///М-Волан Монтаж при e39 и e46
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- zenthel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
///М-Волан Монтаж при e39 и e46
Здравейте колеги! Странен проблем с /М волан.
Колата е: BMW е39 523i - 6/1999 (Малък борд) (С БУКСИ във волана, не е с лентов кабел.)
Снимка на буксите:

Старият волан:

НОВИЯТ волан

Проблемът:
Мулти Бутоните не работят!
Нито подсветката им. С буксичка е и контролите на волана мулти-то са изрядни - тестван е.
Проверено дотук:
Бушон 44 - Изряден е - 5А.
Едно рамо някой да удари?
Колата е: BMW е39 523i - 6/1999 (Малък борд) (С БУКСИ във волана, не е с лентов кабел.)
Снимка на буксите:

Старият волан:

НОВИЯТ волан

Проблемът:
Мулти Бутоните не работят!

Проверено дотук:
Бушон 44 - Изряден е - 5А.
Едно рамо някой да удари?

Последна промяна zenthel на 19 Яну 2016, 22:19, променена общо 6 пъти
- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Мулти ///М Волан - проблем.
Според мен нямаш окабеляване до мулти волан защото фабрично си без мулти волан. Но това е мое мнение нека някой по-запознат да каже
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Мулти ///М Волан - проблем.
georgi_1986 написа:Според мен нямаш окабеляване до мулти волан защото фабрично си без мулти волан. Но това е мое мнение нека някой по-запознат да каже


- zenthel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Мулти ///М Волан - проблем.
Разбрано колеги. Имаме точен инструктаж в базата на http://www.bimmerdiy.com, но от черно-белите картинки нищо не се вижда и е написано на технически език.
Помогнете ако имате друг по-достъпен и нагледен guidе.
Помогнете ако имате друг по-достъпен и нагледен guidе.

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
- zenthel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Мулти ///М Волан - проблем.
Цял ден го гледам, тревожи ме само, че този инструктаж е за Facelift коли.
Моят котарак е 06/1999 (Двоен Ванос). Заводски ни темпо, ни мулти.
Мрежата БЪКА от инструктажи за E46, но за e39 - нищо.
Моят котарак е 06/1999 (Двоен Ванос). Заводски ни темпо, ни мулти.
Мрежата БЪКА от инструктажи за E46, но за e39 - нищо.
Последна промяна zenthel на 10 Мар 2015, 0:57, променена общо 1 път

- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Мулти ///М Волан - проблем.
То и ти си с такъв волан т.е. след фейс. Ако се свърже правилно волана ще тръгне и темпомата и всичко
Последна промяна georgi_1986 на 19 Фев 2015, 22:39, променена общо 1 път
- zenthel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Мулти ///М Волан - проблем.
За колегите, които ще извършват подобна процедура на е46 -
Страхотен видео инструктаж:
https://www.youtube.com/watch?v=4ZD9qNNCS9U
Уви, при е39 сме малко различно.
Страхотен видео инструктаж:
https://www.youtube.com/watch?v=4ZD9qNNCS9U
Уви, при е39 сме малко различно.


- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Мулти ///М Волан - проблем.
Нека ме поправят колегите ако греша, но си мисля че е39 след 03/1999 т.е фейс-ов волан и е46 разбира се пак с фейсов волан свързването е едно и също.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Мулти ///М Волан - проблем.
Провери под волана, под корите дали имаш 10-пинова зелена букса, ако имаш, давай по схемата.
п.п. Тази букса която пича изкарва на 12.40.
Точно във WDS излиза фейс след 03.99
п.п. Тази букса която пича изкарва на 12.40.
Точно във WDS излиза фейс след 03.99


- zenthel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Мулти ///М Волан - проблем.
Всичко премина благополучно колеги.
Вързах волана към трите връзки (Бушон 44, 27-ми пин (букса/куплунг x60004 от компютъра) и iBUS линията към Касетофона/CD-то.
Елементарно е, отнема време само окабеляването на E-Box-а (Кутията на компютъра, намираща се под десния филтър за купето).
Нямах представа, че имам темпомат (Автопилот). С бутоните се активира и сработи идеално.

Много съм доволен!
Особени благодарности на колегaта BT9028BA за безценните напътствия.
Вързах волана към трите връзки (Бушон 44, 27-ми пин (букса/куплунг x60004 от компютъра) и iBUS линията към Касетофона/CD-то.
Елементарно е, отнема време само окабеляването на E-Box-а (Кутията на компютъра, намираща се под десния филтър за купето).
Нямах представа, че имам темпомат (Автопилот). С бутоните се активира и сработи идеално.



Много съм доволен!
Особени благодарности на колегaта BT9028BA за безценните напътствия.

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Мулти ///М Волан - проблем.
и при мен беше така от кола без мулти минах на мулти
благодарение на колега/приятел намерих бутоните които работят без модул и стана по лесно
сега ми предстои да подкарам темпомата но ще чакам да се стопли
благодарение на колега/приятел намерих бутоните които работят без модул и стана по лесно
сега ми предстои да подкарам темпомата но ще чакам да се стопли

- SKOFIELD**
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 8.09.2014
Re: Мулти ///М Волан - проблем.
zenthel написа:Всичко премина благополучно колеги.
Вързах волана към трите връзки (Бушон 44, 27-ми пин (букса/куплунг x60004 от компютъра) и iBUS линията към Касетофона/CD-то.
Елементарно е, отнема време само окабеляването на E-Box-а (Кутията на компютъра, намираща се под десния филтър за купето).
Нямах представа, че имам темпомат (Автопилот). С бутоните се активира и сработи идеално.![]()
![]()
Много съм доволен!
Особени благодарности на колегaта BT9028BA за безценните напътствия.
Може ли да кажеш като цветове на кабели всеки - 7-ми пин (букса/куплунг x60004 от компютъра) и iBUS линията към Касетофона/CD-то и за бушона само му сложи предпазител ли ? И после в малката букса под волана къде ги нареди в 3 те празни места ? Клипа с 3 ката в you tube отговаря ли като начин за нашите ?
- zenthel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Мулти ///М Волан - проблем.
Цитирам колегата BT9028BA, който ми помогна извънредно много с неговите напътствия. Цитирам дословно, с негово разрешение, точните стъпки.
BT9028BA написа:1. Първо намираш под волана една зелена букса.
Изглежда точно така![]()
2. Откачаш я и трябва да има три празни места като на снимката. 8 - 9 - 10-ти пин трябва да са празни
3. Трябва да си намериш точно такива пинове с кабели за да може да ги забодеш в буксата.![]()
4. Отваряш буксата и ги забождаш в трите свободни пина. На самата букса им пише номерата 8, 9 и 10 са свободните
![]()
5. От пин 8 кабела трябва да отиде до компютъра на колата, от там търсиш 40-пиновия конектор. 27-ми пин трябва да е празен и го слагаш там. Буксата на 40-пиновия конертор и тя се разглобява за да може да забодеш кабела.![]()
6. От Пин 9 кабела трябва да го свържеш с I-BUS. Кабела на I-BUS може лесно да го намериш зад радиото.
Ето и снимки на кабела как изглежда![]()
7. От пин 10 кабела трябва да отиде до бушонната кутия в жабката. От там кабела го свързваш с бушон 44-ти номерBT9028BA написа:"
До всеки бушон стига по един кабел. 5-6см преди бушона запоих кабела от линия 10
АКО в единият край бушонът няма краченце (т.е САМО 1 уше има - запои кабела от линия 10 - диркетно на свободното краче и толкова.
8. Ето е една примерна схема кабелите кой къде отива.
Това е цялата инсталация на мулти волана при BMW E39 5er Серия...

30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани