Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 530ДА
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
68 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Колега, отворих го повторно, защото имах съмнения дали има нещо вътре.. или не. Отворихме го с един приятел в сервиз, където по принцип не правят гърнета, изтърбушихме го само да не е запушен..
Освен това въпросното кюмбе е много частен случай - влиза на ф63, излизат две тръби на ф45... обиколих София и всеки ми отказваше да пипа като го види, 'как ще ти направя вика тия преходи.. от една ф63 пък в две по ф45..?'
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Освен това въпросното кюмбе е много частен случай - влиза на ф63, излизат две тръби на ф45... обиколих София и всеки ми отказваше да пипа като го види, 'как ще ти направя вика тия преходи.. от една ф63 пък в две по ф45..?'
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Аз съвсем се обърках. Със сигурност преди меките връзки имам само две уширения на самите тръби. От долу въобще нямам спомен как е. И странна миризма имам със сигурност. Някой път просто мирише много гадно, друг път ми мирише на нещо като изгорял кабел или нещо от сорта. Не знам какво да правя вече но май ще ида някъде да проверят генерацията преди да сменям части по колата.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Колега, поста ми беше по-скоро към колегата Елесар, защото знам, че е със същото кюмбе, като моето.
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Да де ясно. Ама и аз следя темата изкъсо, защото имам все още нерешен проблем. Това с миризмата отдавна го има, но не се бях замислял над проблема до сега. И като гледам до какви проблеми може да доведе, вече съм сериозно притеснен. Не си спомням как изглеждаше мойта от долу, но все ми се върти в главата че има нещо като гърне там. Нещо което съм взел за средно гърне или нещо такова. Просто ми бяха казали че катализаторите са махнати и аз се доверих, но след всичко прочетено а и симптомите, които има колата вече не знам.
- denisvelev
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 10.12.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 Touring 2005 M57 525D
- Мечтае да кара: Каквото господ даде, нямам претенции :)
- Детайли за колата: Немски кошер ;)
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Здравейте колеги! Имам 525d 2002 Е39, имам проблем с черен пушек като дам газ. Смених EGR беше си заминал (странно но факт, като отвори малко повече изтърва вакума) пушека намаля но все още го има. Нямам проблем с вървежа, върви страхотно. Странно ми е че имам катализатори, като се развърти турбината я чувам, не знам това нормално ли е? Няма грешки в компютъра. Слагам клипчета с живи данни, на едното се чува свиренето от нея
https://www.youtube.com/watch?v=cQJMC38shpc
https://www.youtube.com/watch?v=5Gm2KI-V96o
https://www.youtube.com/watch?v=aU4nqlco3YM
Ето снимки и с показанията на дюзите при загрял двигател и на място :
https://www.youtube.com/watch?v=cQJMC38shpc
https://www.youtube.com/watch?v=5Gm2KI-V96o
https://www.youtube.com/watch?v=aU4nqlco3YM
Ето снимки и с показанията на дюзите при загрял двигател и на място :
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Дюзите се хващат на първото палене на напълно изстинал мотор. Обърни внимание на 5 цилиндър. Положителна корекция над 1.1 !
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- denisvelev
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 10.12.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 Touring 2005 M57 525D
- Мечтае да кара: Каквото господ даде, нямам претенции :)
- Детайли за колата: Немски кошер ;)
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Здравейте, благодаря за отговора. Направих снимки и държа да кажа че на последния цилиндър (предполагам 6 ти този който е под челното стъкло е с изгоряла подгревна свещ) Прави ми впечатление, че дебитомера реагира по-бавно, това така ли трябва да бъде?
Снимка при първо палене:
Работа около 5 секунди:
Загряла около 70 градуса.
Напълно загряла и покарана 15 км.
Клипче което показва и пушека при даване на газ. То е пуснато на 10 секунда след като колата е запалена.
https://www.youtube.com/watch?v=t96nQrHWhHM
P-amount При натискане на газта става -60 като е в покой е около 0 или - 0.06 Това нормално ли е?
Снимка при първо палене:
Работа около 5 секунди:
Загряла около 70 градуса.
Напълно загряла и покарана 15 км.
Клипче което показва и пушека при даване на газ. То е пуснато на 10 секунда след като колата е запалена.
https://www.youtube.com/watch?v=t96nQrHWhHM
P-amount При натискане на газта става -60 като е в покой е около 0 или - 0.06 Това нормално ли е?
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53
Дюзите на Инпа до +/- 2.00 на загрял мотор се водят ок. Свали си някоя програма която да записва екрана, защото така нищо не се вижда..denisvelev написа:Здравейте колеги! Имам 525d 2002 Е39, имам проблем с черен пушек като дам газ. Смених EGR беше си заминал (странно но факт, като отвори малко повече изтърва вакума) пушека намаля но все още го има. Нямам проблем с вървежа, върви страхотно. Странно ми е че имам катализатори, като се развърти турбината я чувам, не знам това нормално ли е? Няма грешки в компютъра. Слагам клипчета с живи данни, на едното се чува свиренето от нея
https://www.youtube.com/watch?v=cQJMC38shpc
https://www.youtube.com/watch?v=5Gm2KI-V96o
https://www.youtube.com/watch?v=aU4nqlco3YM
Ето снимки и с показанията на дюзите при загрял двигател и на място :
Аз преди да изтърбуша катализатора, турбината не я чувах, сигурен ли си, че не са изтърбушени? Щом върви 'чудесно' 2.5-цата нищо чудно да е чипната, което неминуемо (при 90%) от 'маперите' води до малко или повече пушАк
68 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани