Температура E39 528iA

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Температура E39 528iA

Мнение от meha » 29 Юли 2015, 6:59

omegaart написа:На WDS-a вяра на 100 % не можеш да имаш , само Гюнтер знае кво ти е сложил колата и за какъв пазар е била предназначена. Също не е ясно как е настроена и т.н.
Може да си с друг радиатор , друг термостат дето отваря на други градуси и т.н.


До сега WDS-a никога не ме е подлъгвал,но винаги си има първи път. Водния радиатор е такъв какъвто трябва,термостата също ( 92 градуса) Изобщо по колата няма неоригинална част с изключение на виското което е Закс!

Да кажем,че колата е наред.Но не мога да си обясня как на 105 градуса по борд (горе долу данните са точни) ,допълнителната перка не се включва ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Температура E39 528iA

Мнение от ивчо » 29 Юли 2015, 7:38

Сега остава да си отговориш къде ти седи датчика за тази стойност, и къде седи другият ! И има ли разлика между двата :mhihi: :yes:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Температура E39 528iA

Мнение от meha » 29 Юли 2015, 9:00

ивчо написа:Сега остава да си отговориш къде ти седи датчика за тази стойност, и къде седи другият ! И има ли разлика между двата :mhihi: :yes:


Температурата на борда е същата като тази в DME ,тоест информацията идва от датчика на главата! А другия седи на радиатора,където температурата определено е по-ниска!
По пътя на логиката която ми даваш,мотора трябва да кипне поне на 108-110 градуса,че в при радиатора да стане 105 и да се включи висока степен ? :roll:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 28.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E 39 520i
Мечтае да кара: F10
Детайли за колата: фейс 2002 год 170 кс

Re: Температура E39 528iA

Мнение от toshkoy » 29 Юли 2015, 9:07

Колега аз съм с М54Б22 и на мен ми показва 105-106 гр. ,единствено не ми работи перката на климатика и ми казаха че затова давало това отклонение.Както казват всички щом стрелката не мърда от средата караме и не се вглеждаме
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Температура E39 528iA

Мнение от ивчо » 29 Юли 2015, 9:55

meha написа: Температурата на борда е същата като тази в DME ,тоест информацията идва от датчика на главата! А другия седи на радиатора,където температурата определено е по-ниска!
По пътя на логиката която ми даваш,мотора трябва да кипне поне на 108-110 градуса,че в при радиатора да стане 105 и да се включи висока степен ? :roll:


Няма да кипне, защото е под налягане ! Налягането се държи от капачката !
И да, точно затова при Мерцедес да речем датчика за перките е на главата !!! Защото 100 градуса тук, не са 100 градуса на радиатора !
Плюс че ако проследиш и още нещо, ще намериш още една логика !! Датчика ти седи отдясно, нали ?! Вход/изход на радиатор са отляво обаче :yes:
Всъщност, ти с отделно казанче ли си ?!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Температура E39 528iA

Мнение от meha » 29 Юли 2015, 10:01

ивчо написа:
meha написа: Температурата на борда е същата като тази в DME ,тоест информацията идва от датчика на главата! А другия седи на радиатора,където температурата определено е по-ниска!
По пътя на логиката която ми даваш,мотора трябва да кипне поне на 108-110 градуса,че в при радиатора да стане 105 и да се включи висока степен ? :roll:


Няма да кипне, защото е под налягане ! Налягането се държи от капачката !
И да, точно затова при Мерцедес да речем датчика за перките е на главата !!! Защото 100 градуса тук, не са 100 градуса на радиатора !
Плюс че ако проследиш и още нещо, ще намериш още една логика !! Датчика ти седи отдясно, нали ?! Вход/изход на радиатор са отляво обаче :yes:
Всъщност, ти с отделно казанче ли си ?!


Образно казано имах предвид "да кипне" .

Радиатора ми е от модела който казанчето е на него (пак има възможност да се сменя,но маркучи не влизат в него) . И да,датчика на радиатора е отдясно горе ,а маркуча от долу вдясно единия ,и другия горе вляво.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Температура E39 528iA

Мнение от ивчо » 29 Юли 2015, 10:10

Т.е. датчика ти следи вече охладеният антифриз :yes:
И реално там за да е 105, на входа ще е нещо ужасно .. А при двиг-а ще е ужаст направо !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Температура E39 528iA

Мнение от meha » 11 Юли 2016, 7:29

Тъй като много ме човъркаха нещата отвътре,едно малко омазняване на водния радиатор което забелязах, ме улесни да взема решението и да го сменя най-накрая .Съпътстваща процедура при смяната беше и редовното измиване на климатичния радиатор,на скоростите и хидравликата! :mhihi: .Резултат поразителен :!: Двигателя при никакви условия не подминава 100 градуса,като температурата седи около 96-97 градуса . След изминати 300 км магистрала със висока скорост при всички режими (D /DS/ без климатик/с климатик,планински път и каране леко зад тирове,градско София/ ) спиране на място след много газ и оставяне да работи на място ,колата се държи перфектно и максимума който стигна беше 2-3 ти 100 градуса за няколко секунди,след ускоряване веднага падаше на 95-97! Това което ми направи силно впечатление е,че виското заработи по друг начин. Преди се чуваше на около 104 градуса и то не винаги :!: Сега на 97-99 изфучава за няколко секунди и спира. Доста задоволителен резултат! Стария ми радиатор,беше в перфектно здраве,почти като нов изглежда външно,но явно вътре е задръстен!

Изображение
Последна промяна meha на 19 Юни 2017, 13:29, променена общо 1 път
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 4.09.2016
Пол: Мъж

Re: Температура E39 528iA

Мнение от Boran.19 » 13 Сеп 2016, 14:38

И аз да ви питам нещо
маркучите са твърди да ли е норнормално колата е 528

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Температура E39 528iA

Мнение от meha » 13 Сеп 2016, 15:02

Boran.19 написа:И аз да ви питам нещо
маркучите са твърди да ли е норнормално колата е 528


Oтоносително понятие е "твърди" .
Но като цяло ,със нови маркучи,а не опечени мога да кажа че не са много твърди.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Температура E39 528iA

Мнение от павката » 18 Сеп 2016, 21:25

meha написа:Изображение

то целият кош свети,браво.ама задължително си сложи корите отдолу
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 19.02.2017

Re: Температура E39 528iA

Мнение от Ceno87 » 16 Юни 2017, 19:46

Здравейте,нов съм в форума и искам да попитам.С нов радиатор съм, с ново виско и градско ми държи от 100 до 103 градуса с климатик и без.Нормално ли е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Температура E39 528iA

Мнение от meha » 19 Юни 2017, 13:28

Ceno87 написа:Здравейте,нов съм в форума и искам да попитам.С нов радиатор съм, с ново виско и градско ми държи от 100 до 103 градуса с климатик и без.Нормално ли е.


Не :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Температура E39 528iA

Мнение от PeReZ » 19 Юни 2017, 15:58

Ceno87 написа:Здравейте,нов съм в форума и искам да попитам.С нов радиатор съм, с ново виско и градско ми държи от 100 до 103 градуса с климатик и без.Нормално ли е.


Колега, ако колата е с 2 ваноса, термостатът ти отваря на 97 градуса, което прави така, че работната температура, която ще видиш в секретното меню на таблото, ще е винаги около 100-105 градуса. Ако колата ти е с 1 ванос, термостатът отваря на 92 градуса и за мен, тогава не би трябвало да вдига над 100.
Някои хора се вживяват, че като сменят виско, радиатори и термостат, температурата в секретното меню няма да превишава температурата на отваряне на термостата, но въпросните хора обикновено просто имат пропуски в знанията и не си представят как работи охладителната система, какво прави термостатът и къде е датчикът, който изпраща информация за температурата към таблото :).

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 19.02.2017

Re: Температура E39 528iA

Мнение от Ceno87 » 19 Юни 2017, 18:03

С един ванос съм.Нов радиатор,нова водна помпа,ново виско и температурата стой на 100-103 градуса.Незнам какво да правя. Термостата е сменян преди две години,но не от мен. :(

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook