Температура E39 528iA
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Температура E39 528iA
omegaart написа:На WDS-a вяра на 100 % не можеш да имаш , само Гюнтер знае кво ти е сложил колата и за какъв пазар е била предназначена. Също не е ясно как е настроена и т.н.
Може да си с друг радиатор , друг термостат дето отваря на други градуси и т.н.
До сега WDS-a никога не ме е подлъгвал,но винаги си има първи път. Водния радиатор е такъв какъвто трябва,термостата също ( 92 градуса) Изобщо по колата няма неоригинална част с изключение на виското което е Закс!
Да кажем,че колата е наред.Но не мога да си обясня как на 105 градуса по борд (горе долу данните са точни) ,допълнителната перка не се включва ?
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Температура E39 528iA
Сега остава да си отговориш къде ти седи датчика за тази стойност, и къде седи другият ! И има ли разлика между двата
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
Re: Температура E39 528iA
ивчо написа:Сега остава да си отговориш къде ти седи датчика за тази стойност, и къде седи другият ! И има ли разлика между двата
Температурата на борда е същата като тази в DME ,тоест информацията идва от датчика на главата! А другия седи на радиатора,където температурата определено е по-ниска!
По пътя на логиката която ми даваш,мотора трябва да кипне поне на 108-110 градуса,че в при радиатора да стане 105 и да се включи висока степен ?
- toshkoy
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 28.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 39 520i
- Мечтае да кара: F10
- Детайли за колата: фейс 2002 год 170 кс
Re: Температура E39 528iA
Колега аз съм с М54Б22 и на мен ми показва 105-106 гр. ,единствено не ми работи перката на климатика и ми казаха че затова давало това отклонение.Както казват всички щом стрелката не мърда от средата караме и не се вглеждаме
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Температура E39 528iA
meha написа: Температурата на борда е същата като тази в DME ,тоест информацията идва от датчика на главата! А другия седи на радиатора,където температурата определено е по-ниска!
По пътя на логиката която ми даваш,мотора трябва да кипне поне на 108-110 градуса,че в при радиатора да стане 105 и да се включи висока степен ?
Няма да кипне, защото е под налягане ! Налягането се държи от капачката !
И да, точно затова при Мерцедес да речем датчика за перките е на главата !!! Защото 100 градуса тук, не са 100 градуса на радиатора !
Плюс че ако проследиш и още нещо, ще намериш още една логика !! Датчика ти седи отдясно, нали ?! Вход/изход на радиатор са отляво обаче
Всъщност, ти с отделно казанче ли си ?!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
Re: Температура E39 528iA
ивчо написа:meha написа: Температурата на борда е същата като тази в DME ,тоест информацията идва от датчика на главата! А другия седи на радиатора,където температурата определено е по-ниска!
По пътя на логиката която ми даваш,мотора трябва да кипне поне на 108-110 градуса,че в при радиатора да стане 105 и да се включи висока степен ?
Няма да кипне, защото е под налягане ! Налягането се държи от капачката !
И да, точно затова при Мерцедес да речем датчика за перките е на главата !!! Защото 100 градуса тук, не са 100 градуса на радиатора !
Плюс че ако проследиш и още нещо, ще намериш още една логика !! Датчика ти седи отдясно, нали ?! Вход/изход на радиатор са отляво обаче
Всъщност, ти с отделно казанче ли си ?!
Образно казано имах предвид "да кипне" .
Радиатора ми е от модела който казанчето е на него (пак има възможност да се сменя,но маркучи не влизат в него) . И да,датчика на радиатора е отдясно горе ,а маркуча от долу вдясно единия ,и другия горе вляво.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Температура E39 528iA
Т.е. датчика ти следи вече охладеният антифриз
И реално там за да е 105, на входа ще е нещо ужасно .. А при двиг-а ще е ужаст направо !
И реално там за да е 105, на входа ще е нещо ужасно .. А при двиг-а ще е ужаст направо !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
Re: Температура E39 528iA
Тъй като много ме човъркаха нещата отвътре,едно малко омазняване на водния радиатор което забелязах, ме улесни да взема решението и да го сменя най-накрая .Съпътстваща процедура при смяната беше и редовното измиване на климатичния радиатор,на скоростите и хидравликата! .Резултат поразителен Двигателя при никакви условия не подминава 100 градуса,като температурата седи около 96-97 градуса . След изминати 300 км магистрала със висока скорост при всички режими (D /DS/ без климатик/с климатик,планински път и каране леко зад тирове,градско София/ ) спиране на място след много газ и оставяне да работи на място ,колата се държи перфектно и максимума който стигна беше 2-3 ти 100 градуса за няколко секунди,след ускоряване веднага падаше на 95-97! Това което ми направи силно впечатление е,че виското заработи по друг начин. Преди се чуваше на около 104 градуса и то не винаги Сега на 97-99 изфучава за няколко секунди и спира. Доста задоволителен резултат! Стария ми радиатор,беше в перфектно здраве,почти като нов изглежда външно,но явно вътре е задръстен!
Последна промяна meha на 19 Юни 2017, 13:29, променена общо 1 път
Re: Температура E39 528iA
И аз да ви питам нещо
маркучите са твърди да ли е норнормално колата е 528
маркучите са твърди да ли е норнормално колата е 528
Re: Температура E39 528iA
Boran.19 написа:И аз да ви питам нещо
маркучите са твърди да ли е норнормално колата е 528
Oтоносително понятие е "твърди" .
Но като цяло ,със нови маркучи,а не опечени мога да кажа че не са много твърди.
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Температура E39 528iA
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Re: Температура E39 528iA
Здравейте,нов съм в форума и искам да попитам.С нов радиатор съм, с ново виско и градско ми държи от 100 до 103 градуса с климатик и без.Нормално ли е.
Re: Температура E39 528iA
Ceno87 написа:Здравейте,нов съм в форума и искам да попитам.С нов радиатор съм, с ново виско и градско ми държи от 100 до 103 градуса с климатик и без.Нормално ли е.
Не
Re: Температура E39 528iA
Ceno87 написа:Здравейте,нов съм в форума и искам да попитам.С нов радиатор съм, с ново виско и градско ми държи от 100 до 103 градуса с климатик и без.Нормално ли е.
Колега, ако колата е с 2 ваноса, термостатът ти отваря на 97 градуса, което прави така, че работната температура, която ще видиш в секретното меню на таблото, ще е винаги около 100-105 градуса. Ако колата ти е с 1 ванос, термостатът отваря на 92 градуса и за мен, тогава не би трябвало да вдига над 100.
Някои хора се вживяват, че като сменят виско, радиатори и термостат, температурата в секретното меню няма да превишава температурата на отваряне на термостата, но въпросните хора обикновено просто имат пропуски в знанията и не си представят как работи охладителната система, какво прави термостатът и къде е датчикът, който изпраща информация за температурата към таблото .
Re: Температура E39 528iA
С един ванос съм.Нов радиатор,нова водна помпа,ново виско и температурата стой на 100-103 градуса.Незнам какво да правя. Термостата е сменян преди две години,но не от мен.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани