Климатроника не работи коректно - РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
64 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Karlo
- младши ентусиаст
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Re: Климатроника не работи коректно.
Значи колеги, оказа се термостата, понеже освен липсата на парно се опита да грее колата....
Смени се и водна помпа, защото старата беше с пластмасова турбинка. Сега всичко е ОК.
Смени се и водна помпа, защото старата беше с пластмасова турбинка. Сега всичко е ОК.
Re: Климатроника не работи коректно.
И при мен изчезна парното вече съвсем. Преди правеше проблеми от време на време, но тея дни не успях да го подкарам каквото и да правех. Напоследък какво ли не ремонтирах по тая кола, но това с парното вече ми идва в повече. Това да мръзнеш с детето ти в колата зимата не си е работа, при положение че и на най-големия произволен кола-боклук ще му работи парното. Но не и в Е39 !
- Karlo
- младши ентусиаст
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Re: Климатроника не работи коректно.
И аз бях на тема "баси боклука", 10г. след като съм я подкарал...
Да се види термостат, водна помпа/и.
Да се види термостат, водна помпа/и.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Климатроника не работи коректно.
Не знам какъв боклук е Е39, ама аз карам на отворен джам, вътре се не трае от жега.
- Karlo
- младши ентусиаст
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Re: Климатроника не работи коректно.
След смяната на термостата и основната водна помпа вече отворите парят.
Re: Климатроника не работи коректно.
Karlo написа:След смяната на термостата и основната водна помпа вече отворите парят.
Колега при теб е било ясно, че е термостат след като е тръгвала да загрява колата. Моята кола(530d 2002) обаче не загрява и има охладителна течност. Днес пробвах и workaround-а за счупен датчик за температурата в купето и цъкнах и на двете страни 32 градуса и пак духа студено отвсякъде, в движение или спряла без значение.
- Karlo
- младши ентусиаст
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Re: Климатроника не работи коректно.
Pavlinius написа:Karlo написа:След смяната на термостата и основната водна помпа вече отворите парят.
Колега при теб е било ясно, че е термостат след като е тръгвала да загрява колата. Моята кола(530d 2002) обаче не загрява и има охладителна течност. Днес пробвах и workaround-а за счупен датчик за температурата в купето и цъкнах и на двете страни 32 градуса и пак духа студено отвсякъде, в движение или спряла без значение.
Да не би виското да е залепнало - аз имах проблем с падане на темп даже лятото, след смяна на виско всичко е наред.
Re: Климатроника не работи коректно.
Karlo написа:Pavlinius написа:Karlo написа:След смяната на термостата и основната водна помпа вече отворите парят.
Колега при теб е било ясно, че е термостат след като е тръгвала да загрява колата. Моята кола(530d 2002) обаче не загрява и има охладителна течност. Днес пробвах и workaround-а за счупен датчик за температурата в купето и цъкнах и на двете страни 32 градуса и пак духа студено отвсякъде, в движение или спряла без значение.
Да не би виското да е залепнало - аз имах проблем с падане на темп даже лятото, след смяна на виско всичко е наред.
Като писах, че не загрява имах предвид, че не прегрява . Загрява си нормално, отива си на средата. Виско и термостат мисля, че не са проблем. Каня се да я закача на ИНПА-та да видя показанията. Дано не съм се разболял до тогава .
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Климатроника не работи коректно.
Цялата работа при мен ще се окаже май пак клапите. Пусто, че нови са над 300 лв. пък на втората употреба мембраните вътре са изпокъсани. Има ремонтни комплекти в чужбина за към 100 лв., та де да видим, то и времето не дава да се прави нищо, пък точно сега парното трябва. Както каза Иво, парно като бачка, по потник да седиш вътре, ама като не бачка, ела гледай . И най-гадното е това, караш си, топло, кеф и изведнъж почва да духа студ и аз направо го спирам. И ако навън е около нулата иди-дойди, ама като е -10 и това -10 да влезе вътре, остави.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Методи_Методиев
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 1.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D M sport
- Мечтае да кара: много безавариини километри
Re: Климатроника не работи коректно.
Ако под мембрани имаш предвид гумените уплътнения на плунжерите, аз моите ги махнах преди години (бяха скъсани и пречеха (на шофьорското място блъскаше жега непрекъснато). Сега нямам ядове с парното.
Не съм сигурен рециркулационната помпа дали работи. Чистиях я понеже излизаше грешка... сега няма грешка. Някой знае ли през ИНПА дали може да се провери тая помпа?
Не съм сигурен рециркулационната помпа дали работи. Чистиях я понеже излизаше грешка... сега няма грешка. Някой знае ли през ИНПА дали може да се провери тая помпа?
Re: Климатроника не работи коректно.
Elesar74 написа:Цялата работа при мен ще се окаже май пак клапите. Пусто, че нови са над 300 лв. пък на втората употреба мембраните вътре са изпокъсани. Има ремонтни комплекти в чужбина за към 100 лв., та де да видим, то и времето не дава да се прави нищо, пък точно сега парното трябва. Както каза Иво, парно като бачка, по потник да седиш вътре, ама като не бачка, ела гледай . И най-гадното е това, караш си, топло, кеф и изведнъж почва да духа студ и аз направо го спирам. И ако навън е около нулата иди-дойди, ама като е -10 и това -10 да влезе вътре, остави.
Така е и при мен като е пуснато ми става студено . За да се сменят клапите сваля ли се таблото ? И къде ги гледаш тези цени на нови клапи ?
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Климатроника не работи коректно.
Клапите са при двигателя, като застанеш срещу него, от дясната страна, под горивния филтър. Ако говорим за 525/530D.
Колкото до цените:
Номенклатурен номер : 64128374995
Описание : КЛАПАНИ ЗА ПАРНО
Ед.цена (с ДДС) : 367.52 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Тия с помпата отдолу, са тази цифра, но в долари.
Колкото до цените:
Номенклатурен номер : 64128374995
Описание : КЛАПАНИ ЗА ПАРНО
Ед.цена (с ДДС) : 367.52 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Тия с помпата отдолу, са тази цифра, но в долари.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Климатроника не работи коректно.
Последен update по темата. Моите проблеми се решиха със смяна на въпросните клапи, благодарности на Ivo_Borisov, от които взех "новите".
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- sosk0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: 525D
- Мечтае да кара: 535D
Re: Климатроника не работи коректно.
Методи_Методиев написа:Ако под мембрани имаш предвид гумените уплътнения на плунжерите, аз моите ги махнах преди години (бяха скъсани и пречеха (на шофьорското място блъскаше жега непрекъснато). Сега нямам ядове с парното.
Не съм сигурен рециркулационната помпа дали работи. Чистиях я понеже излизаше грешка... сега няма грешка. Някой знае ли през ИНПА дали може да се провери тая помпа?
Може да се провери колега. Влзиаш в климатроника, после на активате, и някъде пишеше рециркулационна помпа.
Re: Климатроника не работи коректно - РЕШЕН
Аз долях 1 литър антифриз и парното се появи. Обаче е слабо. Забелязах след като долях антифриз и че колата загрява бавно и трудно, но днес беше -9 навън и не знам до колко е нормално. След доста каране стрелката стигна до първата чертичка след синьото, което според INPA e около 55 С на охладителната течност и не пожела да загрее повече, всъщност на моменти даже падаше - например ускорявам на Цариградско стига до 56 да речем и после започвам да намалям за да вляза в локалното и темпа пада до 53-52, по малките улички пак се върти около 54-55. Мяза ми на незатварящ термостат, но пък и си мисля, че в този студ - -9 при напълно отворен кръг няма и толкова да загрее. А за климати при 55 градуса на охладителната течност темпа на heat exchanger-ите на климатика беше около 40 С. Та въпросите ми са колко бързо ви загряват колите в тези студове - питам за 530d автоматик и нормално ли е да има толкова голяма разлика - около 15 С между темпа на охладителната течност и heat exchanger-ите ?
64 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани