По-къс скоростен лост.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1130
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Re: По-къс скоростен лост.

Мнение от Hristo » 22 Авг 2017, 17:02

Благодарско!
Странно че този номер в дару и вари не излиза, но все ще намеря да се снабдя, щом е и от е60
Според етк-то е от:
E60
+520d M47N2
+525d M57N
+530d M57N
+530d M57N2
+530i N52
+540i N62N
+545i N62
+550i N62N


Номенклатурен номер : 25117546373
Описание : Несъществуващ номер на част
Ед.цена (с ДДС) : .00 BGN
Няма наличност

Как мислите смяната дали може да се извърши от невежа, незанимавал се с такъв род ремонти или да диря някой профи тунер :mhihi:


Сега пък излезе - 150левчета, но няма наличност.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 368
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '04 330xi touring

Re: По-къс скоростен лост.

Мнение от izzzo » 23 Авг 2017, 16:51

На мен ми отне около 20 минути, но съм го правил и друг път.
Аз го взех за около 125лв от Ауто1, вземи задължително номер 3 и номер 6 от схемата
diag_2ka.png

Ако имаш по-голям луфт на лоста, вземи и номер 14. Номер 3 излиза като се завърти по посока на часовниковата стрелка четвърт оборот, след което се дърпа нагоре.
Иначе интервенцията определено си заслужава!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1130
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Re: По-къс скоростен лост.

Мнение от Hristo » 29 Авг 2017, 22:05

Колеги, разбрах че е добре да се смени и някаква втулка отдолу под колата над кутията. Дали става въпрос за номер 6 или е нещо друго. Гледам че нея я има два пъти на схемата, следователно да търся два броя от нея.

Също ме интересува трябва ли да се сваля конзолата с пепелника или само кожуха на лоста е достатъчен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: По-къс скоростен лост.

Мнение от Nickelback » 29 Авг 2017, 22:32

Hristo написа:Колеги, разбрах че е добре да се смени и някаква втулка отдолу под колата над кутията. Дали става въпрос за номер 6 или е нещо друго. Гледам че нея я има два пъти на схемата, следователно да търся два броя от нея.

Също ме интересува трябва ли да се сваля конзолата с пепелника или само кожуха на лоста е достатъчен


По-скоро става въпрос за номер 14 от схемата дето е дал колегата по-горе. Гумена е и най-вероятно се е поразбила/омекнала с времето откъдето идва и евентуален луфт на лоста.
А номер 6 е зегерка - 1 брой, а 5 са едни жълти пластмасови шайби (говорим за сглобката на 1 с 4). Та само шайбите може да смениш. Не забравяй да понамажеш с тефлонова грес.
Само кожуха и гумения маншон около лоста сваляш. После нахлузването става с малко течен сапун и подпомагане с тънка отвертка пъхната между маншона и лоста.
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1130
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Re: По-къс скоростен лост.

Мнение от Hristo » 29 Авг 2017, 22:42

За нещо метално идеше реч, че може и стругар да го направи :roll:

Този лост от е60 нали освен на височина скъсява и хода при смяна на предавките.
За съпротивлението при включване на пета и задна кое играе роля? Или си зависи от кутията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: По-къс скоростен лост.

Мнение от Nickelback » 30 Авг 2017, 20:59

Hristo написа:За нещо метално идеше реч, че може и стругар да го направи :roll:

Предполагам за този същия тампон (14) става въпрос да се изработи от алуминий, да речем :dunno:

Hristo написа:Този лост от е60 нали освен на височина скъсява и хода при смяна на предавките.

Да превключването става с по-малко ход, но и една идея по-трудно понеже долното рамо на лоста е по-дълго, пък горното към топката се е скъсило.
Затова хората слагат топки по едно кило, за да става само с побутване и насочване :ok:

Hristo написа:За съпротивлението при включване на пета и задна кое играе роля? Или си зависи от кутията.

Някакви пружини в кутията са, не знам точно...
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1130
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Re: По-къс скоростен лост.

Мнение от Hristo » 01 Сеп 2017, 20:11

Последно да питам от изброените като нужни за смяна части кои се сменят под колата?

Също 7, 8, 9, 10, 12, 13 от схемата оказват ли влияние и проблемни ли са принципно. май само те остават несменени. Ще ми се каквото може максимално да направя за де не пипам повече там.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook