Теч на масло?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Теч на масло?
Здравейте.
До преди 20-тина дни двигателя ми беше сух на барут отвсякъде.Имаше леки наченки на масло под всмукателния колектор,което отдавам на премахнатите пеперуди(дупчиците от осите)
Каква може да е причината за толкова кратко време да се разтече от картера и от капака на клапаните?Едновременно.
Предполагам е станало преди 2-3 дни,защото от тогава ми намаля маслото и съм долял към 400мл.
Ще ги сменя тези дни и двете,но ми е интересно дали им е дошло времето или може да има друга причина.
Мотора е М57.
До преди 20-тина дни двигателя ми беше сух на барут отвсякъде.Имаше леки наченки на масло под всмукателния колектор,което отдавам на премахнатите пеперуди(дупчиците от осите)
Каква може да е причината за толкова кратко време да се разтече от картера и от капака на клапаните?Едновременно.
Предполагам е станало преди 2-3 дни,защото от тогава ми намаля маслото и съм долял към 400мл.
Ще ги сменя тези дни и двете,но ми е интересно дали им е дошло времето или може да има друга причина.
Мотора е М57.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Теч на масло?
(bubsa) написа:Здравейте.
До преди 20-тина дни двигателя ми беше сух на барут отвсякъде.Имаше леки наченки на масло под всмукателния колектор,което отдавам на премахнатите пеперуди(дупчиците от осите)
Каква може да е причината за толкова кратко време да се разтече от картера и от капака на клапаните?Едновременно.
Предполагам е станало преди 2-3 дни,защото от тогава ми намаля маслото и съм долял към 400мл.
Ще ги сменя тези дни и двете,но ми е интересно дали им е дошло времето или може да има друга причина.
Мотора е М57.
Колега, като начало измий двигателя, за да се разбере по-точно от къде е теча. Маслото, което мислиш, че тече от картера, е възможно да е от доста по-високо място- да кажем ако пеперудите не са изолирани както трябва, от неправилен монтаж на смукателният колектор... Може да видиш и маркуча за картерната вентилация.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Теч на масло?
zvetiko написа:(bubsa) написа:Здравейте.
До преди 20-тина дни двигателя ми беше сух на барут отвсякъде.Имаше леки наченки на масло под всмукателния колектор,което отдавам на премахнатите пеперуди(дупчиците от осите)
Каква може да е причината за толкова кратко време да се разтече от картера и от капака на клапаните?Едновременно.
Предполагам е станало преди 2-3 дни,защото от тогава ми намаля маслото и съм долял към 400мл.
Ще ги сменя тези дни и двете,но ми е интересно дали им е дошло времето или може да има друга причина.
Мотора е М57.
Колега, като начало измий двигателя, за да се разбере по-точно от къде е теча. Маслото, което мислиш, че тече от картера, е възможно да е от доста по-високо място- да кажем ако пеперудите не са изолирани както трябва, от неправилен монтаж на смукателният колектор... Може да видиш и маркуча за картерната вентилация.
По колектора е пипан преди 3 месеца.Как да не са изолирани както трябва пеперудите?
- Conqueror
- младши ентусиаст
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Теч на масло?
Това ми изглежда на проблем с картерните газове
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Теч на масло?
Conqueror написа:Това ми изглежда на проблем с картерните газове
Филтъра е сменен преди 6К км
- Владо
- старши ентусиаст
- Мнения: 2379
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Теч на масло?
сменяй пак... от къде е
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Теч на масло?
Владо написа:сменяй пак... от къде е
Не е оригинален от тех-ко го поръчах,но не си спомням марката.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Теч на масло?
От коя страна на двигателя е маслото?
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Теч на масло?
Z3Ro* написа:От коя страна на двигателя е маслото?
В предната и задната страна на картера.Отстрани е сухо по гарнитурата.Отпред при ролките е сухо,нагоре.
В задната страна като светнах към турбината се вижда омаслено над нея от капака на клапаните.
Също има омасляване под всмукателния колектор,но това е от осите на пеперудите,предполагам.Всички започна от там,защото преди да да ги махна нямаше капка масло по мотора.
Всички филтри са сменени и карам с масло 5в40.
Смених всички вакум маркучи,възможно ли е да се обърка нещо по тях?Защото преди да ги сменя откачих и изолирах маркуча на ЕГР-а.Карах така 2К км и след подмяната на маркучите като го закачих отново колата не работеше изобщо добре и пушеше.Пак го изолирах и сега си работи перфектно,даже преди 2 седмици я замервах с едно Е36(бензиново) и този от 3-тата кола каза,че то изпушва повече.
Ще се опитам да кача 2 снимки.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Теч на масло?
Доколкото виждам, течът ти е отляво на картера по посока на движението. Колегите споменават клапана за картерна вентилация, но при М57 той е от другата страна... За другия теч огледай хубаво, че може, както си се насочил, да е от всмукателния колектор, но този при картера според мен е от гарнитурата му...
- todorakis82
- младши ентусиаст
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Теч на масло?
И при мен е почти същото смених гарнитурата на капака на клапаните, после семеринга и гарнитурата на коляновия вал там беше голям филм много работа и пак имам теч на масло целия картер е в масло, остава гарнитурата на картера да се смени много ли е работата колеги като на семеринга или по хард.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Теч на масло?
А някой знае ли как да проверя дали има високо картерно налягане?Да не сменя гарнитурите и да текне пак
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Теч на масло?
(bubsa) написа:А някой знае ли как да проверя дали има високо картерно налягане?Да не сменя гарнитурите и да текне пак
На щеката за маслото се познава веднага - не трябва да духа от нейния отвор...
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Теч на масло?
Z3Ro* написа:(bubsa) написа:А някой знае ли как да проверя дали има високо картерно налягане?Да не сменя гарнитурите и да текне пак
На щеката за маслото се познава веднага - не трябва да духа от нейния отвор...
Така мислех да видя.
Да изчакам ли да загрее и тогава да я извадя или ще си проличи веднага?
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани