Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Благодаря, колега - виждам съм я обявата, но аз съм от хората, които не харесват автомати - и Е38ца бих си взел пак ръчка, не мога да понасям автоматите. В Щатите като живях на бригада работех с коли - няма толкова досадно нещо като автоматик Ръчка ще е задължително.
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
drifty написа:Благодаря, колега - виждам съм я обявата, но аз съм от хората, които не харесват автомати - и Е38ца бих си взел пак ръчка, не мога да понасям автоматите. В Щатите като живях на бригада работех с коли - няма толкова досадно нещо като автоматик Ръчка ще е задължително.
Ръчка да е тогава! Успех!
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
https://m.mobile.bg/details/11519759211750902
Взех вина от продавача и прегледах колата и ми излезе питанка - по вин излиза, че колата има измиване на фаровете, което заедно с новите дискове отпред ме навежда на мисълта, че е възможно да е имала някакви поражения отпред, но по снимки не може да се каже. Освен това излиза от завода 2001 с М окачване - къде и какво да гледам, за да съм сигурен, че все още е с накъв тип окачване, а не е смъкната на стандартно?
Взех вина от продавача и прегледах колата и ми излезе питанка - по вин излиза, че колата има измиване на фаровете, което заедно с новите дискове отпред ме навежда на мисълта, че е възможно да е имала някакви поражения отпред, но по снимки не може да се каже. Освен това излиза от завода 2001 с М окачване - къде и какво да гледам, за да съм сигурен, че все още е с накъв тип окачване, а не е смъкната на стандартно?
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Трябва да видиш партидните номера на амортисьорите или на пружините. Освен това спортното окачване осезаемо е по-твърдо от стандартното. Може би ще усетиш разликата и при возене.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
drifty написа:https://m.mobile.bg/details/11519759211750902
Взех вина от продавача и прегледах колата и ми излезе питанка - по вин излиза, че колата има измиване на фаровете, което заедно с новите дискове отпред ме навежда на мисълта, че е възможно да е имала някакви поражения отпред, но по снимки не може да се каже. Освен това излиза от завода 2001 с М окачване - къде и какво да гледам, за да съм сигурен, че все още е с накъв тип окачване, а не е смъкната на стандартно?
По-добре да не е със спортно окачване защото цената ще боли, а може да бъдеш сигурен че амортисьор на 20 години отдавна вече не работи а е само едно парче метал закачено на бомбето. Иначе като я гледам си е баш спортно смъкната.
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
drifty написа:https://m.mobile.bg/details/11519759211750902
Взех вина от продавача и прегледах колата и ми излезе питанка - по вин излиза, че колата има измиване на фаровете, което заедно с новите дискове отпред ме навежда на мисълта, че е възможно да е имала някакви поражения отпред, но по снимки не може да се каже. Освен това излиза от завода 2001 с М окачване - къде и какво да гледам, за да съм сигурен, че все още е с накъв тип окачване, а не е смъкната на стандартно?
Тези партидни номера къде ще ги търсиш Гледай пружините...
М-тех 1 е с предни пружини с 3 сини точки, задни пружини - с 5 оранжеви, а М-тех 2-ката -предни пружини с 1 розова черта, задни пружини с 5 зелени точки. Ако не стандартното, и това е че ако са нормални амортисьори, цената е доста по-приятна от спортните и вози по меко.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
И така, ходих днес да погледна 525цата. Давам малко инфо и за колегите, които по-късно биха изявили желание да я гледат - не препоръчвам! Но да започнем с плюсовете:
1. джамбаза спази обещанието си и колата беше напълно студена - запали без проблем - и топла и студена пали без ядове.
2. Много запазен салон - не видях нещо счупено. Седалките са адски удобни, по-късно гледах друго 39, доста по твърди седалки имаше, не знам колко салона има за тази кола.
3. Не забелязах следи от сериозни удари, не намерих разминаващи се фуги никъде по купето.
4. Всички ел стъкла, огледала и шибедах работят, също и ел. щората отзад.
5. Много лек и приятен волан - без шумoве от рейката при въртене наляво и дясно. Воланът е мулти и работи нормално - командва радиото.
Дотук май с плюсовете. Минуси:
1. При запалването, пропуши леко синьо, след това не е пушила.
2. Студеният мотор беше доста шумен и през цялото време чувах някакво виене (ще кача клип като ми го пратят). При подаване на газ се чуваше сякаш моторът иска да засмуче 3 тона въздух. Като постопли стана доста тих и приятен и изчезнаха и вибрациите. Работи стабилно, не мени обороти и се наема доста прилично.
3. Ръжди - предна лява врата - доста зле. Задна лява вежда - много зле. Багажник - доста ръжда около светлините за номера. По рамките на вратите отвън също имаше ръжди. Задна дясна вежда - като я гледам има една зима живот в нея. Отдолу изглежда добре, до колкото видях.
4. Диференциал - целият е потънал в масло.
5. Климатик - фреонът е останал в Германия при Ханс.
6. Парктроник - при натискане на копчето пищи няколко секунди, после лампичката му мига но не засича нищо, като приближихме колата към стена.
7. Табло - изгорели пиксели, нищо не се вижда почти.
8. Реалните километри са около 350 хиляди и колата не е 2002г. както по обява.
9. Ангелските очи не светят - колата е с американ стайл габарити, но си мисля, че и ангелите светят с мигачите, но може и да греша.
10. Задните габарити ми се сториха прекалено слаби за лед. Беше на слънце, но едва се долавяше, че светват.
11. Един датчик (по-късно и снимка) на един от водните маркучи беше оставен без куплунг и не знам за какво е датчика..
12. Първоначално при подаване на контакт лампата за ABS не светна въобще. По-късно се появи - не знам на какво може да се дължи, но е подозрително.
Възникнаха ми и няколко въпроса, сега ще запитам само за подгрева - колко време му е нужно за да се усети? Постоях известно време, но не усетих промяна в седалката, но приятел ми каза, че отнема няколко минути за да се усети както трябва. Така ли е?
1. джамбаза спази обещанието си и колата беше напълно студена - запали без проблем - и топла и студена пали без ядове.
2. Много запазен салон - не видях нещо счупено. Седалките са адски удобни, по-късно гледах друго 39, доста по твърди седалки имаше, не знам колко салона има за тази кола.
3. Не забелязах следи от сериозни удари, не намерих разминаващи се фуги никъде по купето.
4. Всички ел стъкла, огледала и шибедах работят, също и ел. щората отзад.
5. Много лек и приятен волан - без шумoве от рейката при въртене наляво и дясно. Воланът е мулти и работи нормално - командва радиото.
Дотук май с плюсовете. Минуси:
1. При запалването, пропуши леко синьо, след това не е пушила.
2. Студеният мотор беше доста шумен и през цялото време чувах някакво виене (ще кача клип като ми го пратят). При подаване на газ се чуваше сякаш моторът иска да засмуче 3 тона въздух. Като постопли стана доста тих и приятен и изчезнаха и вибрациите. Работи стабилно, не мени обороти и се наема доста прилично.
3. Ръжди - предна лява врата - доста зле. Задна лява вежда - много зле. Багажник - доста ръжда около светлините за номера. По рамките на вратите отвън също имаше ръжди. Задна дясна вежда - като я гледам има една зима живот в нея. Отдолу изглежда добре, до колкото видях.
4. Диференциал - целият е потънал в масло.
5. Климатик - фреонът е останал в Германия при Ханс.
6. Парктроник - при натискане на копчето пищи няколко секунди, после лампичката му мига но не засича нищо, като приближихме колата към стена.
7. Табло - изгорели пиксели, нищо не се вижда почти.
8. Реалните километри са около 350 хиляди и колата не е 2002г. както по обява.
9. Ангелските очи не светят - колата е с американ стайл габарити, но си мисля, че и ангелите светят с мигачите, но може и да греша.
10. Задните габарити ми се сториха прекалено слаби за лед. Беше на слънце, но едва се долавяше, че светват.
11. Един датчик (по-късно и снимка) на един от водните маркучи беше оставен без куплунг и не знам за какво е датчика..
12. Първоначално при подаване на контакт лампата за ABS не светна въобще. По-късно се появи - не знам на какво може да се дължи, но е подозрително.
Възникнаха ми и няколко въпроса, сега ще запитам само за подгрева - колко време му е нужно за да се усети? Постоях известно време, но не усетих промяна в седалката, но приятел ми каза, че отнема няколко минути за да се усети както трябва. Така ли е?
Последна промяна drifty на 05 Мар 2018, 22:12, променена общо 1 път
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Не че нещо, колега, ама нито едно от изброените неща не е фатално нито скъпо за оправяне. С адекватна корекция в цената може да се оправят и тия "кусури". Изобщо не е маловажно това, че салона запазен и приятен - все пак в него ще прекарваш повечето време (евентуално), останалото се ремонтира, при това съвсем не скъпо. Автомобил на 17 години в наистина перфектно състояние, за тези пари няма, освен ако продавача не е на зор
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Всичко се прави,НО не и ръждата!Тя щом е тръгнала на толкова места сигурно им и по дючемето или пък тръгналите детали са с удари.
По-добре салон да си купи за 500лв отколкото да прави гнилочи.
По-добре салон да си купи за 500лв отколкото да прави гнилочи.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Не са непоправими, но колко трябва да е адекватното отцепване от цената? Джамбаза не ми вдъхна много доверие.. Ръжди нямам против да правя, но ако са малко, а намерих на доста места.. Не съм я вдигал на подемник, а подозирам, че и там ще открия интересни "проблемчета". Според мен не си струва да правя толкова неща Подозирам, че някъде по колата има и по-сериозен проблем, който аз не мога да засека
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Всъщност забравих за ръждата, това си е кофти наистина и би спряло и мен. Но ако я оставим настрани - с 4-500 лв, отгоре на задължителните обслужвания, ще й оправиш повечето проблеми.
- Peev_92
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 4.11.2014
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B35 97'
- Мечтае да кара: BMW E38 Аlpina B12 6.0
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Само ръждата ще е 4-500 лева. Останалото е на късмет, какво ще излезе. Подгрева ( ако е било студено навън и салона е бил умрял от студ ), ще го усетиш на 10тата минута, а ако си седнал на седалката, може и на 5тата. Тая кола, ако струва 5 хиляди, добре, но за 6500 не. Виското сигурно е "умрЕл" силикона отдавна и е зацепено постоянно.
Не страст, а диагноза
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Иска ти се цената и да е 5000. 5000 все още си вървят голи фейс 20ки и това е. Такъв е пазара. Тази цена с пазърлъка за 6/6.2 си е нормална. Много е лесно да се търсят кусури на стара кола, това най-добре го можем. Като не искате забележки на околовръстното до арената ги има за по 150к без ръжди. Иначе евала на колегата че е споменал +/- , затова е темата все пак. Според мен, няма да се застои дълго колата. Дрифи ти нали караш астра ф, к'ва ръжда тук те притеснява. Куче със салам ще плашат...
Sent from my Lenovo A2020a40 using Tapatalk
Sent from my Lenovo A2020a40 using Tapatalk
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Колега, споделям мнение. След като в обявата и по телефона ми се казва, че колата е уникално запазена и всичко и работи, а по време на огледа откривам доста забележки, не е окей. Всичко, което съм описал е от може би час оглед, без да я качвам на канал, подемник, сервиз и преглед на мотора и ходовата част и без да съм карал колата - не искам да съм черноглед, но подозирам, че има и други забележки, които щяха да излязат при по-подробен оглед.
За протокола, ф-ката ми има по-малъко ръжди от това е39, та нека не съдим по това кой какво кара Ето ти под на 26 годишна астра помежду другото.
За протокола, ф-ката ми има по-малъко ръжди от това е39, та нека не съдим по това кой какво кара Ето ти под на 26 годишна астра помежду другото.
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
drifty написа:Колега, споделям мнение. След като в обявата и по телефона ми се казва, че колата е уникално запазена и всичко и работи, а по време на огледа откривам доста забележки, не е окей. Всичко, което съм описал е от може би час оглед, без да я качвам на канал, подемник, сервиз и преглед на мотора и ходовата част и без да съм карал колата - не искам да съм черноглед, но подозирам, че има и други забележки, които щяха да излязат при по-подробен оглед.
За протокола, ф-ката ми има по-малъко ръжди от това е39, та нека не съдим по това кой какво кара Ето ти под на 26 годишна астра помежду другото.
Колега забрави, че някога някой продавач ще ти каже забележките на колата си, още повече по телефона. Даже колата да е очевиден кенеф, всеки си я хвали и твърди, че е много запазена, това е положението...
Не се отчайвай в търсенето, аз последния месец съм гледал едно 15 Е39ки преди да намеря моята, търпение и без да се ядосваш! Според мен недей да правиш компромиси с ръждата, по доста коли е хукнала ръждата, но се намират и Е39, по които все още няма грам ръжда... Успех!
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани