Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 530ДА
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
68 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Ще ме прощаваш ама лафа за настъпването и съраха ме развесели много
Сигурен ли си че не си и свикнал, не си станал по-безстрашен Дебитомера как е?
Сигурен ли си че не си и свикнал, не си станал по-безстрашен Дебитомера как е?
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Ами сигурен съм. Преди с изключен dsc при подаване на газ не повече от половината ход на педала си палеше гумите. Автоматик е. Сега не върви така. А някой път и с газ до долу не може да пробуксува. Няма го шута отзад както казват. От тази гледна точка въпроса ти за дебитомера е напълно уместен. Чистил съм го и не ми дава грешка освен в случаите, когато съм изключвал клемата за проба. Нямам познати с такава кола да ги разменим и да видим какво ще стане. Явно ще трябва да се усъвършенствам с диагностиките и да видя на живи данни какво ще излезе. Иначе с изключен дебитомер колата е по зле, което ме кара да мисля че не е от него.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Щом няма 'шута отзад' вероятно нямаш турбина. А това може да е от - вакуми, клапан на турбото, актуатор, турбина, спукани турбо пътища/кулер, яко задръстен егр, мап сензор.. и запушен катализатор, както беше при мен.
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Само дето при спукани турбо пътища/кулер колата бълва брутално количество черен пушек...
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
живи данни и ще си каже
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
racing_team_vidin написа:живи данни и ще си каже
това е от днес
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
в движение живи данни....
при пълно натоварване
при пълно натоварване
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Ето https://youtu.be/a8AhtAB9Ks8 ако някой може да помогне с разчитането, че сега прохождам с диагностиките.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Дебитомерът ти не мери добре. Колата след 3000 оборота ли тръгва да върви?
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Честно казано не съм му обърнал внимание. На мен ми прави впечатление че не се изтрелва както преди. Няма го тоя ряз Понякога по осезаемо понякога е що годе добре. Явно проблема се проявява наистина в по ниските обороти.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Z3Ro* написа:Дебитомерът ти не мери добре. Колата след 3000 оборота ли тръгва да върви?
при 1000 единици, трябва да има налягане на турбото, а виж че повече от бар не прави.
но пък искано и изпълнено отговарят, може и деботомер да е?
грешки пак да питам
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
шегуваш се, нали
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Ето това е в момента мап и дде ги няма.racing_team_vidin написа:шегуваш се, нали
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Всъщност има и друг проблем. След първото запалване и като я настъпя до долу някой път забива и отзад пуши много яко първо черно и след това сиво-черно колата сякаш работи без една две дюзи. След малко се оправя. Точно това се случи и днес докато правех клиповете. За съжаление някои от клиповете не станаха защото инпата беше забила но мисля че е този. https://youtu.be/uSFfrRL3Dk8 тук разликите май са по добре изразени. Между искано и действително имам впредвид. А вчера като я запалих и веднага включих инпата показанията на дебитомера бяха далеч от исканите с удивителна и след две минути да речем някъде се оправи. Ето клип и от проблема вчера колата току що е запалена при температура 0 градуса https://youtu.be/oLS6rG9DzDA
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Колата ти е забила, защото турбината ти е пренадула - стигна на клипа 2480 мбара, което, ако нямаш ремап, е висока стойност. Причината за това може да е затапен ЕГР, а може и да има проблем около турбото. Но ако го прави само при първи старт, по-скоро заради ЕГР. Дебитомерът ти стига 1000мг, но чак при 3000 оборота - това трябва да става при пълен товар около 2300 оборота. Отделно мери малко мудно, изостава на моменти и според мен му е нужно най-малкото чистене. Имаш ли катализатори, дпф? Грешката за МАП-а е за окабеляването му и може да е стара, ако колата е палена с откачена букса например. Накарай някой да изфорсира колата на място плавно, а ти хвани маркуча точно пред ЕГР и се опитай да го стиснеш - ако успееш да го смачкаш, турбото не надува добре... Проблемът може да е в дебитомера, но може и да има проблем още някъде - за съжаление ще трябва да гледаш и да опитваш. От мню activate можеш да погледнеш как е положението с клапана на турбото - избираш charge air pressure control и гледаш актуатора. Това задейства геометрията на 50%, тоест лостът трябва да мръдне нагоре, към капака на колата, с около половин сантиметър. Така трябва да остане точно 1 минута, след което вакуумът трябва да го дръпне докрай надолу...
П.С. - забележи, че когато налягането на турбината мина 2400, дебитомерът даде реална стойност 940, след което върна на 740, а исканата за момент си остана 940...
П.С. - забележи, че когато налягането на турбината мина 2400, дебитомерът даде реална стойност 940, след което върна на 740, а исканата за момент си остана 940...
68 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани