Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 530ДА

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53

Мнение от FaceOff » 04 Дек 2017, 18:49

Колега, отворих го повторно, защото имах съмнения дали има нещо вътре.. или не. Отворихме го с един приятел в сервиз, където по принцип не правят гърнета, изтърбушихме го само да не е запушен..
Освен това въпросното кюмбе е много частен случай - влиза на ф63, излизат две тръби на ф45... обиколих София и всеки ми отказваше да пипа като го види, 'как ще ти направя вика тия преходи.. от една ф63 пък в две по ф45..?'
Изображение

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e-36 вече и е39
Мечтае да кара: х6 ама има време

Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53

Мнение от jorfii » 04 Дек 2017, 20:12

Аз съвсем се обърках. Със сигурност преди меките връзки имам само две уширения на самите тръби. От долу въобще нямам спомен как е. И странна миризма имам със сигурност. Някой път просто мирише много гадно, друг път ми мирише на нещо като изгорял кабел или нещо от сорта. Не знам какво да правя вече но май ще ида някъде да проверят генерацията преди да сменям части по колата.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53

Мнение от FaceOff » 04 Дек 2017, 20:48

Колега, поста ми беше по-скоро към колегата Елесар, защото знам, че е със същото кюмбе, като моето.

Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e-36 вече и е39
Мечтае да кара: х6 ама има време

Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53

Мнение от jorfii » 04 Дек 2017, 21:17

Да де ясно. Ама и аз следя темата изкъсо, защото имам все още нерешен проблем. Това с миризмата отдавна го има, но не се бях замислял над проблема до сега. И като гледам до какви проблеми може да доведе, вече съм сериозно притеснен. Не си спомням как изглеждаше мойта от долу, но все ми се върти в главата че има нещо като гърне там. Нещо което съм взел за средно гърне или нещо такова. Просто ми бяха казали че катализаторите са махнати и аз се доверих, но след всичко прочетено а и симптомите, които има колата вече не знам.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.12.2018
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 Touring 2005 M57 525D
Мечтае да кара: Каквото господ даде, нямам претенции :)
Детайли за колата: Немски кошер ;)

Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53

Мнение от denisvelev » 15 Мар 2019, 15:21

Здравейте колеги! Имам 525d 2002 Е39, имам проблем с черен пушек като дам газ. Смених EGR беше си заминал (странно но факт, като отвори малко повече изтърва вакума) пушека намаля но все още го има. Нямам проблем с вървежа, върви страхотно. Странно ми е че имам катализатори, като се развърти турбината я чувам, не знам това нормално ли е? Няма грешки в компютъра. Слагам клипчета с живи данни, на едното се чува свиренето от нея :)

https://www.youtube.com/watch?v=cQJMC38shpc

https://www.youtube.com/watch?v=5Gm2KI-V96o

https://www.youtube.com/watch?v=aU4nqlco3YM

Ето снимки и с показанията на дюзите при загрял двигател и на място :

Изображение

Изображение

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3908
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53

Мнение от Kroki » 18 Мар 2019, 22:53

Дюзите се хващат на първото палене на напълно изстинал мотор. Обърни внимание на 5 цилиндър. Положителна корекция над 1.1 !
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.12.2018
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 Touring 2005 M57 525D
Мечтае да кара: Каквото господ даде, нямам претенции :)
Детайли за колата: Немски кошер ;)

Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53

Мнение от denisvelev » 19 Мар 2019, 15:47

Здравейте, благодаря за отговора. Направих снимки и държа да кажа че на последния цилиндър (предполагам 6 ти този който е под челното стъкло е с изгоряла подгревна свещ) Прави ми впечатление, че дебитомера реагира по-бавно, това така ли трябва да бъде?

Снимка при първо палене:

Изображение

Работа около 5 секунди:

Изображение

Загряла около 70 градуса.

Изображение

Напълно загряла и покарана 15 км.

Изображение

Клипче което показва и пушека при даване на газ. То е пуснато на 10 секунда след като колата е запалена.

https://www.youtube.com/watch?v=t96nQrHWhHM

P-amount При натискане на газта става -60 като е в покой е около 0 или - 0.06 Това нормално ли е?

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Къде се намира този датчик (pressure boost sensor) на 53

Мнение от FaceOff » 20 Мар 2019, 18:57

denisvelev написа:Здравейте колеги! Имам 525d 2002 Е39, имам проблем с черен пушек като дам газ. Смених EGR беше си заминал (странно но факт, като отвори малко повече изтърва вакума) пушека намаля но все още го има. Нямам проблем с вървежа, върви страхотно. Странно ми е че имам катализатори, като се развърти турбината я чувам, не знам това нормално ли е? Няма грешки в компютъра. Слагам клипчета с живи данни, на едното се чува свиренето от нея :)

https://www.youtube.com/watch?v=cQJMC38shpc

https://www.youtube.com/watch?v=5Gm2KI-V96o

https://www.youtube.com/watch?v=aU4nqlco3YM

Ето снимки и с показанията на дюзите при загрял двигател и на място :

Изображение

Изображение
Дюзите на Инпа до +/- 2.00 на загрял мотор се водят ок. Свали си някоя програма която да записва екрана, защото така нищо не се вижда..
Аз преди да изтърбуша катализатора, турбината не я чувах, сигурен ли си, че не са изтърбушени? Щом върви 'чудесно' 2.5-цата нищо чудно да е чипната, което неминуемо (при 90%) от 'маперите' води до малко или повече пушАк :mhihi:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook