Едно ново начало

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Едно ново начало

Мнение от Elesar74 » 30 Юни 2017, 9:07

Stony1, моля за твоето мнение, какво е това:
18157018_10209014345068285_4460695977672951774_n.jpg

Един познат го търси, аз като го видях се вцепених. Ясно е, че е подлакътник, но не съм виждал такава конфигурация никъде досега. Извинявай, че ти пиша в темата, не по темата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 13.04.2014
Местоположение: Варна / Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack

Re: Едно ново начало

Мнение от ivailo0 » 30 Юни 2017, 10:44

В Е38 на задната седалка съм го виждал :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 30 Юни 2017, 10:54

Elesar74 написа:Stony1, моля за твоето мнение, какво е това:
18157018_10209014345068285_4460695977672951774_n.jpg

Един познат го търси, аз като го видях се вцепених. Ясно е, че е подлакътник, но не съм виждал такава конфигурация никъде досега. Извинявай, че ти пиша в темата, не по темата.


Точно по темата е :mhihi:
Аз се бях захванал с такъв проект още в старото Е36. Полсе реших да го монтирам в Е39, но задните ми облегалки са падащи и подлакътникът ми е с друг захват и доста по-тънък.
Подлакътникът от снимката е от Е38. Предлаган е за коли с лява и дясна дирекция. Основните му функции са свързани с комфорта на пасажерите и основно с този, който е на задната седалка. Предвидено е, че зад шофьора няма да има пасажер, шефът не се вози на това място :mhihi: Дори да има някой, който определено е за кратко там, той е само пътник. Функциите в подлакътника са заложени за удобството на лицето, което седи на мястото зад предната пасажерска седалка.
От конзолата на подлакътника, той може да си избере музиката, която да слуша, да провежда разговори и ако му се стори тесничко, да нагласи така седалкта пред него, че да се чувства комфортно. Съответно може да запамети позицията и при качване в автомобила да я зададе.
За да работи телефона в тази кола, системата трабва да е на Моторола, само те са предлагали т.н. "тандем телефон". На практика телефонът е един, а интерфейса в предният подлакътник позволява свързването на две слушалки. На автомобилите с този телефон има допълнителна конзолка "FAX", монтирана в най-долната част под подлакътника за удобство на пасажера на задната седалка.
В Е39 има подобна комзола, която си поръчах в БМВ и още чакам доставка:
11.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Едно ново начало

Мнение от Bavarcho » 30 Юни 2017, 14:41

Може ли номер на конзолата за е39 :oops:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 02 Юли 2017, 0:04

Bavarcho написа:Може ли номер на конзолата за е39 :oops:

Номерът на вътршната част е 52 20 8 237 522. В нея се монтира МИДа и конзолата за телефона.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Едно ново начало

Мнение от Elesar74 » 03 Юли 2017, 8:57

Благодаря за разяснението, "светна" ми.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 05 Юли 2017, 8:52

Както вече споделих - готов е новият волан и работи: https://youtu.be/AF88ht9G-a4
Голяма борба падна докато успея да монтирам кабела на заднат част на волана но си струваше.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Едно ново начало

Мнение от bigdady » 06 Юли 2017, 11:26

Колега на е53 2005 може ли да се сложи такъв волан. И евентуално би ли се наел да го монтираш ако искаш дай ми условия на лично.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 06 Юли 2017, 22:03

На практика воланът може да се монтира на всеки автомобил, но не става без преправяне.
Формата и броя на шлиците не се различава от тези на монтираните в по-старите модели на БМВ. Има една особеност, на която трябва да се обърне внимание. При по-старите модели на воланите има един липсващ зъб и точно по него се центрира волана, като на кормилният прът има засечка. При волана, който монтирах този зъб е наличени и е свързан със съседните на него, един от ляво и един от дясно. Така вместо улей се получава един широк плосък зъб, което налага една малка интервенция по кормилния прът - изпилява се зъба срещу засечката. Така на кормилния прът може да се монтира новия волан, но може да се върне и стария, ако новия му омръзне на човек.
Изпиляването на един зъб от кормилния прът е най-лесната част от ъпгрейда. По-трудоемко и пипкаво е напасването налентовия кабел и оформяне на отворите за него. Тук вариянтите са два:
1. Давате стария и новия волан на един фрезист, аз предпочитам на човек с CNC, обяснявате му какво и как искате да направи, договаряте се за цената и чакате да ви се обади когато е готов. После си плащата и доволни се прибирате с волан, готов за използване с лентовия кабел от вашата кола.
2. Правите си шаблон, очертавате отвора, който трябва да се получи, хващате пилата и започвате да оформяте. Отворите разпробивате с бормашина, която е добре да е на стойка и като приключите сте ужасно щастливи, че воланът е готов за използване с лентовия кабел на колата.
Аз лично направих моя волан на ръка, защото човекът с CNC рутера беше зает с една поръчка и отказа да се занимава с моя волан. Тренировката с пилата ми се отрази доста добре на самочувствието. След като приключих с волана имах чувството, че с пилата мога да направя каквото си пожелая :mhihi:
Следващата стъпка е набавянето на подходящ лентов кабел. За моделите с лентов кабел, монтиран на задната страна на волана кабелът трябва да е от волан сподгрев. При т.н. фейсови волани кабелът трябва да е от БМВ с SMG кутия.
Самите пера са най-обикновени ключове и са свързани така, че могат да се натискат или дърпат към волана. Без значение кое перо ще натиснете това сваля предавка, както и без значение кое перо ще дръпнете към волана това ще качи предавка. Може да се запази този начин на работа, но лично аз малко преработих връзките и при мен лявото перо сваля предавка независимо дали ще се натисне или дръпне към волана, а дясното перо качва предавка на същия принцип.
Свързването на другите бутони изисква малко по-специален подход и работа с поялник.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Едно ново начало

Мнение от bigdady » 07 Юли 2017, 16:09

Аз със сигурност няма да имам нирви да го направя сам. Но е мн яко се е получило.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Едно ново начало

Мнение от ogata » 07 Юли 2017, 16:36

Петьо, имам една е28ца с автомат и няколко волана готови да станат донори на фланци с шлици ... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изродско е станало ! :bowdown: :yes:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 12 Юли 2017, 8:10

bigdady написа:Аз със сигурност няма да имам нирви да го направя сам. Но е мн яко се е получило.

ogata написа:Петьо, имам една е28ца с автомат и няколко волана готови да станат донори на фланци с шлици ... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изродско е станало ! :bowdown: :yes:

Благодаря :)
И аз имам няколко волана, които могат да станат донори за бъдещи проекти. Двата с подгрев и не ми се ще да ги развалям, но с другите 2-3 може да се експирементира.
Та докато си се радвам на новия волан, реших да допълня интериора с малко детайли:
ИзображениеИзображение
Първата снимка нещо не се е получила и ще направя малко снимки по светло.
Последна промяна stony1 на 19 Фев 2018, 15:34, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 05 Авг 2017, 18:47

Покрай летните жеги щях да забравя да се похваля със завършения проект "Фарове". Като обобщение мога да кажа, че закупи комплект фейсови фарове с ксенон за сравнително малко пари, защото бяха със счупени водачи и се нуждаеха от обслужване. Предпочетох този вариант, защото идеята ми беше да ъпгрейдна фаровете на колата с Биксенон. Ето крайния резултат в няколко снимки:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

И докато събирах частите и сглобявах фаровете направих еднин лек ъпгрейд на генерацията. Не беше палниран и не съм търсил нещо специално. Просто се проби гърнето, което предишният собственик беше монтирал на мястото на катализатора. Така се сдобих с цяла генерация от 528 и я монтирах на колата. Само дето успях да снимам накрая, че ми бяха заети ръцете и само тези две снимки направих:
ИзображениеИзображение
Последна промяна stony1 на 19 Фев 2018, 15:34, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Едно ново начало

Мнение от Bavarcho » 05 Авг 2017, 19:32

Това оригиналния еинджъл аис ли е? :shock:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 05 Авг 2017, 21:37

Bavarcho написа:Това оригиналния еинджъл аис ли е? :shock:


Оригиналният е, но замених крушките с 25W жълти LED.
Принципно тябва да светят в жълто, но поради това че елементите зад ринговете са с покритие шварцхром, допускам, че част от видимия спектър на светлината, излъчвана от диодите се поглъща от въпросното покритие и се получи това, което се вижда на снимките. В момента ринговете светят в амбър - цвета на таблото.
Преди години се опитвах да постигна този цвят на Хелата на Е36 и след два месаца търсене и чакане на доставки от Китай успях да сменя диодите на фаровете с мощни амбър диоди. При тестовете в разглобено състояние всичко беше Ок, но след монтажа ринговете светеха по-скоро в червената гама отколкото в оранжевата. Рефлекторите на въпросните фарове също бяха с покритие шварцхром.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook