Едно ново начало

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Едно ново начало

Мнение от PeReZ » 15 Мар 2017, 17:24

stony1 написа: Да ти кажа, и аз се заглеждам по тях. Притеснява ме само задната част на рефлектора, където ляга самата крушка и начина по който се слага гумения маншон.
Гложди ме и една друга мисъл - използването на LED крушки за дългите. След сголбяването на фаровете ще разползгам с BiXenon и дългите светлини ще позагубят малко функцията си. Като отчета и факта, че в момента дългите ми са кодирани като дневни светлини с 20% от номинала си, един комплект LED крушки би бил добро решение.....


Аз съм с биксенон на късите и мощни LED на дългите. Може да се каже, че на дълги ефектът от биксенон + що годе мощни LED е впечатляващ, а и като цяло мисля, че това е един от най-добрите варианти за Е39 фарове.
Ползвам въпросните ЛЕД дълги и като дневни светлини на процент и вече 3 години нямат ядове.
По задната част на рефлектора всичко е 6 и пасва, поне нямам спомен да съм променял или преправял нещо там.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 1.12.2015
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530D

Re: Едно ново начало

Мнение от Nikito 7301 » 19 Мар 2017, 13:58

Здравейте колеги .И аз се замислих да сменя лупите но не знам с какви .Много се ровя из нета и най вече попадам на някакви моримото .Нека който е слагал да сподели .Моите фарове са феистлифтови .Благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 19 Мар 2017, 20:30

Nikito 7301 написа:Здравейте колеги .И аз се замислих да сменя лупите но не знам с какви .Много се ровя из нета и най вече попадам на някакви моримото .Нека който е слагал да сподели .Моите фарове са феистлифтови .Благодаря предварително.


Изчаквам Евертлак да приключат с частите, които им пратих и ще направя детайлни снимки на всичко. Аз обаче залагам на Hella BiXenon.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 21 Мар 2017, 23:26

Тъкмо бях решил да поръчам комплект БиКсенонови лупи Hella Evo XR и случайно попаднах на обява за продажба на БиКсенонови лупи Hella Е55. Параметрите на тези лупи са еднакви с ОЕМ лупите, вграждани във фейсовите фарове на Е39. Hella E55 се вграждат фабрично и в някой по-нови модели на BMW, та не му мислих много и вече съм собственик на един комплект БиКсенонови лупи Hella Е55. Днес пристигнаха с Еконт и докато чаках пратка, доразглобих фаровете и изпратих малко части в Стрелча за възстановяване.
Това са ОЕМ лупите:
ИзображениеИзображение
Изображение
Състоянието на рефлектора е под всякаква критика и ми е чудно как са светели тези фарове. Лупата също не е напълно прозрачна:
Изображение
Новата продобивка е по-добра във всяко едно отношение:
ИзображениеИзображение
а рефлекторите са метални:
Изображение
ето и наколко снимки на двата вида рефлектори:
ИзображениеИзображение
Изображение
Има съвсем минимална разлика в пластмасовия държач на крушката, но смятам, че това не е проблем:
Изображение
Сега предстои полиране на стъклата и подготовка на инсталацията за управление на БиКсенона.
Последна промяна stony1 на 19 Фев 2018, 15:37, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Едно ново начало

Мнение от zafirovp » 23 Мар 2017, 19:45

Поздравления за желанието и времето което отделяш за колите си и още повече за полезната информация която споделя с нас.

Какво се случва с колата докато чакаш да пристигнат части. Разглобена ли я караш или? Единственото което ме спира да се заема с някой по-голям ретрофит проект е, че или трябва да си карам колата няколко дни в насипно състояние или да търся резервна кола от познати.


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 23 Мар 2017, 21:18

zafirovp написа:Поздравления за желанието и времето което отделяш за колите си и още повече за полезната информация която споделя с нас.

Какво се случва с колата докато чакаш да пристигнат части. Разглобена ли я караш или? Единственото което ме спира да се заема с някой по-голям ретрофит проект е, че или трябва да си карам колата няколко дни в насипно състояние или да търся резервна кола от познати.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Благодаря,

Когато стартирам проект първо проучвам какви части ще са ми необходими и започвам да ги събирам. През това време колата се кара без да се сваля кавото и да е от нея.
В сучая с фаровете, проектът реално стартира през декември 2016 г. със закупуването на комплект ксенонови фарове Hella с жълт мигач от Е39 2000 г. Определено търсех фарове след фейса и не държах да са в "Перфектно състояние", защото ми е пределно ясно, че след десет години експлоатация фаровете колкото и перфектни да са ще трябва да се обслужват, всички знаем за проблема с водачите и помътняването на "стъклата". Държах обаче да не надхвърлят определена стойност.
След закупуването на фаровете, закупих комплект водачи и започнах търсенето на Биксенонови лупи за късите и варианти за въстановяване на нарушеното хром покритие на частта, която се монтира пред лупата на късите.
Съответно през това реме колата си е със старите фарове и се кара всеки ден.
Проектът с волана се развива по същия начин. Когато воланът и контролерът за него са готови, те ща бъдат монтирани на колата.
Няма значение колко е голям ъпгрейда или ретрофита, дори обслужването на предницата изисква подобаващо разглобяване, но при предварителна подготовка всичко може да стане в рамките на един ден.
Въпросът е човек да има търпение при подготовката на даден проект, но и да не отлага подмяната на проблемни детайли и части по колата, защото за всичко са необходими две неща - време и пари.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 02 Май 2017, 8:46

Голямо чакане падна, имам чувството, че пичовете от Еверт ЛАК ще ми произвеждат нови рефлектори :mhihi:
След три седмици чакане рефлекторите пристигнаха, но се оказа, че има малки дефекти и се наложи да ги върна за дооправяне. Накаратко - направих им рекламация.
Малко некоректно от тяхна страна, защото почнаха да ми се обясняват, как нещата не можели да станат точно така, как наранените места няма възможност да бъдат въстановени на 100%, защото трябвало да се използва кит, а от температурата покритието върху мястото с кита щяло да се олющи и какви ли още небивалици. Все неща, които при огледа на детайлите и предварителният ни разговор ми бяха спестени, а ми беше казано, че всичко може да се възстанови на 100% :dunno:
Това за пореден път доказва, че в БГ всеки е "Баш Майстор" и гледа да прибере парата, но не и да свърши 100% качествена работа, а когато не е в състояние или не разползга с необходимата техника, да откаже поръчката. В крайна сметка фаровете още са на съставните си части и не са сглобени, а аз започвам да се чудя дали да не си ги полирам сам, защото може да се окаже, че точно този модел фарове имат нещо специфично и нещата са много сложни. Направо веселба :mhihi: и за да не ги мисля тъпите фарове се захванах с мултимедията на колата.
Преди повече от година си цифровизирах тунера, но винаги съм искал да му разшира възможностите:
1. Ефирна цифрова телевизия;
2. Управление на два задни монитора;
3. Дублиране на картината от Бордмонитора на втори монитор;
4. USB вход, свързан към AUX на радиомодула;
5. Възможност за 10" дисплей на мястото на ОЕМ дисплея на Бордмонитора;
6. Интегриране на CarPC в цялата ситема.

Реализирането на цифровата релевизия беше първата и сравнително лесна стъпка. Купих си DVB-T тунер от братята китайци, изработих му една интерфейсна платка и преработих аналоговият ОЕМ ТВ тунер. DVB-T тунерът разполага с USB вход и поддържа всякакви аудио и видео формати, което се явява голямо предимство, НО ситемата в БМВ е проектирана за моно звук от ТВ тунера. На практика към радиомодула се свързват ляв, десен канал и маса, но проводниците от двата каналса са свързани в обща точка, а в ТВ тунерът е предвиден моно изход. Това е доста дискутирано в нашия форум, а също и в чуждестранните, като има доста опити за получаване на ТВ стерео звук, но реално нещата стоят по този начин:
1. ТВ тунерът е моно, което е добре известно;
2. БМ54 е проектиран така, че звукът от ТВ входа се обработва от DSP чипа като моно и дори да му се подаде стерео звук на входа, на изхода звукът пак ще е моно. Казано иначе - няма как да се изкара стерео звук от ТВ тунера. Схемите за преправяне на аудио каналите на самия ТВ тунер са безмислени.
3. В БМ54 се използват два аудио сорса. Единият е за звука от Radio, CDC, Tape and AUX, a другият е за звука от ТВ тунера. Звукът от телефона и навигацията се управлява по различен начин и не представлява интерес на този етап.
4. Когато от менюто на Бордмонитора се избере "Телевизия", DSP процесорът превключва аудио сорса и управлява звука от ТВ тунера. При връщане в основното меню, аудио сорса се превключва към Radio, CDC, Tape and AUX. Тук обаче има един тънък момент - за да се чуе звук от Radio, CDC, Tape или AUX, радиомодулът трябва да е включен. Казано по-просто - да бъде натиснат и пуснат левия енкодер на Бордмонитора, при което радиомодулът индицира статуса си чрез жълтия диод, намиращ се до левия енкодер. Ако диодът свети, може да се чуе звук от Radio, CDC, Tape и AUX, които могат да бъдат селектирани чрез бутона "MODE".
5. Съществува възможност в режим "Телевизия" принудително да бъде сменен аудио сорса, но:
- ако радиомодулът е включен, системата излиза от режим "Телевизия", появява се картината и се чува звука от Radio, CDC, Tape или AUX в зависимост от състояните на радиомодула преди включването на телевизията и след няколко секунди се въща картината от телевизията, но бутоните на Бордмонитора вече управляват Radio, CDC, Tape или AUX. При това положение натискането на който и да е бутон на Бордмонитора ще доведе до появяване на съответното меню. Казано накратко - пълен миш-маш;
- ако радиомодулът е изключен, системата остава без звук!
Като обобщение може да се каже, че Телевизия със стерео звук няма как да стане и тези, които предлагат стерео ТВ се опитват да ви подведат. Чисто хардуерно цифровият ТВ приемник има стерео изход за аудиосигнала, но системата в БМВ си остава моно.

Като обобщение:
Вариант за стерео звук в режим телевизия = греда;
Вариант за стерео звук в режим клипове = греда;
Вариант за стерео звук в режим музика = възможен. Тук нещата са доста интересни https://youtu.be/DyQlcR6ujpQ :lalala:
Съжалявам за лошото качество. Ще направя ново видео през деня, за да се виждат нещата по-ясно.
Това е реаилзация на възможността да се използва USB вход на ТВ тунера, за да се слуша музика през AUX на радиомодула и да се сменят песните от бутоните на волана. При използване на ТВ менюто е ясно, че звукът е моно, защото се подава на ТВ аудио входа на радиомодула. След избиране на меню мултимедия/музика и съответната папка с люими песни е необходимо само да се натисне бутона "Меню" на Бордмонитора. Това ще върне ОЕМ мултимедийната система в основното меню. Остава само чрез бутона "Мод" да се избре режим AUX. При това положение се чува звука от избраната песен чрез мултимедийния плеат на цифровия тунер. AUX режимът дава възможност за корекция на честотите, управление на DSP ако има монтиран, а в моя случай и смяна на песните от левите бутони на волана.

Управлението на два задни монитора е почти завършено. Предстоят тестове на новата интерфейсна платка, която ще позволи картината от цифровия тунер да се изобразява на два, че дори и повече монитора, без това да рефлектира върху картината на Бордмонитора. Освен картината към задните монитори ще се подава и стерео звук и за да не пречи на водача, звукът ще бъде изведен на 3.5мм женски жак за слушалки. По този начин, забавляващите се на задната седалка, могат да гледат ТВ, клипове и да слушат музика, използвайки слушалки, докато шофьорът слуша радио, CD или чейнджър. Единственото, което на този етап не съм заложил е едновременното използване на USB входа за слушане на музика от пасажерите на задната седалка и използването на AUX входа на радиомодула за слушанена музика от шофьора. Това не е невъзможно за реализация, но на този етап смятам, че една такава възможност ще наложи добавяне на много на брой нови фукции на бутоните на Бордмонитора, което ще е доста объркващо.

Дублирането на картината от Бордмонитора на втори монитор е заложено в описаната по-горе интерфейсна платка и ще се използва за свързване на вече монтирания ACSchnitzer монитор. Това ще ми развърже ръцете за замяна на ОЕМ дисплея на Бордмонитора с 10" дисплей и свързването му към CarPC.

Голямо писане падна :type:
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Едно ново начало

Мнение от Nickelback » 02 Май 2017, 20:34

На събор ще идваш ли? :)
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Едно ново начало

Мнение от Bavarcho » 02 Май 2017, 21:26

Тия от Евертлак са гола вода :no: Даже май трябва една тема да се пусне за тях да се знае.. И мен ме въртят трета седмица, и днес звъня да питам какво става, и да кажа че до края на седмицата силно се надявам да са при мен, защото нямам фарове за събора :censored: Едвам се разбрах с човека по телефона кои са моите рефлектори, обяснявам му че съм пратил общо шест рефлектора колко големи са, от каква кола са и тоя ми вика тука има много рефлектори от коли :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 02 Май 2017, 22:53

Nickelback написа:На събор ще идваш ли? :)

Имам ангажимвнт, който няма как да отложа и едва ли ще успея да дойда.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Едно ново начало

Мнение от Nickelback » 02 Май 2017, 22:59

Жалко... Нищо, друг път ще я видим на живо машината :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 03 Май 2017, 8:37

Nickelback написа:Жалко... Нищо, друг път ще я видим на живо машината :yes:

Тъкмо ще успея да довърша останалите няколко проекта по нея, които отлежават в мазата :mhihi:

Стъклопакета чака подходящо време за монтаж;
Предните спирачни апарати с дисковете също са на склад;
Комфортният салон, с подгрев и масаж, както и подгрев на задната седалка се подготвят за монтаж;
Парктроник преден и заден изчаква за сваляне на седалките, за да се прекарат кабелите за предните датчици;
М пакета ще отива за боядисване;
BBS RC090 изчакват реда си за полиране и хромиране на винтовете;
Едни вътрешни дръжки с осветление също ми се мотаят на бюрото, но търся квалифициран ел. инженер да ми ги свърже, че да не объркам нещо :mhihi:

Има и още разни други дребни съпътстващи проекчета, като волана, биксеноновите фарове, за които всчико е налично, но както отбелязах в предния си пост Еверт ЛАК се издъниха, разширяването на възможностите на мултимедията е завършено софтуерно, но остава да се изработи професионално хардуера и разни други глупости, които постоянно ми се въртят в главата.

Bavarcho написа:Тия от Евертлак са гола вода :no: Даже май трябва една тема да се пусне за тях да се знае.. И мен ме въртят трета седмица, и днес звъня да питам какво става, и да кажа че до края на седмицата силно се надявам да са при мен, защото нямам фарове за събора :censored: Едвам се разбрах с човека по телефона кои са моите рефлектори, обяснявам му че съм пратил общо шест рефлектора колко големи са, от каква кола са и тоя ми вика тука има много рефлектори от коли :mhihi:

Нещо много си повярваха. Имам и други детайли, правени при тях и няма никакви проблеми, дори рефлекторите на биксеноновите ми лупи са възстановявани при тях и са направени перфектно. Имам чувството, че рефлекторите на лупите и рефлекторите на дългите са ги правили различни фирми - има коренна разлика в качеството!
Оказва се, че технологията, която използват в Еверт ЛАК е доста по-различна от другите, които предлагат възстановяване на рефлектори. При Еверт ЛЕК покритието става доста дебело, от порядъка на 1мм и се нанася на няколко слоя, че дори в някаква вакумна машина ги вкарват детайлите.
Другият начин за възстановяване е известен като химическо хромиране и е доста по-добър май е и по-скъп. Отложеният слой е доста тънък, но и здрав и може да се нанесе върху почти всяка повърхност подобно на сребърното огледало. Дори се бях засилил да си намеря малко сребърен нитрат и да си направя рефлекторите сам, но усилият и инвестицията се оказаха доста големи и не си заслужава да бъдат направени само за чифти рефлектори.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 04 Май 2017, 17:26

Явно в БГ всичко е възможно и трябва да изразя благодарности към Еверт ЛАК. Рефлекторите са направени точна както исках :bowdown:
Днес присригнаха и ги взех, но не остана време да ги снимам. Всичко е 1:1 с изискванията и очакванията ми за качество и добре свършена работа. Оределено са се постарали. Единственото обяснение за разликата в качеството преди и след ракламацията ме навежда на мисълта, че работят на смени и едната смяна е по-добра от другата.
Сега остава да си сглобя фаровете, без да се дъня и да прецаквам нещата, да им полирам "стъклата", да ги монтирам на колата и да тествам как е с BiXenon.
Малко по-късно ще направя снимки и ще ги кача.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 15.08.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 02

Re: Едно ново начало

Мнение от Mamar4o » 04 Май 2017, 18:42

Лакирай ги стъклата след като ги пастираш и полираш.Мойте 2 години ги карам така не са мръднали и изглеждат много добре и са лъскави :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 04 Май 2017, 21:15

Преди да кача снимки на рефлекторите, ще споделя обещаното видео за мултимедията: https://youtu.be/I1z4gYSH02E
Не блести с уникално качество, но е снимано през деня и се вижда по-ясно от предишния, сниман вечерта.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook