Едно ново начало
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bigdady
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Едно ново начало
Направо е брутално много ме кеэи как е станало.
Кажи сега приемаш ли заявки хаха?
Кажи сега приемаш ли заявки хаха?
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Едно ново начало
Много са им изместени 300-те километра на тия шаблони има си и оригинално изглеждащи и на таблото може да му се препрограмира офсета на скороста и оборотите за да съвпада, но ще трябва да се намери някой който може да свали стрелките без да съсипе таблото ....
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Едно ново начало
spacepl написа:Много са им изместени 300-те километра на тия шаблони има си и оригинално изглеждащи и на таблото може да му се препрограмира офсета на скороста и оборотите за да съвпада, но ще трябва да се намери някой който може да свали стрелките без да съсипе таблото ....
Ха ха ха! Дали е шаблон, а?
bigdady написа:Направо е брутално много ме кеэи как е станало.
Кажи сега приемаш ли заявки хаха?
Довършвам оригинала на печатната платка и пускам една платена тема за мултимедия в BMW с показаните възможности и AV изходи за задни монитори. Та в платената тема ще се приемат заявките.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Едно ново начало
stony1 написа:spacepl написа:Много са им изместени 300-те километра на тия шаблони има си и оригинално изглеждащи и на таблото може да му се препрограмира офсета на скороста и оборотите за да съвпада, но ще трябва да се намери някой който може да свали стрелките без да съсипе таблото ....
Ха ха ха! Дали е шаблон, а?
Имаше мнение със някакви грозни М-шаблони във които 300-те километра са вертикално долу под центъра на стрелката .... ама някой ги разкара малко .... иначе си Голям .. БРАВО
- ivailo0
- младши ентусиаст
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: Едно ново начало
Не само, че е оригинално таблото ами и всичко по него работи коректно
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Едно ново начало
Така се получава, когато човек се опита да си поиграе със софтуера на компютъра. Добре е преди да започнете да се набавите необходимите части, за да не се поучават изненади.
Сега остава да тествам колата на дълъг път и да реша, дали да не се заиграя и с хардуера
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Едно ново начало
Ако не измислиш как да вкараш повече въздух, едва ли ще има файда от по-големите дюзи. Пробвай го малко без въздушен филтър например или с някакъв "спортен" както им викат. Другия вариант е да налееш софтуер за Б20 мотор и да го оставиш с дюзите за Б28, но пак без въздушен филтър. При 23-ката таймингите са по-големи от на 2-ката и с тия големи дюзи ще върви много богата.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Едно ново начало
spacepl написа:Ако не измислиш как да вкараш повече въздух, едва ли ще има файда от по-големите дюзи. Пробвай го малко без въздушен филтър например или с някакъв "спортен" както им викат. Другия вариант е да налееш софтуер за Б20 мотор и да го оставиш с дюзите за Б28, но пак без въздушен филтър. При 23-ката таймингите са по-големи от на 2-ката и с тия големи дюзи ще върви много богата.
Аз сложих по-големите дюзи, защото се заиграх със софтуера на моя компютър и за "късмет" се оказа че паметта със софтуера ми сдаде багажа. По-интересното е, че дори не успях да прочета оригиналния софт. Проверих състоянието на паметта и се оказа, че е празна и не иска да се записва, изтрива и каквото там се сетиш. Спасението дойде с компютър от Б28, но комбинацията със старите дюзи си беше кошмар. Та си боднах и нови дюзи и сега колата пали и върви доста прилично. Ще смена и въздушния филтър, така или иначе вече му е ред, но ще продължа да търся и колектор от М50Б25.
Никога не съм си поставял за цел да правя нещо по мотора, но едно заиграване със софтуера ми докара един бърз и непланиран тюнинг Както се казва "Всичко е добре щом завършва добре".
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Едно ново начало
Голяма гимнастика се оказа сглобяването на фаровете. Аз ги разглобих по-бързо и лесно
Иначе се получи добре. Почистен и измит от всички страни с монтирани и добре смазани чисто нови водачи:
Хромираните части зад ринговете са направени в шварцхром:
Рефлекторите на дългите и блендите пред лупите също бяха рециклирани, поради наранено покрите на блендите. Последва монтаж на Биксеноновите лупи и се получи това:
Ето и реултатът преди монтирането на стъклата, които съхнат след измиване с топла сапунена вода и ще бъдета полирани след монтирането:
Резултатът си заслужаваше чакането и инвестицията в нови части. Скоро ще бъдат тествани и на автомобила.
Иначе се получи добре. Почистен и измит от всички страни с монтирани и добре смазани чисто нови водачи:
Хромираните части зад ринговете са направени в шварцхром:
Рефлекторите на дългите и блендите пред лупите също бяха рециклирани, поради наранено покрите на блендите. Последва монтаж на Биксеноновите лупи и се получи това:
Ето и реултатът преди монтирането на стъклата, които съхнат след измиване с топла сапунена вода и ще бъдета полирани след монтирането:
Резултатът си заслужаваше чакането и инвестицията в нови части. Скоро ще бъдат тествани и на автомобила.
Последна промяна stony1 на 19 Фев 2018, 15:36, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: Едно ново начало
Идея за следващ ъпгрейд:
от тази тема: http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=532572&page=10
от тази тема: http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=532572&page=10
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Едно ново начало
izzzo написа:Идея за следващ ъпгрейд:
от тази тема: http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=532572&page=10
Това е замислено още с купуването на колата и вече е готово на 90%. Някъде в предните постове качих снимка на волана, който си купих и преработих за Е39:
Остава само капачката на бега да намеря, защото моята е от гръмнал еърбег. Има вариант да се опитам да я възстановя и ако някой се занимава с това или познава човек, който възстановява такива неща, нека драсне едно ЛС или да остави инфо тук в темата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Едно ново начало
Искам само да попитам перата от SMG кола ли са или от такава с автоматична кутия. Идеята ми е,че на SMG-то принципа им на работа не е като на тези от Мерцедес,каквито ползва автора на темата http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... 72&page=10 тези от Мерцедес са просто суичове,каквито са нужни при ръчния режим,такива са и от М3-ката а тези от кола с SMG са по-сложни и са двустранни (+/_ в едното лостче) и ми е чудно как ще заработят като обикновенни суичове.Може би трябва модул. С интерес ще следя за подробности относно тази разработка. Аз на моята кола съм го изпълнил доста първобитно ,като съм преправил SMG превключватели от Е46 330i SMG на обикновени суичове и ми е любопитно какъв друг по-грамотен вариант ще приложиш.
Най-много ме вълнува как може да се направи да превключва от автоматичен на ръчен режим само с помощта на перата,без да се пипа лоста. Ето линк http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=912891 в който един го е направил използвайки "DEI 611T programmable switch" Може би е това http://www.ebay.com/itm/DEI-611T-12-VOL ... 0333447156
Най-много ме вълнува как може да се направи да превключва от автоматичен на ръчен режим само с помощта на перата,без да се пипа лоста. Ето линк http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=912891 в който един го е направил използвайки "DEI 611T programmable switch" Може би е това http://www.ebay.com/itm/DEI-611T-12-VOL ... 0333447156
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Едно ново начало
Малко стана Офф:
Перата на смг се преправят и могат да работят, като обикновенни бутони за автоматична кутия.
Може да се направи и да се включва ръчния режим от перата, малко по трудно но не е невъзможно!
Перата на смг се преправят и могат да работят, като обикновенни бутони за автоматична кутия.
Може да се направи и да се включва ръчния режим от перата, малко по трудно но не е невъзможно!
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Едно ново начало
Изобщо не е Офф щом има нови идеи и хора, които се опитват да ги реализират.
Да си призная, аз не съм правил сравнение между перата, предназначени за SMG кутии и останалите, но се захванах с волана от по-горния пост. Интересно ми стана, че BMW са се доверили на Делфи и са се завърнали към използването на резистори в управляващите вериги, което бяха позарязали.
Та разгледах внимателно бутоните на волана от Х6 и установих, че преместването на лентовия кабел и сензора за положението на волана на кормилния прът непосредствено зад самия волан, е наложило да се използва лентов кабел или по-точно лентови кабели с 12 и повече проводника. Цялата цифрова електроника е на платката в кутията на кабела. Интересното на това инженерно решение е липсата на каквато и да е активана електроника за управления на бутоните, което би редуцирало броя на кабелите, необходими за свързването на самите бутони с останалата електроника в автомобила.
Както е извстно за CAN комуникация са необходими два проводника CAN-H и CAN-L и захранване. Това практически би позволило да бъде използван лентов кабел с не повече от 8 жила. В дадения случай, само кабелите за бутоните са шест, като се добавят и тези за бега и клаксона се получават общо около 12 кабела.
Предизвикателството при реализиране на проекта е използването на лентов кабел, монтиран на задната част на волана. При фейсовите Е39 може да се използва лентов кабел от Е46 с SMG кутия и 50% от ъпгрейда е готов, като остава да се преработят бутоните за I-bus комуникация.
Нека се върна на моя проект: - лентов кабел, монтиран на задната страна на волана и преработване на бутоните за I-bus комуникация. Двете неща са свързани и се наложи яко смятане.
1. лентовият кабел има 7 жила, две от които са за бега и ще бъдат използвани по предназначение.
2. две от останалите 5 жила са за клаксона, като едното е маса и се изплзва и за електрониката на бутоните.
3. останлите 3 жила са: +12V на контакт, I-bus и управление на темпомата.
Бутоните от новия волан обаче имат повече кабелак Подходите за решаването на този проблем са няколко:
1. Изработва се контролер, аналогичен на този, които е в бутоните от Е39. Не е невъзможно, но проектирането и направата на платките е трудоемко и скъпо.
2. Изработване на нови платки за бутони, които използват външен контролен модул, като при мултиволаните, монтиран и до септември 1996 г. Доста трудоемко и скъпо.
3. Използване на платки от бутони за четирилъчев волан, към които да бъдат свързани контактните повърхности от новите бутони. Този подход е сравнително лесен и почти без пари. Самите платки могат да се монтират в долната част на волана под декоративната пластмаса, там са прекарани и кабелите, свързващи левите и десните бутони.
Това не е пълното обяснение и ще има продължение, подкрепено с подобаващ снимков материал, както и детайло обяснение на възможностите за използването на перата.
Да си призная, аз не съм правил сравнение между перата, предназначени за SMG кутии и останалите, но се захванах с волана от по-горния пост. Интересно ми стана, че BMW са се доверили на Делфи и са се завърнали към използването на резистори в управляващите вериги, което бяха позарязали.
Та разгледах внимателно бутоните на волана от Х6 и установих, че преместването на лентовия кабел и сензора за положението на волана на кормилния прът непосредствено зад самия волан, е наложило да се използва лентов кабел или по-точно лентови кабели с 12 и повече проводника. Цялата цифрова електроника е на платката в кутията на кабела. Интересното на това инженерно решение е липсата на каквато и да е активана електроника за управления на бутоните, което би редуцирало броя на кабелите, необходими за свързването на самите бутони с останалата електроника в автомобила.
Както е извстно за CAN комуникация са необходими два проводника CAN-H и CAN-L и захранване. Това практически би позволило да бъде използван лентов кабел с не повече от 8 жила. В дадения случай, само кабелите за бутоните са шест, като се добавят и тези за бега и клаксона се получават общо около 12 кабела.
Предизвикателството при реализиране на проекта е използването на лентов кабел, монтиран на задната част на волана. При фейсовите Е39 може да се използва лентов кабел от Е46 с SMG кутия и 50% от ъпгрейда е готов, като остава да се преработят бутоните за I-bus комуникация.
Нека се върна на моя проект: - лентов кабел, монтиран на задната страна на волана и преработване на бутоните за I-bus комуникация. Двете неща са свързани и се наложи яко смятане.
1. лентовият кабел има 7 жила, две от които са за бега и ще бъдат използвани по предназначение.
2. две от останалите 5 жила са за клаксона, като едното е маса и се изплзва и за електрониката на бутоните.
3. останлите 3 жила са: +12V на контакт, I-bus и управление на темпомата.
Бутоните от новия волан обаче имат повече кабелак Подходите за решаването на този проблем са няколко:
1. Изработва се контролер, аналогичен на този, които е в бутоните от Е39. Не е невъзможно, но проектирането и направата на платките е трудоемко и скъпо.
2. Изработване на нови платки за бутони, които използват външен контролен модул, като при мултиволаните, монтиран и до септември 1996 г. Доста трудоемко и скъпо.
3. Използване на платки от бутони за четирилъчев волан, към които да бъдат свързани контактните повърхности от новите бутони. Този подход е сравнително лесен и почти без пари. Самите платки могат да се монтират в долната част на волана под декоративната пластмаса, там са прекарани и кабелите, свързващи левите и десните бутони.
Това не е пълното обяснение и ще има продължение, подкрепено с подобаващ снимков материал, както и детайло обяснение на възможностите за използването на перата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Едно ново начало
Резултатът от борбата с волана от Х6:
Лентовият кабел е монтиран на задната част на волана и е от стария ми волан с подгрев.
Лентовият кабел е монтиран на задната част на волана и е от стария ми волан с подгрев.
Последна промяна stony1 на 19 Фев 2018, 15:35, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани