Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 15.07.2008
Кара: e39 530D
Мечтае да кара: M6 , X6
Детайли за колата: 530D - чип - 240hp

Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д

Мнение от iasen_h » 18 Юни 2015, 20:03

Искам да споделя едно мнение понеже взимам две 530-ки една 184 коня и една 193 коня.И двете имаха такъв проблем та искам да споделя ако някой има подобен проблем да прочете! Значи ако колата ви не набира и върви тромаво и до 2000 оборта и след 2000 оборота пак няма рязко изпъване значи има някакво гадно проблемче. Та при мен единия път проблема се оказа във спукани вакуум маркучи колата не вървеше въобще до 2500 оборота нямаше никой и чак след това имаше някакво изтегляне след смяна на всички вакуум маркучи колата стана пушка от 1700 оборота грабише здраво на 2ра само с газ натискаш и почва да върти ! Та какво трябва да провери майстора ви .. или вие самите. Първо разбира се една диагностика.Там ако покаже нещо сменяте . Първо сменяте всички вакуум маркучи и други маркучи които водят към турбото ! 2ро проверявате клапана на турбото -> Изображение
Този клапан е важен прецака ли се бърка турбото и му дава грешки с две думи турбото все едно го няма. Ако не е от това другото важно интеркулера има уплътнения гумени кръгли сменяте ги всичките и го почиствате целия кулер ! 3то задължително проверявате дебитомер от друга 530-ка сваляте която върви пробвате на вашата и след това по-добре си взимате 2ра ръка вместо китайски ! Задължително проверявате и егр клапана и филтъра за картерните газове ! Това са основните неща които трябва да проверите ако взимате кола нов внос както разбира се и въздушен и горивен филтър. При мен 2рия път се оказа отново пукнат маркуч и скъсани уплътнения гумени на кулера ! след смяната пак нямаше ряз колата но после сменихме и дебитомер сега отново колата е пушка ! Стария дебитомер не надуваше както трябва след смяната всичко дойде по местата си. Надявам се да съм бил полезен .

Ето пълен комплект на клапан картерни газове Изображение
Дебитомер - Изображение
BMW FOREVER

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 30.07.2014
Пол: Мъж

Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д

Мнение от VAT » 20 Юни 2015, 16:38

Как се проверява клапана на турбото дали е изправен ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 15.07.2008
Кара: e39 530D
Мечтае да кара: M6 , X6
Детайли за колата: 530D - чип - 240hp

Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д

Мнение от iasen_h » 25 Юни 2015, 2:13

Закачаш на диагностика ... ако го покаже грешка значи е за смяна попринцип не набира въобще ако клапана е прецакан може да влиза и в авариен режим .. Ако не го хваща като грешка.. може да пробваш за всеки случай с друг работещ клапан.. но него диагностиката си го хваща ако е прецакан
BMW FOREVER

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 xi e61

Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д

Мнение от parabadabal » 30 Юни 2015, 13:09

А можете ли да кажете коя е грешката, която се отнася за този клапан ?
__________BMW__________
\<oOO)_(||||) (||||)_(OOo>/
\_o___\\_________//___o_/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д

Мнение от Z3Ro* » 01 Юли 2015, 0:04

През Инпа - "charge air pressure control"... :yes:
Но не я записва винаги - ако има проблем с електронната част на клапана, ще я запише. Ако проблемът е с вакуума, може и да не я запише.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 325Ci
Мечтае да кара: М5

Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д

Мнение от tiho_madjarov » 01 Юли 2015, 21:10

Здравейте колеги.Искам да ползвам темата,за да не отварям нова.Питането ми е някой сменял ли е скоро вакуум маркучите и от къде си ги е купил.На мен ми предстои цялостната им смяна защото като ги погледнах вчера бяха супер напукани и при допир се ронят направо.Питах в един магазин за авточасти и ми казаха 7 лв за метър,без оплетка.Моля,ако някой скоро ги е сменал да сподели от къде си ги е купил,колко пари е дал и колко метра ще трябва да купя за цялостаната им смяна.Иначе знам,че размера е 3,5 x 2 , но става и 3,2 x 2.Предварително благодаря за отговорите. :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д

Мнение от Z3Ro* » 01 Юли 2015, 22:52

Аз като сменях моите, взех Семперит от Елит кар - 4 лева за метър беше цената, взех си фи 3.2 мм. За всичко + тези на тампоните на мотора ще ти стигнат на 100% 6 метра - без тампоните и 5 метра те оправят... :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 325Ci
Мечтае да кара: М5

Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д

Мнение от tiho_madjarov » 02 Юли 2015, 8:57

Между другото аз мисля да си ги сменя сам,но проблема е,че не знам къде и кои са всичките маркучи.Тези които видя ще ги сменя,но може да пропусна някой.Има ли по принцип схема за тези маркучи някъде за да видя всички и да сменя съответно.Или ако няма моля накой колега да обясни ако му се занимава къде са за да знаят и други хора след мен какво да сменят.Много благодаря предварително. :bchug: :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д

Мнение от Z3Ro* » 02 Юли 2015, 9:54

Сваляш всмукателния колектор и ще видиш къде вървят маркучите - към турбото, към тампоните на мотора, към ЕГР, ако си автомат и към клапите на колектора. Може и да пропускам нещо, но като свалиш колектора всички маркучи ще видиш накъде вървят... :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 325Ci
Мечтае да кара: М5

Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д

Мнение от tiho_madjarov » 02 Юли 2015, 10:39

Благодаря за отговора.Няма ли да се оправя без сваляне на колектора,че преди месец го свалях за смяна на тройника на антифриза и като знам каква кушия е,хич не ми се сваля пак за едни маркучета.Пропуснах да напиша,става въпрос за 530 дизел-184 коня-ръчни скорости. :driving:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: ше: е36,e39,e61..

Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д

Мнение от hummer » 02 Юли 2015, 11:20

Споко колега ,сега още по-бързо ще го свалиш :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д

Мнение от Elesar74 » 02 Юли 2015, 17:09

Трудно влизат тия 3,2. Ама няма други.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 17.03.2006
Кара: E39 530d

Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д

Мнение от ombreto » 02 Юли 2015, 22:02

Влизат влизат, днес точно смених двата от вакуумното оправление на турбината.
По каталог ги дават 3,5x2 и 3,5x1,8, но и 3,2x2 стават. От Ауто + на Черни връх 5лв/на метър. Води се маркуч за обратната нафта.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 325Ci
Мечтае да кара: М5

Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д

Мнение от tiho_madjarov » 03 Юли 2015, 8:59

А трябва ли да има оплетка в крайна сметка маркуча? Моите оригиналните ги гледам,че имат нещо като черна мрежичка отвън,но не по цялата дължина,а само на места.И между другото ще пробвам да ги сменя без да свалям всмукателния колектор,не знам дали ще се получи.Според вас ще стане ли така магията или е неизбежна играта с многото разглобяване? :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Проблем (Решен) - мудно набира ,няма мощност е39-530д

Мнение от Elesar74 » 03 Юли 2015, 14:29

Става, ако можеш да бръкнеш под колектора. Доста е трудно и засукано да ги наденеш на накрайниците, още повече че не са стандартния размер, но аз така ги смених моите. Стискаш зъби, въоражаваш се с търпение и си ти.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook