Едно ново начало
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Едно ново начало
Реално джантите ги купих заради идеята за подобряване на спирачната система. Гумите пък са си необходим консуматив и реших, че на новите колелета, които са RH с ЕТ10 ще им ходят нови гуменки 235/45R17.
Спирачният ъпгрейд започна със закупуването на комплект спирачни апарати Brembo от Porsche. Предните да шестбутални 17Z, а задните са четирибутални от същата кола и имат щамповани само прт. номер. Апартите са разглобени, почистени и като цяло са в доста дбро състояние.
Апаратите дълго време се продаваха в OLX, просто изчаках докато цената падне до приамнилва за мен и се обадих на продавача, който се беше постарал да се снабди с пълен ремонтен комплат. За договорената цена се съгласи да ми изпрати апаратите, ремонтния комплект и малко допълнителен крепеж, който беше купил за проекта си:
Като начало съм решил да използвам предни дискове от Е39 540, които са 324 мм и спирачната им повърхност е малко по-голяма от спирачните дискове на Porsche с апарати 17Z. За задните още търся решение, защото при Porsche със спирачните апарати от снимките дисковете са 330 мм, както предните, така и задните, но спирачната повърхност на задните е много малка, заради огромния барабан и накладките на ръчната.
Още един въпрос ме вълнува и той е свързан с цвета на новите апарати. Определено не искам да са червени или жълти. Отворен съм за всякакви предложения, ако може и със снимки ще е супер.
Спирачният ъпгрейд започна със закупуването на комплект спирачни апарати Brembo от Porsche. Предните да шестбутални 17Z, а задните са четирибутални от същата кола и имат щамповани само прт. номер. Апартите са разглобени, почистени и като цяло са в доста дбро състояние.
Апаратите дълго време се продаваха в OLX, просто изчаках докато цената падне до приамнилва за мен и се обадих на продавача, който се беше постарал да се снабди с пълен ремонтен комплат. За договорената цена се съгласи да ми изпрати апаратите, ремонтния комплект и малко допълнителен крепеж, който беше купил за проекта си:
Като начало съм решил да използвам предни дискове от Е39 540, които са 324 мм и спирачната им повърхност е малко по-голяма от спирачните дискове на Porsche с апарати 17Z. За задните още търся решение, защото при Porsche със спирачните апарати от снимките дисковете са 330 мм, както предните, така и задните, но спирачната повърхност на задните е много малка, заради огромния барабан и накладките на ръчната.
Още един въпрос ме вълнува и той е свързан с цвета на новите апарати. Определено не искам да са червени или жълти. Отворен съм за всякакви предложения, ако може и със снимки ще е супер.
Последна промяна stony1 на 19 Фев 2018, 15:30, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- bigdady
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Едно ново начало
bigdady написа:Новата петица М излиза със сини не е лош варянт.
Тъкмо няма да е в крещящ контраст с колата, която е Артик силвър.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Едно ново начало
Още не съм решил какъв ще е точния цвят на спирачните апарати, но мога да покажа какъв е цветът на другия ми комплект Brembo, които е от Е38.
На снимките по-долу апаратите са все още разглобени на съставните си части, но цветът ясно се вижда ще остане такъв.
Джантите показни в по-горните постове стоят доста добре на колата (сниките на блестят с качество, но са по-скоро, за да се придобие предства) и с ЕТ10 определено остава място за по-големите шестбутални апарати и за по-големи дискове:
Реално Порше ползва комплекта, който аз купих с предни и задни дискове с диаметър 330 мм. При Е39 възможностите са две:
1. Афтърмаркет дискове, които могат да бъдат двукомпонентни;
2. ОЕМ дискове, които трябва да бъдат изровени от цялата гама, която БМВ предлага.
Изборът на предни дискове е лесен без значение кой вариан ще избера, афтърмаркет или ОЕМ дискове. В ОЕМ гамата БМВ влага в Е39 дискове с диаметър 324 мм, които са най-бързото и лесно решение.
Изборът на задни дискове обаче е малко по-труден, заради начина на изпълнение на ръчната спирачка. Тук ще направя още малко проучване и ще реша как да реализирам ъпгрейта.
На снимките по-долу апаратите са все още разглобени на съставните си части, но цветът ясно се вижда ще остане такъв.
Джантите показни в по-горните постове стоят доста добре на колата (сниките на блестят с качество, но са по-скоро, за да се придобие предства) и с ЕТ10 определено остава място за по-големите шестбутални апарати и за по-големи дискове:
Реално Порше ползва комплекта, който аз купих с предни и задни дискове с диаметър 330 мм. При Е39 възможностите са две:
1. Афтърмаркет дискове, които могат да бъдат двукомпонентни;
2. ОЕМ дискове, които трябва да бъдат изровени от цялата гама, която БМВ предлага.
Изборът на предни дискове е лесен без значение кой вариан ще избера, афтърмаркет или ОЕМ дискове. В ОЕМ гамата БМВ влага в Е39 дискове с диаметър 324 мм, които са най-бързото и лесно решение.
Изборът на задни дискове обаче е малко по-труден, заради начина на изпълнение на ръчната спирачка. Тук ще направя още малко проучване и ще реша как да реализирам ъпгрейта.
Последна промяна stony1 на 19 Фев 2018, 15:31, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Едно ново начало
stony1 написа:Възможно ли е да се замени стандартното табло (IKE) на което и да е Е39 с такова от М5/Х5 и то да е 100% работещо?
Така се очертава, че трябва да направя за М5-цата горе-долу обратното на това, което ти си направил и се сетих за темата... А именно трябва да прихвана CAN съобщението за обороти на двигателя (RPM) и да го конверирам в импулсна поредица с пропорционална честотата. За някакъв външен logger ми трябва, защото в такъв формат изисква тази информация. Съответно имам няколко въпроса:
1. Константата по-долу променял ли си я? Подозирам, че да, защото:
1.1. Доколкото съм се интересувал импусната поредица, репрезентираща оборотите на двигателя, която ходи към "нормален" (не-CAN) клъстер при многоцилиндрови мотори е с по-висока честота.
Например при 4-цилиндров двигател би могло при 1000rpm да е 66.667Hz. При 8-цилиндров - 133.333Hz. Може и да не е така, не съм закачал осцилоскоп, не мога да кажа категорично. Ако някой знае да потвърди
1.2. Редлайна, по-скоро, оборотния рейндж на М5 е по-широк, съответно трябва да има намапване към 8000-оборотния циферблат
2. Имаш ли идея колко начесто идва CAN фрейм съдържащ съобщение за обороти? Мерил ли си? Дори по-общо - колко начесто идват CAN фреймове и дали са сравнително регулярни във времето? Трябва да си избера хардуер и решението ми до някаква степен зависи от отговора на тези въпроси...
stony1 написа:ARBID: 0x316 (DME1)
-B0
-B1
-B2 RPM LSB
-B3 RPM MSB [RPM= (hex2dec ("byte3"&"byte2"))/6.4]
-B4
-B5
-B6
-B7
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Едно ново начало
Няправо ме върна в началото на проекта
Трябва да си изровя записките и нещата които имам на лаптопа, защото не съм в БГ и се надявам да имам някаква информация с мен.
За честотата, с която се подава съобщението за оборотите ще ми е по-лесно да изровя инфото, но за константата ще ми трабва малко време. Реално разлика в константа ще има само между 4 и 6 цилиндровите мотори, защото при V8 имаме две редици по 4 и константата ще е като при 4-цилиндровите. Съответно при V12 ще бъде като 6-цилиндровите.
Трябва да си изровя записките и нещата които имам на лаптопа, защото не съм в БГ и се надявам да имам някаква информация с мен.
За честотата, с която се подава съобщението за оборотите ще ми е по-лесно да изровя инфото, но за константата ще ми трабва малко време. Реално разлика в константа ще има само между 4 и 6 цилиндровите мотори, защото при V8 имаме две редици по 4 и константата ще е като при 4-цилиндровите. Съответно при V12 ще бъде като 6-цилиндровите.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Едно ново начало
Не е спешно, ако имаш възможност само, мерси
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Едно ново начало
stony1 написа:1. Афтърмаркет дискове, които могат да бъдат двукомпонентни;
2. ОЕМ дискове, които трябва да бъдат изровени от цялата гама, която БМВ предлага.
Изборът на предни дискове е лесен без значение кой вариан ще избера, афтърмаркет или ОЕМ дискове. В ОЕМ гамата БМВ влага в Е39 дискове с диаметър 324 мм, които са най-бързото и лесно решение.
Изборът на задни дискове обаче е малко по-труден, заради начина на изпълнение на ръчната спирачка. Тук ще направя още малко проучване и ще реша как да реализирам ъпгрейта.
За цвят на апаратите, абе...боядисай си ги сиви с цинка на вюрт и недей да си правиш експерименти според мен. Колата е без М паке като гледам и всякакъв друг тунинг цвят, като сини, лилави, жълти и прочие ще стои меко казано нелепо и няма да се връзва с с визията.
Колкото до въпроса какви да избереш - давам глас за ОЕМ, за да си нямаш проблеми с ментеливи афтърмаркети с неизвестно качество на материала.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Едно ново начало
b00st написа:stony1 написа:1. Афтърмаркет дискове, които могат да бъдат двукомпонентни;
2. ОЕМ дискове, които трябва да бъдат изровени от цялата гама, която БМВ предлага.
Изборът на предни дискове е лесен без значение кой вариан ще избера, афтърмаркет или ОЕМ дискове. В ОЕМ гамата БМВ влага в Е39 дискове с диаметър 324 мм, които са най-бързото и лесно решение.
Изборът на задни дискове обаче е малко по-труден, заради начина на изпълнение на ръчната спирачка. Тук ще направя още малко проучване и ще реша как да реализирам ъпгрейта.
За цвят на апаратите, абе...боядисай си ги сиви с цинка на вюрт и недей да си правиш експерименти според мен. Колата е без М паке като гледам и всякакъв друг тунинг цвят, като сини, лилави, жълти и прочие ще стои меко казано нелепо и няма да се връзва с с визията.
Колкото до въпроса какви да избереш - давам глас за ОЕМ, за да си нямаш проблеми с ментеливи афтърмаркети с неизвестно качество на материала.
След много четене, сравняване на части и изчисления на спирачи повърхности, сили вектори и все такива, стигнах до извода, че 70% от тюнингите, които се правят в БГ са на принципа "проба -грешка".
Много си прав за спирачните дискове и в момента вече съм си набавил комплект предни 324 мм. Задните ще бъдат 320-330 мм. Видях, че в Е46 се монтират 320х22 и на 95% това ще са задните.
Относно цвета на апаратите и визията на колата темата има развитие. Не съм качвал инфо, защото нещата бяха много на кантар да не се случат, но сега частите са при мен и остава само да ги изпратя до БГ понеже съм малко в странство. По-късно днес или утре ще кача подробна информация как върви проектът въпреки моето отсъствие.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Едно ново начало
stony1 написа:b00st написа:stony1 написа:1. Афтърмаркет дискове, които могат да бъдат двукомпонентни;
2. ОЕМ дискове, които трябва да бъдат изровени от цялата гама, която БМВ предлага.
Изборът на предни дискове е лесен без значение кой вариан ще избера, афтърмаркет или ОЕМ дискове. В ОЕМ гамата БМВ влага в Е39 дискове с диаметър 324 мм, които са най-бързото и лесно решение.
Изборът на задни дискове обаче е малко по-труден, заради начина на изпълнение на ръчната спирачка. Тук ще направя още малко проучване и ще реша как да реализирам ъпгрейта.
За цвят на апаратите, абе...боядисай си ги сиви с цинка на вюрт и недей да си правиш експерименти според мен. Колата е без М паке като гледам и всякакъв друг тунинг цвят, като сини, лилави, жълти и прочие ще стои меко казано нелепо и няма да се връзва с с визията.
Колкото до въпроса какви да избереш - давам глас за ОЕМ, за да си нямаш проблеми с ментеливи афтърмаркети с неизвестно качество на материала.
След много четене, сравняване на части и изчисления на спирачи повърхности, сили вектори и все такива, стигнах до извода, че 70% от тюнингите, които се правят в БГ са на принципа "проба -грешка".
Много си прав за спирачните дискове и в момента вече съм си набавил комплект предни 324 мм. Задните ще бъдат 320-330 мм. Видях, че в Е46 се монтират 320х22 и на 95% това ще са задните.
Относно цвета на апаратите и визията на колата темата има развитие. Не съм качвал инфо, защото нещата бяха много на кантар да не се случат, но сега частите са при мен и остава само да ги изпратя до БГ понеже съм малко в странство. По-късно днес или утре ще кача подробна информация как върви проектът въпреки моето отсъствие.
Сподели как си ги направил изчисленията на вектори и сили. Полезно ще е за някой друг, който си прави спирачки.
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Едно ново начало
бмв е30 написа:...
И така тези дискове и апарати биха ли влезли в 18-ки? Че като гледам на снимките разтоянието между 19-ките и апатарите е на косъм дето се вика
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Едно ново начало
знаете, че съм последния човек който би казал нещо против, но пешо не е ли по лесно да сложиш онова брембо от Е38? по елегантно е, а бутала пак си има доста
да не говорим, че много модели ОЕМ джанти са доста прибрани вътре въпреки големите инчове.
да не говорим, че много модели ОЕМ джанти са доста прибрани вътре въпреки големите инчове.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Едно ново начало
от 38ца брембото, влиза по трудно от порша
иначе в 374мм влиза 18ка, в момента карам така, но на м5 е60 спирачки
иначе в 374мм влиза 18ка, в момента карам така, но на м5 е60 спирачки
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани