това е Ако са съвместими с друг модел е39 да потърся от някоя морга или колега?Или си иска нова.
Andare Dopo Dio!
Re: Проблем с автоматика
Еми сори за "датчика на кутията", сега като прочета пак и незнам защо съм решил така.
- SHeRiFa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е39 2.0i
- Мечтае да кара: Е38 4.4i
Re: Проблем с автоматика
Колега,няма смисъл да иронизираме.Дори и да си бил прав,обясни го за хора които не разбират.Ако за теб JB букса значи букса за нивото в маслото ,това е друга бира.За мен и някой начинаещи е БУКСА ЗА НИВОТО НА МАСЛОТО .Някой се опитват да го обяснят по друг начин,но не обясняват добре.Все тая ...все пак са се опитали да помогнат,а...благодарение на форума ,а не на "майстора" отново съм на "пистата" и е се наслаждавам.Надявам се темата да бъде полезна на някого след мен с подобен проблем,ако мога ще помогна,ако не ....за това сте вие поздрави
Andare Dopo Dio!
- Doncheve39e39
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 28.06.2015
- Пол: Мъж
Re: Проблем с автоматика
тази вечер се сблъсках с този проблем за втори път! предия беше преди месеци и не бях в българия незнам как са го оправили. Сега обаче проблема е точно 1 към 1. разкачихме буксата за нивото на маслото тази на картера след това нов бушон и всичко си дойде на мястото. Бях влязъл в такава депресия че немога да ви опиша. благодаря много на колегата които написа решението има една бира от мене !
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Проблем с автоматика
Колега незнам какъв ти е проблема, но недей да слагаш по силни бушони, да няма после тема "колата ми изгоря"
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани