Проблем с неизгасващи дълги и премигващи габарити
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- bobazzia
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 7.09.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 98
- Мечтае да кара: Много са :)
Проблем с неизгасващи дълги и премигващи габарити
Здравейте, Колеги ,
от няколко месеца съм горд собственик на 520 е39 98г. Преди около седмица ми светнаха дългите и докато не ги изключих от буксите няма изгасване. Правеше ми впечатление, че ми премигваха габаритите и светлините за заден ход за което се съмнявах за ремонт на динамо. Четох доста из форума (благодаря на всички за ценните информации) и разбрах че е от лайт модула. Днес си купих втора употреба със същия номер на частта, и всички светлини си работят перфектно, но не ми изгасва лампата за ръчната спирачка. Дали двете (модула и сензора за ръчната там каквото е) имат нещо общо, и ако не, на някой случвало ли му се е да не му изгасва лампата за ръчната на таблото. Преди смяната на модула често ръчната премигваше или светваше, но като я пипна малко и изгасваше. Сега не реагира и за миг. Проверих спирачната течност, беше под минимум, но долях и нищо. При смяната на модула изключих акумулатора, незнам дали това има връзка!
Благодаря Ви много за съветите предварително!
от няколко месеца съм горд собственик на 520 е39 98г. Преди около седмица ми светнаха дългите и докато не ги изключих от буксите няма изгасване. Правеше ми впечатление, че ми премигваха габаритите и светлините за заден ход за което се съмнявах за ремонт на динамо. Четох доста из форума (благодаря на всички за ценните информации) и разбрах че е от лайт модула. Днес си купих втора употреба със същия номер на частта, и всички светлини си работят перфектно, но не ми изгасва лампата за ръчната спирачка. Дали двете (модула и сензора за ръчната там каквото е) имат нещо общо, и ако не, на някой случвало ли му се е да не му изгасва лампата за ръчната на таблото. Преди смяната на модула често ръчната премигваше или светваше, но като я пипна малко и изгасваше. Сега не реагира и за миг. Проверих спирачната течност, беше под минимум, но долях и нищо. При смяната на модула изключих акумулатора, незнам дали това има връзка!
Благодаря Ви много за съветите предварително!
Re: Проблем с неизгасващи дълги и премигващи габарити
Е,а кодира ли модула и вина за твоята кола?
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- gsi_leo
- младши ентусиаст
- Мнения: 351
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: софия кв.Редута
- Пол: Мъж
- Кара: LX62314
- Мечтае да кара: e31 860
- Детайли за колата: Бърза,Мощна,Вечна
Re: Проблем с неизгасващи дълги и премигващи габарити
Как и с какво да го смени вина...питам за да се знае от всички
-0896965069-Сашо
...готов да помогне всекиму...
...готов да помогне всекиму...
- omegaart
- ентусиаст
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с неизгасващи дълги и премигващи габарити
gsi_leo написа:Как и с какво да го смени вина...питам за да се знае от всички
Ми то , горе долу от всички се знае. Въпроса е да се ползва шибаната търсачка.
- bobazzia
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 7.09.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 98
- Мечтае да кара: Много са :)
Re: Проблем с неизгасващи дълги и премигващи габарити
Колеги, модула не съм го настройвал по никакъв начин, но модела който намерих на моргата, беше с абсолютно същите номера, за мой късмет. Та всички светлини по колата си работят идеално. Относно лампата на ръчната, която се оказа че няма нищо общо с ЛЦМ модула, ходих на майстор, и причините поради които тя свети при недръпната ръчна са 3. Ниско ниво на спирачна течност, повреден датчик на спирачната течност (намира се на самата капачка на казанчето), и проблем с бутона на ръчната. При мен се оказаха че и трите не са наред. Имах под минимум спирачна течност, датчика беше изгърмял, и бутона на ръчната се беше разхлабил и разместил от стойката там, та все дава контакт. Та, долях течност, смених капачката с датчика, разглобихме централната конзола за да оправим ръчната и всичко си е наред, вече . Благодаря ви за коментарите и мненията!
- bobazzia
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 7.09.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 98
- Мечтае да кара: Много са :)
Re: Проблем с неизгасващи дълги и премигващи габарити
Здравейте, Колеги,
отново ме застигна проблема с дългите .
Молбата ми е, някой който е сменял LCM, да опише стъпка по стъпка какво се прави за да се достигне до модула. Мисля уикенда да се хвана и сам да си го сменя .
Благодаря за отговора!!!
отново ме застигна проблема с дългите .
Молбата ми е, някой който е сменял LCM, да опише стъпка по стъпка какво се прави за да се достигне до модула. Мисля уикенда да се хвана и сам да си го сменя .
Благодаря за отговора!!!
- NewLine
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 16.10.2016
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39, 520i
Re: Проблем с неизгасващи дълги и премигващи габарити
@bobazzia, За смяната на модула е необходимо сваляне на кората (пласмасова) в дясно до краката на пасажера, ръба на която е припокрита частично и от гумено уплътнение по периферията на отвора за вратата.
Сваленето й става с внимателно изтегляне от основата на която е монтирана, в предвид щипките с които е закрепена.
След демонтажа на кората вече ще може да изтеглиш и мокета, който покрива ламаринените детайли и самият модул, закрепен в долната си част с гайка 10-ка (по спомени това е размера) към корпуса на автомобила, както и ще видиш част от големите конектори, които са прикачени към кутията и са в посока вратата на пасажера, 2 на брой.
Отвиваш гайката, приплъзваш модула надолу към стелките на пасажера, откачаш конектороте и ги закачаш към новия модул.
Не можеш да ги объркаш, тъй като двата конектора с многобройните кабели към тях, са и с различен цвят и и мисля, размер.
Обратните стъпки, ще те водят към закрепване на модула и последващото наместване на мокетната част, както и монтирането на пластмасовия декоративен елемент върху мокета.
Следва евентуалното кодиране към автомобила при монтиране на "нов" и различен модел модул и желание за отстраняване на червената точка до километрите и трябва всичко със светлините да е наред, при работещ разбира се коректно, светлинен модул.
Успех.
Сваленето й става с внимателно изтегляне от основата на която е монтирана, в предвид щипките с които е закрепена.
След демонтажа на кората вече ще може да изтеглиш и мокета, който покрива ламаринените детайли и самият модул, закрепен в долната си част с гайка 10-ка (по спомени това е размера) към корпуса на автомобила, както и ще видиш част от големите конектори, които са прикачени към кутията и са в посока вратата на пасажера, 2 на брой.
Отвиваш гайката, приплъзваш модула надолу към стелките на пасажера, откачаш конектороте и ги закачаш към новия модул.
Не можеш да ги объркаш, тъй като двата конектора с многобройните кабели към тях, са и с различен цвят и и мисля, размер.
Обратните стъпки, ще те водят към закрепване на модула и последващото наместване на мокетната част, както и монтирането на пластмасовия декоративен елемент върху мокета.
Следва евентуалното кодиране към автомобила при монтиране на "нов" и различен модел модул и желание за отстраняване на червената точка до километрите и трябва всичко със светлините да е наред, при работещ разбира се коректно, светлинен модул.
Успех.
- bobazzia
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 7.09.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 98
- Мечтае да кара: Много са :)
Re: Проблем с неизгасващи дълги и премигващи габарити
Колега, @NewLine,
Благодаря ти много за подробното и хубаво обяснение!!! За по малко от час, без да бързам, се справих с подмяната на лайт модула! При мен се наложи и да откача декоративната кора под жабката, че не знаех точно как да изкарам модула и да е идея по-свободно.
Още веднъж, благодаря, всичко хубаво и безаварийно!
Благодаря ти много за подробното и хубаво обяснение!!! За по малко от час, без да бързам, се справих с подмяната на лайт модула! При мен се наложи и да откача декоративната кора под жабката, че не знаех точно как да изкарам модула и да е идея по-свободно.
Още веднъж, благодаря, всичко хубаво и безаварийно!
- NewLine
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 16.10.2016
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39, 520i
Re: Проблем с неизгасващи дълги и премигващи габарити
@bobazzia, Извини ме за пропуска относно кората под жабката, както и пропуска ми с описанието за необходимостта от демонтажа й, което ще улесни достъпа и работата по модула.
Причината за пропуска е, че съм я демонтирал преди доста време поради друга причина, което доведе и до изключването й в описанието по-горе и да си призная все още не съм я сложил, независимо, че в последствие преминах и през смяната на модула за светлините и не стигнах до момента с нея, но поне сега отбелязвам на себе си да я върна обратно на мястото й.
Благодаря за подсещането и за информацията с изхода от ситуацията ти.
Приятна вечер.
Причината за пропуска е, че съм я демонтирал преди доста време поради друга причина, което доведе и до изключването й в описанието по-горе и да си призная все още не съм я сложил, независимо, че в последствие преминах и през смяната на модула за светлините и не стигнах до момента с нея, но поне сега отбелязвам на себе си да я върна обратно на мястото й.
Благодаря за подсещането и за информацията с изхода от ситуацията ти.
Приятна вечер.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани