Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Абе тия джамбази са много непреклонни докато не им покажеш парите и после клякат...
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Ако колата е читава я взимай , цената си е нормална за такова състояние ! Какво друго може да се вземе за 9к в този клас и в такова състояние . Какво сте се хванали за това нави като на практика не върши никаква работа !
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Ами лично за мен нави-то създава атмосфера в интериора. Иначе не е някакъв недостатък. Въобще не ме интересува какво значи нормална цена, но тая кола трябва да се регистрира (500лв) и да се обслужи. И евентуално ако има нещичко за ремонт да се оправи. И отиваме на 11к+ много бързо. Цената е нормална от гледна точка на това, че няма много бройки като цяло. Но пазарлъка за мен е задължителен, защото това в най-добрия случай е автомобил на 14 години и незнайно какъв пробег. А нито е М-ка, нито кой знае какво. Едно хубаво 540и фейслифт колко трябва да струва тогава?
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Не само атмосфера, има много добра навигация, можеш да гледаш тв, музика и филми от флашка ако се преправи тв модула. Все неща които много коли нямат.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
StaKo написа:Здравейте,
Харесъл съм си Е39 330i седан, бензин, автоматик, внос от Швейцария http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11477172506407847&slink=1n6lug
Търговеца е направо непреклонен, а аз съм склонен, но все пак ... ???
Хаос написа:Хаос написа:http://www.mobile.bg/11477172506407847
ра
Откъм ръжда - малко по плафоните на задния номер, по предния капак над фаровете
Отдолу изглежда читава, без ръжди, вратите са добри
Ама мотора...
Пък и не палеше от всеки път, не си разпознаваше позицията на лоста и въобще таблото не светваше на контакт, само километража, продавача каза че е от акумулатор
Хидравличните маркучи текат, кутия суха, дифа сух
Интериора е като за 250к кола в добро състояние
Като за на място толкова
Ето мнението за въпросната кола на човек дето обръща внимание на детайлите
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Изглежда ОК на снимките , то за това се гледа на място ! При това положение верно цената е много висока , за 9к трябва да е перфектна !
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Интересно ми е да ви видя перфектните 39ки (и не само)..
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Недейте, че колегата ще предложи сега 9 хил лв
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Тебе не те броиме
Знаеш за какво говоря попринцип, ама да не я отваряме темата че много колеги ще се засегнат
Знаеш за какво говоря попринцип, ама да не я отваряме темата че много колеги ще се засегнат
- masterdealer
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 2.06.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: през просото.
- Мечтае да кара: за без пари
- Детайли за колата: F07 535хd
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Перфектни са били като са излезнали от магазините, сега са само употребявани коли в добро или не дотам добро състояни.
И стига вече с това " Търся перфектната е39 , да не тече масло, да е нов салона и да работи всичко, а и да е за 4000 лв." Такива няма ни тука, ни навънка. Споделям личен опит с търсенето от преди време и не ангажирам никой със собственото си мнение.
И стига вече с това " Търся перфектната е39 , да не тече масло, да е нов салона и да работи всичко, а и да е за 4000 лв." Такива няма ни тука, ни навънка. Споделям личен опит с търсенето от преди време и не ангажирам никой със собственото си мнение.
(oOO \ [||] [||] / OOo)
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Перфектни няма, но поне да са в добро състояние, демек пазени. Масово се продават пълни гробници карани като за последно...
После колегите се сърдят, ма ти кво искаш от кола на 20 години. Еми и моята е стара ама няма кво да тропне и хлопне, мотора мърка, салон, волан нито е протрит нито скъсан. Какви коли съм виждал като обикалях, чак ме е гнус да седна, камо ли да паля мотора
После колегите се сърдят, ма ти кво искаш от кола на 20 години. Еми и моята е стара ама няма кво да тропне и хлопне, мотора мърка, салон, волан нито е протрит нито скъсан. Какви коли съм виждал като обикалях, чак ме е гнус да седна, камо ли да паля мотора
- StaKo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 118 hp / 1998
- Мечтае да кара: по Pikes Peak
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Значи аз съм гледал е60 за 10К лв, има, намират се, но не бих си взел, http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11485643661533151&slink=1sy3fd защото и да хвърля още 8К лв няма да стане като такава, която съм харесал за 18К, за която ще трябва да хвърля 2К – 3К за да ми стане както я искам.
Та по темата, гледал съм и съм изгледал доста Е39-тки. Вече са на много години и километри и който си я има и я гледа явно не я продава, а тези които се продават 90% са КЕНЕФИ.
Тази, със всичките забележки и компромиси, е доста приемлива. Да може да се окаже, че като я подкарам с 4500 оборота и ще гори по литър масло на 1000 км. Няма гаранция.
Моята кола от чисто нова гори по 3 литра масло 5W-40 на 15К км, но това съм го приел и не съм я дал гаранционно да ми сменят сегментите, та така я добутах до 170К км.
Какво остава за горублянка дето нито и знам историята нито искам да слушам бъртвежите на джамбазите да ме лъже мазно.
Навигация не ме интересува. Колата я зарязвам къде ли не, а знаеме, че навигацията изчезва за няма и 5 минути. Дори съм сигурен, че този волан ще ми го свият на местата където спирам.
Ако имам 85К лв ще си взема нова. Наясно съм, че търся стара запазена кола, която да изглежда максимално прилично, да не е със съдран салон и изобщо да си личи, че е карана грамотно. Дефекти има и тази, пикселите и са изгоряли по дисплеите, в задните стопове има влага, а също така и в багажника около резервната гума. Сигурно ако я взема ще излезат още неща, но 2002 е струвала 10 пъти по-скъпо, а тогава аз съм карал опел кадет от 91 г.
Избора на запазени Е39, както казах, не е безкраен, а от оскъдния избор на тези след 2002 г. много малко изобщо си заслужават времето за оглед.
Та по темата, гледал съм и съм изгледал доста Е39-тки. Вече са на много години и километри и който си я има и я гледа явно не я продава, а тези които се продават 90% са КЕНЕФИ.
Тази, със всичките забележки и компромиси, е доста приемлива. Да може да се окаже, че като я подкарам с 4500 оборота и ще гори по литър масло на 1000 км. Няма гаранция.
Моята кола от чисто нова гори по 3 литра масло 5W-40 на 15К км, но това съм го приел и не съм я дал гаранционно да ми сменят сегментите, та така я добутах до 170К км.
Какво остава за горублянка дето нито и знам историята нито искам да слушам бъртвежите на джамбазите да ме лъже мазно.
Навигация не ме интересува. Колата я зарязвам къде ли не, а знаеме, че навигацията изчезва за няма и 5 минути. Дори съм сигурен, че този волан ще ми го свият на местата където спирам.
Ако имам 85К лв ще си взема нова. Наясно съм, че търся стара запазена кола, която да изглежда максимално прилично, да не е със съдран салон и изобщо да си личи, че е карана грамотно. Дефекти има и тази, пикселите и са изгоряли по дисплеите, в задните стопове има влага, а също така и в багажника около резервната гума. Сигурно ако я взема ще излезат още неща, но 2002 е струвала 10 пъти по-скъпо, а тогава аз съм карал опел кадет от 91 г.
Избора на запазени Е39, както казах, не е безкраен, а от оскъдния избор на тези след 2002 г. много малко изобщо си заслужават времето за оглед.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Каква кола гори нова по 1.5л масло на 7хил км? Питам, не се заяждам... Да не е еко-тек?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Audi a4 b8 1.8 TFSI
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани