Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
BeTaTesTeR написа:Здравейте,
Може ли да дадете мнение за тази 528-ца:
Е39 528 - Стара Загора
Някой от региона виждал ли я е? Говорих с човека, много добро впечатление ми направи. Каза, че всичко ѝ е наред, поддържал я е с желание и я продава, защото правел много километри и искал автомат. Каза също, че окачването било М-тех 2, като М-тех 1 било най-твърдото, а М-тех 2 било по-меко, но било стегнато и по-малко се клатела с него. Принципно изобщо не съм фен на ниските и твърди окачвания, защото няма къде да ги карам по тия пътища и постоянно трябва да внимаваш и да го мислиш. Предпочитам максимално вдигнато и клатещо се окачване, което да има достатъчен ход. Много често возя и други хора и не искам като седнат двама човека отзад да легне на тампоните и да удря на твърдо при всяка неравност.
Има ли възможност ако нещо не ми хареса това окачване да сменя пружините със стандартни или по-високи и ще трябва ли амортисьорите също да се сменят?
Виж сега това окачване Мтех2 с което излиза от завода , ако е още с него , правиш ли сметка на колко години са тези амортисьори ?
Да , по-твърдо е попринцип с тях , но ако не са сменяни до сега , те са вече изпята песен.
Предвиди си някой лев за смяната им , ако вече не е направено това.
Предполагам разбираш , че фаровете са сменени с фейсови и Мпакета не е оригинален.
Попринцип Мтех окачването върви с Мпакета , но може да се поръча и само с Мтех окачване , трябва да се провери това за да си знаеш.
С това Мтех окачване мисля че няма как да удря на твърдо , просто вози малко по стегнато.
Никакъв не е проблема да смениш само амортисьорите и да сложиш същите пружини. Попринцип и те имат разлика спрямо обикновените .
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Powerslide написа:BeTaTesTeR написа:Здравейте,
Може ли да дадете мнение за тази 528-ца:
Е39 528 - Стара Загора
Някой от региона виждал ли я е? Говорих с човека, много добро впечатление ми направи. Каза, че всичко ѝ е наред, поддържал я е с желание и я продава, защото правел много километри и искал автомат. Каза също, че окачването било М-тех 2, като М-тех 1 било най-твърдото, а М-тех 2 било по-меко, но било стегнато и по-малко се клатела с него. Принципно изобщо не съм фен на ниските и твърди окачвания, защото няма къде да ги карам по тия пътища и постоянно трябва да внимаваш и да го мислиш. Предпочитам максимално вдигнато и клатещо се окачване, което да има достатъчен ход. Много често возя и други хора и не искам като седнат двама човека отзад да легне на тампоните и да удря на твърдо при всяка неравност.
Има ли възможност ако нещо не ми хареса това окачване да сменя пружините със стандартни или по-високи и ще трябва ли амортисьорите също да се сменят?
Виж сега това окачване Мтех2 с което излиза от завода , ако е още с него , правиш ли сметка на колко години са тези амортисьори ?
Да , по-твърдо е попринцип с тях , но ако не са сменяни до сега , те са вече изпята песен.
Предвиди си някой лев за смяната им , ако вече не е направено това.
Предполагам разбираш , че фаровете са сменени с фейсови и Мпакета не е оригинален.
Попринцип Мтех окачването върви с Мпакета , но може да се поръча и само с Мтех окачване , трябва да се провери това за да си знаеш.
С това Мтех окачване мисля че няма как да удря на твърдо , просто вози малко по стегнато.
Никакъв не е проблема да смениш само амортисьорите и да сложиш същите пружини. Попринцип и те имат разлика спрямо обикновените .
Ако се трябва да мине от мтех2 към обикновенно се сменят амортисьори и пружини задължително. Иначе новите аморт със мтех пружини ще им види сметката за отрицалтено време. И да ако е със оригналните амортиьори от завода в момента със сигурност седят на колата само за украса демек кара на пружини. Другото което е мтех2 е по твърдо от мтех1, а не обратното.
Останалото колегата го е казал. Колата не е нищо особенно по мое мнение - карана е бая то се вижда, но в крайна сметка зависи кой какво търси.
- BeTaTesTeR
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 21.04.2017
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Човека ми каза, че е сменял амортисьорите. Въпроса е, че ако искам да мина към стандартното окачване ще отидат към 1000 лв. за амортисьори и пружини. Ако всичко друго е наред по колата може и някакси да се прежаля.
Тея М-пакети, брони, спойлери и глупости въобще не ме интересуват. Все ми е едно какви са. Просто колата ми се видя поддържана и затова я загледах, последното нещо дето ме интересува са броните. Искам просто голям двигател, ръчка, ел. стъкла и климатик. И колата да е горе долу прилична, да не е последната гробница все пак. Тея коли вече са на по 20 години, трудно ще се намери такава дето да не е карана много. Но ако поддържана добре пак става и ще има живот в нея.
Тея М-пакети, брони, спойлери и глупости въобще не ме интересуват. Все ми е едно какви са. Просто колата ми се видя поддържана и затова я загледах, последното нещо дето ме интересува са броните. Искам просто голям двигател, ръчка, ел. стъкла и климатик. И колата да е горе долу прилична, да не е последната гробница все пак. Тея коли вече са на по 20 години, трудно ще се намери такава дето да не е карана много. Но ако поддържана добре пак става и ще има живот в нея.
- The 5th element
- Арабиата
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
bioz написа:Powerslide написа:BeTaTesTeR написа:Здравейте,
Може ли да дадете мнение за тази 528-ца:
Е39 528 - Стара Загора
Някой от региона виждал ли я е? Говорих с човека, много добро впечатление ми направи. Каза, че всичко ѝ е наред, поддържал я е с желание и я продава, защото правел много километри и искал автомат. Каза също, че окачването било М-тех 2, като М-тех 1 било най-твърдото, а М-тех 2 било по-меко, но било стегнато и по-малко се клатела с него. Принципно изобщо не съм фен на ниските и твърди окачвания, защото няма къде да ги карам по тия пътища и постоянно трябва да внимаваш и да го мислиш. Предпочитам максимално вдигнато и клатещо се окачване, което да има достатъчен ход. Много често возя и други хора и не искам като седнат двама човека отзад да легне на тампоните и да удря на твърдо при всяка неравност.
Има ли възможност ако нещо не ми хареса това окачване да сменя пружините със стандартни или по-високи и ще трябва ли амортисьорите също да се сменят?
Виж сега това окачване Мтех2 с което излиза от завода , ако е още с него , правиш ли сметка на колко години са тези амортисьори ?
Да , по-твърдо е попринцип с тях , но ако не са сменяни до сега , те са вече изпята песен.
Предвиди си някой лев за смяната им , ако вече не е направено това.
Предполагам разбираш , че фаровете са сменени с фейсови и Мпакета не е оригинален.
Попринцип Мтех окачването върви с Мпакета , но може да се поръча и само с Мтех окачване , трябва да се провери това за да си знаеш.
С това Мтех окачване мисля че няма как да удря на твърдо , просто вози малко по стегнато.
Никакъв не е проблема да смениш само амортисьорите и да сложиш същите пружини. Попринцип и те имат разлика спрямо обикновените .
Ако се трябва да мине от мтех2 към обикновенно се сменят амортисьори и пружини задължително. Иначе новите аморт със мтех пружини ще им види сметката за отрицалтено време. И да ако е със оригналните амортиьори от завода в момента със сигурност седят на колата само за украса демек кара на пружини. Другото което е мтех2 е по твърдо от мтех1, а не обратното.
Останалото колегата го е казал. Колата не е нищо особенно по мое мнение - карана е бая то се вижда, но в крайна сметка зависи кой какво търси.
Колеги,,,тази кола няма нищо общо с което и да е от М тех окачванията като я гледам!
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG][/url
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
м-тех 2 е по-ниско и по-твърдо от м-тех 1
м-тех 2 са коли фейслифт
м-тех може да се поръча и без колата да е м паркет
всички лайфстаил едишън и индивидуал са с м-тех окачване
те тези неща всичките ги пише по форума стрига човек да потърси..
м-тех 2 са коли фейслифт
м-тех може да се поръча и без колата да е м паркет
всички лайфстаил едишън и индивидуал са с м-тех окачване
те тези неща всичките ги пише по форума стрига човек да потърси..
- Peev_92
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 4.11.2014
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B35 97'
- Мечтае да кара: BMW E38 Аlpina B12 6.0
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Bavarcho написа:м-тех 2 е по-ниско и по-твърдо от м-тех 1
м-тех 2 са коли фейслифт
м-тех може да се поръча и без колата да е м паркет
всички лайфстаил едишън и индивидуал са с м-тех окачване
те тези неща всичките ги пише по форума стрига човек да потърси..
Моята е била с М-тех 2 от завода а е 1999 производство
Не страст, а диагноза
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
На тази старозагорската шофьорската и врата е пребоядисвана,а щом аз го виждам това,значи бояджията е бил доста зле
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Търся бензинова 39ка (30, 28, или в краен случай 25), като с приоритет са седаните. Засега има 3 бройки, които са ми хванали окото:
Пловдив: 530 седан
Пловдив: 530 комби
Плевен: 528 седан
Някой гледал ли е на място някоя от трите, за да ми спести/оправдае пътуване до съответния град? Всъщност пловдивските мисля да ги видя в събота покрай събора, но не ми се изпуска плевенската.
Пловдив: 530 седан
Пловдив: 530 комби
Плевен: 528 седан
Някой гледал ли е на място някоя от трите, за да ми спести/оправдае пътуване до съответния град? Всъщност пловдивските мисля да ги видя в събота покрай събора, но не ми се изпуска плевенската.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
За пловдивския седан звънях преди месец-колата била на брата на човека,който пуска обявата.Той бил в Германия,от там и я докарал.Този в България има пълномощно да я продава.Свързахме се и с брата в Германия-каза че е много "запазена"-на година навъртал около 6 хиляди км.,горяла му около 2 литра масло за тези километри.И щото от Германия,каза че тръгнала ръждата.Виското било наред.За другата пловдивска-комбито,виждам преден десен калник и шофьорска врата пребоядисвани.Сивия металик трудно се докарва
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Пловдивското комби няма пръскалки на фаровете, а е 2002 и с ксенон. Или бронята е сменяна или не е била с тези фарове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Това не ми е голям проблем, ясно ми е, че толкова дърта кола е почти неизбежно да бъде изцяло оригинална. Най-вече ме интересува работата на двигателя и ходовата част, и затова и питам дали някой ги е видял на място
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Elesar74 написа:Пловдивското комби няма пръскалки на фаровете, а е 2002 и с ксенон. Или бронята е сменяна или не е била с тези фарове.
Ако си проверил, че е с ксенон фабрично, съм съгласен... Иначе може и да е без ксенон и затова да няма пръскалки.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Тази от немския мобайл ми допада много като цена и екстри. Единствено ми прави впечатление, че последните обслужвания са през 35-40к км, според сервизната книжка. Възможно ли е(практика ли е там) наистина толкова много да е мъчил колата с една смяна на масло?
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
3186 написа:Тази от немския мобайл ми допада много като цена и екстри. Единствено ми прави впечатление, че последните обслужвания са през 35-40к км, според сервизната книжка. Възможно ли е(практика ли е там) наистина толкова много да е мъчил колата с една смяна на масло?
Не само, че е възможно ами си е напълно нормално ако е обслужвана с официален дилър с лонг лайф масла. Смяна на масло го дават на 20-30к.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Макар,че изобщо не съм фен на автоматиците,някой гледал ли е тази http://www.cars.bg/c1979223 .От доста време стои-дали е заради цената или заради състоянието
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани