Rheingold

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Rheingold

Мнение от Ivo_Borisov » 04 Фев 2016, 13:30

DirtySouth написа:Ясно , за мен фактора двойна цена си струва риска , ако ставаше дума за 50-100 лева да ... Ама това са над 400 взимаш две дето се вика на цената на едно от Българския пазар :) интересува ме какви системи изискваня иска истата !

Прочети темата дето съм постнал, пише всичко.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Rheingold

Мнение от DirtySouth » 04 Фев 2016, 19:53

Коя тема ?
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Rheingold

Мнение от Ivo_Borisov » 04 Фев 2016, 21:12

Тази от предната страница:
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1059823
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Rheingold

Мнение от Elesar74 » 07 Фев 2016, 22:39

Искам само да кажа, ISTA-D e диагностичната програма, а ISTA-P е за програмирането. Първата си бачка идеално с китайските D-CAN кабели, за втората има емулатори, аз лично не успях да свържа колата с D-CAN кабел, през емулатор.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 27.12.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
Мечтае да кара: X5M5 5.0D

Re: Rheingold

Мнение от julyan10 » 20 Апр 2016, 19:41

ISTA.doc
Да съживя малко темата, която е много полезна, но информацията е доста не пълна, разхвърляна и не систематизирана. Днес успях да свържа колата и с двете програми ISTA/P и RHEINGOLD или ISTA/D с K+DCAN кабел. Ще споделя моя опит.
По инсталацията RHEINGOLD:
1. Инсталиране на Java, vcredist 2010, vcredist 2013, vs90_piaredist, net framework 4.0 или по-висока;
2. Patched_EDIABAS.exe (при инсталацията на файла, той си създава папка EDIABAS на C-дяла), след инсталацията от папката C/EDIABAS/BIN се взема файла obd.ini и се копира в папката C:/Windows. Понеже в този файл е зададено порта на лаптопа да е com9, при настройката на кабела, USB-то на лаптопа към което е свързан кабела да е port com9;
3. Инсталиране на RHEINGOLD 3.54.11 (няма да се спирам как става инсталацията, ако на някой не му е ясно мога да помогна);
4. Стартиране на RCleaner V4.2.exe;
5. Стартиране на ISTA-D Reg Fix;
6. Инсталиране на драйверите за кабела и настройка на порта на компа (по възможност най-новите драйвери за FTDI);

По инсталацията ISTA/P:
1. Инсталиране на BMW- ISTA P на основния дял, създава се папка BMW на основния дял C:/BMW;
1. Стартиране на BMW- ISTA P Loader V4.6.exe
4. Инсталиране на Network Tool.exe, стартиране след инсталацията и рестарт на компа, настройка на USB-то, което ще се появи след рестарта (ще прикача файла за настройка);

Свързване с колата:
1. Свързва се кабела K+DCAN между лаптопа и колата;
2. Поставя се ключа на позиция ON;
3. Стартира се launcher-a на RHEINGOLD (aвтоматично се стартира ediabas сървъра)
Това е програмата започва да чете колата.
Надявам се да съм бил полезен, успех на всички ентусиасти!!!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Rheingold

Мнение от Elesar74 » 22 Апр 2016, 12:11

Колега, хубаво е да кажеш за коя версия говориш, защото не са една и две и все излизат някакви нови. И с ISTA-D аз лично нямам проблем, но P не иска да се свърже с колата по никакъв начин. Конкретно, казва ми, че не е стартиран EDIABAS сървъра, пък той е. И тъй си стои.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 27.12.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
Мечтае да кара: X5M5 5.0D

Re: Rheingold

Мнение от julyan10 » 22 Апр 2016, 13:36

Elesar74 написа:Колега, хубаво е да кажеш за коя версия говориш, защото не са една и две и все излизат някакви нови. И с ISTA-D аз лично нямам проблем, но P не иска да се свърже с колата по никакъв начин. Конкретно, казва ми, че не е стартиран EDIABAS сървъра, пък той е. И тъй си стои.


Говоря за версия ISTA-P 3.58.0.500. ISTA-P LOADER V 4.6 стартира K+DCAN ICOM EMULATOR, а той стартира автоматично EDIABAS сървъра. Затова се ползва Network Tool.exe файла, като се направят настройките.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 27.12.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
Мечтае да кара: X5M5 5.0D

Re: Rheingold

Мнение от julyan10 » 25 Апр 2016, 17:48

Малко update по темата. Понеже отскоро разглеждам тези програми да споделя малко впечатления. RHEINGOLD (ISTA-D) се държи много добре с K+DCAN кабел за INPA, но с нея само четене (предлагане на решение) и триене на грешки, което не е малко при положение е една диагностика е около 50 лв. Друго практическо приложение не можах да намеря. За ISTA-P нещата, които видях са, че с този кабел модулите, които работят по MOST не ги чете. Като цяло четенето е бавно, предполагам,че с I-COM глава нещата ще са други, но там цените при китайците тръгват от 400 лв. нагоре. Разглеждах други продукти като AUTOCOM DELPHI CDP+ и BMW SCANNER 2.01 FULL, но не можах да намеря точна информация дали ще могат да се кодират модулите с тях. В описанието на SCANNER-a пише, че уж има възможност на кодира CAS модула, километража и да обучава нов ключ и др. Ако някой колега има поглед върху тези програми да сподели опит. Ако колега OCI се включи ще е добре да чуем неговото мнение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Rheingold

Мнение от oci » 03 Май 2016, 0:06

julyan10 написа:Малко update по темата. Понеже отскоро разглеждам тези програми да споделя малко впечатления. RHEINGOLD (ISTA-D) се държи много добре с K+DCAN кабел за INPA, но с нея само четене (предлагане на решение) и триене на грешки, което не е малко при положение е една диагностика е около 50 лв. Друго практическо приложение не можах да намеря. За ISTA-P нещата, които видях са, че с този кабел модулите, които работят по MOST не ги чете. Като цяло четенето е бавно, предполагам,че с I-COM глава нещата ще са други, но там цените при китайците тръгват от 400 лв. нагоре. Разглеждах други продукти като AUTOCOM DELPHI CDP+ и BMW SCANNER 2.01 FULL, но не можах да намеря точна информация дали ще могат да се кодират модулите с тях. В описанието на SCANNER-a пише, че уж има възможност на кодира CAS модула, километража и да обучава нов ключ и др. Ако някой колега има поглед върху тези програми да сподели опит. Ако колега OCI се включи ще е добре да чуем неговото мнение.


е да се включа тогава.
Аз работя с ICOM глава, към нея ми е вързана ISTA +, и ISTA P, ИНПА, НЦС, WinkFp. ISTA Р-то си иска и стабилно захранване поне 100 амперово да държи колата на контакт на 14 волта при програмиране.
Иначе BMW SCANNER 2.01 FULL евентуално за корекция на Вин където е възможно, за намеса по CAS модула най-добре да се ползва професионален програматор за да няма след това колата не пали :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 7.12.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е60 530 d
Мечтае да кара: E60 535d
Детайли за колата: M optic + chip

Re: Rheingold

Мнение от dragonfly74 » 07 Юни 2016, 16:20

Здравейте колеги. От скоро притежавам I-COM A2+B+C с инсталирани ISTA-D version 3.51.13.xxxxx и ISTA-P version 3.58.0.xxx. Проблема ми е следния. След стартиране ISTA-P не може да зареди VO (vehicle order) на E60.Прочита VIN номера, разпознава шасито и до там. После изписва, че не може да зареди VO. При работа с ISTA-D няма проблеми дори в разпечатката след диагностика изписва VO: E60 #0103*NC71%...... и т.н. Въпроса ми е някой спречквал ли се е с такъв проблем и ако може да даде някакви насоки как да го оправя?

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 10.02.2014

Re: Rheingold

Мнение от ChampioNbg » 13 Юни 2016, 21:58

julyan10 написа:
ISTA.doc
Да съживя малко темата, която е много полезна, но информацията е доста не пълна, разхвърляна и не систематизирана. Днес успях да свържа колата и с двете програми ISTA/P и RHEINGOLD или ISTA/D с K+DCAN кабел. Ще споделя моя опит.
По инсталацията RHEINGOLD:
1. Инсталиране на Java, vcredist 2010, vcredist 2013, vs90_piaredist, net framework 4.0 или по-висока;
2. Patched_EDIABAS.exe (при инсталацията на файла, той си създава папка EDIABAS на C-дяла), след инсталацията от папката C/EDIABAS/BIN се взема файла obd.ini и се копира в папката C:/Windows. Понеже в този файл е зададено порта на лаптопа да е com9, при настройката на кабела, USB-то на лаптопа към което е свързан кабела да е port com9;
3. Инсталиране на RHEINGOLD 3.54.11 (няма да се спирам как става инсталацията, ако на някой не му е ясно мога да помогна);
4. Стартиране на RCleaner V4.2.exe;
5. Стартиране на ISTA-D Reg Fix;
6. Инсталиране на драйверите за кабела и настройка на порта на компа (по възможност най-новите драйвери за FTDI);

По инсталацията ISTA/P:
1. Инсталиране на BMW- ISTA P на основния дял, създава се папка BMW на основния дял C:/BMW;
1. Стартиране на BMW- ISTA P Loader V4.6.exe
4. Инсталиране на Network Tool.exe, стартиране след инсталацията и рестарт на компа, настройка на USB-то, което ще се появи след рестарта (ще прикача файла за настройка);

Свързване с колата:
1. Свързва се кабела K+DCAN между лаптопа и колата;
2. Поставя се ключа на позиция ON;
3. Стартира се launcher-a на RHEINGOLD (aвтоматично се стартира ediabas сървъра)
Това е програмата започва да чете колата.
Надявам се да съм бил полезен, успех на всички ентусиасти!!!!


Само да вметна да бягате далеч от версията 3.54.11/12, че убива FRM3 модула при диагностика! При Е-серия е безвъзвратно, при Ф-Серия може да се съживи с Еsys.
Заредете си направо 3.55 :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 27.12.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
Мечтае да кара: X5M5 5.0D

Re: Rheingold

Мнение от julyan10 » 04 Юли 2016, 17:13

Благодаря за съвета колега минах направо на v. 3.56.21 на RHEINGOLD и на v. 3.59.0.600 на ISTA-P с новия launcher v. 4.9.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Rheingold

Мнение от Dextuar » 29 Мар 2017, 12:27

За лична употреба само заслужава ли си купуването на ICOM A2 + B + C?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3327
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Rheingold

Мнение от spacepl » 29 Мар 2017, 13:00

Зависи от джоба... ако имаш 400 лева дето не ти трябват, защо пък не :) Знаеш ли колко много приятели ще ти се навъдят изведнъж :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Rheingold

Мнение от Dextuar » 29 Мар 2017, 13:14

spacepl написа:Зависи от джоба... ако имаш 400 лева дето не ти трябват, защо пък не :) Знаеш ли колко много приятели ще ти се навъдят изведнъж :confused:

Е чак пък излишни не бих казал, но мога да си го позволя. Душа не ми дава да взимам пари за софтуер, които не съм писал аз или за нещо, което го има в нета и всеки може да си го прочете и сам да го направи. Нямам нищо против колегите от форума, които печелят прилично от такива услуги, но предпочитам вместо на тях да дам 120-150 кинта да ми ъпдейтнат ЦЦЦ-то, да дам 400 и да си имам желязото за в бъдеще, когато реша да скоча на Ф-серията. Знам, че и за там има ЕНЕТ кабел, но пък там WINKFP-то не бачка. Знам, че и зарядно ми трябва за програмирането, но за мои си нужди до 1 час кодиране мога да сложа кола донор да дава ток :mhihi: Та с 2 думи, знам как да правя нещата, въпроса е дали си заслужава при положение, че нямам намерение да правя пари от това. Та затова съм в дилема, по-скоро дали за в бъдеще ще ми е от полза, не да го купя, да ъпдейтна ЦЦЦ-то и да стои в гардероба.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook