Проблем с автоматика

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 8.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Мечтае да кара: БМВ 520 е39

Проблем с автоматика

Мнение от a4koy » 31 Авг 2015, 6:35

Здравейте колеги.Вчера ми се случи нещо странно.Спирам на място включвам на Р и гася колата,музиката работи около 10на минути.Тръгвам да паля,не върти стартера...викам си толйова бързо ея ми падне тока ли...но дори и не върти грам.При което търся проблема в тока.Замислих се че поне щеше да върти дори и да има слаб ток.Гледам на таблото показва че съм на директна,долу скоросъния лост е на Р.Следователно на директна няма как да запали.Мърдам нагоре надолу всички пррдавки,но на таблото стои Д.Свалих клемата на акумулатора евентуално да се рестартира нещо,но не помогна.Къде може да е проблема?
Only God Can Judge Me!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Проблем с автоматика

Мнение от spacepl » 31 Авг 2015, 15:25

Отвори кутията със компютрите на мотора и на скоростите (под десния филтър за купето) и почисти буксата на компютъра на скоростите. Имаше тема някога много отдавна за този проблем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ е39 2.0i
Мечтае да кара: Е38 4.4i

Re: Проблем с автоматика

Мнение от SHeRiFa » 31 Авг 2015, 20:44

Закачихме я на диагностика,изкара грешки свързани с автомата,чистим ги и пак се появяват,но Директната си остана.Сменихме кутията на ръчен режим ,върнахме автоматичния същото.Накрая проверихме бушон 15 и 38 (на 1 ред са) беше изгорял,сменихме го ,запали и изгоря пак,генератора явно генерира повече ток и го изгаря.Има възможност нещо по кутията да е окъсило и да го изгори,сега вместо 7.5 е с 10 ампера и няма проблеми.Ако отово изгори и светне "батерията" да сменя бушона и да извадя буксата за генератора.
Andare Dopo Dio!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Проблем с автоматика

Мнение от gentata » 31 Авг 2015, 20:49

Едва ли ще е "генератора" защото ако беше той нямаше да е само този изгорелия бушон. Долу до лоста сменят ли се светодиодите като се мести лоста?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Проблем с автоматика

Мнение от spacepl » 31 Авг 2015, 22:00

Да слагаш по-големи бушони от предписаните определено не е добра идея.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 19.12.2012
Местоположение: охрид МК
Пол: Мъж
Кара: е39 530д 2001

Re: Проблем с автоматика

Мнение от alachr1 » 31 Авг 2015, 22:16

a4koy написа:Здравейте колеги.Вчера ми се случи нещо странно.Спирам на място включвам на Р и гася колата,музиката работи около 10на минути.Тръгвам да паля,не върти стартера...викам си толйова бързо ея ми падне тока ли...но дори и не върти грам.При което търся проблема в тока.Замислих се че поне щеше да върти дори и да има слаб ток.Гледам на таблото показва че съм на директна,долу скоросъния лост е на Р.Следователно на директна няма как да запали.Мърдам нагоре надолу всички пррдавки,но на таблото стои Д.Свалих клемата на акумулатора евентуално да се рестартира нещо,но не помогна.Къде може да е проблема?




колега откачи ја буксата од сензора на картера (oil level sensor) и сложи нов бушон 15 запали колата и карај и пиши как е :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 8.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Мечтае да кара: БМВ 520 е39

Re: Проблем с автоматика

Мнение от a4koy » 01 Сеп 2015, 6:00

gentata написа:Едва ли ще е "генератора" защото ако беше той нямаше да е само този изгорелия бушон. Долу до лоста сменят ли се светодиодите като се мести лоста?

Да долу се сменят,така ми каза пича които се занимава,откачихме буксата за генератора за да не изгори бушона.
alachr1 написа:
a4koy написа:Здравейте колеги.Вчера ми се случи нещо странно.Спирам на място включвам на Р и гася колата,музиката работи около 10на минути.Тръгвам да паля,не върти стартера...викам си толйова бързо ея ми падне тока ли...но дори и не върти грам.При което търся проблема в тока.Замислих се че поне щеше да върти дори и да има слаб ток.Гледам на таблото показва че съм на директна,долу скоросъния лост е на Р.Следователно на директна няма как да запали.Мърдам нагоре надолу всички пррдавки,но на таблото стои Д.Свалих клемата на акумулатора евентуално да се рестартира нещо,но не помогна.Къде може да е проблема?




колега откачи ја буксата од сензора на картера (oil level sensor) и сложи нов бушон 15 запали колата и карај и пиши как е :bchug:

Колега коя и къде е тази букса.Да търся ли канал или може да легна под нея да я спра (ако е на картера).Бушон 15 ампера мисля че е много при положение че искат 7.5.
Only God Can Judge Me!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 19.12.2012
Местоположение: охрид МК
Пол: Мъж
Кара: е39 530д 2001

Re: Проблем с автоматика

Мнение от alachr1 » 01 Сеп 2015, 21:20

На картера

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Проблем с автоматика

Мнение от ildivvy » 02 Сеп 2015, 9:25

a4koy написа:
gentata написа:Едва ли ще е "генератора" защото ако беше той нямаше да е само този изгорелия бушон. Долу до лоста сменят ли се светодиодите като се мести лоста?

Да долу се сменят,така ми каза пича които се занимава,откачихме буксата за генератора за да не изгори бушона.
alachr1 написа:
a4koy написа:Здравейте колеги.Вчера ми се случи нещо странно.Спирам на място включвам на Р и гася колата,музиката работи около 10на минути.Тръгвам да паля,не върти стартера...викам си толйова бързо ея ми падне тока ли...но дори и не върти грам.При което търся проблема в тока.Замислих се че поне щеше да върти дори и да има слаб ток.Гледам на таблото показва че съм на директна,долу скоросъния лост е на Р.Следователно на директна няма как да запали.Мърдам нагоре надолу всички пррдавки,но на таблото стои Д.Свалих клемата на акумулатора евентуално да се рестартира нещо,но не помогна.Къде може да е проблема?




колега откачи ја буксата од сензора на картера (oil level sensor) и сложи нов бушон 15 запали колата и карај и пиши как е :bchug:

Колега коя и къде е тази букса.Да търся ли канал или може да легна под нея да я спра (ако е на картера).Бушон 15 ампера мисля че е много при положение че искат 7.5.


Иска да каже предпазител №15 да го смениш с правилния ампераж 7,5А .
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ е39 2.0i
Мечтае да кара: Е38 4.4i

Re: Проблем с автоматика

Мнение от SHeRiFa » 02 Сеп 2015, 14:36

7.5А сложа ли и изгаря веднага.Изгори 2 бушона и повече нямаше :D
Andare Dopo Dio!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 11.10.2014
Местоположение: София
Кара: 2002 Е39 525dA Touring

Re: Проблем с автоматика

Мнение от aivanov99 » 02 Сеп 2015, 16:35

Да ни би да слагаш от онея китайски бушончета дето са 10 бр. за левче? Доста съм патил от такива.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ е39 2.0i
Мечтае да кара: Е38 4.4i

Re: Проблем с автоматика

Мнение от SHeRiFa » 02 Сеп 2015, 19:19

Не колега,в бушониерата където са ,горе над другите.
Andare Dopo Dio!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Проблем с автоматика

Мнение от spacepl » 02 Сеп 2015, 21:30

Добре де това, че гори бушон означава, че не генератора прави повече ток, а че консуматорите на дадената верига консумира повче ток от предвиденото. Бушон 15 е за диагностичната букса, управлението на мотора, диагностиката на маслото. Пробвахте ли както каза колегата по-нагоре да изключите датчика за маслото на картера? Прегледахте ли в кутията с компютрите как е буксата на компа на автомата ( а и на мотора) ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ е39 2.0i
Мечтае да кара: Е38 4.4i

Re: Проблем с автоматика

Мнение от SHeRiFa » 14 Сеп 2015, 14:57

Проблема се появи в Неделя 31.08 ,в Понеделник вече го оправихме,от 7.5 сложихме 10А бушон инямаше проблем 2 седмици.Вчера Неделя 13.09 (неделята ми е каръшка явно) отново сутинта се опитах да запаля,но стартера не завъртя,а се чу един звук (когато старера е завъртял вече).Същата работа.В Пловдив имаше голям дъжд и минах през някоя друга локва,но не с висока скорост.Колата си работеше нормално.Сутринта си запали без проблем,но на следващата сутрин когато времето беше влажно ,не се получиха нещата.Има ли вероятност датчика за нивото на маслото да е укасила и да гори бушона?Каза ми да сложа 30А и да закарам колата при него (майстора).Ако вземело да пуши да извадя клемата на акумулатора.Малко ме притеснява това.Намирам се на около 25-30 км от него.Ако е тази букса ,какво общо има тя с автоматика.И какво общо има бушон №15 с автомата?
Andare Dopo Dio!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Проблем с автоматика

Мнение от (h)aman » 14 Сеп 2015, 15:27

Да не страдаш от раздвоение на личността? Не разбирам защо пишеш от 2 профила, избери си един и пиши от него

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook