Охлаждане на автоматична скоростна кутия

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3927
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия

Мнение от zAcK » 06 Ное 2017, 18:34

Привет,
Предстои ми следващо ниво на upgrade на M62TUB44 и за да не объркам, реших да попитам.
Това ли е въпросния радиатор за маслото на скоростната, с който трябва да заменя скапания топлообменник с термостат? :banghead:
Също така ще сменям и радиатора. Дали ако взема радиатор от стария 4.4 ще стане.
Колегата е писал, че става, но не мога да открия точно кои части да поръчам :dunno:

Радиатора ще го вземам нов. Проблемът е кои тръби и маркучи да поръчам :ok:

Ако някой може да помогне, ще е супер :bchug:

Изображение
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3927
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия

Мнение от zAcK » 06 Ное 2017, 20:15

ddddk написа:Резултатът е 105 градуса на маслото на място. Преди държеше 140 градуса на място.
Не знам на колко градуса влизаше в "hot mode", но сега вече всичко е ОК.

Ясно ми е, че с топлообменника кутията държи стабилни 93-95 градуса, а при радиатора ще играят доста,
но в моя случай това беше единственото решение.


И още един въпрос към колегата :bchug: Тия 105 градуса през INPA ли ги гледаш?
Защото ако е така, температурата е напълно нормална и няма разликата от работната с топлообменник и термостат :idea:

Просто INPA-та по някакви причини показва по-висока температура :bchug:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия

Мнение от ddddk » 06 Ное 2017, 22:32

Честно, не помня вече. Отдавна беше, ужасно изнервящо беше, отдъхнах си като го оправих. На въпросът ти по-горе: трябват ти маркучите, имат чупки разни, накрайници, о-ринги, една специална скоба дето хваща двата маркуча наведнъж към радиатора, скоби за прихващане на маркучите по купето и прочие дребни карантийки. Горещо те съветвам да намериш едно пре-фейсово 540и и да си свалиш всичко сам. Радиаторът няма какво да му стане, не му пречи, че е стар. Нито се запушва, нито се пука. Водният радиатор няма значение какъв е, има си отделно гнездо за масления радиатор на пластмасовия статив, на който е радиаторът на хидравликата. До тук всичко е плъг-енд-плей. С маркучите не е точно така. Малко чудене-енд-чесане има докато им намериш мястото. Затова препоръчах по-горе сам да си свалиш всичко от донора, та да имаш идея кое откъде да прекараш. Това, ако всичко сам възнамеряваш да си правиш, разбира се.
Това от мен.
Поздрави,
ДК
Изображение

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3927
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия

Мнение от zAcK » 07 Ное 2017, 14:27

Привет,
Реших, че ще пробвам варианта без топлообменник, както колегата е направил и искам да питам следното.
Има ли разлика в радиаторите с или без Vanos, освен тази, че на колите без Vanos на радиатора има място за датчик за температура.

Гледах, че старите радиатори са с дъбочина 42мм., а новите на колите с Vanos с дълбочина 34.

Идеята ми е, да се сложи радиатор с по-голяма дълбочина, за да се охлажда, както старите 540-ки, заради допълнителния радиатор за маслото на скоростите :bchug:
Защото и той ще е наврян между останалите, а не в подкалника, като топлообменника :dunno:

Другия вариант е да сложа за hot climate, който също е на 42 мм, ама цената му за нов е доста по-голяма, в което не намирам никаква логика :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook