Едно ново начало

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 13 Авг 2017, 22:52

Много неща съм направил по автомобил и съм добавил какви ли не екстри, но едно елементарно нещо, като сензора за дъжд ме радва страшно много.
Колата нямаше такъв и определено бях замислил монтирането му, но все отлагах. Нещата се ускориха след една февруарска разходка из нашите планини, когато камък, изхвърлен от камиона пред мен спука предното стъкло. Смених го с ново, което поръчах с монтирана леща за сензора.
Резултатът след окабеляването и кодирането е https://youtu.be/-3EpIUq0oCU
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Едно ново начало

Мнение от Elesar74 » 14 Авг 2017, 9:22

Нямаш спиране :D. Браво.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 14 Авг 2017, 10:58

Elesar74 написа:Нямаш спиране :D. Браво.


Благодаря :D
Сега подготвям едно комфортно рекаро от Е38 с всичките му екстри, но проблемът е в тапицерите, които повече говорят, отколкото да вършат работа. Предполагам, че реставрирането на тези седалки ще отнеме доста време понеже цвета на моя салон е много специфично синьо, а не ми се ще да го сменям с черен. Самото рекаро е в същияцвят, голям късмет извадих, но е в лошо състояние и трябва да се пипне тук там.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Едно ново начало

Мнение от Elesar74 » 14 Авг 2017, 15:01

За комфортно рекаро от Е38 и аз нямам нищо против :D
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 1.12.2015
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530D

Re: Едно ново начало

Мнение от Nikito 7301 » 14 Авг 2017, 18:25

Браво нямаш спиране.Много екстри има тази кола вече.Много хора биха искали и те да имат. :yes: :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Едно ново начало

Мнение от bigdady » 14 Авг 2017, 20:00

Комфортното рекаро от е38 ми е любимия салон ще седи брутално яко. После ти остава само външен вид и колата става Топ от всякъде даже аз е39ка с такива екстри не съм виждал ако трябва да съм честен.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 814
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: Едно ново начало

Мнение от hummer » 14 Авг 2017, 20:24

А да не забравяме ,че тавана на е39-ката е доста голям и има място за копчелъци :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 14 Авг 2017, 21:36

Nikito 7301 написа:Браво нямаш спиране.Много екстри има тази кола вече.Много хора биха искали и те да имат. :yes: :bchug:

Благодаря!

bigdady написа:Комфортното рекаро от е38 ми е любимия салон ще седи брутално яко. После ти остава само външен вид и колата става Топ от всякъде даже аз е39ка с такива екстри не съм виждал ако трябва да съм честен.

И за външния вид съм помислил, но го отлагам като последен ъпгрейд. М броните са в мазата и си чакат реда. Стъклопакетът и той отлежава. Комплекта ББС РЦ090 - също.

hummer написа:А да не забравяме ,че тавана на е39-ката е доста голям и има място за копчелъци :lol:

Има, има, дори съм измислил какво точно да забода на тавана :mhihi:

Иначе новото си е ново. Днес пристигнаха последните части за фарчетата:
ИзображениеИзображение
Изображение
и добре стоят:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

П.П. Ако някой смята че за 150-200 лв. може да си рециклира комплект фейсови фарове и те да станата като нови е доста далеч от истината. Ето равносметката:
1. Комплект фейсови фарове за рециклиране - 250-300 лв. Моите са точно 300 лв с доставката;
2. Рециклиране на BiXenon рефлекторите на късите - 140 лв с доставката;
3. Рециклиране на декоративните капаци на късите - 150 лв с доставката. Тези капаци са в комплект с рефлектора на дългите и при счупени водачи се трият в хромираните части зад ринговете. По този начин се нараняват както декоративните капаци пред рефлектора на късите, така и хромираните части зад ринговете.
4. Рециклиране на хромираните части зад ринговете - те бяха включени в цената на рефлекторите на дългите;
5. Полиране и лакиране на старите стъкла на фаровете - 60 лв;
6. Закупиване на чисто нови стъкла за фаровете и облепянето им с предпазно фолио - 260 лв. Първо поръчах новите стъкла, защото не вярвах, че оригиналните може да се получат във вида, в който са на снимките. Ако не се бяха получили така добре, щях да сложа новите стъкла, които определно мился да запазя;
7. Комплект нови маншони за късите - 40 лв;
8. Комплект нови уплътнения за горната част на фара към горния капак - 40 лв;
9. 25W LED за ринговете - 150 лв с доставката.
На фона на описаното до тук, цената на водачите е просто нищожна и не мисля да я добавям към общата сметка.
За тези пари можех да си купя чисто нови фарове, но с една малка подробност - нямаше да са с BiXenon лупи на късите. Както се казва "Кефа цена няма" :mhihi:
Последна промяна stony1 на 19 Фев 2018, 15:32, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Едно ново начало

Мнение от Elesar74 » 15 Авг 2017, 9:47

Какво нещо може да се направи по кола на 20 г., това едва ли е възможно при много други производители, дори с OEM части и оборудване. Човек ще каже, че няма край на такива ъпгрейди.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Едно ново начало

Мнение от Bavarcho » 17 Авг 2017, 8:36

Крушките от къде ги взе? За първи път да ми хареса как светят лед крушки (за цвете говоря) аз за това още съм си с оригинални 10 ватови крушки, но знаете как светят.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 17 Авг 2017, 10:41

Bavarcho написа:Крушките от къде ги взе? За първи път да ми хареса как светят лед крушки (за цвете говоря) аз за това още съм си с оригинални 10 ватови крушки, но знаете как светят.


Това ползвам аз: https://autopro.bg/oem-led-lampi-autopr ... 5-w-996221
Само да уточня, че частта зад ринговете е с покритие шварцхром и може поради тази причина светлината да не е жълта, а да е амбър. На мен обаче страшно ми хареса и ще си ги карам така.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 11 Ное 2017, 19:59

От известно време не съм писал в темата, защото по стечение на обстоятелствата се наложи да замина зад граница. Колата остана в БГ и си мислех, че всички проекти и планове за нея ще останат замразени до моето прибиране. Нещата обаче не стоят точно така. На практита няма как да работя по явтомобила, но от друга страна имам времето да седна и да систематизирам нещата, които искам да реализирам по колата, а това време в БГ все не стигаше. Остава ми и време да се огледам за свякакви идеи и полезни глезотии, които могат да се интегрират в Е39. Така се стигна до една идея, за която са необходими една фейсова броня за Е39 и допълнителни ксенонови фарове (set additional head light Xenon), които се монтират на мястото на халогените:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Изображение
Първоначално си мислех, че единственото нещо, което ще затрудни реализирането на проекта са именно допълнителните фарове. На практика се оказа, че греша и след обаждане до Бова Кар Бургас поръчката на ретрофит комплекта беше направена. Снимките по-горе са на това, което получих - допълнителни фарове за монтаж на мястото на халогените, комплект баласти и ксенонови крушки, капаци за фаровете, които се монтират ако автомобилът е на територията на USA, окабеляване, бутон за активирането на фаровете и електронен модул, които прилича на реле, но е нещо доста по-сложно.
По-друдната част от проекта се оказа намирането на предна здрава фейсова броня без каквито и да е счупвания, пукнарини и кривини. Направо да не повярва човек при условия, че в БГ се вкарват толкова много коли на части. Принципно търся сива фейсова броня със система за интензивно миена и ако намеря такава ще е супер, но бих се задоволил и с броня в друг цвят стига да е в перфектно състояние. Та предна фейсова броня за Е39 е пусната за издирване и ако някой има нека да ми пише на лично.
Последна промяна stony1 на 19 Фев 2018, 15:32, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Едно ново начало

Мнение от (bubsa) » 11 Ное 2017, 20:21

Е сега е момента да мина на М-кова,а ти на моята :mhihi:
:OT:
Какво допълнително ми е необходимо ако сменя фейсовата с М-кова?Ако не е много разправията може и двамата да сме доволни :D
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 814
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: Едно ново начало

Мнение от hummer » 11 Ное 2017, 21:02

Буксите за халогените са различни (стават от китайските ксенони и са най -здрави),подкалниците и кората на мотора ако искаш да са оем бая зор ще видиш с намирамето..а нови са едни 3-цифрени числа шибаните подкалници :mhihi: (има и едни турски боклуци дето с малко напасване и рязане закрепват положението)

Давай на stony бронята да продължава проекта :lalala:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Едно ново начало

Мнение от stony1 » 11 Ное 2017, 21:56

Аз имам една предна М броня в мазето, която явно няма да монтирам :mhihi: но на този етап не мисля да я продавам или заменям.
Реално не съм проверявал какво още е необходимо за преминаване от стандартна към М броня, но освен бронята имам въздуховоди и халогени.
Относно проекта, той няма да спре и докато търся фейсова броня, напазарих и други благинки :mhihi:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Тук са на Митака в колата :D
Изображение
Винтилчета:
Изображение
и обувки за лятото, че сега са на по-ниска цена :mhihi:
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Последна промяна stony1 на 19 Фев 2018, 15:33, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook