Въпрос за ламбда сонди
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Въпрос за ламбда сонди
Здравейте колеги.Колата е Е39 528 та въпроса ми е дали има някакъв проблем колата да работи с една нова и една неработеща ламбда сонда
- larry_boy
- младши ентусиаст
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Въпрос за ламбда сонди
Не.
Колата посредством компа, ще си реши проблема. Ти може да имаш някакъв проблем на бензиностанцията, но не е сигурно...
Колата посредством компа, ще си реши проблема. Ти може да имаш някакъв проблем на бензиностанцията, но не е сигурно...
Re: Въпрос за ламбда сонди
С двете неработещи сонди в момента имам проблем на бензиностанцията да... 21/100 колко по зле може да е
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос за ламбда сонди
ge6a_88 написа:Здравейте колеги.Колата е Е39 528 та въпроса ми е дали има някакъв проблем колата да работи с една нова и една неработеща ламбда сонда
Колега, по-добрият вариант е да изключиш и двете сонди, докато намериш още една работеща.
- larry_boy
- младши ентусиаст
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Въпрос за ламбда сонди
zvetiko написа:Колега, по-добрият вариант е да изключиш и двете сонди, докато намериш още една работеща.
Интересна теза. Значи, ако вървейки си по пътя, си изкълча единият глезен - то би било по-добре да си изкълча и другия, за да куцам еднакво и с двата ... .
- Curtis
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 9.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325XI
- Мечтае да кара: BMW M5 E39
Re: Въпрос за ламбда сонди
Страдал съм с тази сонда и с други коли, обикновено започва да харчи повече и да върви помалко. Ако е след катализатора, то тя е изгоряла защото е заминал катализатора, а тогава е тегаво
Re: Въпрос за ламбда сонди
В Бош сервиз ми ги изключиха и двете като ходих на диагностика,ама колата започна яко да прекъсва...това отпада като опция
Re: Въпрос за ламбда сонди
ge6a_88 написа:...дали има някакъв проблем колата да работи с една нова и една неработеща ламбда сонда
Няма да върви, ще харчи повече и може да тресе, прекъсва и глъхне. Само ти можеш да прецениш "дали има проблем". Има хора, които карат и с повече от един изключен сензор и пак уж няма проблем...
Но съм забелязал едно: неподдържането на автомобил в повечето случаи излиза по-скъпо от поддържането му.
- Vik
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 114
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: карам бавно 'щот ме кефи
- Детайли за колата: 520i touring 04/1999
M52b20TU - 20 6S 3/4
Re: Въпрос за ламбда сонди
Здравей колега.
На мен ми беше заминала предкатализаторната сонда на 4-6 цилиндър.
Новата в дарукар беше към 420 лева.
Тук http://www.bosch-automotive-catalog.com/bg си намерих кой номер точно сонда ми трябва, като можех да си избирам между сонда с кабел без найрайник - 85лв и plug-n-play 280 лв.
Реално при втората разликата беше единствено че на тази която свалих имаше щемпел БМВ - всички номера бяха еднакви.
На мен ми беше заминала предкатализаторната сонда на 4-6 цилиндър.
Новата в дарукар беше към 420 лева.
Тук http://www.bosch-automotive-catalog.com/bg си намерих кой номер точно сонда ми трябва, като можех да си избирам между сонда с кабел без найрайник - 85лв и plug-n-play 280 лв.
Реално при втората разликата беше единствено че на тази която свалих имаше щемпел БМВ - всички номера бяха еднакви.
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Въпрос за ламбда сонди
Vik написа:Здравей колега.
На мен ми беше заминала предкатализаторната сонда на 4-6 цилиндър ...
Колега, тук да не стане някое объркване. При тебе сондите ще да са били и са такива:
http://realoem.com/bmw/showphoto.do?id=11781742050
Докато при M52B28 са ето такива:
http://c1552172.r72.cf0.rackcdn.com/273930_x600.jpg
И за съжаление тази малка разлика в цветовете на кабелите води до голяма разлика в цената и (не)възможностите за намиране на заместители.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Въпрос за ламбда сонди
Преди 8-9 месеца взех за м52б28 чисто нова БОШ сонда за около 210лв. На опаковката пишеше, че е произведена в Япония а на самата сонда пишеше NTK. Като свалих оригиналната сонда с щампа на бмв с малки букви също пишеше NTK. За сега работи добре
Re: Въпрос за ламбда сонди
Моята сонда е VDO SIEMENS и не стават никакъв вид заместители освен оригинална която е на цена около 250лв за бр.Точно заради цената за сега купих само една и питам дали ще е проблем да работи известно време само с 1 (за колегата който ме съветва как да си потдържам колата)
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Въпрос за ламбда сонди
ge6a_88 написа:В Бош сервиз ми ги изключиха и двете като ходих на диагностика,ама колата започна яко да прекъсва...това отпада като опция
прекрасна идея на биш сервиз..
какво ли не може да се види и чуе вече по тиези места..
преди месец ходих и след 40 мин гледане в една точка човека там ми съобщи, че не можел да се свърже с нито един модул в колата ми освен с ДМЕ
не искам да прозвуча нескромно, но автомобила ми е с 90% от предлаганото оборудване от Е39 и този господин прецени, че нямало на какво да направи диагностика??/ просто гениално
----- сори за оф топика..
предполагам, че говориш за горните две сонди? добре е да си ги смениш и няма да имаш проблем.
тези след каталозаторите могат да се изключат до колкото съм чувал
Re: Въпрос за ламбда сонди
За това което ми казаха в Бош сервиз не ми се говори защото след 4 опита ми каза че колата е 97ма и е много стара и затова не може да види нищо на диагностиката...а аз или не съм ги видял или след катализаторите нямам сонди,имам само 2 които са преди катализаторите,едната на първите 3 цилиндъра и другата за другите 3
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Въпрос за ламбда сонди
ge6a_88 написа:За това което ми казаха в Бош сервиз не ми се говори защото след 4 опита ми каза че колата е 97ма и е много стара и затова не може да види нищо на диагностиката...а аз или не съм ги видял или след катализаторите нямам сонди,имам само 2 които са преди катализаторите,едната на първите 3 цилиндъра и другата за другите 3
и с моята кола е същата ситуацията
содните са две на същите места
на тези от бош сервиза като ти казат, че ти е стара колата им обясни, че технологиите и интерфеистие ползвани в Е39 в края на 90 те са дошли в авто индустията на останалите марки извън Германия 10 години след това и да не обяснява кое е старо защото са се набутали там някакви лумпенчета които гледат като телета в диагностиката за 30000лв която са им дали хората и с която те не умеят да боравят, а само умеят да включват и изключват..
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани